Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

Een groot hotel waar je je nooit hoeft te vervelen? IFA Buenaventura is zo’n plek. Je moet wel houden van gezelligheid. Als rustzoeker is dit niet de plek voor jou, want echt stil is het hier nooit. Zowel binnen als buiten dit hotel ontkom je niet aan levendigheid. Nieuwe mensen zul je tijdens je vakantie in Lopesan IFA Buenaventura dan ook zeker ontmoeten.

Ben je op zoek naar een hotel waar het gezellig druk is? Dan ben je in Lopesan IFA Buenaventura aan het juiste adres. Hier heb je heel de dag door entertainment. Voor 23.00 uur ‘s avonds is het hier dan ook nooit stil. Minder geschikt dus wanneer je ‘s avonds in rust geniet van een wijntje en een boek. Top wanneer je dan juist graag naar een show gaat. Overdag tussen al het luieren door ook eens iets actiefs doen? Activiteiten als yoga en aquagym staan hier vaak op het programma.

IFA Buenaventura heeft twee zwembaden. Ook hier geldt dat het gezellig druk is en dat je niet om de animatie heen kunt. Het nadeel is dat je er daarom nog wel eens vroeg bij moet zijn om een ligbed te veroveren. Hoef je niet perse aan het zwembad te liggen? Familie Bleeker schrijft: ‘Wat wij prettig vonden, in de grote tuin naast het zwembad staan ook ligbedden waar ook matrassen voor zijn.’ De zwembaden ruil je ook zo in voor het strand, waar je net als bij het zwembad ligbedden vindt. Het strand is 900 meter lopen of je kunt met de shuttlebus. Deze vertrekt elk uur.

Overweeg je om op all-inclusive vakantie te gaan? Dat kan in IFA Buenaventura. Toch koos een deel van de reviewers voor een verblijf met alleen ontbijt. Dat ontbijt is volgens jullie erg lekker en je hebt veel keuze. De meeste all-inclusive vakantiegangers zijn ook tevreden over het eten dat je hier de rest van de dag krijgt. De patatjes worden vers gebakken en bij een speciale gelegenheid word je verwend met een extraatje. Di zegt: ‘Op mijn verjaardag stond er een flesje wijn op de kamer van het hotel!’

De ligging

De ligging van Lopesan IFA Buenaventura? Die is super. Dit hotel ligt middenin het centrum van Playa del Inglés. Wat dat betekent? Dat heel veel to do’s op loopafstand liggen! Zo ook het winkelcentrum Kasbah, dat echt een aanrader is. Onderweg kom je ook nog veel winkeltjes tegen. Erg handig is dat het maar een klein stukje lopen is naar de bushalte. En dat is wel zo leuk als je nog andere plaatsen en hotspots op Gran Canaria wilt ontdekken.

Spreekt het je wel aan om het eiland te ontdekken? Femmie ging op een paar tours. Er is er eentje die zij absoluut aanraadt: ‘We hebben ook nog de VIP tour gedaan met mini-busjes naar de ruige natuur en de bergen. Een prachtige trip, zeker aan te raden.’

Klaar voor jouw trip naar het bruisende Playa del Inglés?

979 reviews over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• 2019
    9Thea16-03-2019

Geweldig

Fijn hotel, heel groot maar dat merk je niet. Vriendelijk personeel, behulpvaardig en attent.

IFA Buenaventura Hotel, Manager, 19-03-2019

Dear Thea,

Thank you very much for choosing our IFA Buenaventura Hotel,

We are very satisfied to see that in general we have managed to fulfill your expectations.

We would like to welcome you again in our hotel after our refurbishment!

Kind regards,

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geboekt bij neckermann
  • 5Akkie Vliet17-02-2019

IFA Buenventura

Vakantie in Buenventura, Bij aankomst erg laat kregen we een kamer ver afgelegen op de begane grond in een hoekje. Met een tuin op de wegkant. Erg lawaaierig en storend! Met name snachts. De muziek van t entertainment team is niet storend. Dit stopt om 23.00uur. Onze kamer is oudbollig. Het bed kraakte erg en viel zowat uit elkaar. Meteen aangegeven. Ander bed gekregen met erg smerig matras. Bed is ook erg hard. Ontevreden hierover. Het ontbijt is goed maar het diner is waardeloos. En erg koud/smakeloos. Jammer hier betalen we toch voor. Het zwembad en de tuin en de ligging van het hotel is daarin tegen erg goed! Echter kom ik hier niet een keer weer.

IFA Buenaventura, Manager, 21-02-2019

Dear Akkie,

Thank you for sharing with us your opinion about your holidays with us in IFA Buenaventura.

We are not satisfied to know that we did not match up with your expectations and would like to apologize for any possible inconvenience.

We sincerely hope you would give us a second chance and you choose us once more for your next stay in the island.

With our best regards, Guest Relations

Guest Relations IFA Buenaventura, Manager, 07-03-2019

Dear Akkie,

Thank you very much for choosing our Hotel for spending your holidays with us.

We are very satisfied to see that in general we have matched up with your expectations, but would like to apologize for any possible inconvenience and for if you found certain things could be improved.

We would love to welcome you again in our Hotel if you decide to give us a second chance.

Kind regards,

Gereisd in februari 2019

• 6Theo van der Plas28-01-2019

Niet goed en niet slecht

Hotelkamers waren netjes. Eten was redelijk, veel eten was niet warm genoeg. Zwembad was erg luid, animatie was steeds erg luidruchig aanwezig. Animatie was ook erg amateuristisch De tuin was mooi en daar mocht je ook in liggen. Genoeg ligbedden, jammer dat mensen nog steeds een bedje claimen voor de hele dag terwijl ze niet aanwezig zijn.

Guest Relations IFA Buenaventura, Manager, 31-01-2019

Dear Theo,

We would like to thank you for choosing our Hotel for your holidays in Playa del Inglés and also for sharing with us your opinion about it.

We are pleased to read that in general we have matched up with your expectations, but would like apologize for any possible inconvenience you might have had and for those aspects you mention that could have made your holiday greater. We will inform the respective departments about it, as our aim is to improve our services everyday.

We sincerely hope you would choose us again for your next stay in Gran Canaria.

With our best regards,

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8de groot28-12-2018

we gaan daar nog best wel eens terug

goed hotel eten ook goed
    groot minpunt is dat je wel erg vroeg je bed uit moet om je handdoek bij het zwembad op een bedje te moeten leggen anders is er al geen goede plaats meer

IFA Buenaventura, Manager, 30-12-2018

Dear guest de Groot,

Thank you for staying with us for your holidays in Playa del Inglés.

We are plased to see that in general we have managed to please your expectations, but would like to apologize for any possible inconvenience regarding the sunbeds. Some guests carry out this bad habit, so we try our very best to raise awareness to let everyone enjoy of the sun and pool areas equally. We have anyway recently opened a big solarium with a high number of new sunbeds, so we used as much as we can our pool areas.

We sincerely hope you would choose us again for your next stay in the south of the island.

With our best regards, Guest Relations

• 9Antonius Rademakers25-12-2018

Weer fijne 3 weken gehad en gaan weer gewoon terug

Wij komen sinds 2000 al gemiddeld 2X per jaar bij Buenaventura en altijd goed tevre den. De klachten over eten zijn onterecht evenals de matrassen, maar zijn nu ook weer vervangen. Eind april word begonnen aan een grote renovatie die bijna 6 maanden in beslag nemen, maar desondanks worden mankementen toch nog direct uitgevoerd Er zijn geen gouden kranen en deurklinken, maar wij vinden dat er goed wordt schoongemaakt en handdoeken en beddengoed telkens weer schoon zijn, zwembaden zuiver en voldoende activiteiten, vriendelijk personeel.

IFA Buenaventura, Manager, 29-12-2018

Dear Antonius,

Thank you very much for giving us a feedback about your stay with us in IFA Buenaventura once again.

We are so happy to know that we managed to satisfy your needs and expectations once more and that you have had a great stay with us. Thank you very much for all your kind words.

We sincerely hope to welcome you again once we open with our new look!

Best regards,

Geboekt bij neckermann
  • 9Saapke Van Wieren15-12-2018

dit hotel is een aanrader !

goed hotel, goed en lekker eten. ruime kamers, dagelijks schoonmaak van de kamers. alles in de buurt op loopafstand, leuke gezellige omgeving. geen run op ligbedden in de ochtend. klein minpuntje dat het zwembad water koud is, tenminste in december.

IfaBuenaventura, Manager, 18-12-2018

Dear Van Wieren,

First if all thank you very much for choosing our Hotel IFA Buenaventura to spend your holidays.

We are glad that you enjoyed your vacactions and that we could fulfill your expectations and we appreciate your positive comments.

We hope you could visit us again!

Best regards Guest Relations

• 9Di03-12-2018

Geweldig!

Voor mijn verjaardag samen met een vriendin op vakantie. Wij hadden geboekt inclusief ontbijt. De ligging van het hotel is super! Midden in het centrum van Playa del Ingles en op loopafstand van o.a winkelcentrum Kasbah en openbaar vervoer. Wij hadden 2 aparte kamers die super schoon waren en elke dag werden schoongemaakt door Angela die ook zeer behulpzaam was door het geven van tips voor leuke plaatsjes om te bezoeken. Elke middag was onze kamer spik en span. Het ontbijt was geweldig er was van alles en meer. Op mijn verjaardag stond er een flesje wijn op de kamer van het hotel ! (zeer attent). Het enige minpuntje is dat je bij het inchecken al moet doorgeven hoe laat je wilt ontbijten. Aan de andere kant is het wel logisch omdat het een supergroot hotel is en als iedereen op dezelfde tijd gaat ontbijten het een grote chaos zal worden. Al met al een zeer leuke vakantie gehad in dit hotel!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Johan Geurds01-12-2018

Fijne vakantie met enkele beperkingen

Heel veel entertainment met een enthousiast team, zowel overdag als ‘s avonds. Eten ontbijt en diner goed (warm) als het nodig is met de lunch helaas niet. De kamers worden goed schoongemaakt, maar zakjes voor maandverband worden vaak vergeten. De openbare toiletten zijn ook redelijk, helaas bij de vrouwentoilet is regelmatig de papieren handdoekjes en het toiletpapier op. Bij de heren zijn er geen papieren handdoekjes. Bij eerdere bezoeken werd er op toegezien dat er een pad overblijf en dat er geen glas bij het zwembad gebruikt werd. Dit was helaas dit jaar niet meer het geval.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Linda19-11-2018

Top hotel op prima locatie

Een top all-in hotel, prima schone en ruime kamers, zwembaden goed alleen in de ochtend op tijd zijn voor een ligbedje. Eten divers en goed. Animatie voor jongere kinderen heel goed. Locatie prima alles goed te bereiken op loopafstand of goedkope taxi.

IFA Buenaventura, Manager, 21-11-2018

Dear Linda,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel IFA Buenaventura to spend your vacations.

We appreciate that you have written down this general and positive comment and we are so glad that you enjoyed your holidays during your stay.

We hope you decide to come back again!

Kind regards Guest Relations

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Evdk18-11-2018

Amazing

Geweldigige animatie leuk hotel goed eten en drinken verzorgt hotel goede ligging

IFA Buenaventura, Manager, 21-11-2018

Dear guest,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel IFA Buenaventura to spend your holidays.

We are so glad that you had a great time with us and we hope you visit us again soon.

Kind regards Guest Relations

Gereisd met vrienden in juni 2018

38 tips over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• Arno, 21-02-2012

Nog even terugkomen op:

"Geurtjes en sigaretten goedkoper op het eiland dan tax free op het vliegveld"

Bij thuiskomst voelde, rook en smaakte de shag anders dan normaal waarop we besloten een pakje op te sturen naar de fabriek. Er werd ons verteld dat het hele oude shag was, het was wel echt hun merk maar oud, over de datum zeg maar...maar dan ook echt niet te pruimen ( leuke woordspeling). We kregen als pleister op de wonde 3 pakjes terug gestuurd..een wijze les!

• posthouwer1980, 01-05-2014

Wil je echt wat meemaken op Gran Canaria doe dan een Jeepsafari. Zie de binnenlanden, bergen en oude dorpjes. Lekker Off-Road door de stof en een Kamelentocht. Je bent van 's ochtends 09:00 uur tot 17:00 uur in touw maar zeer mooi om mee te maken. Dit alles deden we met ZigZag safari waarbij je na zo'n dag een DVD kunt kopen wat je hebt meegemaakt op die dag (jaja je word gewoon een filmster :-P )

• Theo en Anja, 22-04-2012

Als je echt lekkere koffie wilt drinken op de Canarische eilanden kun je beter van thuis een mini-waterkokertjes én oploskoffie meenemen.

36 vragen over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• Langenberg , 26-12-2019

Glutenvrije aanbod

Is er iemand bekend met het glutenvrije aanbod in het hotel?

• joyce, 23-10-2017

half pension

zit er bij halfpension ook drinken zoals water koffie sap of iets dergelijks bij?

• PPR Lousberg, 11-09-2017

Fitnessruimte

Wat zijn de kosten om gebruik te kunnen maken van de fitnessruimte?

Hotel Lopesan - IFA Buenaventura info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen