Géén boekingskosten

Los Caribes 2

Appartement
SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Los Caribes 2 voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 2 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4OnvoldoendeScore uit 2 reviews
  • 4Waardering
  • 4.5Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Los Caribes 2

• 1rob30-09-2016

niet aan te raden

Na een overboeking in app Los Caribes 2 terecht gekomen. wandelende receptie nooit iemand aanwezig of je moest hem bellen. kleine badkamer bij onze kamer. en een smerige badkamer. vieze vlek in het beddengoed. de werkster was wel aardig. maar daar heb je ook alles mee gehad.

• 7hein27-09-2015

goed

Wij waren er begin September 2015.Leuk gerenoveerd appartement in de jaren 70 stijl.Niks is symmetrisch en het is goed verzorgd op de tuin na,die kan wel wat beplanting gebruiken en dat is een understatement.Echt leuk ingericht,geen standaard dingen,kleurig en fris.Mooi dakterras,héérlijk wanneer het hard waait op het strand.Ligging in het oude Playa del Inglès vlakbij de Paseo Maritimo.Het werd goed schoon gehouden door de schattige Marie-Carmen,die zelfs nog een pak ´Canarische Gofio¨ voor me heeft meegenomen! Stefano ,die het denk ik iets te druk heeft met de verschillende objecten die hij beheert,doet zijn best, maar kan niet brengen wat zou moeten doordat hij het te druk heeft.Zo was er geluidsoverlast,tamelijk ernstig,mensen boven ons werden er bijna gek van en hebben hun commentaar op internet gezet.Stefano ging praten met de eigenaar van het object naast ons,waar de heibel vandaan kwam,en het was 1 dag rustig en daarna weer helemaal mis.Reparaties werden wel snel uitgevoerd!

Appartement Los Caribes 2 info

• Adresgegevens