Aparthotel HL Rondo

63 reviews over Aparthotel HL Rondo in het Nederlands

Hotel prima, eten niet

Jolanda
22-4-2019

Ik had hier op zoover gelezen dat het eten zo goed was....nou niet dus. Het buffetwas nagenoeg elke dag hetzelfde, het eten was veel te koud en het fruit ronduit slecht. Verder is het hotel prima maar boek geen eten bij!

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Het management, Commercial Assistant, 21-5-2019

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor je review.

Fijn om te lezen dat het hotel goed bevallen is.

Wij vinden het wel spijtig te lezen dat het eten niet goed bevallen is. Wij werken 5 keer per week met verschillende thema avonden wat voor genoeg variatie zorgt.

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Wilma Bos
26-3-2019

Ruime hotelkamer, wij zaten op de 1e verdieping en hadden een groot terras. Douche was perfect, eten was prima. Playa del Ingles moet je vooral voor het weer heengaan. Wij gingen naar het zwembad aan de overkant, lekker rustig.

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Het management, Commercial Assistant, 28-3-2019

Beste Wilma,

Hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons!

Fijn dat jullie genoten hebben van het weer, de kamer en het eten!

En inderdaad het zwembad in het HL Miraflor is inderdaad erg fijn als je meer ruimte wilt!

Hopelijk kunnen we jullie in de toekomst weer verwelkomen!

Geweldig

Marlies
18-12-2018

Mooi eiland weer was heerlijk warm hotel rondo mag wat meer sfeer in komen qua aankleding en entertaiment

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Het management, Commercial Assistant, 21-12-2018

Beste Marlies,

Hartelijk dank voor je recensie over je verblijf bij ons in HL Hotel Rondo.

Wij vinden het fijn te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad en genoten hebben van het eiland!

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Top vakantie!

Sabrina
30-8-2018

Het hotel an sich was redelijk kaal en kil, maar het bijbehorende Miraflor Suites was echt super! Mooie aankleding, goede sfeer. Personeel is uitermate vriendelijk. Kamers zijn erg ruim. Kussens zijn helaas van te dunne kwaliteit. Eten is meer dan prima en ook de dagelijks wisselende thema-buffetten in het grill-restaurant, zijn echte aanraders. Het hotel is mooi centraal gelegen, met een supermarkt gelijk op de hoek. Het centrum Yumbo (met vele nep-artikelen) ligt op nog geen 10 minuten lopen. Een straat met Nederlandse barretjes (oa Heineken café) ligt op 3 minuten lopen. Er gaat een paar keer per dag een shuttlebus naar het strand, maar voor slechts €2,80 zit je heerlijk comfortabel in een taxi.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Het management, Commercial Assistant, 20-9-2018

Beste Sabrina,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in HL Hotel Rondo.

Fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de de kamers en de locatie waardeert.

Wij hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in HL Hotel Rondo of in één van onze andere hotels.

Het management

Fantasitisch hotel als uitvals basis

Fam. Willemsen
16-8-2018

Prima Hotel. Wij zaten aan de zwembadzijde op de 5e verdieping. Mooie kamer. 2 volwassenen en 3 kinderen 3x 12 1x 14 ging prima. Rondo had een leuk restaurant. redelijk tot goed eten, echter wij hebben de meeste dagen gegeten aan de overkant van de straat in het zuster hotel Miraflor, Daar hebben we ook aan het zwembad gelegen, daar was wel plek. ook om 10 uur nog, bij Rondo lagen er al om 6.30 handdoekjes op de bedjes. Service level van het personeel aan de receptie is erg hoog, ze willen dat je geniet. In het restaurant was het iets minder. Hotel heeft geen eigen parkeerplaats, je zal een huur auto ergens in de omgeving aan de straat moeten parkeren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Het management, Commercial Assistant, 20-9-2018

Beste Familie Willemsen,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf bij ons.

Goed te lezen dat jullie je vermaakt hebben bij ons in HL Hotel Rondo.

Ook vinden wij het fijn te lezen dat het zusterhotel HL Miraflor Suites goed bevallen is en dat er altijd genoeg keuze was in in 1 van onze restaurants!

Met vriendelijke groet, Het management

Saai!! Nooit meer

Naomi
14-8-2018

Saaie hotel, geen leuke activiteiten voor de kinderen. Speeltuin zag er armoedig uit. Zwembaden bij Miraflor en Rondo heel saai. Geen glijbanen voor de kinderen. Water van het zwembad was ook heel chemisch. Je kan niet met je ogen open zwemmen. Qua shoppen of strand is verspreid. Je hebt niet echt leuke boulevards. Nee, voor ons geen hotel Rondo meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Het management, Commercial Assistant, 17-8-2018

Beste Naomi,

Wij danken u voor uw recensie over ons hotel.

Wij vinden het spijtig om te lezen dat u uw verblijf bij ons niet goed is bevallen.

Wij hebben 6 dagen per week een animatieteam (waaronder Nederlands sprekend) die hun best doen om jong en oud te vermaken.

Daarnaast bieden wij iedere dag een een gratis shuttle bus die meerdere keren per dag naar het strand rijdt.

We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren, wij zullen ook notitie nemen van uw opmerking over het zwembad.

