Hotel Lopesan - IFA Catarina

Hotel Lopesan - IFA Catarina
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan - IFA Catarina voor je op een rij gezet:

13 tips over Hotel Lopesan - IFA Catarina

stuij35, 6-10-2015
Loop het hotel uit naar rechts en op rotonde links, dan aan de linkerzijde een supermarkt. Lekker dichtbij en vriendelijke bediening.
Christine, 6-4-2015
Voor €1,40 met de lijnbus naar de vuurtoren van Maspalomas, met levendige buurt en aangename wandeling langs natuurdomein.
Ron dorenberg, 20-8-2014

Tip als je een auto wilt huren wat ons betreft als je het hotel uitloopt naar links op de eerste rotonde ( ca 200meter) ligt draco rechts op de hoek

Nette prijzen en geen addertjes ... Een nette all in prijs 55€ cabrio voor een hele dag maar je hebt al een auto voor 30€

Wil je dolfijnen zien GA NIET MET DE BAHIA CAT , LEUKE BOOTTRIP MAAR NIET OM DOLFIJNEN TE ZIEN

WIL JE DOLFIJNEN ZIEN .. DAN NEEM DE BOOT DE SUPER CAT .

Wij hebben een 150 dolfijnen gezien en een drietal walvissen

anneke, 16-3-2013
als je echt wilt swingen in de nacht ga dan in het hoogseizoen. In maart is er niet zo gek veel in de nacht te beleven. (behalve terrasjes).
Rick, 6-3-2013

(neem tie-rips mee en zet zo je bedden met de poten vast, haal ze wel weg voor de schoonmaak, want die knippen ze door)

de huiswijn kan je overslaan, want die is niet te drinken!!!

P.G.Crielaard, 22-11-2012
Je kan met de bus overal komen voor een redelijke prijs, en de taxi,s zijn niet duur.

Albert, 23-9-2012

Wil je een vakantie in een wat rustiger gedeelte, met desondanks goede

bereikbaarheid van de winkelcentra-evt. met bus of taxi, dan bevelen we dit hotel zeker aan.

Benny De Gelaen, 20-8-2012
Kies voor de all-in formule als je vaak in het hotel blijft (aan het zwembad), prijs per consumptie is aan de hoge kant
Henk Faas, 16-8-2012

'playa de Amadores' in Puerto Rico, mooi wit strand met helder blauw water. 3 euro pp met de bus (vanaf Playa del íngles) ong 30 min rijden.

Spirit of the Sea boottocht een aanrader, wij hebben walvissen en zeeschildpadden gezien! Beter die van 10.00 nemen want in de middag was het bloedheet op de boot.

Jacqueline, 14-7-2012

In het winkelcentrum de cita heb je een outlet winkel van de Funde Grupe. Hier kan je leuke merk schoenen en tassen scoren voor de helft van de prijs.

Zeker een aanrader om deze winkel te bezoeken (op loopafstand van het hotel).