Géén boekingskosten

Appartement Los Cactus

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Los Cactus voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 55 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

57 Reviews over Los Cactus

• 7Betty22-06-2019

Dat het nieuwe winkelcentrum geweldig is de jumbo en de sita worden steeds minder ook het apartement wat wij huurde was niet zo geweldig meer nu er ook bewoners van playa del ingles zelf wonen daar in tegen zijn de restaurantjes leuker geworden zeker debbys kitchen is geweldig voor de echte hollandse hap wij komen er al 22 jaar in oktober het weer is geweldig een echte aanrader om ff bij te tanken voor de aankomende druktes van de sint en de kerstdagen ons bevalt het prima

• 6Fam.Rozestraten24-10-2017

Nooit meer.

Geen aanrader.Slecht onderhouden complex.Stank in appartement,ook nog na paar keer klagen. Tv alleen spaanse zenders,andere no signal!!!! Wifi kost 15 euro per week,voor 2 personenen dus 2x 4weken is 120 euro totaal,erg duur. Wij waren er 4 weken,zwembad 2 x schoongemaakt,erg smerig.Handdoeken en lakens wel regelmatig verschoond en personeel erg aardig.

• 2Alex09-03-2017

ranzig vies en vol kakkerlakken

wij hadden appartement nr 103 gehuurd van particulier. Het was vreselijk vies en de kakkerlakken kwamen van alle kanten op je af ook in bed. zo erg dat we een ander appartement zochten. ivm carnaval niet te vinden en dus 1600 euro betaald voor een hotel suite. Het maakte ons niet meer uit als we maar weg konden.eigenaar doet alsof hij nog nooit heeft meegemaakt maar mensen daar konden ons anders vertellen. we hebben uiteindelijk 200 euro vergoed gekregen. maar mensen wees gewaarschuwd ga daar niet heen.

• 8marrie29-09-2016

Voor herhaling vatbaar

Receptie is niet altijd open. Vriendelijke mensen. Geen eet- en drinkvoorzieningen, in hal een automaat. Fantastisch, goed onderhouden groot zwembad. Appartement zeer ruim en schoon met balkon, wordt dagelijks schoon gemaakt en om de 2 dagen verschoning doeken. Inrichting genoeg, minimaal, prima bedden.. Trappenhuis en galerij schoon en voorzien van lift.

• 8Dana16-09-2016

Precies goed!

Los cactus is een goed en fijn appartement, het is allemaal niet heel luxe en alles is vrij oud maar het is goed te doen voor een week of twee! Het zwembad is groot genoeg en ook de kamer kunnen we niet over klagen! Er is aardig personeel werkzaam en ook de ligging is perfect! Het appartement is dichtbij winkelcentrum kasbah, hier kun je overigens heerlijk eten bij restaurant el chuleton!

• 6marcel meijers16-02-2016

Eenvoudig

Wij zijn hier van geweest van 3 t/m 10 febr 2016 met 5 personen. Het app. was netjes en uitgevoerd met voldoende handdoeken, deze werden om de dag vervangen en er werd ook om de dag schoongemaakt. wij waren met 5 personen maar 4 is max 2 slaapkamers met 2 x 1 persoonsbedden. Servies en bestek mag wel iets meer zijn, niet aanwezig broodrooster, waterkoker wel was er een koffieapparaat maar deze was niet van deze tijd. voor de rest was het een prima app als je gaat kijken naar prijs/kwaliteit verhouding. ook de ligging nabij de kashbah is prima nergens geen last van gehad. parkeren kan voor de deur echter moet je dit betalen tot 21 uur, in de straat recht tegenover het app mag je gratis parkeren alleen is hier weinig plek. wij hebben er een fijne vakantie gehad daar wij er alleen maar slapen, douchen en ontbijten.

• 6Rob17-01-2016

Eenvoudig

Geen bijzonder goed appartement in de winter wel leuk, maar zou er in de zomer niet naar toe gaan ( goedkoop dus veel zuipende jeugd haha )

• 3Mangrey15-09-2015

Nooit meer !

Zeer slecht, Vol met kakkerlakken, renovatie werkzaamheden tijdens vakantie ( Boorwerkzaamheden en hakken van vloeren) Klacht ingediend bij touroperator, geen oplossing geboden. Na tweede klacht bij touroperator hebben wij een belachelijk vergoeding van 100 euro ontvangen.

• 5G. Borger29-01-2015

Niet voor herhaling vatbaar

app. Niet schoon,handdoeken geheel versleten de rafels zaten eraan.vies koffiezet app.die werd na melding wel vervangen keukeninrichting zeer slecht roestige koelkast

• 9Kirsten06-08-2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Een prima appartement voor een lage prijs! Vliegen met Ryanair en je hebt voor een leuke prijs een heerlijke vakantie. De kakkerlakken op de begane grond zijn wel een nadeel, vooral als je ze in je koffer gaan zitten en je er in Nederland nog een paar tegenkomt.

Appartement Los Cactus info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)