Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°
7,8

Omschrijving
Lopesan Ifa Buenaventura Hotel ligt op Gran Canaria. Bezorgt muziek en animatie aan het zwembad jou een vakantiegevoel? Dan is dit een geschikte plek. Minder geschikt wanneer je ’s avonds geniet van rust. Het eten kan wat gevarieerder maar de kwaliteit is goed. De tuinen zijn subtropisch beplant. Op 600 meter van het strand van Playa del Inglés.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan - IFA Buenaventura voor je op een rij gezet:

933 reviews over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura in het Nederlands

we gaan daar nog best wel eens terug

de groot,
28-12-2018

goed hotel eten ook goed

groot minpunt is dat je wel erg vroeg je bed uit moet om je handdoek bij het zwembad op een bedje te moeten leggen anders is er al geen goede plaats meer

IFA Buenaventura, Manager, 30-12-2018

Dear guest de Groot,

Thank you for staying with us for your holidays in Playa del Inglés.

We are plased to see that in general we have managed to please your expectations, but would like to apologize for any possible inconvenience regarding the sunbeds. Some guests carry out this bad habit, so we try our very best to raise awareness to let everyone enjoy of the sun and pool areas equally.

We have anyway recently opened a big solarium with a high number of new sunbeds, so we used as much as we can our pool areas.

We sincerely hope you would choose us again for your next stay in the south of the island.

With our best regards,

Weer fijne 3 weken gehad en gaan weer gewoon terug

Antonius Rademakers,
25-12-2018

Wij komen sinds 2000 al gemiddeld 2X per jaar bij Buenaventura en altijd goed tevre den. De klachten over eten zijn onterecht evenals de matrassen, maar zijn nu ook weer vervangen. Eind april word begonnen aan een grote renovatie die bijna 6 maanden in beslag nemen, maar desondanks worden mankementen toch nog direct uitgevoerd Er zijn geen gouden kranen en deurklinken, maar wij vinden dat er goed wordt schoongemaakt en handdoeken en beddengoed telkens weer schoon zijn, zwembaden zuiver en voldoende activiteiten, vriendelijk personeel.

Geboekt bijneckermann.nl
IFA Buenaventura, Manager, 29-12-2018

Dear Antonius,

Thank you very much for giving us a feedback about your stay with us in IFA Buenaventura once again.

We are so happy to know that we managed to satisfy your needs and expectations once more and that you have had a great stay with us. Thank you very much for all your kind words.

We sincerely hope to welcome you again once we open with our new look!

Best regards,

dit hotel is een aanrader !

Saapke Van Wieren,
15-12-2018

goed hotel, goed en lekker eten.

ruime kamers, dagelijks schoonmaak van de kamers.

alles in de buurt op loopafstand, leuke gezellige omgeving.

geen run op ligbedden in de ochtend.

klein minpuntje dat het zwembad water koud is, tenminste in december.

IfaBuenaventura, Manager, 18-12-2018

Dear Van Wieren,

First if all thank you very much for choosing our Hotel IFA Buenaventura to spend your holidays.

We are glad that you enjoyed your vacactions and that we could fulfill your expectations and we appreciate your positive comments.

We hope you could visit us again!

Geweldig!

Di,
3-12-2018

Voor mijn verjaardag samen met een vriendin op vakantie. Wij hadden geboekt inclusief ontbijt.

De ligging van het hotel is super! Midden in het centrum van Playa del Ingles en op loopafstand van o.a winkelcentrum Kasbah en openbaar vervoer.

Wij hadden 2 aparte kamers die super schoon waren en elke dag werden schoongemaakt door Angela die ook zeer behulpzaam was door het geven van tips voor leuke plaatsjes om te bezoeken. Elke middag was onze kamer spik en span. Het ontbijt was geweldig er was van alles en meer. Op mijn verjaardag stond er een flesje wijn op de kamer van het hotel ! (zeer attent).

Het enige minpuntje is dat je bij het inchecken al moet doorgeven hoe laat je wilt ontbijten. Aan de andere kant is het wel logisch omdat het een supergroot hotel is en als iedereen op dezelfde tijd gaat ontbijten het een grote chaos zal worden.

