Géén boekingskosten

Appartement Las Orquideas

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Las Orquideas voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 22 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

23 Reviews over Las Orquideas

• 7Willemien02-05-2016

Prima plek voor een relaxte vakantie

Vlakbij het strand en dichtbij de shopping centra

• 8f.postma27-10-2013

Prachtig hotel

Het is een mooi groot hotel aan het strand. Verder zijn er twee zwembaden. Het gehele hotel is netjes en schon. We kregen telkens waarschuwingen (van de reisleiding) dat kakkerlakken veeel voorkomen op Gran Cnaria, maar wij hebben er geen gezien. Verder is het eten zeer goed met erg veel keus. Ook de 'snacks' die buiten de tijden dat het buffet geopend is, gehaald kunnen worden zijn goed voor elkaar. Wij hebben hier echter vanwege de hoeveelheid aan keuze bij het ontbijt en de lunch amper gebruik van gemaakt. Jammer is alleen dat het hotel niet in een groter plaatsje ligt; als je naar een boulevard wilt moet je naar Playa (zo'n kleine tien minuten met de bus). Ook de animatie vonden wij zeer geslaagd.

• 8ingrid08-04-2012

prima te doen

5 min. lopen naar kleine supermarkt. Keukeninr. voldoende. Er is een oven, maar geen ovenschaal. Hartstikke schoon. Prima bedden. Balkon is wat krap en toen wij er waren wat winderig en fris, ook omdat vanaf een uur of 3 er geen zon meer is op het balkon. Wij hadden de mazzel dat we de laatste dag wat langer in het app. konden blijven maar wanneer dat niet kan en je hebt een late terugvlucht, zit je toch een beetje met je "ziel onder je arm" want je kunt buiten je eigen appartement nergens naar het toilet of binnen zitten. Jammer dat de winkelcentra (Kashba e.a.) grotendeels in verval raken en leeg staan. Beheerder spreekt alleen Spaans en zeer gebrekkig Duits maar doet goed zijn best en is behulpzaam. In dit kleine app.complex hangt ook veel van het "vakantie-plezier" af van de mede vakantiegangers. Het is nogal gehorig. Wij hebben geen last gehad, maar op de laatste dag kwamen er veel luidruchtige Spaanse jongeren en Russen aan en waren wij blij naar huis te gaan.

• 0Miek29-11-2010

ideale centrale ligging

Met 2 dikke vriendinnen een weekje indit app gebivakeerd. Waar wij van houden is strand en stappen. Daar selecteren wij onze slaapplek op. Goeie keus!!Ruim appartement, met 2 slaapkamers. (zie foto's)in de keuken hadden we een koffiezetapp.,een broodrooster,een 4 pits kookplaat, grote koelkast met groot vriesgedeelte. Zeer centrale ligging.Zowel voor winkelen terras eetgelegenheden strand uitgaan. Verwacht niet teveel luxe voor een app met 1*.Eigenaar sprak spaans, met handen en voeten moest je hem iets vragen, maar ook dat lukt. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad.

• 9Silvia Caprez29-11-2010

excelente situacion

Centrico y cerca de todo, playa, restaurantes y zona de marcha de Playa del Ingles. Personal muy amable y te atienden durante todo el cia para lo que necesites, muy recomendable.

• 8stelletje11-09-2010

leuke plek in canarische steil

het is een klein complex met ruime in spaanse steil appartementen. op de begane grond zit je niet best en kijk je tegen een muur aan, zit je op 1 of 2 hoog kijk je de straat op en heb je tussen de tegenover gelegen complexen door ook wat zeezicht. de foto die bij dit complex op zoover (wit met groen) staat klopt niet dat is niet de foto van las orquideas in playa del ingles. nadeel is dat er geen receptie is dus bij overlast kan je pas de volgende dag klagen. het appartement zelf is prima en de ligging is vrij gunstig vlakbij bus station tropical en c.c. kasbah /plaza en boulevard naar het strand is ook vlakbij

• 8peter16-11-2008

Leuk kleinschalig app. complex

Leuk, wat ouder complex in traditionele spaanse bouwstijl met 3 kamers (kamer-keuken, bad- en 2 slaapkamers), voor 2 personen perfect, voor 4 personen wat krap. Ligt gunstig tov van strand winkelcentra, busverbinding.

• 3Jeroen en Marieke20-09-2008

Domper

Het appartement (Las Orchideas) lijkt heel wat, maar het is erg vervallen. De service is er niet, er is niemand op de receptie. Het zwembad is erg klein, geen bar o.i.d. Er zitten veel kakkerlakken. Ik wil hier ook nooit meer naartoe! Heel playa del ingles is erg verouderd, de wegen zijn slecht en onverzorgt. Alles is oud. We waren blij dat we naar huis konden. Absoluut geen aanrader!

• 7Patrick van Vliet22-08-2008

Super accomodatie op goede ligging

Leuk appartement met genoeg ruimte en alles wat je nodig hebt. Jammer dat de Spaanse kinderen 's ochtends vroeg een kabaal maken. Voor de rest was het een fantastische zomervakantie.

• 8Myriam Damato15-08-2008

Jammer van de geluidsoverlast

Jammer dat sommige landgenoten zich onder invloed van drank niet aan regels kunnen houden. De eerste paar nachten hadden we erg veel last van geluidsoverlast, en dit rond 03.30 uur. Echter heeft de servicecenter van Neckermann onze klacht serieus genomen en is er correct mee omgegaan.

Appartement Las Orquideas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)