Appartement Las Orquideas

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
Appartement Las Orquideas
7,6

22 reviews over Appartement Las Orquideas in het Nederlands

Prima plek voor een relaxte vakantie

Willemien
2-5-2016

Vlakbij het strand en dichtbij de shopping centra

Gereisd Met vrienden in april 2016

Prachtig hotel

f.postma
27-10-2013

Het is een mooi groot hotel aan het strand. Verder zijn er twee zwembaden. Het gehele hotel is netjes en schon. We kregen telkens waarschuwingen (van de reisleiding) dat kakkerlakken veeel voorkomen op Gran Cnaria, maar wij hebben er geen gezien. Verder is het eten zeer goed met erg veel keus. Ook de 'snacks' die buiten de tijden dat het buffet geopend is, gehaald kunnen worden zijn goed voor elkaar. Wij hebben hier echter vanwege de hoeveelheid aan keuze bij het ontbijt en de lunch amper gebruik van gemaakt. Jammer is alleen dat het hotel niet in een groter plaatsje ligt; als je naar een boulevard wilt moet je naar Playa (zo'n kleine tien minuten met de bus). Ook de animatie vonden wij zeer geslaagd.

Gereisd Met partner in oktober 2013

prima te doen

ingrid
8-4-2012

5 min. lopen naar kleine supermarkt. Keukeninr. voldoende. Er is een oven, maar geen ovenschaal. Hartstikke schoon. Prima bedden. Balkon is wat krap en toen wij er waren wat winderig en fris, ook omdat vanaf een uur of 3 er geen zon meer is op het balkon. Wij hadden de mazzel dat we de laatste dag wat langer in het app. konden blijven maar wanneer dat niet kan en je hebt een late terugvlucht, zit je toch een beetje met je "ziel onder je arm" want je kunt buiten je eigen appartement nergens naar het toilet of binnen zitten. Jammer dat de winkelcentra (Kashba e.a.) grotendeels in verval raken en leeg staan. Beheerder spreekt alleen Spaans en zeer gebrekkig Duits maar doet goed zijn best en is behulpzaam. In dit kleine app.complex hangt ook veel van het "vakantie-plezier" af van de mede vakantiegangers. Het is nogal gehorig. Wij hebben geen last gehad, maar op de laatste dag kwamen er veel luidruchtige Spaanse jongeren en Russen aan en waren wij blij naar huis te gaan.

Gereisd Met partner in maart 2012

ideale centrale ligging

Miek
29-11-2010

Met 2 dikke vriendinnen een weekje indit app gebivakeerd. Waar wij van houden is strand en stappen. Daar selecteren wij onze slaapplek op. Goeie keus!!Ruim appartement, met 2 slaapkamers. (zie foto's)in de keuken hadden we een koffiezetapp.,een broodrooster,een 4 pits kookplaat, grote koelkast met groot vriesgedeelte. Zeer centrale ligging.Zowel voor winkelen terras eetgelegenheden strand uitgaan. Verwacht niet teveel luxe voor een app met 1*.Eigenaar sprak spaans, met handen en voeten moest je hem iets vragen, maar ook dat lukt. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad.

Gereisd Met vrienden in november 2010

leuke plek in canarische steil

stelletje
      11-9-2010

het is een klein complex met ruime in spaanse steil appartementen. op de begane grond zit je niet best en kijk je tegen een muur aan, zit je op 1 of 2 hoog kijk je de straat op en heb je tussen de tegenover gelegen complexen door ook wat zeezicht. de foto die bij dit complex op zoover (wit met groen) staat klopt niet dat is niet de foto van las orquideas in playa del ingles. nadeel is dat er geen receptie is dus bij overlast kan je pas de volgende dag klagen. het appartement zelf is prima en de ligging is vrij gunstig vlakbij bus station tropical en c.c. kasbah /plaza en boulevard naar het strand is ook vlakbij

Gereisd Met partner in juni 2008
      2008

Leuk kleinschalig app. complex

peter
      16-11-2008

Leuk, wat ouder complex in traditionele spaanse bouwstijl met 3 kamers (kamer-keuken, bad- en 2 slaapkamers), voor 2 personen perfect, voor 4 personen wat krap. Ligt gunstig tov van strand winkelcentra, busverbinding.

Gereisd Met partner in november 2008

Domper

Jeroen en Marieke
      20-9-2008

Het appartement (Las Orchideas) lijkt heel wat, maar het is erg vervallen. De service is er niet, er is niemand op de receptie. Het zwembad is erg klein, geen bar o.i.d. Er zitten veel kakkerlakken. Ik wil hier ook nooit meer naartoe! Heel playa del ingles is erg verouderd, de wegen zijn slecht en onverzorgt. Alles is oud. We waren blij dat we naar huis konden. Absoluut geen aanrader!

Gereisd Met partner in september 2007

Super accomodatie op goede ligging

Patrick van Vliet
      22-8-2008

Leuk appartement met genoeg ruimte en alles wat je nodig hebt. Jammer dat de Spaanse kinderen 's ochtends vroeg een kabaal maken. Voor de rest was het een fantastische zomervakantie.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Jammer van de geluidsoverlast

Myriam Damato
      15-8-2008

Jammer dat sommige landgenoten zich onder invloed van drank niet aan regels kunnen houden. De eerste paar nachten hadden we erg veel last van geluidsoverlast, en dit rond 03.30 uur. Echter heeft de servicecenter van Neckermann onze klacht serieus genomen en is er correct mee omgegaan.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Perfect"

Ramos
      30-7-2008

Het was echt allemaal perfect het appartement was top en het strand was even de straat uitlopen en het trappetje af, de uitgaansgelegenheden waren om de hoek, het is zeker een aanrader!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
      • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Orquideas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Orquideas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.