Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

Een groot hotel waar je je nooit hoeft te vervelen? IFA Buenaventura is zo’n plek. Je moet wel houden van gezelligheid. Als rustzoeker is dit niet de plek voor jou, want echt stil is het hier nooit. Zowel binnen als buiten dit hotel ontkom je niet aan levendigheid. Nieuwe mensen zul je tijdens je vakantie in Lopesan IFA Buenaventura dan ook zeker ontmoeten.

Ben je op zoek naar een hotel waar het gezellig druk is? Dan ben je in Lopesan IFA Buenaventura aan het juiste adres. Hier heb je heel de dag door entertainment. Voor 23.00 uur ‘s avonds is het hier dan ook nooit stil. Minder geschikt dus wanneer je ‘s avonds in rust geniet van een wijntje en een boek. Top wanneer je dan juist graag naar een show gaat. Overdag tussen al het luieren door ook eens iets actiefs doen? Activiteiten als yoga en aquagym staan hier vaak op het programma.

IFA Buenaventura heeft twee zwembaden. Ook hier geldt dat het gezellig druk is en dat je niet om de animatie heen kunt. Het nadeel is dat je er daarom nog wel eens vroeg bij moet zijn om een ligbed te veroveren. Hoef je niet perse aan het zwembad te liggen? Familie Bleeker schrijft: ‘Wat wij prettig vonden, in de grote tuin naast het zwembad staan ook ligbedden waar ook matrassen voor zijn.’ De zwembaden ruil je ook zo in voor het strand, waar je net als bij het zwembad ligbedden vindt. Het strand is 900 meter lopen of je kunt met de shuttlebus. Deze vertrekt elk uur.

Overweeg je om op all-inclusive vakantie te gaan? Dat kan in IFA Buenaventura. Toch koos een deel van de reviewers voor een verblijf met alleen ontbijt. Dat ontbijt is volgens jullie erg lekker en je hebt veel keuze. De meeste all-inclusive vakantiegangers zijn ook tevreden over het eten dat je hier de rest van de dag krijgt. De patatjes worden vers gebakken en bij een speciale gelegenheid word je verwend met een extraatje. Di zegt: ‘Op mijn verjaardag stond er een flesje wijn op de kamer van het hotel!’

De ligging

De ligging van Lopesan IFA Buenaventura? Die is super. Dit hotel ligt middenin het centrum van Playa del Inglés. Wat dat betekent? Dat heel veel to do’s op loopafstand liggen! Zo ook het winkelcentrum Kasbah, dat echt een aanrader is. Onderweg kom je ook nog veel winkeltjes tegen. Erg handig is dat het maar een klein stukje lopen is naar de bushalte. En dat is wel zo leuk als je nog andere plaatsen en hotspots op Gran Canaria wilt ontdekken.

Spreekt het je wel aan om het eiland te ontdekken? Femmie ging op een paar tours. Er is er eentje die zij absoluut aanraadt: ‘We hebben ook nog de VIP tour gedaan met mini-busjes naar de ruige natuur en de bergen. Een prachtige trip, zeker aan te raden.’

Klaar voor jouw trip naar het bruisende Playa del Inglés?

979 reviews over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• 2018
    10Joy11-11-2018

Prachtig hotel , heel lekkere eten. Gelegen vlakbij grote strand en gezellige restaurantjes. Geweldige animatieteam. Entertainment de hele dag. Echt om aan te raden.

Dear guest,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel IFA Buenaventura to spend your vacations.

We appreciate your overall has been so positive and that you have really enjoyed your holidays with us.

We hope to see you again in a short future!

Best regards Guest Relations

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Perdon08-11-2018

Leuke vakantie

Op de dag van vertrek konden we alleen ontbijt en koffie krijgen tegen betaling. Dit ondanks dat we all inclusive hadden. Vakantie was geweldig. Hotel in 5 jaar qua service erg achteruit gegaan. De dag van vertrek vervalt all inclusive. Viel ons zwaar tegen. Andere jaren was dat nooit.

Dear guest,

We appreciate your kind words in general terms, however we apologize whether you may foun d any inconvenience during your stay.

We hope you decide to come back again!

Best regards Guest Relations

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Femmie08-11-2018

Prachtig Resort met leker eten

Heel mooi resort met aardige mensen die je overal graag mee willen helpen. Mooi en schoon resort met lekker eten voor ieder wat wils. Als je naar het strand wilt gaan rijd er elk uur een shuttle busje. Die gaat ook elk uur terug. Het is jammer dat de laatste al om 15.45 uur vertrekt vanaf het strand. Je kunt het ook lopen , maar dat is vermoeiend omdat je steeds naar boven blijft lopen. Er schijnt ook een lift te zijn , dan hoef je niet te klimmen , maar dat word niet aan gegeven , dat hoorden we pas toen we bijna naar huis gingen van andere toeristen. Al met al hebben we een prachtige vakantie gehad . We hebben ook nog de vip tour gedaan met mini busjes naar de ruige natuur en de bergen. Een prachtige trip , zeker aan te raden. We hebben ook de Jeep safari gedaan , maar dat doen we nooit weer , levensgevaarlijk. De mannen manoeuvreren op het randje , ze doen het natuurlijk dagelijks , maar het is onverantwoord

Dear guest,

Thank you very much for choosing us to spend your holidays in Hotel IFA Buenaventura.

We are so glad that you had a great time with us and enjoyed also the services and excursions our island offers. We hope you can come back to visit us in a future vacaction.

Kin dregards Guest Relations

Gereisd met partner in september 2018

• 8Al Fred04-11-2018

Goed all-inclusief hotel als je van groots houdt.

Goed hotel voor een redelijke prijs. Groots opgezet en daarom erg druk in het hoogseizoen. Vooral rond de zwembaden altijd erg druk, eigenlijk veel te weinig ligbedden voor het aantal gasten. Ondanks dit loopt het goed door bij de bars en in de eetzaal en wordt ook het buffet goed aangevuld. Het eten vonden wij erg goed voor zo'n grootschalig hotel. Ook zijn er steeds genoeg snacks, zoals patat en broodjes. Op loopafstand van het strand maar er gaat ook elk uur een bus heen en terug. Hotel ligt op redelijk goede locatie. Elke avond animatie voor de liefhebbers. Dit vonden wij niet zó mooi om voor bij het hotel te blijven dus we zijn regelmatig 's avonds een stukje gaan lopen. Het gezelligste is het dan bij de boulevard. De kamers waren redelijk goed maar je slaapt wel in één ruimte en één van de twee kinderen moest op een bedbank slapen dus dat is wat minder. Al met al best een leuke vakantie gehad, prima te doen voor twee weekjes.

Dear Alfred,

We thank you for staying with us during your holidays in Gran Canaria and also for giving us a feedback about it, as for us it is very important to know about our guests opinions.

We are very satisfied to see in general we managed to please your needs and expectations, but would like to apologize for those aspects you have mentioned that could have made your stay better. We will pass all this comments to the respective departments.

We hope you choose us again for your next stay in Playa del Inglés.

With our best regards, Guest Relations

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Marcella Bierdrager03-11-2018

Elk jaar weer terug !!

Wij komen hier al jaren. De animatie is geweldig en het eten is in buffetvorm , en voor ieder wat wils. Jammer genoeg konden ze dit jaar niet altijd de drukte aan en hadden niet het geduld om .. bijvoorbeeld de patat .. lekker door te bakken en was het heel licht. Dit zou dus wel een verbeter puntje kunnen zijn... maar daar vertrouw ik wel op. Het is schoon . En het ligt in een gezellige buurt met eettentjes, winkeltjes, strand etc.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Ria Slavenburg02-11-2018

Was in een word geweldig Schone kamers gezellig personeel Goed eten En geweldige animatie

IFA Buenaventura, Manager, 06-11-2018

Dear Ria, Thank you for leaving a comment here about your stay in IFA Buenaventura.

We are very happy to know that you have nejoyed of your stay and we would love to hear you are coming back.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij neckermann

• 8Truus01-11-2018

Prima hotel

Prima hotel! animatie, zwembaden en eten was allemaal goed alleen klein minpunt in de eetzaal was het soms erg druk.

Dear Truus,

We would like to thank you for choosing our Hotel for your holidays in Playa del Inglés as well as for sharing with us your opinion.

We are very pleased to read we have met your expectations and that you have enjoyed your holidays with us.

