Appartement Las Dunas

Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
Appartement Las Dunas
8,7

30 reviews over Appartement Las Dunas in het Nederlands

Keurig appartement met mooie ligging

Hans
16-10-2017

Heel fijn appartement met een prima ligging. Vlakbij diverse winkelcentra, supermarkt met verse broodjes en strand. Zwembad is vrij koud. Ligbedjes bij zwembad zijn niet verstelbaar. Bedden in slaapkamer zijn erg hard maar dat werd met een topper prima opgelost. Zeer vriendelijk personeel met een hoge servicegerichtheid.

Je kunt op 2 manieren naar het strand. vanuit het appartement linksaf via hoge trap en steile weg waarna je midden in het centrum uitkomt (erg druk) of rechtsaf, voor de Metro weer rechtsaf en dan rechtsaf naar strand. je komt nu uit bij een lift waarmee je bijna bij het strand uitkomt. Het is daar iets duurder maar dan heb je wel zand wat 's morgens nat is gemaakt waardoor het niet heet is aan je voeten de hele dag.

Je kunt niets kopen bij het zwembad.

TOP voor de prijs

Brigitte
30-7-2017

Fantastische plek zeker om lang te verblijven

Geweldig

Ab Mastenbroek
11-2-2017

fijn oort om te verblijven. schonen kamers vriendelijk personeel en geen ge ren om een bedje bij het zwembad te veroveren.

Verder is de ligging centraal en dicht bij het strand en als de trap te veel is kost de taxi bijna niks . Jammer dat het zwembad een beetje koud was,

maar goed was dan ook Januari

ga er zeker nog eens heen

D-reizen

Prima appartement met geweldige ligging

Sylvia
31-10-2016

Fijn appartement in rustige straat. Simpel maar goed. Alles is aanwezig. Personeel is zeer vriendelijk.

Je loopt in 5 minuten naar het strand en centrum. Supermarkt zit om de hoek.

Het zwembad is heel schoon en rustig maar wel erg koud water.

Het centrum stelt weinig voor een aantal grote winkelcentra waar restaurants en winkels zitten, deze zijn nogal gedateerd en ongezellig.

Aan het strand is het gezelliger, een aantal leuke restaurantjes met zeer vriendelijke bediening.

Uitstekend

fam de Graaf
25-9-2016

Ideale ligging , schone kamers, prima bedden en vriendelijk personeel.

Zeer goed!

J Vos
17-9-2016

Alles aan het appartement is goed. Goed onderhouden appartementen met frisse kleuren, zeer compleet qua keuken.bad/slaap en woonkamer (alles aanwezig en werkend),elke dag schoonmaak, zeer vriendelijk personeel, goed onderhouden tuin en zwembad (geen reservering van ligbedden mogelijk), balkon met veel privacy, wifi goed en de perfecte ligging, op enkele minuten van zee,winkels en horeca. Wat ons betreft een 10.

zeer goed,vriendelijk,zeer schoon,stil

schenk
15-2-2016

wij vonden alles zeer goed

Volgende keer weer!

Johan
15-7-2015

Voor Playa eigenlijk een perfect appartement. Het ligt mooi centraal, dichtbij het strand en boulevard en toch super rustig. Wij zaten op de bovenste verdieping en hadden een prachtig uitzicht op de duinen en zee. Het wordt perfect schoongemaakt, zelfs de afwas wordt gedaan. De balkons van de buren kun je niet zien dus er is veel privacy. Verder is het compleet ingericht met waterkoker, koffiezet app., ventilator, broodrooster en een prima keuken en badkamer. De bedden waren ook prima met een lekker dun dekbedje erop, dus geen dunne lakentjes.

Ik zeg volgende keer weer!

Appartement Las Dunas is heel eenvoudig, maar voor een zon vakantie en weinig geld,prima. Ligging is goed, strand goed te bereiken, of via trappen en een steile helling of een stukje verder lopen en dan met de lift naar beneden. Bedden zijn wel erg hard maar dat is persoonlijk. Wij hadden een appartement met een mega terras, maar wel jammer dat je dan de ramen zoveel in de slaapkamer als in de woonkamer niet open kan laten staan s'nachts, daardoor is het wel erg warm s'nachts. Supermarkt op 3 min lopen, winkels en restaurants op 5 min. lopen. App. is schoon en alles is aanwezig.

Kortom wil je naar de zon en een gezellig omgeving een prima appartement.

Mooie appartementen op een juiste locatie. Dichtbij Kasbah (leuk centrum met uitgaansgelegenheden, winkeltjes en supermarkt) 3 minuten lopen. Geen last van overlast, ligt aan doodlopende straat.

Je kunt binnen door naar het strand toe lopen. Dit gaat wel via een hellende weg, en ongeveer 20 traptreden. 5 minuten lopen. Prima te doen wanneer je goed te been bent.

Receptionistes zijn erg vriendelijk, spreken Spaans, Duits en Engels. Schoonmaak elke dag behalve donderdag en zondag. Prima schoon gemaakt.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Dunas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.