Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

Een groot hotel waar je je nooit hoeft te vervelen? IFA Buenaventura is zo’n plek. Je moet wel houden van gezelligheid. Als rustzoeker is dit niet de plek voor jou, want echt stil is het hier nooit. Zowel binnen als buiten dit hotel ontkom je niet aan levendigheid. Nieuwe mensen zul je tijdens je vakantie in Lopesan IFA Buenaventura dan ook zeker ontmoeten.

Ben je op zoek naar een hotel waar het gezellig druk is? Dan ben je in Lopesan IFA Buenaventura aan het juiste adres. Hier heb je heel de dag door entertainment. Voor 23.00 uur ‘s avonds is het hier dan ook nooit stil. Minder geschikt dus wanneer je ‘s avonds in rust geniet van een wijntje en een boek. Top wanneer je dan juist graag naar een show gaat. Overdag tussen al het luieren door ook eens iets actiefs doen? Activiteiten als yoga en aquagym staan hier vaak op het programma.

IFA Buenaventura heeft twee zwembaden. Ook hier geldt dat het gezellig druk is en dat je niet om de animatie heen kunt. Het nadeel is dat je er daarom nog wel eens vroeg bij moet zijn om een ligbed te veroveren. Hoef je niet perse aan het zwembad te liggen? Familie Bleeker schrijft: ‘Wat wij prettig vonden, in de grote tuin naast het zwembad staan ook ligbedden waar ook matrassen voor zijn.’ De zwembaden ruil je ook zo in voor het strand, waar je net als bij het zwembad ligbedden vindt. Het strand is 900 meter lopen of je kunt met de shuttlebus. Deze vertrekt elk uur.

Overweeg je om op all-inclusive vakantie te gaan? Dat kan in IFA Buenaventura. Toch koos een deel van de reviewers voor een verblijf met alleen ontbijt. Dat ontbijt is volgens jullie erg lekker en je hebt veel keuze. De meeste all-inclusive vakantiegangers zijn ook tevreden over het eten dat je hier de rest van de dag krijgt. De patatjes worden vers gebakken en bij een speciale gelegenheid word je verwend met een extraatje. Di zegt: ‘Op mijn verjaardag stond er een flesje wijn op de kamer van het hotel!’

De ligging

De ligging van Lopesan IFA Buenaventura? Die is super. Dit hotel ligt middenin het centrum van Playa del Inglés. Wat dat betekent? Dat heel veel to do’s op loopafstand liggen! Zo ook het winkelcentrum Kasbah, dat echt een aanrader is. Onderweg kom je ook nog veel winkeltjes tegen. Erg handig is dat het maar een klein stukje lopen is naar de bushalte. En dat is wel zo leuk als je nog andere plaatsen en hotspots op Gran Canaria wilt ontdekken.

Spreekt het je wel aan om het eiland te ontdekken? Femmie ging op een paar tours. Er is er eentje die zij absoluut aanraadt: ‘We hebben ook nog de VIP tour gedaan met mini-busjes naar de ruige natuur en de bergen. Een prachtige trip, zeker aan te raden.’

Klaar voor jouw trip naar het bruisende Playa del Inglés?

978 reviews over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• 8Henk hiemstra09-02-2020

Nu drie keer geweest,en blijft na de renovatie top

Tophotel met vriendelijk personeel.Maar er blijven nog altijd van die zielige mensen die zo nodig al vroeg in de morgen hun handdoekje moeten leggen.Hier moet het hotel tegen optreden,gooi voor negen uur alle handdoeken die op de ligstoelen liggen in een grote bak en zet die bij de ingang neer,met een waarschuwing in vijf talen erop.

Guest Relations, Manager, 11-02-2020

Dear Henk,

Thank you very much for commenting our hotel.

We are very happy to know that for the most part our service was in accordance with your expectations. We apologize for any inconveniences you may have encountered regarding the sun beds.

We would love to welcome you back soon!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9johan brandsma03-02-2020

Prima hotel voor goede prijs !

Voor de zesde keer naar dit hotel. Nu voor het eerst na de verbouwing. De sfeer is nog steeds gemoedelijk. De kamer is heel leuk ingericht en nu met een koelkastje erbij. Het eten was oke en veel keuze. De all in formule is nog steeds van hetzelfde goede niveau. Wat we wel missen is de Honolulu bar. Dit was altijd een gezellige ontmoetingspunt. We willen het personeel bedanken voor de goede service.

Guest Relations, Manager, 05-02-2020

Dear Johan,

Thank you very much for commenting our hotel Abora Buenaventura.

We are very happy to know that again our service was up to your expectations and that you had an amazing holiday here with our team.

We are very greatful for your kind words towards our staff and would love to welcome you back soon.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    9Lisa25-12-2019

Super goed, fijn en mooi hotel!

Super mooi en goed hotel. Mooi gerenoveerd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk van eten en drinken genoeg keus! Hygiëne is goed, word elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken en bedden goed. Animatie is voor ieder wat wils en afwisselend. Fijne week gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Guest Relations Abora Buenaventura, Manager, 13-01-2020

Dear Lisa,

Thank you for choosing our Hotel for your stay in Playa del Inglés. We love to see it has been a positive stay and we hope to welcome you again!

Gereisd met partner in december 2019

• 8Kevin22-12-2019

Mooi hotel met verbeterpunten

Buenaventura is een mooi gerenoveerd hotel met een goede centrale ligging en genoeg plek aan de 2 grote zwembad plaatsen. Wij hadden met ons zoontje van 4 maanden een familiekamer gekregen aan de rustige kant van het hotel en verbleven op basis van all inclusive. Zelfs hier entertainment goed te horen!Te luid Kamer was bij aankomst schoon en ruim met een lekker bedje voor ons zoontje. Kleine gebruikerssporen van de renovatie waren met goed oog nog te zien maar niet hinderlijk. In onze kamer was wel de douche niet goed te regelen met temperatuur waardoor wij niet konden douchen met de baby, dit is door hotel opgelost met badje op hun kosten. Eten was in het begin vaak lauw en niet heel bijzonder, werd later naarmate het drukker werd wel warmer en beter. Personeel is heel aardig en meewerkend maar kan zichzelf verbeteren door toch hele dronken gasten erop te wijzen of te waarschuwen, aangeschoten okej maar sommige waren ver heen.

Guest Relations Abora Buenaventura, Manager, 13-01-2020

Dear Kevin,

Thank you for choosing our Hotel for your stay in Gran Canaria.

We are pleased to see in general we managed to fulfill your expectations, but would like to apologize for any possible aspecta that could have made your stay with us better. We will forward this comments to the related departments.

We sincerely hope you would choose our hotel for another future stay in Gran Canaria.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Wilma Harmsen22-12-2019

Fantasties

Heel mooie en gezellig hotel mooi gerenoveerd Vriendelijk personeel allen dagen schone handdoeken Drie keer ons bed verschoon Het eten was in buffet vorm smorgens ,smiddags en savond super goed Snackbar zag er ook goed uit en was ook heerlijk Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker in Mei weer En een hele mooie kamer

Guest Relations, Manager, 30-12-2019

Dear Wilma,

Thank you very much for comenting our hotel Abora Buenaventura.

We are very happy that everything was in accordance with your expectations and that you had a wonderful time with our team.

We are very greatful for your wonderful words towards our staff, we would love to welcome you back again any time.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Vakantieman28-10-2019

Mooi gerenoveerd hotel. Personeel heel aardig

Heel mooi gerenoveerd hotel. Voor de tweede keer hier vakantie geboekt. Vooral voor de ideale ligging van het zembad(en) waar de zon van vroeg tot laat kan schijnen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunt is de temperatuur van het eten. Dit is mijn inziens nog steeds te laag (Rob Geus wordt hier niet blij van) Verleden jaar was dit al zo, en ik had een kleine hoop dat het dit jaar beter zou zijn. Helemaal nu dit een 4 sterren hotel is geworden. Het aanbod van vlees is mijn inziens ook net iets te mager..zo'n drie soorten per avond. Wel is er dan ook altijd vis en ziet dt er ook geweldig uit, maar lust zelf geen vis. De snack & go corner (nieuw) bied ook alleen te lauw eten. Hamburgers en hotdog (met brood in het warmhoud gedeelte) die nog niet lauw te noemen zijn. Ook heb ik er op gewezen dat ze beter voor de hotdog de broodjes buiten het warmhoud gedeelte kunnen houden, daar brood hard en oud word als het warm wordt.

Dear Vakantieman,

Thank you for sharing with us your experience in the Abora Buenaventura Hotel.

We are very pleased to know the overall valuation of your stay has been positive.

We look forward to welcome you again in the Hotel!

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Jos27-10-2019

Prima!

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Alles wordt netjes elke dag schoongemaakt. Inrichting van de kamers is netjes en efficient. Enige wat onhanding is....de douche loopt soms over, water onder de deur door, onder het laminaat. Het eten is prima.

Dear Jos,

Thank you so much for choosing the Abora Buenaventura as well as for giving us a feedback about your stay.

We love to know you had a great stay with us and hope to welcome you again!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Louis Veraa15-10-2019

Prijskwaliteit is goed

Alles is in goede en nette staat gerenoveerd. Minpunten: Slechte noodvoorziening, geregeld niet te gebruiken. Zeer veel lawaai aan zwembad zijde s'avonds. Weinig tot zeer slecht avondprogramma. Avondprogramna is nergens te vinden wat er komt. Handoek leggen op bedden is een asociaal gedrag. Wst door de leiding ophelodt zou moeten worden. Pluspunten: Zeer vriendelijk personeel Goede buffets (ontbijt, lunch, diner) Gevarieerd in keuze Goede zwemfaciliteiten (2 zwembaden)

Dear Louis,

Thank you very much for having chosen our Hotel for spending your holidays in Playa del Inglés.

We are very pleased to see that in general we matched up with your expectations.

We sincerely hope you would choose us again for your next stay in Playa del Inglés.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Marcella Bierdrager26-06-2019

Heerlijk Gezellig Hotel !

Heerlijk gezellig Hotel !! Groot fantastisch annimatieteam ! Eten in buffetvorm dus voor ieder wat wils. Ligt op loopafstand bij winkels en boulevard. 2 zwembaden .. 1 zonder muziek en de ander met muziek.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Jack17-05-2019

Voelt telkens als thuiskomen.

Altijd fijn verblijven hier. Ik ben er inmiddels 40 of r5 keer geweest. Schoon, fijne kamers en vriendelijk personeel. Diversiteit in maaltijden per dag.

Alleen gereisd in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

38 tips over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• Arno, 21-02-2012

Nog even terugkomen op:

"Geurtjes en sigaretten goedkoper op het eiland dan tax free op het vliegveld"

Bij thuiskomst voelde, rook en smaakte de shag anders dan normaal waarop we besloten een pakje op te sturen naar de fabriek. Er werd ons verteld dat het hele oude shag was, het was wel echt hun merk maar oud, over de datum zeg maar...maar dan ook echt niet te pruimen ( leuke woordspeling). We kregen als pleister op de wonde 3 pakjes terug gestuurd..een wijze les!

• posthouwer1980, 01-05-2014

Wil je echt wat meemaken op Gran Canaria doe dan een Jeepsafari. Zie de binnenlanden, bergen en oude dorpjes. Lekker Off-Road door de stof en een Kamelentocht. Je bent van 's ochtends 09:00 uur tot 17:00 uur in touw maar zeer mooi om mee te maken. Dit alles deden we met ZigZag safari waarbij je na zo'n dag een DVD kunt kopen wat je hebt meegemaakt op die dag (jaja je word gewoon een filmster :-P )

• Theo en Anja, 22-04-2012

Als je echt lekkere koffie wilt drinken op de Canarische eilanden kun je beter van thuis een mini-waterkokertjes én oploskoffie meenemen.

36 vragen over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

• Langenberg , 26-12-2019

Glutenvrije aanbod

Is er iemand bekend met het glutenvrije aanbod in het hotel?

• joyce, 23-10-2017

half pension

zit er bij halfpension ook drinken zoals water koffie sap of iets dergelijks bij?

• PPR Lousberg, 11-09-2017

Fitnessruimte

Wat zijn de kosten om gebruik te kunnen maken van de fitnessruimte?

Hotel Lopesan - IFA Buenaventura info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats