Appartement Las Arenas

Gereisd Met vrienden in juni 2018

super en fantastisch

YVONNE
19-3-2019

super accommodatie vlak bij het bruisende leven en strand, na seizoen geweest geen overlast gehad, prima restaurants in de buurt, top vakantie...indien bezoek aan het strand lift aanwezig..

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.

Femia Kleberg
7-1-2019

Gedateerd appartement met slechte bedden de onderhoezen zijn van plastic. Ruim balkon.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Is voor herhaling vatbaar

Günter Oltrop
22-9-2018

Appartement was goed. Koel-vries combinatie aanwezig met een waterkoker en koffiefilterhouder. Ruim met een mooi balkon. Alleen zaten wij aan de verkeerde kant, geen mooi uitzicht. Wel schaduw s'morgens en dus ontbijten op het balkon. Erg harde bedden.

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit meer

Susanne
13-9-2018

Nooit meer touroperator! Vriendelijk personeel, helaas niet goed engels sprekend. We hebben nog net niet red mijn vakantie gebeld. De kakkerlakken liepen over de vloer en de schoonmaakster was erg onvriendelijk. Daarnaast hebben wij lekkage gehad en stond ons hele appartement blank. De bedden lijken uitklapbedden en ze hebben er voor de 'good looking' een bedwand tegenaan gezet. Erg jammer. Gelukkig hadden wij geen ontbijt geboekt, want de vliegen vlogen er op. De trappen bij het zwembad vallen uit elkaar. Contact gehad met touroperator voor vertrek, ronduit geldklopperij. De ligging was het positieve!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima

Jochien
15-8-2018

Het appartement heeft een goede ligging. Vlak bij het strand en boulevard en tevens ligt een supermarkt om de hoek.

Het appartement zelf zag er prima uit. Iets verouderd, maar niet vervelend. Mooie ruime studio’s. Er is geen bar bij het zwembad en geen muziek. Als je van rust houdt is het perfect, maar houdt je van een iets levendige sfeer, dan is het erg saai.

Tip! Huur een auto en verken het eiland.

Gereisd Met partner in juni 2018

Leuk voor een weekje.

Willem Bijlsma
9-2-2018

Het appartement is oud (51 jaar) maar wel schoon. Ik (man 62 jaar) verbleef er van 1 tot 8 februari 2018 met mijn dochter (30 jaar). Wij hadden een appartement op de begane grond. Wij konden vanuit ons terras zo het zwembad inlopen. In deze periode veel oudere gasten in het appartementen complex. Positief vonden wij: - ruim appartement met aparte slaapkamer voor 2 personen - De ligging is goed. Veel horeca en supermarkten in de directe omgeving. - mooi zwembad - om de dag schoonmaak van het appartement - vriendelijk personeel - bij WC Kasbah Kebab zaakje voor snelle hap - mooi en ruim strand dichtbij - goede busverbinding naar Las Palmas Negatief vonden wij: - erg gehorig (vooral schuiven van meubilair) - heel playa del Ingles straalt wat vergane glorie uit - tijdens ons verblijf werd er de hele week gewerkt in de binnentuin Verder hebben wij nog de volgende opmerkingen: - het aquarium in Las Palmas is mooi maar 25,- entree vonden wij

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Ruim en schoon appartement

Jamy
      23-11-2017

Het appartement viel zeker niet tegen. Het is simpel, maar zeker waar voor je geld. Het appartement was ruim en mooi schoon. De bedden waren niet geweldig. De keuken is klein, maar we hebben er gewoon simpele gerechten kunnen koken. De badkamer is prima, niet te lang douchen dan wordt het water koud (:

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Prima, eenvoudig appartement

Annemiek
      11-11-2017

Lekker dichtbij het strand en terrasjes. Het appartement is niet al te groot, maar prima om een weekje te verblijven. Er is geen airco aanwezig.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie

Heerlijke vakantie met gezin
      20-9-2017

Hotel zit dicht bij het strand en bij restaurants en winkels. Elke dag uit eten geweest, is daar vrij goedkoop. Wij waren niet meer dan 50 euro kwijt met zijn vieren.Het zwembad is vrij groot en er zijn altijd wel ligbedjes vrij. Kamers zijn ook goed schoon. Om de dag kregen we schone handdoeken.Ontbijten deden we gewoon op het balkon, supermarkt met lekkere broodjes zit op 2/3 minuutjes lopen. Soms hoor je `s avonds wel eens gasten die aan het stappen zijn, maar dat heb ik liever dan een camping waar je om 22.00 uur stil moet zijn. We hebben ook nog een boottocht gemaakt en daarbij heel veel dolfijnen gezien. Deze zee is leuk voor de kids, hoge golven. Beneden bij de receptie heb je gratis wifi. En geen spatje regen gehad..al met al een top vakantie.

Appartement info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand300 m, 5 minuten met de auto, 7 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
      • BalsportenVolleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Arenas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Arenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.