Appartement Las Arenas

122 reviews over Appartement Las Arenas in het Nederlands

Leuk voor een weekje.

Willem Bijlsma
9-2-2018

Het appartement is oud (51 jaar) maar wel schoon. Ik (man 62 jaar) verbleef er van 1 tot 8 februari 2018 met mijn dochter (30 jaar). Wij hadden een appartement op de begane grond. Wij konden vanuit ons terras zo het zwembad inlopen. In deze periode veel oudere gasten in het appartementen complex.

Positief vonden wij:

- ruim appartement met aparte slaapkamer voor 2 personen

- De ligging is goed. Veel horeca en supermarkten in de directe omgeving.

- mooi zwembad

- om de dag schoonmaak van het appartement

- vriendelijk personeel

- bij WC Kasbah Kebab zaakje voor snelle hap

- mooi en ruim strand dichtbij

- goede busverbinding naar Las Palmas

Negatief vonden wij:

- erg gehorig (vooral schuiven van meubilair)

- heel playa del Ingles straalt wat vergane glorie uit

- tijdens ons verblijf werd er de hele week gewerkt in de binnentuin

Verder hebben wij nog de volgende opmerkingen:

- het aquarium in Las Palmas is mooi maar 25,- entree vonden wij

Ruim en schoon appartement

Jamy
        23-11-2017

Het appartement viel zeker niet tegen. Het is simpel, maar zeker waar voor je geld. Het appartement was ruim en mooi schoon. De bedden waren niet geweldig. De keuken is klein, maar we hebben er gewoon simpele gerechten kunnen koken. De badkamer is prima, niet te lang douchen dan wordt het water koud (:

Prima, eenvoudig appartement

Annemiek
        11-11-2017

Lekker dichtbij het strand en terrasjes.

Het appartement is niet al te groot, maar prima om een weekje te verblijven.

Er is geen airco aanwezig.

Top vakantie

Heerlijke vakantie met gezin
        20-9-2017

Hotel zit dicht bij het strand en bij restaurants en winkels. Elke dag uit eten geweest, is daar vrij goedkoop. Wij waren niet meer dan 50 euro kwijt met zijn vieren.Het zwembad is vrij groot en er zijn altijd wel ligbedjes vrij. Kamers zijn ook goed schoon. Om de dag kregen we schone handdoeken.Ontbijten deden we gewoon op het balkon, supermarkt met lekkere broodjes zit op 2/3 minuutjes lopen. Soms hoor je `s avonds wel eens gasten die aan het stappen zijn, maar dat heb ik liever dan een camping waar je om 22.00 uur stil moet zijn. We hebben ook nog een boottocht gemaakt en daarbij heel veel dolfijnen gezien. Deze zee is leuk voor de kids, hoge golven. Beneden bij de receptie heb je gratis wifi. En geen spatje regen gehad..al met al een top vakantie.

Gezellig en prima appartement

Miguitte
        27-7-2017

Mijn vriend en ik hadden een ontzettend lage verwachting van Las Arenas aangezien wij in midden juli voor 10 dagen 450 euro PP hebben betaalt. Eenmaal aangekomen zag het er erg netjes en gezellig uit. Personeel kon wel iets vriendelijker. De dag voordat wij vertrokken had ik een mail gestuurd of het mogelijk is of wij een kamer kunnen hebben op een hogere verdieping (ik had gelezen over kakkerlakken op lagere verdiepingen, deze heb ik niet gezien). Ik kreeg dezelfde dag nog mail terug dat ze er alles aan zouden doen om dit te regelen. Wij hadden een kamer op de 6e verdieping en het zag er schoon uit, groot balkon, prima badkamer en een nette keuken met combi magnetron. Een aantal scheuren in de muur en wat schimmel in de douche was niet erg ivm de prijs. De kamer werd om de 2 dagen schoongemaakt en dan kreeg je schone handdoeken en schone lakens. Het appartement lag tegenover de Kasbah en hier en daar hoorde je s'nachts wel wat geluid van mensen die uit zijn geweest. Hier hebben wij amper last van gehad. De ligging was perfect, dichtbij het strand, dichtbij Yumbo shopping centre, supermarkt om de hoek en de kasbah. Al met al TOP vakantie en ik raad iedereen aan die twijfelt, om dit appartement te boeken als je goedkoop op vakantie wil.

Waar zon is uis ook schaduw

John
        6-6-2017

In de meimaand wordt hier driftig verbouwd door spaanse apartement bezitters met veel lawaai de hele dag. In het weekend komen de Canarios met hun kroost hier vertoeven , het is dan net een camping.....a

Oude reviews (archief)

Prima Hotel/Appartement

Debbie
        6-10-2016

Goed appartement met alles wat je nodig hebt. Zitkussens van de bank en matrassen van de bedden zijn niet echt geweldig maar na een nacht ben je eraan gewend. Ontbijt is vaak uitgebreid en lekker. Zwembad is groot, heerlijk om in te dobberen of baantjes in te trekken. Voor kinderen een apart ondiep zwembad. Je mag er echter geen luchtbedden of ballen oid in gebruiken. Medewerkers niet erg vriendelijk, maar deden in ieder geval gewoon hun werk. Winkels en eetgelegenheden heel dichtbij. Strand binnen vijf minuten lopen te bereiken. Daar ook erg leuke eetgelegenheden. Prima appartementen op een prima locatie.

aanrader

Jack
        5-9-2016

15 dagen geweest en als je voor weinig geld een verblijf wil hebben in het centrum en dichtbij het strand dan is Las Arenas zeker een aanrader

15 liter boiler in appartement

mrblueboy1
        29-1-2015

Een appartement met genoeg ruimte en inderdaad je mag niet te veel verachten voor dit geld maar 15 liter boiler om te douchen en na 3 minuten er achter komen het wordt al koud dat mag niet. De keuken is gewoon niet schoon stof en stukken witsel die los laten van het plafond boven de kookplaat.

Elk jaar weer!

Lobke
        16-9-2014

Dit was het derde jaar op rij dat wij bij Las Arenas komen. Een prima appartement. Verwacht er niet teveel van, maar je krijgt gewoon waar voor je geld. Het is niet al te duur, dus verwacht niet teveel luxe.

We komen hier steeds weer en het is helemaal super. Het ligt tussen de kasbah en het strand in! een super ligging dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Arenas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Arenas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Arenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Arenas scoort een 7.23 uit 10 op basis van 127 reviews.