38 tips over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• Arno, 21-02-2012

Nog even terugkomen op:

"Geurtjes en sigaretten goedkoper op het eiland dan tax free op het vliegveld"

Bij thuiskomst voelde, rook en smaakte de shag anders dan normaal waarop we besloten een pakje op te sturen naar de fabriek. Er werd ons verteld dat het hele oude shag was, het was wel echt hun merk maar oud, over de datum zeg maar...maar dan ook echt niet te pruimen ( leuke woordspeling). We kregen als pleister op de wonde 3 pakjes terug gestuurd..een wijze les!

• posthouwer1980, 01-05-2014

Wil je echt wat meemaken op Gran Canaria doe dan een Jeepsafari. Zie de binnenlanden, bergen en oude dorpjes. Lekker Off-Road door de stof en een Kamelentocht. Je bent van 's ochtends 09:00 uur tot 17:00 uur in touw maar zeer mooi om mee te maken. Dit alles deden we met ZigZag safari waarbij je na zo'n dag een DVD kunt kopen wat je hebt meegemaakt op die dag (jaja je word gewoon een filmster :-P )

• Theo en Anja, 22-04-2012

Als je echt lekkere koffie wilt drinken op de Canarische eilanden kun je beter van thuis een mini-waterkokertjes én oploskoffie meenemen.

• Marco, 21-11-2013

Het is een behoorlijk eind naar t strand en een flinke klim naar boven terug. Met kinderen een opgave. Auto huren was goedkoop en makkelijk bij een verhuurbedrijf om de hoek: Sante Fe Rentalcars

• Bianca, 18-07-2013

Aqualand en Palmitos Park zijn heel leuk! Puerto Mogán is een heel mooi plaatsje met een heerlijk strand.

• Arno, 05-11-2011

Handig om te weten:

Geurtjes en sigaretten goedkoper op het eiland dan tax free op het vliegveld.

Voor ons was de prijs/kwaliteit verhouding goed maar dat komt omdat wij minder dan gemiddeld hebben betaald voor onze reis door alles los van elkaar te boeken. Losse vliegreis, losse accommodatie en losse huurauto. Informeer wel even bij uw reis/annul verzekering of deze manier van boeken gedekt is..bij ons was dat niet het geval en moesten we bijbetalen. Wij hebben gewoon geboekt via reisburo.

• Jouke H, 17-06-2013

Ga je naar dit hotel met jonge kinderen, dan is het zeker een aanrader. Alleen voor je het kind het water in laat gaan controleer het, want het kan echt ijskoud zijn. Holiday World is vanaf het hotel met de taxi € 3,55 en voor de kinderen echt leuk.

• sannie1105, 16-05-2011

Wanneer je dit hotel boekt,met voordeel kamer,zit je op etage 1,2 (de kans dat je gigantische bomen voor je neus hebt is dan 95%. Betaal je 6pp per dag meer,dan kom je op etage3, 4 of 5 Wil je op etage 6,7 of 8,dan betaal je de hoofdprijs,want dit zijn sinds mei 2011 de vip kamers.Niks vip aan,zijn precies dezelfde kamers als de andere etages.

Hotel hebben we afgelopen 2 jaar hard achteruit zien gaan,in alle opzichten

• Antwan, 09-04-2014

Taxi korte ritten bijvoorbeeld naar maspalomas maximaal €6,00 ongeacht aantal personen. Bus voor langere afstanden voor €4,75 pp zit je in Puerto de Mogan. Puerto Rico, Puerto de Mogan zijn leuke en mooie stadjes. Veel leuke restaurants en winkels bijvoorbeeld op de eindeloze boulevard en natuurlijk de Kasbah en de Yumbo maar ook de shopping centre in Maspalomas en haar luxe winkel straten!

• lonneke, 18-11-2012

iedere avond is er ook gratis bbqen bij het zwembad als je all inclusief hebt je moet je alleen van te voren aanmelden hiervoor.is dan een keer wat anders. tai massage boven de bar bij het rustige zwembad gedeelte heerlijk ook hebben we daar de fishmassage gedaan aanrader

• Marike, 26-05-2013

Veel mooie tripjes via Neckermann te boeken! Rondreis over het eiland zeker een aanrader!

• Lelly, 03-05-2013

Ga een naar Mas Palomas, het strand daar is zo mooi! Helaas wel heel druk.

• Richard DeJong, 05-05-2013

Maspalomas en puerto Rico erg leuke plaatsjes om naar toe te gaan. Taxiprijzen zijn altiijd hetzelfde want de prijzen staan vast. Auto huren voor 1 dag is 30 euro.

• Imre, 29-01-2013

Taxi's zijn goedkoop, leuk om markt te bezoeken. Boottocht is een aanrader.

• karint, 20-01-2013

honingrum met of zonder cola is hier mmmmmmmmm

• Jessica, 14-10-2012

Tip, Bezoek Las Palmas de Gran Canaria is ongeveer 40 minuten met de bus en kost ongeveer € 6 Tip, Bezoek ook Puerto Rico je hebt er mooie stranden en een leuke haven ongv. € 2 met de bus Tip, Op ongeveer 15 minuten met de bus heb je een leuk winkelcentrum, Carre Four, Vraag aan de buschauffeur of aan iemand bij de bus waar je moet uitstappen. Erg makkelijk! Tip, Ongeveer een kwartiertje

• J.J. Burggraaff, 11-01-2013

geen HP boeken, maar lekker elke dag een ander restaurant opzoeken!

