Appartement Los Cactus

56 reviews over Appartement Los Cactus in het Nederlands

Nooit meer.

Fam.Rozestraten,
24-10-2017

Geen aanrader.Slecht onderhouden complex.Stank in appartement,ook nog na paar keer klagen.

Tv alleen spaanse zenders,andere no signal!!!! Wifi kost 15 euro per week,voor 2 personenen dus 2x 4weken is 120 euro totaal,erg duur. Wij waren er 4 weken,zwembad 2 x schoongemaakt,erg smerig.Handdoeken en lakens wel regelmatig verschoond en personeel erg aardig.

Gereisd met partner in september 2017

ranzig vies en vol kakkerlakken

Alex,
9-3-2017

wij hadden appartement nr 103 gehuurd van particulier. Het was vreselijk vies en de kakkerlakken kwamen van alle kanten op je af ook in bed. zo erg dat we een ander appartement zochten. ivm carnaval niet te vinden en dus 1600 euro betaald voor een hotel suite. Het maakte ons niet meer uit als we maar weg konden.eigenaar doet alsof hij nog nooit heeft meegemaakt maar mensen daar konden ons anders vertellen. we hebben uiteindelijk 200 euro vergoed gekregen. maar mensen wees gewaarschuwd ga daar niet heen.

Gereisd anders in maart 2017

Voor herhaling vatbaar

marrie
29-9-2016

Receptie is niet altijd open. Vriendelijke mensen. Geen eet- en drinkvoorzieningen, in hal een automaat.

Fantastisch, goed onderhouden groot zwembad.

Appartement zeer ruim en schoon met balkon, wordt dagelijks schoon gemaakt en om de 2 dagen verschoning doeken.

Inrichting genoeg, minimaal, prima bedden.. Trappenhuis en galerij schoon en voorzien van lift.

Gereisd met partner in september 2016

Precies goed!

Dana
16-9-2016

Los cactus is een goed en fijn appartement, het is allemaal niet heel luxe en alles is vrij oud maar het is goed te doen voor een week of twee! Het zwembad is groot genoeg en ook de kamer kunnen we niet over klagen! Er is aardig personeel werkzaam en ook de ligging is perfect! Het appartement is dichtbij winkelcentrum kasbah, hier kun je overigens heerlijk eten bij restaurant el chuleton!

Gereisd met vrienden in april 2016

Eenvoudig

marcel meijers
16-2-2016

Wij zijn hier van geweest van 3 t/m 10 febr 2016 met 5 personen.

Het app. was netjes en uitgevoerd met voldoende handdoeken, deze werden om de dag vervangen en er werd ook om de dag schoongemaakt.

wij waren met 5 personen maar 4 is max 2 slaapkamers met 2 x 1 persoonsbedden.

Servies en bestek mag wel iets meer zijn, niet aanwezig broodrooster, waterkoker wel was er een koffieapparaat maar deze was niet van deze tijd.

voor de rest was het een prima app als je gaat kijken naar prijs/kwaliteit verhouding.

ook de ligging nabij de kashbah is prima nergens geen last van gehad.

parkeren kan voor de deur echter moet je dit betalen tot 21 uur, in de straat recht tegenover het app mag je gratis parkeren alleen is hier weinig plek.

wij hebben er een fijne vakantie gehad daar wij er alleen maar slapen, douchen en ontbijten.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Eenvoudig

Rob
17-1-2016

Geen bijzonder goed appartement in de winter wel leuk, maar zou er in de zomer niet naar toe gaan ( goedkoop dus veel zuipende jeugd haha )

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Nooit meer !

Mangrey
15-9-2015

Zeer slecht, Vol met kakkerlakken, renovatie werkzaamheden tijdens vakantie ( Boorwerkzaamheden en hakken van vloeren) Klacht ingediend bij touroperator, geen oplossing geboden. Na tweede klacht bij touroperator hebben wij een belachelijk vergoeding van 100 euro ontvangen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Niet voor herhaling vatbaar

G. Borger
29-1-2015

app. Niet schoon,handdoeken geheel versleten de rafels zaten eraan.vies koffiezet app.die werd na melding wel vervangen keukeninrichting zeer slecht roestige koelkast

Gereisd met partner in januari 2015

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Kirsten
6-8-2013

Een prima appartement voor een lage prijs! Vliegen met Ryanair en je hebt voor een leuke prijs een heerlijke vakantie. De kakkerlakken op de begane grond zijn wel een nadeel, vooral als je ze in je koffer gaan zitten en je er in Nederland nog een paar tegenkomt.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Waar voor je Geld

Ria1961
2-6-2013

Los Cactus is een appartementen gebouw waar verschillende eigenaars een appartement hebben zodat elk appartement anders is.

Wij hebben daar gelogeerd en zaten op de begane grond.

Alles wat nodig is in in het appartement.

Goed schoongemaakt.

Wel last gehad van luidruchtige bovenburen maar na middernacht een flinke brul naar boven was het na 3 nachten eindelijk rustig.

Dit is op zich zelf staand en natuurlijk niet altijd zo.

Het appartement is gelegen aan een drukke straat waar de taxi's standplaats tegenover is zodat je direkt vervoer hebt.

Vlakbij het strand.

Kortom een goede bestemming om naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Los Cactus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Cactus in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Cactus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.