Appartement Koka

454 reviews over Appartement Koka in het Nederlands

Nooit meer.

Verbrugge
6-4-2018

Dat dit meer een appartement is voor jongeren is. Precies Naast de Kasba als je aan die kant de kamer krijgt heb je ontzettend veel lawaai. Stopt rond een uur of 3 a 4. Dan de dronken lui die naar hun logies gaan. Verschrikkelijk. 3 nachten wakker gelegen. Andere kamer gekregen. Verwacht geen luxe. Laminaat los en versleten. Bedden los van elkaar bijna geen ruimte. Douche met wasbak tot net boven knie hoogte. Douche waarvan het water in de badkamer van 1.50 bij 1.50 alle kanten opspuit.

Smerig en ranzig. Kasten waarvan schanieren loszitten. Keuken waar alles op 2 afgestemd is. Bus kakkerlakspray al in keukenkast aanwezig.

Bah niet voor herhaling vatbaar.

Na nieuwe kamer iets ruimer maar ook daar te vies.... schoonmaken van kamer??? Alleen schone handdoeken en een dweil over de vloer..

Lekker centraal, prima prijs-kwaliteit

Frans
25-3-2018

Centraal gelegen appartement! Uitgaansleven, strand en winkels op loopafstand.

Prima bedden (is wel eens anders in Spanje!)

Aanrader!

Dat het dagelijkse eten in de supermarkt duurder is dan lekker uit eten

Prima verblijf

Jelmer
30-11-2017

Mooi, simpel en comfortabel appartement. Heerlijk voor een weekje weg. Zwembad was fijn en pizza's bij de bar zijn de moeite waard. Enige nadeel was het soms lawaai van het uitgaansgebied maar dit was minimaal.

Vreselijk.

DeniseK92
19-8-2017

Vreselijke accommodatie. Oud vind ik absoluut niet erg. Maar als je een geheel ander appartement krijgt als op de foto's en het ook nog eens smerig is. Dan baal je als een stekker. Vieze vloer, er staat een feauteil die wil je voor je verdriet niet eens aanraken zo smerig en de oven ziet er aan de buitenkant uit alsof iemamd een fontein van wit spul er overheen heeft gekwakt. De douche valt uit elkaar van ellende en er zit schimmel in de rand. Het is ook onmogelijk om naast mijn partner te slapen, de bedden staan uit elkaar en zijn met schroeven in de muur geschroefd, waardoor er twee meter afstand tussen ons in zit. Vreselijke accomodatie waarvoor wij bijna 550,- euro pp voor 8 dagen hebben betaald. Om te janken.

't kost niks maar 't is ook niks

Bennie Bouwman
30-5-2017

de studio's zijn oud niet schoon versleten, slechte verschrikkelijk krakende bedden (als je er op ligt en ademhaalt kraakt ie al) een niet werkende broodrooster vieze beesten in de kamer, geen bezem veger stofzuiger alleen een blik en handveger, geen poetsdoeken sponsjes. 1 keer in de 2 dagen een paar nieuwe handdoeken en paar rolletjes wc-papier. De eerste studio die we kregen was helemaal smerig en de toilet spoelde niet door. De koffers gepakt en terug naar de receptie en gevraagd naar een ander, die was ietsje minder smerig maar we gingen voor de zon en het was goedkoop dus onze eisen lagen niet zo hoog. Op de vraag voor een ander bed kwam na 4 keer nog steeds geen reactie, 4 keer gevraagd naar een wel werkende broodrooster, geen reactie. Op een avond valt de stroom uit en werd wel meteen op gereageerd en opgelost, de dag erna kwam een electricien nog eens nakijken maar kon niks vinden, ik wel de dag erna er zat een storing in een van de wandcontactdozen. maar t was wel goedkoop :)

Zeer tevreden !

Gerry
30-4-2017

Eenvoudig maar basic , geweldig zwembad , bistro bij het zwembad is op woensdag niet open .

Zeer goede vakantie gahad mooi zwembad

Theo Broekmans
29-4-2017

Koka is een mooi appartementcomplex. Niet nieuw maar toch redelijk onderhouden

Oude reviews (archief)

Bij aankomst kregen we ipv een appartement en een studio 2 appartementen naast elkaar aan het zwembad! In ons appartement was de koelkast stuk, daar hebben we een andere voor gekregen verder wel netjes so far so good.. Tot de 2e nacht we laggen te schudden in ons bed en de kastdeuren klapperden tegen elkaar door de discotheek die direct onder onze kamers lag. Vanaf maandag toch maar geprobeerd om andere kamers te krijgen als was het maar voor ons 2e weekend. Dat ging niet van harte, ook de meneer van touroperator lukte het niet om iemand te pakken te krijgen we hoorden later dat dit kwam door de chaos door het overlijden van de directeur.. vrijdag ochtend zelf nog een keer naar de balie gegaan en deze meneer ging meteen voor ons aan de slag 2 uur later hadden we de sleutels van 2 studio's aan de andere kant van het complex en daarbij mochten we ook de appartementen aan het zwembad houden voor overdag. Laatste 2 nachten gelukkig heerlijk geslapen maar voor ons geen 2e keer in Koka

Redelijk

Vera van Embden
16-9-2016

De locatie was perfect, vlak naast de Kasbah Shopping/uitgaanscentrum. De kamer was helaas niet heel schoon. Bij binnenkomst al haren op de grond, in bed en op de badkamer, en we hebben ook last gehad van kakkerlakken. Verder zijn we er niet veel geweest alleen om te douchen en slapen, dus daarvoor was het prima te doen, zeker voor die prijs!

We hebben een aantal aanbieders voor Koka voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Koka in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Koka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Koka scoort een 6.44 uit 10 op basis van 460 reviews.