Appartement Las Brisas

Appartement
Appartement Las Brisas
7,7

Omschrijving
Bij Las Brisas op Gran Canaria verblijf je met veel andere Nederlanders in een nette bungalow. Verwacht hier geen uitgebreid keukengerei om zelf te koken, maar wel een grote koelkast. Op loopafstand van het uitgaansgebied van Playa del Inglés en het strand dat ook met de lift te bereiken is. Ook vind je een klein supermarktje in de straat.

88 reviews over Appartement Las Brisas in het Nederlands

Prima

Muldertjes,
6-1-2019

Prima bungalow. Schoon en ruim. Alleen de ligging van onze bungalow, nr 39, erg onrustig in de vroege ochtend. Dan worden vroeg in de ochtend, pal voor deze huisjes, de schoonmaak karretjes klaargezet. Met een hoop luid gepraat en lawaai. Overigens wel erg vriendelijke schoonmaak. Ook hadden we ‘s avonds vaak uitzicht op bulten vuilniszakken met ws vuile handdoeken e.d. Deze werden de volgende ochtend opgehaald. Heerlijk zwembad om te zonnen/zwemmen. Dichtbij div supermarkten dn strand. Top locatie.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Topper!

Lian,
5-11-2018

Super nette bungalow. Veel Nederlanders wat maakt dat er een gezellige sfeer hangt. Ik was met een vriendin en we trokken de gemiddelde leeftijd aardig omlaag, maar dat maakte het juist leuk. Voor de bungalow een leuk zitje waar je al vroeg van het zonnetje kan genieten, heerlijk!

Op loopafstand van het strand en van het uitgaansgebied. Enorm genoten en de volgende reis naar Las Brisas is alweer geboekt!

Gereisd met vrienden in januari 2018

We zijn voor 10 dagen in Las Brisas verbleven en ik moet zeggen we hebben geen spijt daarvan, het appartement was netjes en schoon niet lux en het is niet groot maar voor ons maakt dat ook niet uit bedden zijn hard maar toch goed geslapen wij hadden een huisje aan de weg kant en daar hoor je van alles of je moet het raam dicht doen maar dan is het te warm voor, de schoonmaakt is elke dag en het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de bedden aan het zwembad zijn deels aan

vervangen toe ze zijn echt stuk dat is wel jammer. Maar voor het geld hebben we een mooie vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2018

voor herhaling vatbaar

annie,
11-9-2018

een heel goed appartement en overal lekker dicht bij.

de bushalte,een heel goed restaurant en natuurlijk het strand.taxi's kosten hier haast niets.

Gereisd met vrienden in september 2018

Goed!

Robert,
6-9-2018

Het huisje was prima wordt vaak schoongemaakt alleen te weinig pannen om te koken en last van mieren

We zatten alleen aan een drukke weg s,avonds wel last van het verkeer

Als je goed wilt eten moet je naar papigrill gaan heerlijk eten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ontvangst prima, mochten er om 13.00 in dus 2 uurtjes gewacht. Ruim appartement, ook redelijk schoon. 1 kakkerlak gehad in de badkamer. Bedden hard maar lag prima. Grote koel- vries combi en grote keuken alleen weinig pannen en geen waterkoker. Verder alles voor 5 pers aanwezig. Naast Kasbah maar weinig overlast alleen veel kots in de buurt en na 0.00 uur veel jeugd en mega druk en veel dronken gasten. Mijn jongens van 16 mochten er niet heen. Complex was kind vriendelijk, in het zwembad mogen ze alleen niks strenge badmeester. Complex is vlakbij strand en boulevard erg gezellig en goedkoop eten vooral de Wok. We moesten alleen 12.00 het app uit en werden pas 18.00 gehaald. Geen omkleed/douche ruimte maar gelukkig konden we bij iemand terecht.

Verder een top vakantie gehad maar echt voor kinderen tot 15 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijn kleinschalig rustig verblijf!

Harriet,
8-8-2018

Voor de tweede maal met jong gezin verbleven. Het is een rustig besloten kleinschalig appartementencomplex midden in playa del Ingles. Je merkt niks van de drukte er om heen. Prettig dat je een tuintje hebt en van de zon kunt genieten als de kinderen een middagslaapje doen. Schoonmaak is prima (doen zelfs je afwas :) ) en behulpzaam. Bedden zijn wel aan vervanging toe. Wij hebben een waterkoker gemist.

Locatie is prima. Vlakbij het strand die ook met een lift te bereiken is. Kleine supermarkt om de hoek. Bushalte en taxi's voor de deur. In de avonduren afgesloten complex waar je een sleutel voor krijgt. Wij raden het zeker aan. Goede kwaliteit/ prijsverhouding.

Nadeel: in wintermaanden is het water van het zwembad wel erg koud. Kinderbadje is te doen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

gaan ieder jaar naar Gran Canaria even ontstressen

JHM vd Sluis,
7-7-2018

super app. ruim en schoon

hebben genoten gaan in Januari 9 dagen

weer naar app. Las Brisas

Gereisd met partner in januari 2018

Rustig sfeertje, jammer van de bedden.

E.Duijndam,
6-5-2018

Net thuis van een weekje Las Brisas. Het best te omschrijven als een kleine oase, een vriendelijk hofje in een met hoge hotels bevolkte stad. Eerdere berichten gelezen over slechte schoonmaak. Niets van gemerkt was uitstekend. Wat wel echt 2 grote minpunten zijn is het idd niets mogen in het zwembad. Zelfs met een klein balletje overgooien mocht niet. Jammer. De bedden zijn vreselijk. Kraken, de spiralen voel je door de matrassen heen. Wist niet dat er zulke matrassen bestonden! Hoop dat ze hier wat aan gaan doen. Verder heerlijk zo'n supermarktje aan de overkant, op loopafstand van de boulevard en winkeltjes. Auto gehuurd. Kon gratis staan in een straat vlakbij. Tip: we hadden zelf een waterkoker en een hapjespan mee genomen. Die hebben we veel gebruikt!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

De ligging van het park is heel gunstig. Winkels, strand etc. binnen handbereik. Het zwembad was erg koud. WC is op 1e verdieping. Weinig servies (geen soepborden of kommen) Geen mogelijkheid bij uitchecken om nog ergens op te frissen of naar toilet te gaan. Bedden waren redelijk. Personeel vriendelijk. Hygiëne redelijk. (geen kakkerlak gezien). Voor het geld wat wij eraan kwijt waren, zouden we geen tweede x meer gaan.

Gereisd met partner in februari 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Brisas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Brisas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.