Het management,

Niet bijzonder

Nathalie
11-8-2018

Hotel Rondo 4*: Kamer, eten zijn goed. Het is in onze ogen zeker geen 4 waard in vergelijking met andere 4 hotels.
Ongezellige pub, ongezellige receptie. Weinig te beleven overdag en avond. Wel in Miraflor suites waar je gebruik van mag maken aan de overkant van de weg. Het entertainment is daar wel al vroeg afgelopen 23 uur. Dan is het ook uitgestorven. Als je a.i hebt kun je tot 22.30 uur drinken daarna bijbetalen. Handdoekenservice per wisseling betaal je 2 euro. Voor ons geen Rondo meer.

Het management, Commercial Assistant, Tue Aug 14 2018 10:30:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Nathalie,

Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf bij ons in HL Hotel Rondo.

Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van het eten en de kamers.

Jammer genoeg vond u het verblijf niet voor herhaling vatbaar, hopelijk kunnen wij u in de toekomst verwelkomen in één van onze andere hotels.

Prima & aanrader

Roxanne
7-8-2018

Prima hotel! kids zijn er altijd all inclusieve (dit wisten we niet) ze konden zoveel drinken pakken als ze willen en ook in de middag lekker eten ! het zwembad is wat klein van rondo maar steek even de weg over en je hebt een prima zwembad van miraflor (hoort bij het hotel ) het hotel is schoon,personeel zeer vriendelijk en kamers erg ruim ( waren met 5 op 1 familie kamer ) supermarkt op de hoek , strand 15min lopen of voor de deur gratis bus die je er heen brengt eten in buffetvorm maar alles is er! zo gek je kan bedenken.. kortom ik raad zeker dit hotel aan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Het management, Commercial Assistant, 10-8-2018

Beste Roxanne,

Hartelijk dank voor uw goede reactie over uw verblijf bij ons in HL Hotel Rondo.

Kinderen hebben in de zomerperiode altijd een upgrade naar All Inclusive zodat ze samen met animatie kunnen lunchen.

Wij vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de ruime kamers, personeel en faciliteiten waardeert.

Goed hotel.

Joop Bonte
26-7-2018

Mijn echtgenote en ik waren van 14 t/m 25 juli in dit hotel. Wij hadden een mooie gerenoveerde suite op de 5e verdieping. De suite was o.a. voorzien van een goed werkende airco (24 uur), t.v. met BVN, koelkast, koffie-thee voorzieningen en een ruim balkon. De bedden waren prima. Elke dag schone handdoeken. Wij hadden hp. Het ontbijt was prima en het diner redelijk goed. Het personeel is vriendelijk. Het hotel ligt aan een druk kruispunt. Onze kamer lag aan de zwembadzijde. Wij hadden geen last van verkeerslawaai. Handdoekje leggen 's morgens vroeg is er gelukkig niet bij. Het zwembad gaat pas om 9 uur open. Animatie is er in het park aan de overzijde van het hotel. 's Avonds is daar zelden een zitplaats te vinden. Er zijn te weinig zitplaatsen. Er hangt een relaxte sfeer in het hotel. Het is prettig dat je 's avonds tijdens het diner als man geen lange broek hoeft te dragen.

Gereisd Met partner in juli 2018
Het management, Commercial Assistant, 30-7-2018

Geachte heer Bonte,

Hartelijk dank voor uw goede review over uw verblijf bij ons in HL Hotel Rondo.

Wij zijn blij te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad met uw echtgenote en de kamers, het eten en faciliteiten als goed heeft beoordeeld.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen in HL Hotel Rondo voor een fijne vakantie.

Tegenvaller

Mel&Sam
3-7-2018

Wij hadden meer verwacht van dit hotel. Wij hebben geboekt via touroperator en wij gingen uit van de informatie die op de site stond vermeld, echter blijkt dat niet alles overeenkomt. Er was bijvoorbeeld geen entertainment aanwezig, dit was alleen in het aan de overkant gelegen Mirraflor hotel. Omdat HL Rondo en Mirraflor bij elkaar horen mag je gebruikmaken van beide hotels. De kamers zijn gedateerd, de badkamer heeft zijn beste tijd wel gehad. Pas op met douchen, er komt afwisselend gloeiend heet of ijskoud water uit. Weinig variatie betreft het eten, bijna elke dag hetzelfde, kip en kalkoen waren niet gaar, pasta erg waterig, rauwkost niet vers, erg flauw eten. Ga eten bij Mirraflor, de kok is goed met vlees. Het zwembad lijkt op de foto’s veel groter dan het is, het wordt niet goed schoongehouden, je zag het vuil op de bodem het vuil liggen. Yumbo valt tegen, geen discotheek of club, vooral barretjes, het is veel verder dan 400 meter lopen.

Gereisd Met partner in juni 2018
Het management, Commercial Assistant, 6-7-2018

Geachte Mel & Sam,

Hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons in HL Hotel Rondo.

Wij vinden het spijtig te horen dat wij niet aan jullie verwachtingen hebben voldaan.

Jullie comments aangaande het eten en de schoonmaak zullen wij intern bespreken.

Nogmaals bedankt voor jullie verblijf.

Aparthotel info

• HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.5 km, 17 minuten lopen, 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel HL Rondo in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel HL Rondo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.