Appartement Koka

Hotel aan zeeWeer vandaag27°22°
Appartement Koka
6,3

458 reviews over Appartement Koka in het Nederlands

Een beetje vergane glorie.

Saskia Hoogeveen
3-9-2018

Goeie uitvalbasis voor uitstapjes. Hotel en omgeving is wel toe aan een opknapbeurt.

geweldig

gea arends
24-8-2018

zat onderin een appartement met klein grasveldje ervoor kon zo zwembad inlopen.geweldig

Vreselijk!!

Dominique
23-6-2018

Het is vies oud en versleten, bij binnenkomst erg vies haren op de grond en bed. Gaten en vlekken in lakens niet normaal!!!

Ontzettend gehorig, je hoort de buren en de lift. Ook het uitgaansleven hoor je tot middernacht 3a 4 uur. Muziek van de kasbah. Vreselijk!! Voor ons eenmalig

Nooit meer!!

Melvin
23-6-2018

Écht vreselijk!!! Tot midden in de nacht hoor je muziek tot uur of 3 a 4 uur. Erg gehorig.

Je hebt totaal geen rust en je hoort alles, de lift en de deuren die open en dicht gaan. Kamers zijn vies en stinken.. hoeslakens waar gaten en vieze vlekken inzitten. Ook haren in bedden en op vloer. Schimmels in badkamer en op muren. Gewoon te vies voor woorden.

Nooit meer.

Verbrugge
6-4-2018

Dat dit meer een appartement is voor jongeren is. Precies Naast de Kasba als je aan die kant de kamer krijgt heb je ontzettend veel lawaai. Stopt rond een uur of 3 a 4. Dan de dronken lui die naar hun logies gaan. Verschrikkelijk. 3 nachten wakker gelegen. Andere kamer gekregen. Verwacht geen luxe. Laminaat los en versleten. Bedden los van elkaar bijna geen ruimte. Douche met wasbak tot net boven knie hoogte. Douche waarvan het water in de badkamer van 1.50 bij 1.50 alle kanten opspuit.

Smerig en ranzig. Kasten waarvan schanieren loszitten. Keuken waar alles op 2 afgestemd is. Bus kakkerlakspray al in keukenkast aanwezig.

Bah niet voor herhaling vatbaar.

Na nieuwe kamer iets ruimer maar ook daar te vies.... schoonmaken van kamer??? Alleen schone handdoeken en een dweil over de vloer..

Lekker centraal, prima prijs-kwaliteit

Frans
25-3-2018

Centraal gelegen appartement! Uitgaansleven, strand en winkels op loopafstand.

Prima bedden (is wel eens anders in Spanje!)

Aanrader!

Fantastisch heerlijk wandelen en shoppen

Theo
1-3-2018

Dat het dagelijkse eten in de supermarkt duurder is dan lekker uit eten

Prima verblijf

Jelmer
30-11-2017

Mooi, simpel en comfortabel appartement. Heerlijk voor een weekje weg. Zwembad was fijn en pizza's bij de bar zijn de moeite waard. Enige nadeel was het soms lawaai van het uitgaansgebied maar dit was minimaal.

Vreselijk.

DeniseK92
19-8-2017

Vreselijke accommodatie. Oud vind ik absoluut niet erg. Maar als je een geheel ander appartement krijgt als op de foto's en het ook nog eens smerig is. Dan baal je als een stekker. Vieze vloer, er staat een feauteil die wil je voor je verdriet niet eens aanraken zo smerig en de oven ziet er aan de buitenkant uit alsof iemamd een fontein van wit spul er overheen heeft gekwakt. De douche valt uit elkaar van ellende en er zit schimmel in de rand. Het is ook onmogelijk om naast mijn partner te slapen, de bedden staan uit elkaar en zijn met schroeven in de muur geschroefd, waardoor er twee meter afstand tussen ons in zit. Vreselijke accomodatie waarvoor wij bijna 550,- euro pp voor 8 dagen hebben betaald. Om te janken.

't kost niks maar 't is ook niks

Bennie Bouwman
30-5-2017

de studio's zijn oud niet schoon versleten, slechte verschrikkelijk krakende bedden (als je er op ligt en ademhaalt kraakt ie al) een niet werkende broodrooster vieze beesten in de kamer, geen bezem veger stofzuiger alleen een blik en handveger, geen poetsdoeken sponsjes. 1 keer in de 2 dagen een paar nieuwe handdoeken en paar rolletjes wc-papier. De eerste studio die we kregen was helemaal smerig en de toilet spoelde niet door. De koffers gepakt en terug naar de receptie en gevraagd naar een ander, die was ietsje minder smerig maar we gingen voor de zon en het was goedkoop dus onze eisen lagen niet zo hoog. Op de vraag voor een ander bed kwam na 4 keer nog steeds geen reactie, 4 keer gevraagd naar een wel werkende broodrooster, geen reactie. Op een avond valt de stroom uit en werd wel meteen op gereageerd en opgelost, de dag erna kwam een electricien nog eens nakijken maar kon niks vinden, ik wel de dag erna er zat een storing in een van de wandcontactdozen. maar t was wel goedkoop :)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Koka in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Koka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.