Hotel Labranda Playa Bonita

Hotel Labranda Playa Bonita
8,2

6 tips over Hotel Labranda Playa Bonita

Jaimy, 25-5-2015

Puerto de Mogán bezoeken hier liggen idyllische strandjes en is wat mooier dan het strand in Playa de Ingles.

Atlantico shoppingcentre bezoeken met de bus €2,20 p.p. bij Tropicale is een busstation.

Gerda63, 5-2-2015

Om de afsluiter van het chiffon in de badkamer weer omhoog te krijgen,moet je er op drukken.duurde even voor dat ik dat door had.

Er is gratis internet,en betaald( codes) ben je meer met internet bezig doe dan de betaalde versie

L de vries, 12-11-2014

Klaag niet, maar geef positieve bijdrage, of kritiek. Dat helpt.

Vraag rustige kamer!

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Playa Bonita voor je op een rij gezet:

Fam, 8-2-2013
Ga s'avonds is gezellig uit bij Pedro "la Terrassa " deze zit naast Hotel Escorial en is een bijzonder leuk uitgaans cafe met Hollandse en Duitstalige muziek type Schlagers / Frans Bouwer etc. een leuke dansvloer met regelmarig een show.
friends!, 29-8-2012

Tip! Ga een dagje surfen bij PRO surfing!

Tip! Als je uit wil gaan en niet alleen maar nederlanders tegen wil komen, vraag aan de taxi chaufeur of hij je naar het uitgaancentrum in Meloneras brengt, hier gaan alle locals stappen als het hoogseizoen is, hier zul je dus niet snel een nederlander tegenkomen. )kleed jezelf chique!'

Tip! Dagje Las palmas, het huis van columbus, echt een aanrader!, verschillende musea en veel winkel mogelijkheden.

L , 22-8-2012
is een aanrader voor gezinnen met kinderen