Appartement
7,7

80 reviews over Appartement Las Brisas in het Nederlands

Rustig sfeertje, jammer van de bedden.

E.Duijndam
6-5-2018

Net thuis van een weekje Las Brisas. Het best te omschrijven als een kleine oase, een vriendelijk hofje in een met hoge hotels bevolkte stad. Eerdere berichten gelezen over slechte schoonmaak. Niets van gemerkt was uitstekend. Wat wel echt 2 grote minpunten zijn is het idd niets mogen in het zwembad. Zelfs met een klein balletje overgooien mocht niet. Jammer. De bedden zijn vreselijk. Kraken, de spiralen voel je door de matrassen heen. Wist niet dat er zulke matrassen bestonden! Hoop dat ze hier wat aan gaan doen. Verder heerlijk zo'n supermarktje aan de overkant, op loopafstand van de boulevard en winkeltjes. Auto gehuurd. Kon gratis staan in een straat vlakbij. Tip: we hadden zelf een waterkoker en een hapjespan mee genomen. Die hebben we veel gebruikt!

De ligging van het park is heel gunstig. Winkels, strand etc. binnen handbereik. Het zwembad was erg koud. WC is op 1e verdieping. Weinig servies (geen soepborden of kommen) Geen mogelijkheid bij uitchecken om nog ergens op te frissen of naar toilet te gaan. Bedden waren redelijk. Personeel vriendelijk. Hygiëne redelijk. (geen kakkerlak gezien). Voor het geld wat wij eraan kwijt waren, zouden we geen tweede x meer gaan.

Gemoedelijk

Muldertjes
20-8-2017

We verbleven voor de 3e keer in Las Brisas tijdens de kerstvakantie. Het is een gemoedelijk bungalowpark, met ruime huisjes. Goed onderhouden tuintjes, met zelfs een stukje gras. De huisjes worden goed schoongemaakt. Wanneer een huisje leeg kwam, waren ze daar met 2 schoonmaaksters een behoorlijke tijd uitgebreid aan het schoonmaken. Maar ook tijdens ons verblijf niets aan te merken over de schoonmaak. Vriendelijke mensen achter de balie, behulpzaam wanneer nodig. Badmeester is er ook in de winter iedere dag, niets van gemerkt dat iemand na het springen in het water direct werd aangesproken. Maar het zwemmen in de zee is ook veel fijner, springen in de golven en in het zand spelen e.d. De locatie is perfect; supermarkten in de buurt, je bent dichtbij het strand en boulevard. Tegenover het park is een bushalte, om evt een dagje naar dierentuin/waterpark te gaan. Van de drukte buiten het park, merk je niets. Het enige minpuntje die ik heb, is dat de matrassen echt aan vervanging toe zijn. Deze liggen niet fijn.

Nooit weer

M. Slagter
17-8-2017

Las brisas is niet geschikt voor gezinnen met kinderen. Bij het zwembad zit een lifegard, politieagent te zijn. Het zwembad is alleen om baantjes te zwemmen maar niet om in te spelen. Je mag er niet in springen, een bommetje al helemaal niet en spelen met een balletje of zwemband is uit den boze. Met als gevolg dat de kinderen doelloos aan de kant hangen en zich stierlijk vervelen.

Wij komen hier nu al voor het zevende jaar, met familie en vrienden (28 personen) altijd goed geweest, maar dit was de laatste keer voor ons allemaal. Bij de receptie werd niet naar ons geluisterd. Een gesprek met de baas krijgen, lukt je niet. Zo raken ze hun vaste klanten makkelijk kwijt!

Veel gezinnen uit Engeland, Duitsland en Nederland die er ook zaten zeggen hetzelfde.

Ook de schoonmaak was dit jaar vreselijk. Het huisje was ronduit vies. We hebben bij aankomst eerst zelf het huis gepoetst. Bloedspetters rondom de wc, keukenkastjes die plakten, mieren en kakkerlakken in de keukenkastjes.

Kortom een vreselijke achteruitgang vergeleken met de voorgaande jaren.

Voor ons NOOIT WEER!

BUNGALO PARK LAS BRISAS.... Laat je goed inlichten over het park en omgeving ligt vlak bij het strand en div uitgaans centra s supermarkten bar cafes .vriendelik voor ouderen en gezinnen met kinderen mooi groot zwembad met beveiliging plus speelbadje voor de kleintjes .veel ligbedden.receptie is heel behulpzaam en geeft goede service aan de gasten.wij komen hier al zo.n zes jaar en gaan er nog steeds met heel veel plezier terug meestal twee maal per jaar via touroperator.Playa Del Ingles is een mooie stad met div markten mooi strand en heerlijke boulevard .taxi.s betaalbaar en vriendelijk .eten en drinken betaalbaar bij de meeste resturants .Hollandse Horeca op de Gran Caparral en in de Citta veel winkels en uitgaansplezier in de Jumbo.al met al een super vakantie op GRAN-GANARIA.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Tina
3-6-2017

Gemoedelijk appartementen complex, eenvoudig maar keurig onderhouden. Dagelijks schoongemaakt, geregeld schone handdoeken en de lakens werden in 8 dagen ook nog eens verschoond. Supermarkt om de hoek. Strand, restaurants, winkelcentra en bushalte op loopafstand. Bovendien zijn bus en taxi goed betaalbaar. Kortom een goede basis voor een relaxte vakantie.

Super accommodatie lekker centraal

Joa Dekker
9-5-2017

Las Brisas appartementen liggen lekker centraal dicht bij het strand vlak bij een leuk klein winkelcentrum en een super restaurant schuin tegenover.

De appartementen zijn goed ingericht simpel maar voldoende en schoon.

geweldig

Jacqueline
24-4-2017

Prima appartement, goede ligging, overal dichtbij. Het is voor herhaling vatbaar.

Oude reviews (archief)

Las Brisas een mooi parkje! een aanrader...

Andrè en Wietze
12-7-2016

Appartement Las Brisas

Playa Del Ingles (Gran Canaria)

We zijn 34 keer op Cran Canaria geweest, voor het eerst in juni/juli 2016 (15 dagen) op dit bungalows/apartementen parkje geweest,

het is zeker aan te raden, een heel gezelig parkje, vriendelijk personeel.

De bungalows zijn goed uitgerust, schoon, mooie keuken, TV aanwezig, inductiekoken, koffiezet app. aanwezig, en een magnetron, broodrooster, helaas geen waterkoker, we hebben het water gekookt in een steelpannetje die in de keuken aanweizig was. De huisjes worden om de dag schoongemaakt, elke dag schone handendoeken. Het Wifi verkeer is niet altijd opimaal, tegen betaling krijg je een Wifi-code, maar deze werk niet altijd goed valt soms helemaal weg, dan kan het zijn dat je een dag geen Wifi hebt.

Het parkje heeft een mooi groot zwembad deze wordt elke dag schoongemaakt, ook is er een kinderbad aanwezig, er is elke dag een lifeguard aanwezig bij het zwembad voor de veiligheid van de kleintjes.

Er zijn genoeg ligbedjes aanwezig, staan allemaal rond het zwembad.

Er ziitten voornamelijk Nederlanders, Duitsers, en Spanjaarden op dit parkje, er zijn enkele huisjes privè.

Deze worden voornaamelijk bewoond door Spanjaarden, Als je voor de rust komt moet je niet in de laatste week van juni, en de eerste twee

weken van juli komen, dan zijn er veel Spanjaarden aanwezig, deze laten nogal weten dat ze vakntie hebben...

Er komen vooral in de weekends vele Spaanse famillies op bezoek, dan is het erg druk...

Las Brisas ligt heel mooi centraal in playa, je kunt alles lopend doen, het strand is circa 500 mtr, winkelcentrum Kasbah, en Plaza circa 100/200mtr,

Om de hoek van Las Brisas. over het zebrapad zit een Spar, waar je water kunt kopen, en je boodschappen. Het winkelcentrum Metro is helaas gesloten. Er zijn vele goede restaurantjes waar je voor een goede betaalbare prijs kunt eten.

Goede restaurants zijn, Columbus, Tropical, Los Cactus, Little Brasil, zitten aan de boulevard, in het Winkelcentrum Cita op de eerste etage zitten de volgende goede

restaurants. Baccara, (nederland/belgies), Savoy (Spaans), Dusseldorf, en nog veel meer nederlandse restaurants.

Al met al is het idiaal vakantie plekje...

Wanneer je vakantie is afgelopen moet je 12:00 uur je huisje uit,

Er is is een minpunt, wanneer je een late vlucht hebt, heb je geen gelegenheid om je te verkleden, en te douchen,

we hadden bij de receptie gevraagt voor een huisje, om tegen betaling tot ons vertrek hier te mogen blijven, maar dat kon niet deze moesten schoongemaakt worden. dus alle mensen die een avond vlucht hebben moesten om 12:00 uur een huisje uit.

Daar sta je dan!!!,

Ik hoop voor de toekomst dat onze reisorganisatie hier wat aan kan kon?

Fijne vakantie in las brisas!

Iris
4-7-2016

Vanwege waterschade in het appartement dat we oorspronkelijk geboekt hadden, zijn we in las brisas geplaatst. Er werd ons verteld dat we de deuren goed op slot moesten houden vanwege eventuele inbraken, maar de voordeur kon niet op slot! Gelukkig kwam er de volgende dag iemand langs om deze deur te maken en hebben we gratis wifi, kluisje en tv gekregen ter compensatie van de overplaatsing. De man van de receptie is erg behulpzaam en probeert er, als hij het in het engels niet begrijpt, op verschillende manieren toch uit te komen! De schoonmaak is wel wat met de franse slag, maar als je meld dat er een kakkerlak zit wordt deze direct verwijderd! (gelukkig maar één keer een kakkerlak binnen gehad)

Vanwege de woestijnwind was het slapen zonder airco niet te doen, maar dit was gelukkig maar drie dagen.

Na een rumoerige start toch een heerlijke vakantie gehad in las brisas, mede door de behulpzaamheid van het personeel!

We hebben een aantal aanbieders voor Las Brisas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Brisas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Brisas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Brisas scoort een 7.69 uit 10 op basis van 84 reviews.