Vakantiepark Holanda **

Vakantiepark Holanda
Vakantiepark Holanda
7,2

13 reviews over Vakantiepark Holanda in het Nederlands

heb het er erg naar mijn zin gehad

jacqueline, 14-1-2011

heerlijk park.heb het erg naar mijn zin gehad met mijn dochter toen van 3 jaar en man en ouders,wilde kijken of we weer eens konden gaan,maar nergens meer te vinden.is nu 11 jaar gelden maar weet het nog als de dag van gisteren.lekker dicht bij de cita.bungalow was niet echt je van het maar ach je bent niet thuis ,daar zijn we gewoon verwend.

twee keer op rij in holanda geweest, het was super

Lonneke Corsten, 10-6-2008

twee keer op rij in holanda geweest, het was super. Als je een poesje in je bungalow laat, komen er ook geen kakkerlakken.

Met hele kleine kinderen niet handig, omdat ze continue in het zwembad kunnen springen.

Erg jammer dat holanda niet meer te boeken is. Waarom niet?????

Enkele jaren geleden geweest

Willyam, 30-7-2006

Enkele jaren geleden geweest. Lekker dicht bij winkelcentrum Cita waar ook vertier is. Zo uit je appartement in het zwembad springen, héérlijk...

Iedere acht appartementen hebben een eigen zwembad...Ook moet je een sleutel hebben om op het park te komen, dus relatief veilig.

De bungalow die wij kregen toegewezen had blijkbaar een tijdje leeg gestaan, ronduit vies. Verder erg veel ongedierte, erg goor als je baby in een campingbedje ligt waar de kakkerlakken onderdoor lopen. Zelfs één in bed gehad!! Verder was de schoonmaak erg slecht, geen aanrader met kleine kinderen/baby's, alles te goor om aan te pakken. De badkamer was zeer gedateerd, overal gore kieren waar dan weer van alles door naar binnen en buiten kon kruipen.

Het zwembad, het ruime terras met ligbedden en zitje zijn wel netjes. Het idee van het parkje is ook goed.

Er was bijna nooit iemand bij de receptie aanwezig, inbrekers gezien... blij dat we konden worden overgeplaatst naar een prachtig, schoon ander complex.

Een Touroperator heeft het inmiddels uit haar gids gehaald gelukkig. Echte afrader!!

We hebben een leuke vakantie gehad in een van de appartementen. Het zwembad was perfect, omdat je als je uit je bed komt er meteen in kunt springen. Wij zijn er vorig jaar juli geweest, we hadden alleen ontzettend last van kakkerlakken. Maar dat had iedereen, niet alleen bij Holanda. Het is niet te ver van het strand en het ziet er goed uit. We kregen elke dag schone handdoeken, en er werd elke dag grondig schoongemaakt! Kortom: wij kijken er erg leuk op terug.

Het was heel leuk in Holanda

Ik de mij, 20-3-2005

Het was heel leuk in Holanda. Vooral het zwembad. Hij was wel een beetje klein.

VOOR DE MENSEN DIE LAST VAN KAKKERLAKKEN HADDEN:

je moet gewoon een spuitbus kopen en de drempels mee inspuiten en s'nachts de lampen aan houden want daar kunnen ze niet tegen. En in het hoogseizoen heb je er ook geen last van. Alleen ik de herfst en de lente.

Half november 2 weken geweest

Reggy, 19-12-2004

Half november 2 weken geweest. Wanneer je in deze tijd gaat is het een aanrader om als voorkeur terras in de zon door te geven. We hadden eerst een bungalow in de schaduw, na een paar dagen konden we ruilen. In de schaduw is het in deze tijd echt fris!

De bungalows zijn ruim en de ligging is prima. De inrichting is minimaal, schoon is anders. De schoonmaaksters zijn schatten, maar van schoonmaken hebben ze niet zoveel kaas gegeten. We kregen wel elke (bijna) dag nieuwe handdoeken!

Ongedierte hebben we wel gezien. Er zaten veel kleine miertjes maar daar hadden we geen last van. In ons 1e huisje hebben we in 4 dagen 6 kakkerlakken gezien. In ons 2e huisje in 9 dagen geen enkele!!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in bungalows Holanda, als je geen hoge verwachtingen hebt/eist dan zul je het er prima naar je zin hebben!

De bungalows rond het zwembad is gezellig

Martine, 23-10-2004

De bungalows rond het zwembad is gezellig. Onze bungalow was helaas erg verouderd. (Afgebladderde deuren, een stinkende badkamer)Niks moois aan, jammer dus! Anders hadden we hier zo weer naar toe gewild. Wij zaten dicht bij de Cita en lopen naar het strand was prima te doen. Schoonmaak was goed. Keuken minimaal, o.a. 2 pitten. Het koffiezetapparaat moet nog gebracht worden! Zowel mieren als kakkerlakken gezien.

Heel leuk park

Joost en Nettie, 20-9-2004

Heel leuk park. Mooie huisjes. Eigen terras met ligbedden. Echt perfect.Bijna alleen maar Nederlanders. Alleen de kakkerlakken. Waren voor ons wel echt een minpunt.

Rustig bungalowpark in het centrum van play del ingles tegenover Cita shoppingcentre. Strand ligt niet voor de deur, maar is bereikbaar via woestijn duinen of natuurlijk de taxi :-)

Inrichting bungalows is minimaal en oud. Plafond bij ons was kapot, gordijnen hingen maar half aan haken, gaten in de muur.....dus chique is anders! Voor de rest weinig op aan te merken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Holanda in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Holanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Holanda scoort een 7.21 uit 10 op basis van 14 reviews.