We are very looking forward to another visit from your!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10Lisanne27-10-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Fantastisch hotel, alles is heel schoon en de kamers zijn erg ruim. Als moeilijke eter zijnde vond ik het eten helemaal prima dus dat zegt wel wat ;) gezellige animatie met voor ieder wat wils. Alleen het hotel is al een plek om je ogen uit te kijken want ze hebben er echt van alles te doen. Het personeel is erg vriendelijk en willen overal mee helpen. De zwembaden zijn groot en er is genoeg plek om te liggen. Klein nadeel is dat er ‘s avonds laat (na 23:00u) en ‘s ochtends vroeg (rond 6:00u) geschoven wordt met de stoelen en ligbedjes. Maar dat mocht voor ons de pret niet drukken, wij komen zeker terug!

Dear Lisanne,

Thank you for choosing our Hotel for your stay in Gran Canaria.

We would like to thank you also for giving us a feedback about it and specially for your kind words to our staff. We work very hard every day to try to have all our guests happy.

We are pleased to know you have had a 10-score-stay and definitely would love to welcome you again.

• 8Ron van Laar22-10-2018

Warm eten mag warmer. Voor de rest prima hotel.

Prima Hotel. Mooie kamers. Animatie. Eten was wel vaak lauw, de temperatuur van het warm eten mag echt wel omhoog

IFA Buenaventura, Manager, 26-10-2018

Dear Ron van Laar,

We thank you for choosing our Hotel as well as for sharing with us your opinion about it.

We are very pleased to read that we have met your expectations and that you have enjoyed your stay.

We would love to welcome you back!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Freek Halmingh22-10-2018

Niet nog eens naar dit hotel vanwege geluidshinder

Erg groot hotel; kamer was goed. Het lawaai van de animatie 's avonds (tot ca. 23 uur) in de hoteltuin was hinderlijk.

IFA Buenaventura, Manager, 26-10-2018

Dear Freek,

We would like to thank you for sharing with us your opinion about your stay with us.

We are not satisfied to see that we did not manage to satisfiy all your needs and expectations. We sincerely regret it and would like to apologize for any inconvenience in regard with the animation team. It is true, our Hotel is quite big, but therefore we always have the chance to satisfiy all preferences.

If you give us a second chance, we would like to invite you to email us in advance in order to try to allocate you in a different place. Anyway, we are always at the disposal of our guests if there should be any discomfort with the room allocation. We are aware that there are so many different preferences and we try our best to satisfy them all.

With our best regards, Guest Relations

Geboekt bij vakantiediscounter

38 tips over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• Arno, 21-02-2012

Nog even terugkomen op:

"Geurtjes en sigaretten goedkoper op het eiland dan tax free op het vliegveld"

Bij thuiskomst voelde, rook en smaakte de shag anders dan normaal waarop we besloten een pakje op te sturen naar de fabriek. Er werd ons verteld dat het hele oude shag was, het was wel echt hun merk maar oud, over de datum zeg maar...maar dan ook echt niet te pruimen ( leuke woordspeling). We kregen als pleister op de wonde 3 pakjes terug gestuurd..een wijze les!

• posthouwer1980, 01-05-2014

Wil je echt wat meemaken op Gran Canaria doe dan een Jeepsafari. Zie de binnenlanden, bergen en oude dorpjes. Lekker Off-Road door de stof en een Kamelentocht. Je bent van 's ochtends 09:00 uur tot 17:00 uur in touw maar zeer mooi om mee te maken. Dit alles deden we met ZigZag safari waarbij je na zo'n dag een DVD kunt kopen wat je hebt meegemaakt op die dag (jaja je word gewoon een filmster :-P )

• Theo en Anja, 22-04-2012

Als je echt lekkere koffie wilt drinken op de Canarische eilanden kun je beter van thuis een mini-waterkokertjes én oploskoffie meenemen.

36 vragen over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• Langenberg , 26-12-2019

Glutenvrije aanbod

Is er iemand bekend met het glutenvrije aanbod in het hotel?

• joyce, 23-10-2017

half pension

zit er bij halfpension ook drinken zoals water koffie sap of iets dergelijks bij?

• PPR Lousberg, 11-09-2017

Fitnessruimte

Wat zijn de kosten om gebruik te kunnen maken van de fitnessruimte?

Hotel Lopesan - IFA Buenaventura info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen