Appartement Las Faluas

12 tips over Appartement Las Faluas

Mary N, 26-1-2016
Kluis 16 € per week, wel op de kamer
Ruud, 29-3-2014
restaurant dreamz is een echte aanrader
Andreas van der Linden, 20-3-2013
Niet hier eten, ga in plaats daarvan naar het italiaans restaurantje schuin tegenover Las Faluas. Die maken hun pasta vers, dat is te merken.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Faluas voor je op een rij gezet:

fredydirks, 7-3-2013

Als je op straat loopt en je krijgt gratis cadeau's d.m.v. krasloten en je moet een taxi in, DOE DIT VOORAL NIET!! Je wordt getild. Wij zijn er niet ingetrapt.

Loop gewoon door en wimpel het af.

dave, 8-10-2012
in de winter kan het in de avond koud zijn.
Daphne, 22-8-2012
Een tip; ga met de bus naar winkelcentrum Atlantis. Niet erg bekend onder de toeristen maar zeker leuk om een middagje rond te lopen!

barbara-duifje, 28-7-2012
loop richting de Kasbah maar dan niet de straat oversteken de Kasbah in maar ga linksaf: zit een heerlijk Mexicaans restaurant. Ga ook eens een avond naar Maspalomas, luxere winkels en heerlijk eten bij zowel Grand Italia als het restaurant tegenover de Pier (een restaurant wat boven zit, kan even niet op de naam komen). Dat zijn echt de 3 restaurants waar wij heerlijk gegeten hebben. Reis met de taxi als je naar een ander plaatsje wil of je iets te ver vindt lopen! Dit is spotgoedkoop.
Mary N, 10-2-2012

Je kunt in de lounge en in het restaurant (soms) op wifi... code vragen bij de receptie.

Helaas doet ie het vaak niet, maar bij de Mac kun je gratis op wifi.

Mary N, 25-1-2012
Buslijnen naar oa het vliegveld, Puerto de Morgan, Puerto Rico enz.
marionebben, 6-12-2011

eiland viptrip