Al met al een zeer leuke vakantie gehad in dit hotel!

Gereisd met vrienden in november 2018

Fijne vakantie met enkele beperkingen

Johan Geurds,
1-12-2018

Heel veel entertainment met een enthousiast team, zowel overdag als ‘s avonds. Eten ontbijt en diner goed (warm) als het nodig is met de lunch helaas niet. De kamers worden goed schoongemaakt, maar zakjes voor maandverband worden vaak vergeten. De openbare toiletten zijn ook redelijk, helaas bij de vrouwentoilet is regelmatig de papieren handdoekjes en het toiletpapier op. Bij de heren zijn er geen papieren handdoekjes. Bij eerdere bezoeken werd er op toegezien dat er een pad overblijf en dat er geen glas bij het zwembad gebruikt werd. Dit was helaas dit jaar niet meer het geval.

Gereisd met partner in november 2018

Top hotel op prima locatie

Linda,
19-11-2018

Een top all-in hotel, prima schone en ruime kamers, zwembaden goed alleen in de ochtend op tijd zijn voor een ligbedje. Eten divers en goed. Animatie voor jongere kinderen heel goed. Locatie prima alles goed te bereiken op loopafstand of goedkope taxi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dear Linda,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel IFA Buenaventura to spend your vacations.

We appreciate that you have written down this general and positive comment and we are so glad that you enjoyed your holidays during your stay.

We hope you decide to come back again!

Kind regards

Amazing

Evdk,
18-11-2018

Geweldigige animatie leuk hotel goed eten en drinken verzorgt hotel goede ligging

Gereisd met vrienden in juni 2018

Dear guest,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel IFA Buenaventura to spend your holidays.

We are so glad that you had a great time with us and we hope you visit us again soon.

Kind regards

Joy,
11-11-2018

Prachtig hotel , heel lekkere eten. Gelegen vlakbij grote strand en gezellige restaurantjes. Geweldige animatieteam. Entertainment de hele dag. Echt om aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Dear guest,

We appreciate your overall has been so positive and that you have really enjoyed your holidays with us.

We hope to see you again in a short future!

Leuke vakantie

Perdon,
8-11-2018

Op de dag van vertrek konden we alleen ontbijt en koffie krijgen tegen betaling. Dit ondanks dat we all inclusive hadden. Vakantie was geweldig. Hotel in 5 jaar qua service erg achteruit gegaan. De dag van vertrek vervalt all inclusive. Viel ons zwaar tegen. Andere jaren was dat nooit.

Gereisd met vrienden in november 2018

Dear guest,

We appreciate your kind words in general terms, however we apologize whether you may foun d any inconvenience during your stay.

We hope you decide to come back again!

Prachtig Resort met leker eten

Femmie,
8-11-2018

Heel mooi resort met aardige mensen die je overal graag mee willen helpen.

Mooi en schoon resort met lekker eten voor ieder wat wils.

Als je naar het strand wilt gaan rijd er elk uur een shuttle busje.

Die gaat ook elk uur terug.

Het is jammer dat de laatste al om 15.45 uur vertrekt vanaf het strand.

Je kunt het ook lopen , maar dat is vermoeiend omdat je steeds naar boven blijft lopen.

Er schijnt ook een lift te zijn , dan hoef je niet te klimmen , maar dat word niet aan gegeven , dat hoorden we pas toen we bijna naar huis gingen van andere toeristen.

Al met al hebben we een prachtige vakantie gehad .

We hebben ook nog de vip tour gedaan met mini busjes naar de ruige natuur en de bergen.

Een prachtige trip , zeker aan te raden.

We hebben ook de Jeep safari gedaan , maar dat doen we nooit weer , levensgevaarlijk.

De mannen manoeuvreren op het randje , ze doen het natuurlijk dagelijks , maar het is onverantwoord

Gereisd met partner in september 2018

Dear guest,

Thank you very much for choosing us to spend your holidays in Hotel IFA Buenaventura.

We are so glad that you had a great time with us and enjoyed also the services and excursions our island offers.

We hope you can come back to visit us in a future vacaction.

Kin dregards

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan - IFA Buenaventura in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.