Hotel IFA Dunamar

Hotel IFA Dunamar
8,5

20 tips over Hotel IFA Dunamar

Heus47, 18-7-2015
Pas op dat je bij overboeking niet in de Voordeelkamers geplaats wordt. Vieze oude kamers met versleten tapijt en uitzicht op glasbakken en afval. LET OP: Dit hotel heeft er een handje van om teveel kamers 'te verhuren' waardoor het overboekt is. Toen wij er kwamen was dit al de derde week dat dit gebeurde. Onbegrijpelijk dat deze praktijken nog steed gebeuren en gepikt worden door reisorganistatie
chrispetr, 18-6-2015
Boek dit hotel,minstens een standaard kamer,dan heb je 2 éénpersoonsbedden,vernieuwd tapijt en zicht op zee,aan de rustige kant,uitzicht op het zwembad en de binnenkant van het hotel.
Roel en Karin Koning, 1-6-2015
Wat de bedden betreft.. je schijnt bij de receptie te kunnen regelen dat men er een topping over het matras legt.. of het zo is zijn wij niet meer achter gekomen, want wij hoorden het pas op de avond van vertrek.

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Dunamar voor je op een rij gezet:

Britt, 28-7-2014
In de Yumbo kun je goed winkelen en lekker eten. Het is een stukje lopen maar zeker de moeite waard.
G van velzen, 6-11-2013
Absoluut deelnemen aan de zig zag jeep safari, hoofd rondleider is nederlands. Je gaat de bergen in, geweldige views. Raak er niet over uitgepraat. Via jongeman op de promenade geboekt, dus niet in t hotel, dan is t duurder.
Canfyn Bert, 16-9-2013
Geniet van het zalig eten en het mooie uitzicht op de oceaan en Maspalomas. Ga een tochtje maken in Maspalomas op de dromedarissen in de duinen

Nicole F, 12-9-2013

I would certainly visit the Jumbo Centre. Nice bars and restaurants to have a drink or something to eat.

Book a boat trip and see dolphins and whales!

Visit palmitos park.

Take the taxi to Maspalomas (the nereby "city") where you can eat or have a drink. This is a luxurious village. There also is a shopping centre with shops as Prada etc.

For Dutch people: visit the Heineken Cafe (with also a restaurant with Dutch meals) at Gran Chaparal or the Shooters café in Kasbah.

i.bleecke, 7-8-2013
gebruik mogelijkheid om geld op sleutelpas te zetten; je betaalt er consumpties mee en teveel krijg je terug bij uitchecken.
Matthijs , 29-7-2013
Anfibeach is een erg mooi kunststrand. Ook heb je het amadores strand ook heel mooi zeker aanraders..
vercauteren sarah, 29-7-2013

boek een kamer met zeezicht zodat je geen last hebt van het lawaai

tip : bezoek playa Mogan

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Dunamar voor je op een rij gezet: