Géén boekingskosten

Appartement Las Arenas

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Las Arenas voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 124 reviews

Meer appartement info

124 Reviews over Las Arenas

• 9Angelique03-04-2022

Super!

Wij vonden het fantastisch! Echt een superligging. 100 meter van het strand (je kunt met een lift naar beneden als je wil, dan kom je door een bazaar en dan loop je al tussen de restaurantjes en cafeetjes.) Je komt vrij snel via de boulevard op een gezellig plein en als je doorloop over de boulevard kom je langs allerlei winkeltjes en leuke eettentjes. Appartement leek oubollig op de foto’s, maar was ruim en heel schoon. Er wordt om de dag gepoetst en 3x per week handdoekwissel. Het zwembad was open, maar nog wel koud. (Niet gek in maart) Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Supermarkt is dichtbij, wat wij heel fijn vonden, zodat we ons eigen ontbijt konden regelen. Prachtig uitzicht naar de zee en de zandduinen vanaf onze verdieping (8e) Kortom: ik zou meteen weer boeken!

• 8majd25-03-2019

Prima locatie en uitzicht

• 8YVONNE19-03-2019

super en fantastisch

super accommodatie vlak bij het bruisende leven en strand, na seizoen geweest geen overlast gehad, prima restaurants in de buurt, top vakantie...indien bezoek aan het strand lift aanwezig..

• 5Femia Kleberg07-01-2019

Nooit meer.

Gedateerd appartement met slechte bedden de onderhoezen zijn van plastic. Ruim balkon.

• 8Günter Oltrop22-09-2018

Is voor herhaling vatbaar

Appartement was goed. Koel-vries combinatie aanwezig met een waterkoker en koffiefilterhouder. Ruim met een mooi balkon. Alleen zaten wij aan de verkeerde kant, geen mooi uitzicht. Wel schaduw s'morgens en dus ontbijten op het balkon. Erg harde bedden.

• 3Susanne13-09-2018

Nooit meer

Nooit meer touroperator! Vriendelijk personeel, helaas niet goed engels sprekend. We hebben nog net niet red mijn vakantie gebeld. De kakkerlakken liepen over de vloer en de schoonmaakster was erg onvriendelijk. Daarnaast hebben wij lekkage gehad en stond ons hele appartement blank. De bedden lijken uitklapbedden en ze hebben er voor de 'good looking' een bedwand tegenaan gezet. Erg jammer. Gelukkig hadden wij geen ontbijt geboekt, want de vliegen vlogen er op. De trappen bij het zwembad vallen uit elkaar. Contact gehad met touroperator voor vertrek, ronduit geldklopperij. De ligging was het positieve!

• 7Jochien15-08-2018

Prima

Het appartement heeft een goede ligging. Vlak bij het strand en boulevard en tevens ligt een supermarkt om de hoek.

Het appartement zelf zag er prima uit. Iets verouderd, maar niet vervelend. Mooie ruime studio’s. Er is geen bar bij het zwembad en geen muziek. Als je van rust houdt is het perfect, maar houdt je van een iets levendige sfeer, dan is het erg saai.

Tip! Huur een auto en verken het eiland.

• 6Willem Bijlsma09-02-2018

Leuk voor een weekje.

Het appartement is oud (51 jaar) maar wel schoon. Ik (man 62 jaar) verbleef er van 1 tot 8 februari 2018 met mijn dochter (30 jaar). Wij hadden een appartement op de begane grond. Wij konden vanuit ons terras zo het zwembad inlopen. In deze periode veel oudere gasten in het appartementen complex. Positief vonden wij: - ruim appartement met aparte slaapkamer voor 2 personen - De ligging is goed. Veel horeca en supermarkten in de directe omgeving. - mooi zwembad - om de dag schoonmaak van het appartement - vriendelijk personeel - bij WC Kasbah Kebab zaakje voor snelle hap - mooi en ruim strand dichtbij - goede busverbinding naar Las Palmas Negatief vonden wij: - erg gehorig (vooral schuiven van meubilair) - heel playa del Ingles straalt wat vergane glorie uit - tijdens ons verblijf werd er de hele week gewerkt in de binnentuin Verder hebben wij nog de volgende opmerkingen: - het aquarium in Las Palmas is mooi maar 25,- entree vonden wij

• 8Jamy23-11-2017

Ruim en schoon appartement

Het appartement viel zeker niet tegen. Het is simpel, maar zeker waar voor je geld. Het appartement was ruim en mooi schoon. De bedden waren niet geweldig. De keuken is klein, maar we hebben er gewoon simpele gerechten kunnen koken. De badkamer is prima, niet te lang douchen dan wordt het water koud (:

• 7Annemiek11-11-2017

Prima, eenvoudig appartement

Lekker dichtbij het strand en terrasjes. Het appartement is niet al te groot, maar prima om een weekje te verblijven. Er is geen airco aanwezig.

Appartement Las Arenas info

• MagnetronBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Verbeterd reinigingsprogrammaBeschikbaar