7 vragen over Appartement HL Suite Los Nardos

• kaijser, 04-09-2016

Lift aanwezig

Is er in het app. complex een lift aanwezig?

• Iris, 17-04-2016

Borg

Ik vroeg mij af of er borg betaald moet worden. Het reisbureau kon ons hier geen antwoord op geven. Weet iemand of dit zo is en zo ja, hoeveel dit is?

fantaboy, 20-04-2016

Vorig jaar hoefde ik geen borg te betalen. Heb trouwens op Gran Canaria nog nooit borg betaald voor een appartement.

• Michael, 03-07-2015

handdoeken

Zijn er handdoeken aanwezig of moeten we die zelf meenemen ??? vertrek 9 Juli

handdoeken/theedoeken etc. zijn aanwezig, wisseling ong. 5 x per week

• Michael, 03-07-2015

Handdoeken

Zijn er ter plekke handdoeken of moeten die nog zelf meegenomen worden ?

zijn aanwezig

We hebben een aantal aanbieders voor HL Suite Los Nardos voor je op een rij gezet:

• rj, 04-06-2015

lift of trap?

Ik zie dat er drie etages zijn. Wij zijn slecht ter been. Is er een lift? Zo te zien is de middelste etage op straatniveau. Is daar ook de receptie? Hoef je dan niet met de trap om bij je kamer te komen?

wilma_weststrate, 02-01-2016

Er is geen lift aanwezig. Omgeving niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen lopen!

• helen, 16-10-2013

vragen

Hallo,

Wij gaan binnenkort naar dit app complex nu is mijn vraag is er een koffiezet app? Hoeveel kost het om een kluisje te huren en is het een kluisje waar je paspoort in past of ok evt een laptop? is er bij de restaurants in de buurt Wifi? Wat kost het om op het strand een bedje te huren en parasol? zijn er tentjes op het strand waar je bijv van de toilet gebruik kan maken.

alvast bedankt voor het antwoorden.

helen_kant, 30-10-2013

Zal voor de andere antwoord geven op mijn eigen vragen. Ja er is een koffiezetapp. Kluisje is niet groot maar kan wel ipad in denk ik. Wat het kost weet ik niet want wij hebben geen kluisje gehuurd. Bedje op het trans 2,50 parasol ook. Eettentjes genoeg wij houden alleen niet zo van dat massale dus kozen voor zover mogelijk kleinere tentjes uit. Zoals canary lounche. Met lift naar beneden en dan loop je er tegenaan.

r.woldringh, 30-10-2013

Hallo,

Wij gaan over een tijdje ook naar Los Nardos en ik heb wat op het internet gespeurd. Van de accommodatie vond ik een filmpje, waarop ook het appartement van binnen wordt getoond. Hierop is te zien dat er een koffiezetapparaat aanwezig is. Handig om te weten... De rest van de vragen kan ik (nog) niet beantwoorden.

• r.woldringh, 11-10-2013

Overlast

In eerdere beoordelingen kwam regelmatig de geluidsoverlast op het nabijgelegen parkeerterrein aan bod. Wij gaan in december naar deze accommodatie en ik vroeg me af of hier inmiddels tegen is opgetreden.

r.woldringh, 14-10-2013

Bedankt! Kreeg de indruk dat het ieder weekend voorkwam, maar door dit antwoord ben ik gerustgesteld. Wij zijn er van 8 t/m 17 december.

r.woldringh, 22-12-2013

Wij hadden een appartement aan het eind (nr. 37), maar hebben (gelukkig) geen last gehad van herrie en alle nachten prima geslapen (zonder gebruik te hoeven maken van oordopjes).

r.woldringh, 02-12-2013

Als ik het goed begrijp zijn er dus blijkbaar verschillende appartementen met respectievelijk slaapkamers aan voor- of achterzijde...?

helen_kant, 02-12-2013

Wij hadden een app op de bovenste etage. De slaapk r was aan de voorkant van het balkon wat bij ons dus betekende richting straatkant. Het app loopt in een ronding dus misschien zijn bij de app aan het einde de slp kmrs wel aan de achterkant? En voor betreft het keukengerei wij hadden 3 kopjes, 4 glazen, drie messen, een paar lepels, drie vorken, en zes borden en wat pannen.

Fam., 14-10-2013

graag gedaan , fijne vakantie

helen_kant, 30-10-2013

Hallo,

Wij zijn inmiddels geweest en hebben erg veel last gehad van de overlast van jongeren. Zij waren er op vrijdag en zaterdagavond en blijven tot vroeg in de ochtend. De deuren van de auto's gaan open en de muziek gaat voluit. Ook lachen,roepen en praten zij erg hard. Het app niks op aan te merken maar door de overlast gaan wij er niet meer naar toe terwijl we de eerste dagen zeiden nou hier komen we nog een keer terug. Nee niet voor ons.

r.woldringh, 30-10-2013

Dus toch... Nu, we nemen maar oordoppen mee en hopen er maar het beste van...

bbk, 01-12-2013

1-12-2013. Wij zijn net twee weken in Los Nardos geweest. Van de genoemde geluidsoverlast hebben wij geen hinder ondervonden, daar onze slaapkamer aan de achterzijde van het appartement was gelegen. Appartement is keurig en voorzien van het nodige keukengerei. Vriendelijk personeel.

Fam, 14-10-2013

Onze ervaring is dat geluidsoverlast meestal voorkomt tijdens de vakantieperiode van de locale bevolking , met Kerst of Pasen . De jongelui uit Las Palmas etc. komen dan naar het zuiden en overnachten in hun auto's op deze pakeerplaatsen . Ga je buiten deze periodes dan hebben wij in al die keren dat we in Playa zijn geweest nog nooit overlast gehad. Wel willen we zeggen dat de provocerende houden van deze jongelui soms niet prettig is, wij ontlopen ze wat ook gemakkelijk gaat , bij het strand en drukke winkelcentra zie je ze niet.

r.woldringh, 02-12-2013

Nu, dan hoop ik maar dat wij goed terechtkomen... We kunnen het ook altijd vragen natuurlijk...