• alexandra, 14-10-2012

Voor minder dan 3 euro enkele reis kun je overal met de bus in omgeving naar toe. Naar Puerto de Mogan ben je voor 2 personen nog geen 9 euro enkele reis kwijt. Bij Dreamz kun je goed Nederlands eten. Palmitos park is zeker leuk om een keer gezien te hebben. Ligt tussen de bergen in. De rit er naartoe: voor 2 personen nog geen 5 euro enkele reis. Als je leuk wil twinkelen moet je met de bus naar Faro (vuurtoren) toe gaan. Daar zitten aan de boulevard diverse originele merken winkels.

• wdb, 16-10-2012

veel uitgaansmogelijkheden in de buurt,veel excursies mogelijk,elke dag entertainmant en animatie voor jong en oud.

• Dennie en Samantha, 27-07-2012

Zoals al vaker vermeld heeft dit hotel geen Airco, in de omgeving zijn echter ventilatoren te koop. Wil je gebruik maken internet, gebruik dan niet de computers in de hal (€1,- voor 10 min) maar maak indien mogelijk gebruik van WIFI (€1 voor 60 min) let op gaat direct naar aankoop- bij receptie in! verder lopen er in de omgeving veel OPLICHTERS van het zogenoemde Time Sharing rond, wanneer je hier niet mee bekend bent zoek dan even op google naar TIME SHARING!

• Winter90, 08-04-2012

Maak een kustwandeling naar Maspalomas, heerlijk!

• natasha, 25-11-2012

Openluchtbioscoop tegenover het busstation bij El Faro, Maspalomas. Ingang aan de achterzijde van de winkels (trap op). Neem wel een vest mee want het kan fris worden. Je kunt hier drinken en eten bestellen dat aan je tafel geserveerd wordt.

• mario, 30-05-2012

Boek via Ryanair boek vlucht Hotel via www.lopesan.com Boek alleen Breakfast ga lekker buiten het hotel eten Veel goedkoper en naar eigen keuze eten wat je wil

• nico leemans, 13-05-2012

Een taxi nemen naar maspalomas (6 euro, af te laten zetten bij de Vuurtoren el Faro). Super gezellige boulevard met leuke en niet te dure restaurants.

• Fam Hopstaken, 05-06-2012

Huur een auto: Puerto Mogan of ga de bergen in. Ga een keer uit eten. Jumbo leuk om te shoppen en uitgaan. Pas op: op elke hoek van de straat timeshering. Ga er niet op in!!!

• Monique van Lieshout, 09-07-2012

Neem wel anti slip slippers mee, want de tegels bij het zwembad zijn glad en heet!

• vandaele, 19-05-2012

s'nachts soms muziekoverlast vanuit de omgeving,kan hotel niets aandoen

• Nathalie, 01-08-2013

Via onze reisleiding een middagje Afrikat geboekt. Super leuk! Erg goed verzorgd en absoluut een heerlijke middag gehad!

• Arno, 21-02-2012

En bij de geurtjes goed op de prijs letten. Sommige zijn echt goedkoper maar sommige zelfs duurder dan in Nederland.

• melisje9a, 13-01-2012

Boek vol-, of halfpension en absoluut geen all inclusive!!!

• Joke Westerhoff van de Klomp, 20-07-2012

Voor invalide een tip dit hotel ivm het de stoellift om het zwembad in te komen, perfect en ook de badmeester is bereid om te helpen. Maar let op, verder is Playa del Ingles niet echt rolstoelgeschikt. Hele steile hellingen, omdat het allemaal oud is en ze het later pas aangepast hebben. En om met een rolstoeler te gaan wandelen is erg zwaar duwen omdat het hellend is allemaal. Maar het hotel is goed vertoeven, gewoon zoveel mogelijk daar je vertier zoeken. Kapper in hotel is ook goed......

• Carmen, 20-05-2010

Tip : 200 meter verder is de bushalte. Een ritje van de luchthaven naar het hotel kost €3.20 per persoon. Dit zijn echte autocars, waar de valiezen in een apart gedeelte ingeladen worden!

• Fam de bodt, 26-08-2014

een jeepsafari is heel leuk

• vandaele sonja, 12-06-2015

voor 5€per uur kan je de kamer bij vertrek houden, dat vinden we uitstekend i.v.b.m.ziekte partner

• albertjeannine, 06-07-2015

De kust van grand canarie vinden wij niet mooi,MAAR! het binnenland is zeer zeer mooi!!!dus zeker een huurauto aanschaffen er is weg van de kust zo veel te zien,kloven,bergen,bossen,kraters,grotten,dus bereid u voor met een reisgids boekje of zo

• JK, 07-07-2014
    • Met de auto de bergen in, je weet niet wat je ziet. Super!
    • Dagje Puerto Rico en Puerto de Mogán.
    • Dagje Las Palmas. waar o.a. PRIMARK zit!
    • Avondje Maspalomas.
    • Naar de markt (op woensdag en zaterdag) waar je lekker een HARING kan eten en goedkoop leuke dingen kan scoren.

• Thijssen R.M, 07-11-2014

Al je van westerns houd ga dan sioux city .

• Jan, 16-02-2015

Gebruik niet de betaalde (2 euro p.d.) WIFI IFA Buenaventura, bereik heel slecht. Gebruik ook niet WIFI Meeting Point bij de bar bij de receptie, valt iedere keer weg. Gebruik WIFI Hotel Buenaventura (voor 30 min gratis) bij het grote zwembad. Dit werkte nog het beste. Maar stel je per definitie maar niet te veel voor van WIFI bij dit hotel.