Appartement Las Dunas

45 reviews over Appartement Las Dunas

• 2019
    8Ursula23-04-2019

mooie vakantie gehad

mooi schoon appartement, eenvoudig maar meer heb je ook niet nodig. elke dag hingen er tot onze grote verrassing 2 broodjes aan de deur. dicht bij het strand. als de appartementen vol zitten is het zwembad denk ik wat aan de kleine kant, maar het strand is dichtbij. zou wel excursies doen en wat van het eiland gaan zien. dat is wel de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9JaWe15-04-2019

Geweldig

Zeer centrale ligging. Dichtbij strand, boulevard supermakt, bus restaurants en vlakbij alle centra waar vertier en gezelligheid is . Vriendelijke medewerkers. Eenvoudig maar prima en shoon onderkomen.

• 8Van der heide03-04-2019

Hele relaxte vakantie gehad in een goed complex.

Dat het niet een heel luxe appartement is. Maar alles is aanwezig en het is schoon !!!

Gereisd met partner in april 2019

• 8Wezo18-03-2019

Super centraal. Eenvoudig maar netjes en schoon.

• 7Jan09-03-2019

Mooie vakantie gehad

Klein eenvoudig maar wel knus. Reisdatum 12-01-2018. Balkon gunstig op de zuidkant. Voordeel met minder weer. Balkon ligt volledig in de luwte. Nadeel klein balkon met een hoog balkon afscheiding. Als je zit kijk je tegen het groene hekwerk aan. Matras niet echt geweldig, na 2 weken begon mijn rug op te spelen. Klein tafelmodel koelkast en maar 2 elektrische kookplaten. Vanaf 10:00 uur zonneterras beschikbaar en begint ook gelijk het handdoekje legje. Mag niet maar de aanwezige badmeeser let er niet op. Harde ligbedden maar matrasjes bij de badmeester te verkrijgen. Sommigen pakken er natuurlijk weer 2 zodat als alles vol ligt er een tekort is. In 2019 wilden we weer boeken maar toen moesten we € 1000,- meer betalen. Belachelijke prijs voor zo'n klein appartement. Dus niet. Hadden spullen achtergelaten. Deze wilden we 2019 ophalen maar kregen te horen dat deze op andere locatie stonden. Duurde 5 dagen voordat we deze hadden.

Gereisd met partner in februari 2018

• 8miriam02-03-2019

eenvoudig maar een heel goed appartementencomplex

een eenvoudig appartementen complex maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. het heeft een woonkamer/ keuken...een badkamer en een slaapkamer. keuken is niet modern maar heeft alles wat je nodig hebt....dit geldt ook voor de badkamer. slaapkamer 2 aparte bedden die je tegen mekaar kan schuiven. matrassen zijn wat aan de harde kant maar ik vind dit beter dan al die doorgezakte matrassen. tv aanwezig maar die doet het tegen betaling....alhoewel als je de tv aanzet heb je 1 zender..,een soort Discovery geen airco dus ik kan me voorstellen dat het in de zomer erg warm is. elke ochtend hingen er aan onze deur 2 verse broodjes.waar vind je dit! personeel uiterst vriendelijk... locatie is geweldig.....geen herrie van stappende mensen ...en je loopt zo naar de kashba en het strand. Als je niet geeft om heel veel luxe dan zou ik dit appartement zo boeken.

• 9p26-02-2019

schone accommodatie met vriendelijk personeel

ligging op 5 minuten wandelen van het strand. Prima locatie en vriendelijk personeel.

• 7Nico De Kleine25-02-2019

Eenvoudig goed

Mooie locatie heel vriendelijk personeel en schoon, alleen inventaris kan een update gebruiken.

• 8miriam19-02-2019

goed appartement,geweldige locatie

Een goed appartement!_de inrichting is eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. de bedden zijn idd wat harder maar persoonlijk vind ik dit beter dan al die bedden die doorzakken. er is een tv aanwezig maar daar moet je voor betalen wat wij niet gedaan hebben. als je de tv aanzet heb je 1 zender,in het Engels...Een soort discovery. als je een tablet bij je hebt kan je diverse programma,s bekijken....dus voor ons was het geen probleem. WiFi is op de kamer en gratis maar hapert bij tijd en wijle. het personeel is super vriendelijk en niets is teveel! elke ochtend hing er een zak met 2 verse broodjes aan de deur.....waar vind je dat! supermarkt is op 200 meter afstand. de locatie is geweldig.....je loop de hoek om en je zit zo bij de Kashbah en bij het strand! kortom....voor de prijs en wat je ervoor krijgt zou ik zo weer boeken(tenzij je van veel luxe houd)...

• 5Pierlot14-01-2019

Nooit meer