Appartement Las Algas

Meer appartement info

107 reviews over Appartement Las Algas

• 5Ria13-03-2013

Eerste en laatste keer

Wij hadden een 3-kamer app. no. 208. Eerste verdieping, geen lift, dus de trap op sjouwen met die zware koffers. App.was oud en uitgeleefd. Boven ons sprong een waterleiding, waardoor onze keuken blank stond. Kookplaat deed het niet, later stroomstoring. TV zonder afstandsbediening. Kregen de volgende dag een ander app. no. 112, wat wel goed was. Het was er erg gehorig. We kregen jongelui boven ons die hard praatten en veel met meubels schoven. Rondom ons drukke wegen, waar het verkeer al rond 6 uur 's morgens op gang kwam. Slechts 3 keer schone handdoeken gehad. Ligging is redelijk, wel vlak aan de boulevard, maar nog wel een eindje uit het centrum. Personeel is heel vriendelijk.

Gereisd met partner in maart 2013

• 7Rob Snijders20-07-2012

Ruim voldoende

Best met twijfels richting Las Algas vertrokken nav de recensies. Echter het appartementencomplex was schoon en b;leef ook schoon omdat het elke dag schoongemaakt werd. Elke dag nieuwe handdoeken. Vriendelijk personeel. s Nachts soms wel wat geluiden van jeugd op straat maar dat hoort er bij. Ligging naar de boulevard en strand ideaal. Verhouding prijs/kwaliteit naar behoren. Wij verbleven er met 8 personen in 2 kamers en geen kakkerlak gezien. Ideaal zou zijn uiteraard airco maar gedurende onze vakantie koelde het s nachts nog goed af zodat er goed geslapen kon worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8A.Jansen30-08-2011

Mooie vakantie gehad!

Ligt prima, je bent met de taxi/bus overal snel (taxi kost niet meer korte afstanden voor 4/5 euro incl. alle personen) Zwembad mocht wel eens een keer schoongemaakt worden, verder kun je alles op een loopafstand doen (strand, uitgaan, boodschappen, lekker uiteten) Alleen minpunt was dat het ene moment in 2 dagen tijd ook schone handdoeken kregen en dan opeens 3 dagen niet meer. Apartament moet je niet teveel van verwachten, is veel met hout, bedden zijn waardeloos om op te liggen maar is verder prima te doen hoor. Verder is het allemaal erg goedkoop in Gran Canaria

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 6Mark30-04-2011

Normale appartementen in "Engelse wijk"

De appartementen lagen destijds midden in de "engelse wijk" (weet niet of dat nog zo is). Veel karaoke bars, voetbal bars, travestieten bars. Daarnaast veel roodverbrande engelsen en 24/7 lawaai.

Gereisd met vrienden in september 2002

• 5renaate0120-12-2010

ligging goed appartement oud

het is een oud appartementencomplex de kapstok viel er meteen al af en de stoel was ook zo kapot we hebben vaak moeten vragen voor schoon beddengoed. de stoppen sloegen vaak door tijdens koken (1x gekookt en de stoppen zijn ongeveer 6x doorgeslagen) dan moest de "technical man" komen ( de receptionist) hij legde wel duidelijk uit wat we moesten doen als dit weer gebeurde. douchen kon je beter bij het zwembad doen want het water in de badkamer stonk nog erger dan als je niet gedoucht had. de ligging was wel goed. vlak bij het strand en niet ver lopen van de nederlandse kroegen. de supermarkt was om de hoek verder hebben we een goede vakantie gehad maar dat kwam vooral omdat we met een groep jongeren waren die nergens wat om geeft

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 6Familie07-11-2010

Verouderd maar netjes

Na 2 dagen Broncemar (zeer slecht) verkast naar Las Algas, vriendelijk personeel, goed geholpen, een wat ouder appartementen complex, inrichting oudbollig( nr.107)( appartementen verschillen van inrichting, sommige moderner)maar compleet, netjes en schoon, dagelijkse schoonmaak, om de dag schone handdoeken, strand en centrum op loop afstand, leuke restaurantjes en supermarkt in de directe omgeving, geen bar of ontbijt service. Dit appartementen complex was een verademing na onze ervaring met Broncemar.

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

• 4Ineke19-10-2010

Gebrekkig appartement

Las Algas is geen aanrader. Keiharde en doorgezakte bedden, boiler waardoor je maximaal circa tien minuten achtereen met warm water kunt douchen (ondoenlijk als je met drie personen in een kamer zit), stoppen slaan telkens door tijdens het koken, onvriendelijk personeel bij de receptie (met uitzondering van de avondportier), geen goede schoonmaak, geen schoon beddegoed, handdoeken worden enkel op verzoek maximaal drie keer per week verschoond (anders nog minder), vreselijk warm en benauwd binnen.

De ligging is wel prima, je hoeft slechts één straat door om op de boulevard en bij de zee te komen. Ook ligt het appartement goed ten opzichte van het centrum.

Las Algas beschikt over een mooi zwembad.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 7Rick02-09-2010

Goed te doen voor jeugd

Het bedlinnen is niet verschoond in de 11 dagen dat wij er zijn geweest! Verder ontbreekt er nogal wat aan potten, pannen, servies etc. De veer van het matras voelde je door het matras heen als je op het matras lag. De afwerking van het appartement zelf viel ook nogal tegen. Ondanks alle minpunten hebben wij een goede vakantie gehad! Wij zijn jong, we komen om te stappen en om aan het zwembad te liggen. Dat was allebei goed te doen! Voor ouderen of gezinnen lijken mij deze appartementen niet zo geschikt.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Luan_0817-05-2010

Mwoah..

We zijn met zn 5en naar Las Algas geweest. Hebben niet de hoofdprijs betaald en dat was te zien. We zaten wel op de begane grond en dat was een meevaller. Ook het zwembad was relaxed. Verder niet super vriendelijke receptie, aantal kakkerlakken tegen gekomen en geen schoon bedlinnen. Gelukkig ben je er ook alleen om te slapen... het centrum, strand en omgeving maakt een hoop goed. Voor mij niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 5wilma24-04-2010

redelijk

Ik ben net terug van een week vertoeven in las algas, ik heb het wel redelijk getroffen zat 2 hoog op kmr 310. Ik kon er ook gewoon kosteloos in blijven nadat er niet gevlogen kon worden vanwege de gaswolk. Het app zag er best opgeknapt uit nieuwe keuken, douche werkte goed, heb wel 3x een kakkerlak binnen gekregen, die komen gewoon aanvliegen tja dat kan gebeuren in die landen. Inderdaad een hele week met dezelfde lakens moeten doen en 1x schone handdoeken is veel te weinig/niet lekker fris, wel 4x schoonmaak geweest (dweilen) verder zag het er best wel redelijk uit.

wilma

Gereisd met partner in april 2010