Appartement Isabel

Appartement Info

Meer appartementinfo

8 reviews over Appartement Isabel

• 9h_vandenhout230-08-2011

prachtige plek, geweldige service.

dit bij toeval gevonden appartement ligt perfect aan de boulevard en zee, de trap af en je bent bij de eetgelegenheden en zee, tip ga eens eten bij roma. ons appartement kon een opknapbeurtje gebruiken van binnen maar het was zuiver en netjes en lag op de benedenverdieping op 5 meter lopen vh zwembad, dit is ideaal voor gezinnen met kids net als ons. het complex zelf ziet er prachtig uit en heeft een zeer groot dakterras waar je zo over de zee en boulevard uitkijkt. diego is daar de manager samen met regina en hebben een geweldige service, heb je iets nodig dan hoef je het maar te vragen, ik had met 3 dames een fohn nodig en hopla daar was diego, ook wasmiddel zuiver handdoeken nieuw beddegoed alles kon je krijgen. draadloos internet aanwezig. als je hier heen gaat boek dan wel met uitzicht op het zwembad anders heb je kans dat je achter het app. komt en daar heb je dus geen uitzicht. wij hebben het hier prima naar ons zin gehad. diego en regina bedankt.

Met oudere kinderen

• 10patricia11-09-2006

Wij hebben voor de 6e keer geboekt bij Isabel, Dit complex bevalt ons prima. overal lekker dicht bij. en rustig gelegen.prima en goede service.

• 8Frank de Lange08-09-2006

We zijn er 11 dagen geweest, eind augustus - begin september dus einde van het hoogseizoen. Maar in Playa del Ingles is nog genoeg te doen. Dit appartement ligt echt super, de trap af en je bent bij het strand, de hoek om en je bent bij alle restaurants / bars / discotheken / winkels.

Het appartement zelf is vooral bekend bij Duitsers en een receptie is er niet, maar dat maakt niet uit. De eigenaren hebben zelf ook een (groter) appartement en zijn dus altijd aanwezig, verder is alles goed beveiligd, groot hek om indringers buiten te houden.

De appartementen hebben een lekker balkon en goede inrichting en alles wordt voldoende schoon gehouden. Het zwembad is niet groot, maar omdat er toch maar max 40 - 60 personen in het hele complex kunnen is het goed genoeg. Er zijn voldoende ligbedden en je ligt heerlijk rustig.

Kortom een prima complex en absoluut een aanrader.

• 9Jeffrey10-07-2006

Wij zijn 2 weken in dit complex geweest. Wij zaten op de beneden verdieping. Direct aan het zwembad, super dus! Op de 1e en 2e verdieping heb je zeezicht. Kortom alle appartementen liggen super. De badkamer was wat klein maar wel keurig netjes. De ligging is er ook super. Lekker dicht bij de boulevard en Kasbah. Een aanrader is om te eten aan de boulevard bij "klamotte". Ze weten daarf niet hoe gek ze moeten doen om mensen aan de tafels te krijgen. Veel vermaak dus.

• 10Britt Geens18-05-2005

Super gelegen. Je kan niet dichter bij het strand logeren. Rustig, mooie aangeplante tuin met een gezellig en proper zwembad. Perfect voor mensen die gerust willen zijn. Ook prima voor mensen met kleine kindjes. Appartementen zijn ruim en netjes met een groot terras. Toch ook dicht bij shoppingcomplex met bars en restaurants. Gewoon prima!

• 10Willem02-01-2005

Rustig en gezellig complex. Ligging, is perfect. Fijn terras met goed zwembad. Kamers zijn ruim voldoende, alles is netjes verzorgd. Balkon is voldoende groot. Kort om een geweldig apartement.

• 9Joost15-08-2004

Echt een heel goed appartement, zeker voor jongeren. Kamers zijn zeer ruim en schoon en het balkon is super (uitzicht op strand/zee). Verder een lekker zwembad en een gigantisch dakterras. 'S avonds met z'n allen bij elkaar zitten om iets te drinken is geen probleem. Kortom: een ideaal appartement !

0 tips over Appartement Isabel

1 vraag over Appartement Isabel

• saskia beekman, 08-06-2010

waar kan ik boeken?

Wie weet bij welke organistatie deze appartementen te boeken zijn?? is dit via een nederlandse organisatie? Met vriendelijke groeten, S. Beekman

Appartement info