Appartement Las Arenas

Laatste review

Is voor herhaling vatbaar

Günter Oltrop,
22-9-2018

Appartement was goed. Koel-vries combinatie aanwezig met een waterkoker en koffiefilterhouder. Ruim met een mooi balkon. Alleen zaten wij aan de verkeerde kant, geen mooi uitzicht. Wel schaduw s'morgens en dus ontbijten op het balkon.

Erg harde bedden.

Erg harde bedden.

Nooit meer

Susanne,
13-9-2018

Nooit meer touroperator! Vriendelijk personeel, helaas niet goed engels sprekend. We hebben nog net niet red mijn vakantie gebeld. De kakkerlakken liepen over de vloer en de schoonmaakster was erg onvriendelijk. Daarnaast hebben wij lekkage gehad en stond ons hele appartement blank. De bedden lijken uitklapbedden en ze hebben er voor de 'good looking' een bedwand tegenaan gezet. Erg jammer. Gelukkig hadden wij geen ontbijt geboekt, want de vliegen vlogen er op. De trappen bij het zwembad vallen uit elkaar. Contact gehad met touroperator voor vertrek, ronduit geldklopperij. De ligging was het positieve!

Prima

Jochien,
15-8-2018

Het appartement heeft een goede ligging. Vlak bij het strand en boulevard en tevens ligt een supermarkt om de hoek.

Het appartement zelf zag er prima uit. Iets verouderd, maar niet vervelend. Mooie ruime studio’s.

Er is geen bar bij het zwembad en geen muziek. Als je van rust houdt is het perfect, maar houdt je van een iets levendige sfeer, dan is het erg saai.

Tip! Huur een auto en verken het eiland.

Leuk voor een weekje.

Willem Bijlsma,
9-2-2018

Het appartement is oud (51 jaar) maar wel schoon. Ik (man 62 jaar) verbleef er van 1 tot 8 februari 2018 met mijn dochter (30 jaar). Wij hadden een appartement op de begane grond. Wij konden vanuit ons terras zo het zwembad inlopen. In deze periode veel oudere gasten in het appartementen complex.

Positief vonden wij:

- ruim appartement met aparte slaapkamer voor 2 personen

- De ligging is goed. Veel horeca en supermarkten in de directe omgeving.

- mooi zwembad

- om de dag schoonmaak van het appartement

- vriendelijk personeel

- bij WC Kasbah Kebab zaakje voor snelle hap

- mooi en ruim strand dichtbij

- goede busverbinding naar Las Palmas

Negatief vonden wij:

- erg gehorig (vooral schuiven van meubilair)

- heel playa del Ingles straalt wat vergane glorie uit

- tijdens ons verblijf werd er de hele week gewerkt in de binnentuin

Verder hebben wij nog de volgende opmerkingen:

- het aquarium in Las Palmas is mooi maar 25,- entree vonden wij

Ruim en schoon appartement

Jamy,
      23-11-2017

Het appartement viel zeker niet tegen. Het is simpel, maar zeker waar voor je geld. Het appartement was ruim en mooi schoon. De bedden waren niet geweldig. De keuken is klein, maar we hebben er gewoon simpele gerechten kunnen koken. De badkamer is prima, niet te lang douchen dan wordt het water koud (:

Prima, eenvoudig appartement

Annemiek,
      11-11-2017

Lekker dichtbij het strand en terrasjes.

Het appartement is niet al te groot, maar prima om een weekje te verblijven.

Er is geen airco aanwezig.

Top vakantie

Heerlijke vakantie met gezin,
      20-9-2017

Hotel zit dicht bij het strand en bij restaurants en winkels. Elke dag uit eten geweest, is daar vrij goedkoop. Wij waren niet meer dan 50 euro kwijt met zijn vieren.Het zwembad is vrij groot en er zijn altijd wel ligbedjes vrij. Kamers zijn ook goed schoon. Om de dag kregen we schone handdoeken.Ontbijten deden we gewoon op het balkon, supermarkt met lekkere broodjes zit op 2/3 minuutjes lopen. Soms hoor je `s avonds wel eens gasten die aan het stappen zijn, maar dat heb ik liever dan een camping waar je om 22.00 uur stil moet zijn. We hebben ook nog een boottocht gemaakt en daarbij heel veel dolfijnen gezien. Deze zee is leuk voor de kids, hoge golven. Beneden bij de receptie heb je gratis wifi. En geen spatje regen gehad..al met al een top vakantie.

Gezellig en prima appartement

Miguitte,
      27-7-2017

Mijn vriend en ik hadden een ontzettend lage verwachting van Las Arenas aangezien wij in midden juli voor 10 dagen 450 euro PP hebben betaalt. Eenmaal aangekomen zag het er erg netjes en gezellig uit. Personeel kon wel iets vriendelijker. De dag voordat wij vertrokken had ik een mail gestuurd of het mogelijk is of wij een kamer kunnen hebben op een hogere verdieping (ik had gelezen over kakkerlakken op lagere verdiepingen, deze heb ik niet gezien). Ik kreeg dezelfde dag nog mail terug dat ze er alles aan zouden doen om dit te regelen. Wij hadden een kamer op de 6e verdieping en het zag er schoon uit, groot balkon, prima badkamer en een nette keuken met combi magnetron. Een aantal scheuren in de muur en wat schimmel in de douche was niet erg ivm de prijs. De kamer werd om de 2 dagen schoongemaakt en dan kreeg je schone handdoeken en schone lakens. Het appartement lag tegenover de Kasbah en hier en daar hoorde je s'nachts wel wat geluid van mensen die uit zijn geweest. Hier hebben wij amper last van gehad. De ligging was perfect, dichtbij het strand, dichtbij Yumbo shopping centre, supermarkt om de hoek en de kasbah. Al met al TOP vakantie en ik raad iedereen aan die twijfelt, om dit appartement te boeken als je goedkoop op vakantie wil.

Waar zon is uis ook schaduw

John,
      6-6-2017

In de meimaand wordt hier driftig verbouwd door spaanse apartement bezitters met veel lawaai de hele dag. In het weekend komen de Canarios met hun kroost hier vertoeven , het is dan net een camping.....a

Prima Hotel/Appartement

Debbie
      6-10-2016

Goed appartement met alles wat je nodig hebt. Zitkussens van de bank en matrassen van de bedden zijn niet echt geweldig maar na een nacht ben je eraan gewend. Ontbijt is vaak uitgebreid en lekker. Zwembad is groot, heerlijk om in te dobberen of baantjes in te trekken. Voor kinderen een apart ondiep zwembad. Je mag er echter geen luchtbedden of ballen oid in gebruiken. Medewerkers niet erg vriendelijk, maar deden in ieder geval gewoon hun werk. Winkels en eetgelegenheden heel dichtbij. Strand binnen vijf minuten lopen te bereiken. Daar ook erg leuke eetgelegenheden. Prima appartementen op een prima locatie.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Arenas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Arenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.