Appartement Las Brisas

Appartement
Appartement Las Brisas
7,8

82 reviews over Appartement Las Brisas in het Nederlands

Fijn kleinschalig rustig verblijf!

Harriet
8-8-2018

Voor de tweede maal met jong gezin verbleven. Het is een rustig besloten kleinschalig appartementencomplex midden in playa del Ingles. Je merkt niks van de drukte er om heen. Prettig dat je een tuintje hebt en van de zon kunt genieten als de kinderen een middagslaapje doen. Schoonmaak is prima (doen zelfs je afwas :) ) en behulpzaam. Bedden zijn wel aan vervanging toe. Wij hebben een waterkoker gemist.

Locatie is prima. Vlakbij het strand die ook met een lift te bereiken is. Kleine supermarkt om de hoek. Bushalte en taxi's voor de deur. In de avonduren afgesloten complex waar je een sleutel voor krijgt. Wij raden het zeker aan. Goede kwaliteit/ prijsverhouding.

Nadeel: in wintermaanden is het water van het zwembad wel erg koud. Kinderbadje is te doen.

gaan ieder jaar naar Gran Canaria even ontstressen

JHM vd Sluis
7-7-2018

super app. ruim en schoon

hebben genoten gaan in Januari 9 dagen

weer naar app. Las Brisas

Rustig sfeertje, jammer van de bedden.

E.Duijndam
6-5-2018

Net thuis van een weekje Las Brisas. Het best te omschrijven als een kleine oase, een vriendelijk hofje in een met hoge hotels bevolkte stad. Eerdere berichten gelezen over slechte schoonmaak. Niets van gemerkt was uitstekend. Wat wel echt 2 grote minpunten zijn is het idd niets mogen in het zwembad. Zelfs met een klein balletje overgooien mocht niet. Jammer. De bedden zijn vreselijk. Kraken, de spiralen voel je door de matrassen heen. Wist niet dat er zulke matrassen bestonden! Hoop dat ze hier wat aan gaan doen. Verder heerlijk zo'n supermarktje aan de overkant, op loopafstand van de boulevard en winkeltjes. Auto gehuurd. Kon gratis staan in een straat vlakbij. Tip: we hadden zelf een waterkoker en een hapjespan mee genomen. Die hebben we veel gebruikt!

Tjingo

De ligging van het park is heel gunstig. Winkels, strand etc. binnen handbereik. Het zwembad was erg koud. WC is op 1e verdieping. Weinig servies (geen soepborden of kommen) Geen mogelijkheid bij uitchecken om nog ergens op te frissen of naar toilet te gaan. Bedden waren redelijk. Personeel vriendelijk. Hygiëne redelijk. (geen kakkerlak gezien). Voor het geld wat wij eraan kwijt waren, zouden we geen tweede x meer gaan.

Gemoedelijk

Muldertjes
20-8-2017

We verbleven voor de 3e keer in Las Brisas tijdens de kerstvakantie. Het is een gemoedelijk bungalowpark, met ruime huisjes. Goed onderhouden tuintjes, met zelfs een stukje gras. De huisjes worden goed schoongemaakt. Wanneer een huisje leeg kwam, waren ze daar met 2 schoonmaaksters een behoorlijke tijd uitgebreid aan het schoonmaken. Maar ook tijdens ons verblijf niets aan te merken over de schoonmaak. Vriendelijke mensen achter de balie, behulpzaam wanneer nodig. Badmeester is er ook in de winter iedere dag, niets van gemerkt dat iemand na het springen in het water direct werd aangesproken. Maar het zwemmen in de zee is ook veel fijner, springen in de golven en in het zand spelen e.d. De locatie is perfect; supermarkten in de buurt, je bent dichtbij het strand en boulevard. Tegenover het park is een bushalte, om evt een dagje naar dierentuin/waterpark te gaan. Van de drukte buiten het park, merk je niets. Het enige minpuntje die ik heb, is dat de matrassen echt aan vervanging toe zijn. Deze liggen niet fijn.

Nooit weer

M. Slagter
17-8-2017

Las brisas is niet geschikt voor gezinnen met kinderen. Bij het zwembad zit een lifegard, politieagent te zijn. Het zwembad is alleen om baantjes te zwemmen maar niet om in te spelen. Je mag er niet in springen, een bommetje al helemaal niet en spelen met een balletje of zwemband is uit den boze. Met als gevolg dat de kinderen doelloos aan de kant hangen en zich stierlijk vervelen.

Wij komen hier nu al voor het zevende jaar, met familie en vrienden (28 personen) altijd goed geweest, maar dit was de laatste keer voor ons allemaal. Bij de receptie werd niet naar ons geluisterd. Een gesprek met de baas krijgen, lukt je niet. Zo raken ze hun vaste klanten makkelijk kwijt!

Veel gezinnen uit Engeland, Duitsland en Nederland die er ook zaten zeggen hetzelfde.

Ook de schoonmaak was dit jaar vreselijk. Het huisje was ronduit vies. We hebben bij aankomst eerst zelf het huis gepoetst. Bloedspetters rondom de wc, keukenkastjes die plakten, mieren en kakkerlakken in de keukenkastjes.

Kortom een vreselijke achteruitgang vergeleken met de voorgaande jaren.

Voor ons NOOIT WEER!

BUNGALO PARK LAS BRISAS.... Laat je goed inlichten over het park en omgeving ligt vlak bij het strand en div uitgaans centra s supermarkten bar cafes .vriendelik voor ouderen en gezinnen met kinderen mooi groot zwembad met beveiliging plus speelbadje voor de kleintjes .veel ligbedden.receptie is heel behulpzaam en geeft goede service aan de gasten.wij komen hier al zo.n zes jaar en gaan er nog steeds met heel veel plezier terug meestal twee maal per jaar via touroperator.Playa Del Ingles is een mooie stad met div markten mooi strand en heerlijke boulevard .taxi.s betaalbaar en vriendelijk .eten en drinken betaalbaar bij de meeste resturants .Hollandse Horeca op de Gran Caparral en in de Citta veel winkels en uitgaansplezier in de Jumbo.al met al een super vakantie op GRAN-GANARIA.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Tina
3-6-2017

Gemoedelijk appartementen complex, eenvoudig maar keurig onderhouden. Dagelijks schoongemaakt, geregeld schone handdoeken en de lakens werden in 8 dagen ook nog eens verschoond. Supermarkt om de hoek. Strand, restaurants, winkelcentra en bushalte op loopafstand. Bovendien zijn bus en taxi goed betaalbaar. Kortom een goede basis voor een relaxte vakantie.

Super accommodatie lekker centraal

Joa Dekker
9-5-2017

Las Brisas appartementen liggen lekker centraal dicht bij het strand vlak bij een leuk klein winkelcentrum en een super restaurant schuin tegenover.

De appartementen zijn goed ingericht simpel maar voldoende en schoon.

geweldig

Jacqueline
24-4-2017

Prima appartement, goede ligging, overal dichtbij. Het is voor herhaling vatbaar.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Brisas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Brisas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Brisas scoort een 7.78 uit 10 op basis van 86 reviews.