Aparthotel HL Suitehotel Playa Del Inglés

Aparthotel
Aparthotel HL Suitehotel Playa Del Inglés
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor HL Suitehotel Playa Del Inglés voor je op een rij gezet:

221 reviews over Aparthotel HL Suitehotel Playa Del Inglés in het Nederlands

Super vakantie gehad

Mark
14-4-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Mooi dakterras met jacuzzi's.

Het management, Het management , 16-4-2018

Beste Mark,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in HL Suitehotel Playa del Inglés.

Wij zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons van ons dakterras met Jacuzzi's.

Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Met hartelijke groet,

geweldig hotel

Jan& Conny
28-2-2018

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. erg vriendelijk personeel, prachtige kamer met zelfs een jacuzzi op het balkon. Ook het eten was prima. echt een aanrader

Het management, Het management , 2-4-2018

Beste Jan & Conny,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in Suitehotel Playa del Ingles.

Wij zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en de installaties van het hotel.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Perfect hotel

kees
16-2-2018

Het is een heel mooi hotel. Fijne kamers, mooie badkamer. Het is een heel schoon hotel. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden half pension, het eten was heel erg goed verzorgd. Er werd bij de buffetten goed aangevuld, het was lekker en veel variatie. Alleen op drukke tijden is de eetzaal wat krap, bij enigszins goed weer kan je in de "serre" eten, dan heb je wat meer ruimte.

Het zwembad is heel mooi, veel ligbedden, handdoeken van het hotel.

Kortom het is een aanrader om even heerlijk weg te zijn en je te laten verwennen.!!!

Het management, Het management , 22-2-2018

Beste Kees,

Hartelijk dank voor uw recensie over het verblijf bij ons in HL Suitehotel Playa del Ingles.

Het is fijn te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en heeft genoten van de installaties en het gevarieerde eten!

Opmerkingen zoals de uwe inspireren ons omdat het belangrijkste is dat de gasten tevreden zijn.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij ons in HL Suitehotel Playa del Ingles.

Met hartelijke groet,

Floow Travel

Geweldig hotel voor een goede prijs.

Mw G.Koning
25-1-2018

Geweldig gerenoveerd hotel, kregen een suite op de 5e etage zeeezicht. Kamer,bedden,douche allemaal goede kwaliteit. Goed werkende koelkast en koffie/thee faciliteit. We hadden 2 balkons had fijn geweest als op één balkon ligbedden hadden gestaan. Eten prima voor 12 dagen , animatie mag iets spannender😉. Alle personeelsleden heel aardig en behulpzaam. Volgende keer weer dit hotel ,ook vanwege de ligging . Alles in directe omgeving winkels,bussen,strand en zee, wat wil een mens nog meer😜. Ook mooie zwembaden met genoeg bedden en parasols .

Het management, Het management , 15-2-2018

Beste Knievuurtoren,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie van uw verblijf in HL Suitehotel Playa del Ingles.

Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons en dat wij u ook in de toekomst weer mogen verwelkomen.

Neem gerust contact op met ons als u speciale wensen heeft voor u volgende verblijf.

Met vriendelijke groet,

Super fantastisch

De vries Marcel
29-9-2017

Alleen maar positief personeel supervriendelijk ga zeker terug

Het management, Het management , 2-10-2017

Beste Mdv59,

Namens het hele team van HL Suitehotel Playa Del Ingles willen wij u bedanken voor uw verblijf en uw recensie.

Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en van het restaurant.

We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

alles was goed hier goed schoonmaak veel zwembaden en jacuzzi op dak en bij sommige mensen op de kamer

Het management, Het management , 15-9-2017

Beste Dennis,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in HL Suitehotel Playa Del Ingles te boordelen.

Wij vinden het fijn te lezen dat u een goede vakantie bij ons heeft gehad. De kamers met jacuzzi op het terras zijn onze Junior Suites Nardos.

Namens al het personeel willen wij u bedanken voor uw verblijf en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in HL Suitehotel Playa Del Ingles.

Met vriendelijke groet,

Het management

De kamers waren super mooi alles nieuw en met een heel mooi dakterras met schitterend uitzicht en ligbedden en bar en aantal Jaccuzzi's. Het eten was heel uitgebreid en goed. De bedden lagen heerlijk en heel vriendelijk personeel.

De ligging is lekker dicht bij het strand je kunt met een lift en dan nog een trap af en je bent op het strand.

Ook de vele winkel centra's zoals de Kasbah deze ligt vlak achter het hotel en dan op loop afstand kun je nog naar de Cita , Yumbo of Tropicana.

Ook de boulevard is heel leuk. En was makkelijk is er is een Spar winkel naast het hotel.

Wij hebben een super vakantie gehad en zijn er 10 dagen geweest en we kunnen het iedereen aanbevelen.

Het management, Het management , 6-9-2017

Beste Tineke,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in Suitehotel Playa del Ingles.

Wij zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en de installaties van het hotel.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel

Geweldiige plek.

Lorraine
5-5-2017

Personeel super vriendelijk en behulpzaam.

We hebben jeep safari gedaan, super vriendelijk begleiding en stoere rit.

Het management, commercial assistent, 26-7-2017

Beste Lorraine,

Heel erg bedankt voor uw verblijf en uw positieve recensie. We zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan, en dat u en uw familie genoten hebben van de vakantie. Uw commentaar wordt zeer gewaardeerd om onze hoge kwaliteitsnormen te handhaven.

Het zal een genoegen zijn om u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

Met Vriendelijke Groet

Heel fijn

Joop
7-1-2017

Playa del Ingl is een fantastische plaats voor vakantie., vooral zoals wij in december. Prachtig strand met een mooie boulevard.Veel restaurants waar je heel voordelig kunt eten.Goede busverbindingen bv. naar de markt op woensdag en zaterdag (lijn 72)

Het management, commercial assistent, 26-7-2017

Beste Joop,

Het zal een genoegen zijn om u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

Met Vriendelijke Groet

Goed gelegen.

G. van Dinther
7-1-2017

Let op positie kamer i.v.m. geluidsoverlast "Kasbah."

Zwembad is erg koud.

Kamers goed.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel HL Suitehotel Playa Del Inglés in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel HL Suitehotel Playa Del Inglés zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel HL Suitehotel Playa Del Inglés scoort een 7.62 uit 10 op basis van 221 reviews.