Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Hotel Lopesan - IFA Buenaventura
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan - IFA Buenaventura voor je op een rij gezet:

909 reviews over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura in het Nederlands

Geen 2de keer

Dave
23-9-2018

All inclusief betekend niet onbeperkt drinken

Tot 23:00 Is het gratis, En krijg je aanmaak frisdrank en B merk drank

Vanaf 23:00 moet je overal voor betalen, A merk drank en soms aanmaak frisdrank en soms echte frisdrank

Is wel erg duur, bijv. bako : €4,50 voor een laagje bacardi en €1,50 voor cola ( soms uit een flesje en soms vermengt met water )

Dus all inclusief is het niet helemaal zoals ik had verwacht

Niet geschikt als je van rust houd

B kuis
22-9-2018

Zeer ouderwets hotel Door het animatie team is het er de hele dag lawaai lekker uit rusten bij het zwembad lukt dan niet. De ligbedden zijn altijd bezet en wat dan vrij is. Blijkt kapot. Wij komen er niet weer

Helaas nooit meer.

Rijo
10-9-2018

Voor de derde keer naar dit hotel. Wij waren altijd zeer tevreden. Ander keren gingen we wel een maand later dus dan zijn de vakanties voorbij.

Het hotel ziet er prachtig uit. Sommige dingen zijn wel aan renovering toe.

De tuin is prachtig. Ligging is prima. De kamers zijn super schoon.

Helaas is ons dit jaar het restaurant tegengevallen. Misschien dat het door de drukte kwam want dat was enorm. weinig variatie en eten niet altijd warm. de stoelen bij het zwembad staan zo strak naast elkaar dat er nog geen voet tussenkan.

Misschien dat het een maand later anders is. Maar voor ons geen beuenaventura meer.

Dear Rijo,

We would like to thank you for staying at IFA Buenaventura for your holidays in Gran Canaria as well as for giving us a feedback about it.

We are very happy to know that we have managed to fulfill your expectations, but would like to apologize for if there were some aspects that could be improved. We will pass this information to the departments in charge.

We sincerely hope you could give us a second chance and you visit us again for your next stay in Gran Canaria.

BeachCheck

Geweldig hotel erg netjes en schoon.

Johan Hellendoorn
10-9-2018

Hotel IFA Buenenventera is groot hotel met 2 zwembaden en nog apart zwembad voor de kleine kinderen met speeltuin.

Bij het ene zwembad heb je annemastie met activiteiten zoals yoga auw gom sjoelen coctailspel middags water polo.

Avond is er eerst een kinderdisco van 30 minute6 met Panchi ergens daarna om 21.00 show van saterday ligt te ver tot Michael Jackson ook erg mooi opgevoerd.

Het ontbijt en lunch,diner is veel keus en niet slecht.

De kamers zijn erg netjes en schoon elke dag schone handdoeken.

Ook rondom het zwembad wat elke dag schoongemaakt met machine en met de hand om 8.00 staan de bedjes klaar om bij het zwembad te gaan liggen er zijn echt mensen die om 7.50 al bekenden staan voor een plekje.

He tg hot e l ligt in centrale omgeving dicht bij Nederlands uigaans gebied waar het erg gezellig is zelf ging ik naar het kleinste café daar het heer het Trefpunt erg gezellig.

Ik b en nu voor de 3x echte aanrader.

Dear Johan,

Thank you very much for giving us such a complete feedback about your stay with us. Only through our guests opinions we can really know that we are doing right and what we should improve on.

We are happy to know we have met your expectations and we would love to welcome you again in IFA Buenaventura!

Erwin van den Broeke
5-9-2018

Het was totaal verrassend, bij aankomst waren de verwachtingen niet super hoog. Maar we hebben het super naar ons zin gehad. Lekkere zwembaden goede animatie. In 1 woord een top vakantie. Aanrader als je een goedkope goeie vakantie wilt

Dear Erwin,

Thank you so much for giving us a feedback about your stay at IFA Buenaventura Hotel.

We are so happy to read that you have had a fantastic holiday with us and we are looking forward to your next stay!

Zeker een aanrader!

Sonja
5-9-2018

Een groot complex, wel wat verouderd maar vonden wij geen probleem, je bent alleen maar s 'avonds op je kamer of balkon. Leuke en active animatie , niet opdringerig. Met leuke shows! 2 zwembaden, niet verwarmd!!! Even door bijten 😉 Eten is er prima!!!! Verder is er veel op loop afstand te doen, de winkelcentra's , maspalomas. Tip is Meloneras, moderner dan playa del ingles. Begreep dat ze Playa del Ingles ook willen gaan opknappen maar zal nog wel even tijd nodig hebben.

Wij hebben een enorm leuke vakantie gehad!

Dear Sonja,

We would like to thank you for choosing our Hotel for your stay in Playa del Inglés.

We are pleased to know that in general our Hotel has managed to satisfy your need and expectations and that you have had a good stay with us.

Prima

Trix Rooze
3-9-2018

Prima hotel...

Eten goed. net nieuwe matrassen.

Wat gedateerd hotel maar de schoonmaak is top.

Min punt..ik zat op de eerste verdieping.

Om 06.00 beginnen ze al met schoonmaak.en klaarzetten van de bedden..

Niet handig als je iets langer wil blijven liggen..

Dan 08.00 wanneer de handoekenrace begint...

Verder alles top

Dear Trix,

Thank you for sharing your opinion with us and with other future guests.

We are happy to know in general we have met your expectations, but would like to apologize for those other aspects that could have made your holiday greater.

We hope you choose us again in the future for your stay in Gran Canaria.

Guest Relations

We komen vast nog eens terug!

Linda
2-9-2018

Ruime kamer (gewoon alle vier een eigen bed) wat elke dag perfect schoongemaakt werd.

Het eten was wel vaak van hetzelfde, maar prima te eten in iedere geval. En ruime keuze ook. Het restaurant was ook erg schoon. Op de laatste dag zag ik nog wel een kakkerlak lopen, maar dat was dan ook de eerste in de hele vakantie. (In het hele hotel) Dat bewijst wel hoe schoon het overal was denk ik maar. De ligging is perfect, je bent zo op het strand. Een taxi kost ook geen drol en die staan vaak ook wel voor het hotel.

De animatie was top. Echt de complimenten voor dit geweldige team! Het enige minpunt is wel de gehorigheid. En zeker ook het muziek de hele dag. Wij zaten op de eerste verdieping bij het grote zwembad en het ging de hele dag door. En dan nog al die luidruchtige mensen die ‘s nachts niet om anderen denken. Maar goed.. de kinderen hebben zich iig uitstekend vermaakt en wij daardoor ook!

Dear Linda,

Thank you for choosing our Hotel as well as for having given us a feedback about it.

We are very pleased to read you have had a wonderful stay with us and we hope to welcome you back.

Guest Relations

Door veel verdriet deed deze vakantie heel goed

Marina
1-9-2018

Was top hotel, geen klachten

Dear Marina,

Thank you so much for choosing our Hotel.

We love to hear you had a great stay!

Looking forward to your next visit.

Kind regards,

Never nooit meer

Klaas
31-8-2018

Neem geen all in want het eten hier is echt altijd koud

Dear Klaas,

Thank you for sharing your opinion with us.

We are no happy to hear our Hotel has not met your expectations and would like to apologize for any possible inconvenience.

We sincerely hope you could give us another oportunity and you choose our Hotel once more.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan - IFA Buenaventura in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.