Appartement Las Dunas

Appartement Las Dunas
8,7

3 tips over Appartement Las Dunas

wilma, 4-8-2014
Wij hadden #105, begane grond, prima 2 pers. appartement met terras. Je kijkt uit op zwembad. Konden soms gebruik maken van wifi (alleen wifi bij receptie, maar wij hadden af en toe ook wifi in appartement).
Mo, 23-2-2014
Ga in shoppingcenter Yumbo eten bij Wapa Tapa. Een klein Tapasrestaurantje, met 16 tafeltjes. Geweldige sfeer, bediening en de lekkerste tapas die ik ooit gegeten heb. Let op: reserveren is noodzakelijk!
Maria Folkers, 27-3-2012
Wij gingen vaak eten in het restaurant Padaban in de Kasbah. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. En vriendelijk personeel. Ook is het gezellig om s'middags wat te drinken aan de boulevard bij de duitse horecagelegenheden waar u ook nog wordt vermaakt door Pedro de clown. Jammer dat de keuken daar om half 5 gesloten zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet: