Appartement Las Brisassterster

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info
Tonen op kaart

Bij Las Brisas op Gran Canaria verblijf je met veel andere Nederlanders in een nette bungalow. Verwacht hier geen uitgebreid keukengerei om zelf te koken, maar wel een grote koelkast. Op loopafstand van het uitgaansgebied van Playa del Inglés en het strand dat ook met de lift te bereiken is. Ook vind je een klein supermarktje in de straat.

102 reviews over Appartement Las Brisas

• 7Aleid25-11-2019

Fijne ontspannen vakantie gehad

Prima centrale ligging en toch heel rustig op het complex. Lekker groot zwembad en goede zonligging. De huisjes zijn ruim met behoorlijke keuken, maar wel karig ingericht. Zo is er geen waterkoker of fluitketel, moet je zelf een afwaskwast e.d. kopen, zijn er geen bedlampjes. Niet echt erg, maar zou het wel net echt fijn hebben gemaakt. Verder waren er in mijn huisje veel kakkerlakken en een sterke rioollucht. Als ik daar over geklaagd had hadden ze er zeker wat aan gedaan. De mensen op het complex zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Lekker ontspannen sfeer.

Alleen gereisd in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Gezellig groepje24-10-2019

Geweldig

Zijn er 12 dagen geweest van 27 sept tot 8 okt Super fijne vakantie gehad huisjes worden goed schoongemaakt is er iets kapot even melden en het werd gemaakt.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Rvk20-10-2019

Leuke vakantie in bungalow Las brisas.

De ligging was perfect aan de overkant supermarkt de Spar en wat verder Cafe Paris met heerlijke koffie. Bij las brisas werd niet iederedag gepoets en 4x op 12 dagen schonen handdoeken echt te weinig. Bedden waren heerlijk. Bij zwembad handdoek leggen zeker doen net als alle andere. Parasols ook te weinig. (Nederlands) Debbie's kitchen een echte aanrader heerlijk eten en ook niet duur kun je het beste reserveren. Las brisas was een gezellige bungalow met vriendelijk personeel receptie beperkte tijden open. Ook geen toilet aanwezig (voor als je uit de bungalow moet om 12.00 uur) De bungalow lag gezellig aan het zwembad nummer 552 .Bij de zee ben je op 10 minuutjes lopen met mooi uitzicht. De promenade liggen leuke winkeltjes en restaurantjes. In en woord leuke vakantie gehad. De lekkere verse broodjes haalde we ieder morgen supermarkt tegenover Las Faluas.Zeker genoten .Jammer dat eetcafe De Heineken Bar definitief gesloten is.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9cor klaassen09-09-2019

goed vertoefen

neem niet huisje 34 veel lawaai dag en nacht na 3 dagen huisje 44 fijne vakantie gehad auto huren bij lokaal bureau canarias via touroperator was super kreeg aanrijding als werd geregeld voor mij nieuwe auto stond de volgende dag kaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Oude Alink18-08-2019

Centrale plek,erg rumoerig rond zwembad en complex

Las Brisas heeft ruim opgezet appartementen complex langs het zwembad. (100 euro borg (contant) betalen). Je krijgt een appartement met een begane grond (keuken en kamer) en een 1e verdieping (2 slaapkamers en badkamer). Er zijn voldoende doorluchtings mogelijkheden. Interieur is simpel, keukengerei zeer minimaal. Pluspunt: een grote koelkast met vriezer. De bedden kraken ontzettend. (Bijna) elke dag schoonmaak. De appartementen zijn behoorlijk gehorig, zeker aan de straatkant (Avenida d'italia) huisje 34 t/m 44. Veel (claxonerende) bussen, auto's (harde muziek) en schreeuwende dronken/gedrogeerde gasten uit de Kasbah. Het complex is dan ook niet echt rustig te noemen. Een huurauto kun je niet bij je huisje parkeren,dit mogen sommige Spanjaarden wel. Ze zetten zelfs een auto achter een huisje waar ze niet eens verblijven. Handdoekje leggen gebeurd ook hier maar de regel is: niet reserveren! Band, bal of luchtbed mag niet in zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Snijders06-08-2019

Geweldige / heerlijke vakantie gehad in Las Brisas

Prima appartement. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn zwembad en weinig last van handdoekje leggen. Rustig midden in playa del ingles. Zeer goed bevallen. Alles op loopafstand zoals restaurants en duverse uitgaans locaties. Zijn met een touroperator geweest. Alles super geregeld

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8e vd kimmenade23-06-2019

goede tijd om hier weer om rust te komen na een ja

in juni was het vrij rustig zwembad temperatuur wel aan de koude kant leuk appartement wat betreft indeling wel oud krakend meubilaiar goede schoonmaak strand en winkelcentra om de hoek

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Eugene en Marie -louise20-04-2019

Prachtig schoon rustig huisje wij zijn hier een week geweest en komen beslist terug

Gereisd met partner in april 2019

• 8Johan06-04-2019

Goede/ruime app. Rustig gelegen en overal dichtbij winkels,restaurants,strand en openbaar vervoer ieder jaar in januari naar las brisas app. In playa del ingles Genieten er ieder jaar weer van !!

Gereisd met partner in januari 2019

• 7E. H.12-02-2019

Slechte schoonmaak laatste keer geweest

We waren hier vorig jaar ook. Service dit jaar minder. Schoonmaak slecht. Niet n keertje over het aanrecht en nooit de bank/stoel gezogen. Geen mogelijkheid om bij late vlucht je om te kleden.

Gereisd met vrienden in februari 2019

4 tips over Appartement Las Brisas

• sandra.dijkstra, 07-01-2014

Vraag aan de receptie een Taxi op woensdag of zaterdag en breng een bezoekje aan de markt.

• Berenda, 28-10-2012

Als je Halfpension zoekt kun je goedkoop en redelijk lekker ontbijten en dineren in het naastgelegen hotel Aparthotel Playa del Ingles.

• melanie knoops, 31-08-2014

Palmitos Park, erg leuk en zeer mooie dolfijnenshow

2 vragen over Appartement Las Brisas

• Miranda, 20-02-2013

Las brisas niet te boeken voor zomer 2013

Wij zijn zomer 2012 2 weken in Las Brisas geweest en wilden graag zomer 2013 weer terug gaan. We hadden vorige week geboekt voor 22 dagen via Sunweb en kregen de volgende dag telefoon dat de boeking geannuleerd werd omdat er geen contract meer was voor zomer 2013. We zijn daarna op internet gaan zoeken maar Las Brisas is via geen enkel reisbureau te boeken. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben en liefst een oplossing?

Miranda, 21-02-2013

Johan,

Bedankt voor je reactie. We hebben al die aanbieders geprobeerd maar ook die bieden niks meer aan. Je kan alle gegevens invoeren en krijgt dan de melding dat er geen reizen beschikbaar zijn.

Groeten,

Miranda

johanneke-b, 21-02-2013

ga naar zoover.nl, geef in: las brisas. je krijgt dan vanzelf een lijstje met aanbieders. succes, groet johan

• mamamarion, 17-03-2012

is de afweigheid van airco te doen hier?

zie onderwerp wij willen misschien as juli gaan... alvast bedankt!!!!

Trudy van Nieuwenhuizen, 16-09-2012

Nee, zonder airco is het niet te doen, ook 's nachts is het erg warm en bovendien heb je zonder airco veel meer kans op kakkerlakken.

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats