Géén boekingskosten

Appartement Los Aguacates

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Los Aguacates voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 24 reviews

Meer appartement info

26 Reviews over Los Aguacates

• 8Ilse17-08-2016

Heerlijk

Los aquacates is een heerlijk appartement, het is erg netjes en schoon. Een aantal van de appartementen zijn wel verouderd maar in prima staat. Ook hebben ze nu vernieuwde appartementen en een nieuw zwembad. Geen bouwval meer gelukkig. Ligging is ook perfect lekker rustig, maar in 15 min lopen ben je bij de winkeltjes en het strand.

• 1Nina28-07-2016

Complete bouwput!!!

Ga hier niet heen deze zomer!!! Alle verdiepingen zijn in verbouwing, op 10 kamers na die ze gewoon verhuren. Overal lopen bouwvakkers. Zwembad is 1 grote bouwput, staat geen water in en wordt verbouwd. Hotel staat in de steigers. Restaurant is gesloten en in verbouwing, terwijl je wel gewoon volpension of ontbijt bij kon boeken. Konden gelukkig na 1 nacht overgeplaatst worden naar een ander hotel!

• 1Michel26-07-2016

Boek dit niet!!! Het is één grote bouwput

Er was geen zwembad want dat was in aanbouw en dat kon je horen ook. 's ochtends begonnen de werklui al vroeg met de werkzaamheden en dat maakte heeeel erg veel lawaai. Ook in het pand is men druk bezig met renovaties, de eerste vijf appartementen waren klaar.

Van de renovatie-werkzaamheden waren wij uiteraard niet op de hoogte. Na twee nachten zijn we naar een ander hotel gegaan.

Er is echt geen goed woord voor dat men in deze bouwput toch nog kamers gaat verhuren.

• 5m.boskemper23-02-2014

nooit meer

Het appartement is schoon maar ze vragen overal geld voor wifi 6 euro per dag tv 50 min voor een euro dat heb ik nog nooit meegemaakt en we komen al 11 jaar in playa del ingles maar dit was de eerste keer in appartement aquacates en ook de laatste keer nooit meer je betaald veel geld voor de kamer en dan nog betalen voor wifi en tv idioot gewoon.

• 8Peter14-11-2013

Betaalbare wifi

Interieur is inderdaad gedateerd maar wel schoon, zelden een kakkerlak waargenomen. er is nu ook wifi voor 2 euro per dag en dat is betaalbaar want er zijn hotels die 2 euro per uur vragen . zeer rustige omgeving ...ik kom hier al meer dan 20 jaar . Jammer dat dit jaar vliegmaatschappij mijn vakantie verpeste ..moest 64 euro bijbetalen voor 28 kg bagage die uiteindelijk maar 17.6 kg woog , dus doei vliegmaatschappij .... Aguacates ,volgend jaar zie je mij weer voor een heerlijke vakantie.

• 8meneer Erpelinck31-07-2013

Goed appartementen complex

Goed appartementen complex op een uitstekende lokatie! De appartementen zijn gedateerd maar schoon. Badkamers hebben een opknapbeurt nodig maar verder is alles in orde. 20 minuten lopen naar strand en 20 minuten naar Yumbo winkelcentrum. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• 7ellenoveres26-07-2013

simpel maar netjes

Bij binnenkomst valt meteen op dat de kastjes in de keuken en badkamer verouderd zijn. Deze kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Jammer, want verder is het een prima appartement! Schoonmaak is telkens 2 dagen wel en 1 dag niet, handdoeken worden dan vervangen en ook de afwas wordt gedaan. Badkamer met douche aan de kleine kant, slaapkamer met grote kast, woonkamer niet groot maar groot genoeg omdat je daar toch vooral buiten leeft! Prima balkon met tafel en twee stoeltjes en een waslijn. Onder het appartementencomplex is een supermarkt ideaal om 's ochtends je ontbijt te halen. Strand is een stukje lopen door de zandduinen, of wanneer het zand heet werd aan de voeten een stuk langs de boulevard lopen. Zandduinen wel erg mooi en leuk om eens doorheen te lopen! Gezellige boulevard met vele lekkere eettentjes op ong. 10 minuutjes loopafstand. Eten en drinken hier niet te duur. Al met al voor de prijs die we hebben betaald hebben wij een prima vakantie gehad bij Los Aguacates!

• 10jan_bertelink25-03-2013

Hier gaan wij graag naar toe

Dit is een fijn Appartement verzorging is zeer goed , elke dag worden de kamers schoongemaakt schone handdoeken en in het Restaurant kan je heerlijk eten , wil je binnen of buiten eten kan allebij , als je van rust houd dan zit je hier goed . Wij zijn geweest 9-3-2013 tot 23-3-2013 een heerlijke vakantie gehad we zijn er met zijn vieren geweest . Een aanrader!!

• 10J Bertelink05-10-2011

Een heerlijke plek om lekker uit te rusten

Los Aguacates is een heerlijk Appartement , het is er rustig en als je de drukte wil opzoeken is maar een kwartiertje lopen . het is er netjes elke dag schone handdoeken, beddengoed 2x per week . strand is een 25 min lopen door de duinen. een heerlijke vakantie gehad en beslist volgend jaar weer.

• 7Herman03-10-2011

Eenvoudig appartement maar uitstekende verzorging

We hebben 8 dagen in dit appartement vertoeft en toen we aankwamen om 10:00 savonds en allen nog dicht zat (geen airco) was het heel warm en benauwd. Waar zijn we ingetrapt dachten we even.... De volgende de dag bleek dat het toch best een goede keuze was. Elke dag werd het appartement schoongemaakt ondanks de nabijheid van de zandduinen lag er nooit zand op de vloer het was elke dag keurig schoon.Ook het zwembad, hoewel wat verouderd, werd zeer keurig onderhouden. Elke dag was men bezig om het water te keuren en schoon te houden. Helemaal top is de nabijheid van het strand en de duinen. Je steekt de straat over en loopt de duinen in. Stukje verder geen duinen maar direct het strand.

Appartement Los Aguacates info

• MastercardBeschikbaar
  • EC-kaartBeschikbaar

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden