Playa del Inglés

Vakantie Playa del Inglés

Gelegen aan de zuidkust van Gran Canaria ligt het levendige Playa del Inglés. In deze populaire badplaats geniet je het hele jaar door van zon, zee en strand. Ook vind je hier een bruisend nachtleven dat zeer in trek is bij de jeugd. De kustlijn is met haar vulkanische landschap echt een plaatje. Als je van wandelen houdt dan is het zeker de moeite waard om het afwisselende landschap te verkennen. Ben je nieuwsgierig wat je nog meer kunt ondernemen tijdens je vakantie in Playa del Inglés? Lees dan onze tips en to do’s in deze badplaats.

Bezienswaardigheden en to do's in Playa del Inglés

Een vakantie in Playa del Inglés staat voor lekker relaxen, zonnebaden en heerlijk uit eten gaan. Dat zien we ook terug in de reviews. Het verkennen van het eiland met een huurauto is een populaire activiteit vooral onder gezinnen. Rustig cruisen over het eiland om af en toe een tussenstop te maken voor een picknick in het prachtige landschap. Maar het liefst wandelen jullie over de boulevard op zoek naar leuke souvenirs en verblijven jullie graag op de goudgele stranden of zwembaden bij het hotel. Reviewer Yvonne schrijft: ‘Playa del ingles heeft een mooie boulevard. Prijzen huren ligbedjes zijn laag en de restaurants zijn er niet zo duur. De stranden zijn schoon niet overvol. Het is leuk om een auto te huren en het binnenland te bezoeken. Restaurants zijn er genoeg!’

Op vakantie in Playa del Inglés kunnen shopliefhebbers ook hun hart ophalen. Reviewer Linda vertelt hier meer over: ‘Leuke plaats met diverse winkelcentra waaronder de uitschieter winkelcentrum Yumbo met tal van winkeltjes en restaurantjes’. In het Yumbo Centre kun je niet alleen een dagje shoppen maar ook ontzettend goed eten in een van de vele grillrestaurants.

Met haar bruisende nachtleven hoef je je tijdens je vakantie in Playa del Inglés ook ‘s nachts niet te vervelen. Hou je wel van het nachtleven en dansen tot in de vroege uurtjes? Dan is deze badplaats een feest voor jou. Vlakbij het bekende Yumbo winkelcentrum liggen trendy discotheken waar men geen klok kent. Het is de ontmoetingsplek voor jongeren en een van de populairste hotspots van Playa del Inglés.

Op vakantie in Playa del Inglés ervaar je een niets moet en alles mag sfeertje. In de all-inclusive hotels word je heerlijk in de watten gelegd terwijl je even je ogen sluit onder de parasol. Vaak hoef je maar een paar meter te lopen vanuit het hotel en dan sta je al met je voeten in het zand. Droom je ook van wuivende palmen, goudgele stranden en een helderblauwe oceaan? Bekijk dan hier de meest populaire accommodaties en boek jouw vakantie in Playa del Inglés.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Gran Canaria

Bekijk alle plaatsen

Lijstweergave

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Inglés voor je op een rij gezet:

Kras
Kras