Vakantiepark Los Arcosster

Tonen op kaart

211 reviews over Vakantiepark Los Arcos

• 2019
    7Lies Faile14-03-2019

Mooi park iets gedateerd.

Het is niet super de luxe maar goed alle waar naar zijn geld.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    8Koen van der heide04-11-2018

Heerlijk!

Mooie ruime appartementen met vaak een grote tuin/buitenplaats. Vriendelijk personeel. In mei was het vrij rustig. Geen lawaai. Bedden waren ook prima. Er zijn ook meerdere zwembaden. Al met al een goed verblijf!

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

4Leonne Scheers31-10-2016

Voor ons niet weer

De ligging van het park is goed. Yumbo ligt op 300 meter. Het strand is een kwartiertje wandelen, heuvelaf. Onze bungalow lag vlakbij de grote weg, die hoorde je 's nachts wel. De bungalows zijn klein, maar voldoen qua grootte als je met zijn tweeën bent. Wij kregen aanvankelijk 2 bungalows toegewezen. Niet gepland: we hadden een bungalow voor 4 personen geboekt (onze kinderen zijn jong, die leg je niet alleen in een bungalow, raar!). Dus met zijn vieren in 1 bungalow. We kregen er een opklapbed bij. Plus bedbank. De kwaliteit van de bedden was ronduit schandalig. Ook de inrichting van het keukentje was te summier om in te koken. De zwembaden zijn mooi. Constant voorzien van een lifeguard. Van maandag tot vrijdag werd er onderhoud aan het dichtstbijzijnde zwembad gepleegd. Dat betekende herrie van half 9 tot 4 (drilboor en slijptol). Het personeel is vriendelijk, behulpzaam. Kamers werden goed schoongemaakt. Het tuintje bij iedere bungalow is heerlijk! Onze conclusie: wij gaan niet nog een keer naar los Arcos.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 8jacobus22-08-2016

heerlijk rustig

Is eenvoudig park maar wel compleet. 4 leuke zwembaden allemaal in loopafstand. Huisjes eenvoudig maar gezellig en compleet. Heel erg mooi opgezet park. Vriendelijke receptie. Veel spaanse gezinnen, dus geen lloret de mar achtige omgeving maar echt leuk en heerlijk rustig. Op het park OK eten. Naast het park een Noors ding Nye trolstua ofzo, hele goeie pizza's bij die noor in spanje. Had maar een weekje...was het maar een maand, perfecte vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Brinkers11-03-2016

Nieuwe eigenaar gaat investeren!

Wij komen hier al jaren en eerlijk is eerlijk, er mankeerde nogal eens wat aan. Je boekt deze accomodatie niet voor zijn luxe maar om zijn eenvoud. Sinds oktober 2015 is het complex overgegaan naar nieuwe eigenaren. Zo zijn alle houten buiten- en schuifdeuren uit de jaren '70 al voor een groot deel vervangen door een moderne aluminium variant zodat je geen last meer hebt van buitengeluiden. Alle bedbanken zijn vervangen door een luxer exemplaar, net als de on hygiënische barkrukken van ska-leer. Op het moment van schrijven wordt de laatste hand gelegd aan het vervangen van de waterleidingen naar de bungalows. Alle zwembaden worden volledig gerenoveerd waarvan er al 2 klaar zijn. Hetzelfde geldt voor de inpandige supermarkt die medio maart 2016 open gaat. Maar wie slim is loopt in 15 minuten naar de SPAR in San Fernando waar je geen toeristenprijzen betaald. De zwerfkatten op het park zijn voor een groot deel weg en alle hokken en eetbakken zijn verwijderd. Verder was er een nieuwe magnetron, 1 kookplaat voor 2 pannen en een nieuw koffiezetapparaat. Wij hebben dit jaar op het park slechts 2 kakkerlakken gezien. Als je daar van gruwelt is Gran Canaria sowieso geen fijne bestemming...

De minpuntjes zijn nog steeds de afwerking, slecht werkende kranen of zoals in ons geval de douchekraan op onderbeen hoogte zodat je regelmatig onbedoeld de kraan uit zet of onder een hete straal staat! De ijskast is nodig aan vervanging toe. De bedden zijn voorzien van een plooirand die tot aan de grond reikt wat we niet prettig vinden met kruipende insecten. Die hebben we om geslagen, ook met het idee dat het lijkt of je opgebaard ligt...

Gereisd met partner in februari 2016

• 6yvonne07-01-2016

nooit weer!

Twee weken hier verbleven. Hadden al op internet gelezen dat het vergane glorie was, dus de verwachtingen waren al niet hoog. Bungalow was erg schamel ingericht en heel erg gehorig. Bedden waren hard, kakkerlakken en mieren liepen in woonkamer en douche. Ruimte rondom het huisje was goed, veel privacy. Doordat nieuwe nachtportier op goed vertrouwen de sleutel van onze bungalow aan dronken lui gaf, hebben we 2 keer in 1 week meegemaakt dat we 's nachts ongenode gasten in ons huisje hebben aangetroffen! Veilig gevoel (voor zover dat al aanwezig was) was meteen weg. Nooit weer Los Arcos!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Valentijn Hope07-01-2016

Prima bungalows

Los Arcos is een prima plek om te vertoeven. Wij hadden een bungalow die redelijk nieuw was. Moderne badkamer met regendouche en bidet. Onze bungalow werd iedere dag schoongemaakt en kregen ook schone handdoeken daarbij. Tuin was alleen maar gras, geen beplanting of afscheiding. Onze reisgenoten hadden een mooi betegeld terras en hek maar een erg basis badkamer. Het verschilt dus per bungalow. Personeel achter balie was erg aardig en behulpzaam. Bij aankomst bij de ingang een aantal mensen (schoonmaakpersoneel) aan het staken wegens geen salaris maar dat gaat om een kwestie met de oude beheerders van het park. Zij zijn niet agressief of onaardig tegen de toeristen. Alleen beginnen zij met lawaai maken met fluitjes om 9 uur dus uitslapen zit er niet in. Verder een aangenaam verblijf gehad, 2 kakkerlakken gezien in de tuin.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 8Michel04-01-2016

Prima verblijf met veel privacy en rust.

Nadeel: al je eten de koelkast in, er komen anders colonnes met miertjes je huis in. Huisjes zijn gehorig. Matrassen zijn te hard. Douche met een te kort douche gordijnen, (klungelig) je badkamer spat deels onder. Geen gratis wifi, wel tegen 20€ betaling!! Oplossing: lokaal een simkaartje kopen en werk je met het 3G/4G netwerk, overal dus. Mooie tv die geen ontvangst heeft: Receptie biedt geen oplossing. Voordelen: In november is het rustig met veel privacy en rust. Prima locaal restaurant op het complex met een voordelige kaart. 2 van de 4 zwembaden waren toegankelijk; de andere 2 in onderhoud. Zwembad met toezicht. Complex ligt centraal en gunstig gelegen. Supermarkt aan de overkant en voordelig shoppen doe je in San Fernando, 15 min lopen. Bushalte 5 min. lopen. Jumbo shopping/uitgaan centrum 10 min. lopen. Huisjes hebben een tuintje; buiten ontbijten! Complex heeft een leuke uitstraling en heb een heerlijke week vakantie gehad.Kom beslist nog eens terug.

Alleen gereisd in november 2015

• 6Foliant22-11-2015

Nooit meer

Er was geen internet en de tv had geen ontvangst, de reactie van de receptionist was schouderophalend sorry

Gereisd met partner in november 2015

• 9Elisa28-09-2014

Juli in Los Arcos, prima tijd!

Na een eerder bezoek aan Los Arcos zijn we afgelopen zomer de maand juli terug gegaan. Het huisje waar we inzaten had een nieuwe badkamer en lag wederom op de hoek. In het weekend komen er veel locals naar het park die daar een huisje hebben of huren. Leuk voor de kinderen om te spelen en voor ons om wat Spaans te oefenen, wel even je eigen Nederlandse ritme aanpassen en de kinderen lekker laten meespelen tot een uur of 10/11. Voor ons een prima vakantie waarvan de prijs/kwaliteit prima in orde is. Kakkerlakken: Onze ervaring is dat je het zelf in de hand hebt. Wij hebben veel bij het huisje gegeten en op advies van de Spaanse buren altijd alles meteen afruimen, afnemen en aanvegen. We hebben slechts 1 dag 3 kakkerlakken gezien maar eerlijk gezegd was dat de dag nadat we met een aantal vrienden buiten hadden gegeten incl. het nodige geknoei en niet direct opruimen. Wel zat er een wespennest onder de dakpannen maar na contact met de receptie was dat binnen een uur weggehaald.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

4 tips over Vakantiepark Los Arcos

• Ton Barkmeijer, 20-12-2013

In de omgeving zijn genoeg winkels om te schoppen en te eten b.v.een chineesch restaurant waar je kunt bufetten voor 4.95 euro

• Gezin met 2 kinderen, 09-05-2013

Boodschappen doen in San Fernando, supermarkten + winkels en lokaal geprijst. Je loopt er in een kwartiertje naartoe en als je groot hebt ingekocht brengt de taxi je terug voor een paar euro.

• ikkuh, 31-05-2012

Puerte de mogan of Anfi Beach

2 vragen over Vakantiepark Los Arcos

• Jade, 18-01-2015

Shuttle bus

Gaat er een shuttlebusje naar het strand/boulevard? Zoja, hoe duur is dit en hoe vaak rijdt hij?

• P.Jochem, 21-09-2013

internet op los arcos

wijn gaan 3 maanden naar los arcos. is vraag is wat kost internet wiffi. en is de kwaliteit goed. en wat kun je anders het beste doen om internet te krijgen? Bij voorbaat vriendelijk dank/ P.Jochem

Ton Barkmeijer, 20-12-2013

wiffi kost voor 30 dagen 40 euro en is goed Tv kost 2 euro per dag Verder kun je internetten bij de receptie

Vakantiepark Los Arcos info

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats