Aparthotel HL Suitehotel Playa Del Inglés

Aparthotel HL Suitehotel Playa Del Inglés
7,7

16 tips over Aparthotel HL Suitehotel Playa Del Inglés

Iris, 6-8-2018
Met de bus naar Puerto Rico en vandaar met de boot naar Puerto de Mogán. Het Venetië van het zuiden. Heel leuk haventje met restaurants, gezellige weekmarkt.
Anne, 20-2-2016

Het staat er niet, maar de 9e verdieping is een dakterras waarvan je een prachtig uitzicht hebt! Vooral 's avonds met de zonsondergang.

En je kunt heerlijk eten bij Cambarina el Torro (bestel dan als dessert een en choco kebab!) en Steakhouse las Peramides. Beide met zeer vriendelijk personeel, goede bediening, heerlijk eten en binnen een paar minuutjes te bereiken!

Kelly , 15-7-2015
Als je op Gran canaria bent, huur een auto en vraag de reisleiding om een route. Dan zie je hoe mooi het eiland is!

We hebben een aantal aanbieders voor HL Suitehotel Playa Del Inglés voor je op een rij gezet:

Birgit, 1-8-2014
Hebben twee dagen een auto gehuurd is echt de moeite waard. Zijn de bergen in geweest. De noordkant is wat groener en de kust daar wat ruwer. Qua natuur is er dus een diversiteit wat de moeite waard is om te bekijken. Maar we hebben in deze twee dagen nog niet alles gezien dus de volgende keer gaan we andere plaatsen bekijken omdat er zeker een volgende keer komt
Petra, 22-4-2014
Little Brasil en Molly Malone's zeer aan te raden.
Geertje Bulthuis-Veenstra, 12-1-2014
Wandeling over het strand naar Maspalomas aanrader, met de taxi terug voor weinig geld .

Anoniem, 4-10-2013
Ga een avond naar maspalomas. Hele mooie boulevard en winkelcentra. Ook heerlijk dineren aan de boulevard.
Jeannette Mennega, 16-9-2013
Je zit overal dichtbij Goede bus verbinding en er is veel te doen en het eten buiten het hotel om is goed en goedkoop!!!!
Spaargaren, 15-2-2013
Goede oordoppen mee. Dan kun je een prima strandvakantie beleven.
berenda, 28-10-2012
Verblijft u elders overweeg dan een het ontbuit en dinerbuffet in het aparthotel te gebruiken.