Hotel HL Miraflor Suites

8.2Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 375p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.2Fantastisch

Miraflor Suites is een gezellig vakantiepark gelegen in het bruisende centrum van Playa del Inglés. D. Hofstra-Broos vertelt: ‘Prima accommodatie, geweldig personeel, servicegericht en kwaliteitsgericht.’ Terwijl je lekker ligt te zonnebaden, vermaken de kinderen zich in het grote zwembad of doen spelletjes met het animatieteam. Miraflor Gran Canaria biedt een ideaal verblijf voor een ontspannen zonvakantie op Gran Canaria. Verblijf je op basis van all-inclusive? Dan wordt er ook nog eens lekker voor je gekookt.

Tijdens je vakantie bij Miraflor Suites verblijf je in mooie en ruime bungalows voorzien van een gezellig terras. Als de kleintjes slapen kun je lekker dichtbij toch genieten van de zon in je eigen comfortabele ligstoel. De bungalows liggen in een prachtig aangelegde botanische tuin en zijn praktisch ingericht. Reviewer Es vertelt hier meer over: ‘Bungalows verrassend ruim met keukentje, badkamer en aparte slaapkamer. Iedere bungalow heeft ook een eigen zonplaats met twee eigen ligbedden.’ Annie heeft ook genoten van haar verblijf bij Miraflor Suites, maar ze heeft wel nog een kleine opmerking: ‘Fijn park, alles schoon en netjes. Minpuntje: privacy op terras bungalow is minimaal.’

Op het resort van Miraflor Suites ligt een ruim zwembad waar jong en oud zich amuseren met waterspelletjes en zwempartijtjes. Om het zwembad heen staan ligbedden waar je heerlijk kunt zonnebaden. En het enthousiaste animatieteam zorgt voor het nodige entertainment zowel overdag als ’s avonds. Je hoeft je geen moment te vervelen. Zo worden er thema-avonden georganiseerd en hebben de kleintjes dolle pret in de minidisco.

Over het eten zijn gasten over het algemeen tevreden. Vooral de wisselende menu’s van het restaurant worden zeer gewaardeerd. Hilda heeft wel een klein verbeterpunt: ‘Eten was goed, jammer dat het niet altijd warm was.’ Bij de snackbar aan het zwembad kun je terecht voor tussendoortjes en lekkere tosti’s of een broodje hamburger. Hou er wel rekening mee dat de cocktails en ijsjes niet zijn inbegrepen bij het all-inclusive arrangement.

Ligging

De ligging van Miraflor Suites vinden reviewers perfect. Groot voordeel is dat het bekende winkel- en uitgaanscentrum Yumbo op wandelafstand ligt en ook het strand bevindt zich op maar een kilometer van het hotel. Vind je het strand te ver om te lopen? Maak dan gebruik van de gratis pendelbus en je bent zo op het zandstrand van Playa del Inglés. Als je het eiland Gran Canaria graag verder wilt verkennen, dan is het aan te raden om een auto te huren. Ga op ontdekkingstocht door de bergen of maak mooie tochten langs kronkelweggetjes en wuivende palmen.

Ben je ook enthousiast geworden over Miraflor in Gran Canaria? Boek dan jouw vakantie naar dit schitterende resort in het zonnige Playa del Inglés.

155 reviews over Hotel HL Miraflor Suites

• 10Corrie09-02-2017

Voor herhaling vatbaar

Miraflor is mooi schoon en heel veilig, mooie rustige goed verzorgde tuin . Goede schoonmaak

Beste Corrie,

Heel erg bedankt voor uw verblijf en uw positieve recensie. We zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan, en dat u en uw familie genoten hebben van de vakantie. Uw commentaar wordt zeer gewaardeerd om onze hoge kwaliteitsnormen te handhaven.

Het zal een genoegen zijn om u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

Gereisd met partner in januari 2017

• 5Toetertje16-01-2017

nooit meer

Geen 4 sterren armoedig zwembad met vieze matrasjes en oude koek als snack in een opengescheurde plastic zak. Eten is prima in Rondo. Entertainment vreselijk nee voor ons nooit meer.

Beste Toetertje,

Wij danken u voor uw evaluatie van ons hotel. We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Gereisd met partner in december 2016

• 7Yolanda05-01-2017

nooit meer

Veel kakkerlakken! We gaan ieder jaar naar Gran Canaria en maken ze vaker mee, maar hier spant het echt de kroon. We troffen ze o.a. aan op het hoofdkussen, de koelkast en zelfs in het kinderbedje van onze kleindochter van 2 maanden. Op zondag en woensdag wordt er niet schoongemaakt en als er wel wordt gedweild is dat met een emmer pikzwart water! Alleen het ontbijt is goed. Lunch en diner matig, zelfs met kerst en oudejaarsavond. Plastic douche gordijn, wat aan je vastplakt, waar maak je zoiets nog mee? De dekens stonken, maar beddengoed was schoon. Het enige positieve is de rustige locatie. Zelfs 3 sterren is nog teveel, dus wij komen hier nooit meer.

Beste Yolanda,

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Gereisd met partner in december 2016

• 6Amer 104-01-2017

Bungalow prima service eten slecht

Bungalows rustig netjes geen commentaar hadden 2 bungalows echter WiFi deed het niet geen verwarmt zwembad is belangrijk voor kinderen zeker wanneer er verder niets is en het water te koud Eten werdt in buffet vorm geserveerd frietjes die lagen naar half uur Ernie dus slap zouden aan show cooking moeten doen daarnaast bij vertrek was er een douche en geen handdoeken moesten een vuile gebruiken om ons af te drogen kom al 35 jaar op Gran canaria maar dit hotel us qua eten en service zeer zeker geen 4 sterren waarde publiek is vrachtwagen chauffeur type niets mis mee maar die zijn wat meer gewend qua eten dan wij ik wil nml vers en geen voedsel wat al uren ligt dus gewoon boeken op basis ontbijt dan is het oké en buiten hotel gaan eten voor hp zou ik hier nooit meer naartoe gaan

Beste Amer 1,

Wij waarderen het oprecht dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen over uw recente verblijf bij ons via Zoover te laten weten. Wij streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van feedback en suggesties van onze gasten te kunnen verbeteren. U kunt er zeker van zijn dat wij uw recensie serieus nemen voor mogelijke veranderingen.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijke recensie en wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Fam Vanmierlo22-08-2016

Hotel met een rustige, gemoedelijke sfeer

Op advies van het reisbureau hebben we dit hotel gekozen. Miraflor suites is een afgesloten bungalowpark dat hoort bij hotel Rondo. Het restaurant bevond zich bij hotel Rondo. Over het eten waren we zeer tevreden, veel variatie. In miraflor suites kan je ook kiezen voor thema eten (Azië, Mexicaans, grill, Italiaans en Spaans). Dit moet je wel op voorhand reserveren. Over onze bungalow waren we heel tevreden, enkel over de bedden waren we niet content... De bungalows worden goed onderhouden en liggen in een mooie botanische tuin. In het park heerst er een rustige, gemoedelijke sfeer waar wij van houden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is vooral een aanrader als je (meer) van rust houdt. Wij kunnen zeggen dat we genoten hebben van onze vakantie!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Freddy02-05-2016

oase van rust met alles op loopafstand

Prachtig park met mooie bungalows.

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Nanko Veenbrink22-02-2016

Heerlijk rustig

Alles prima in orde. Buitengewoon geschikt voor mensen die van rust houden ook geschikt voor mensen met kleine kinderen . Eten prima in orde. Voor 4e keer daar n week geweest. 5e keer wordt snel geboekt Aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 5Anoniem31-12-2015

Matig

Playa del Ingles is een verschrikking. Binnenland van Gran Canaria prachtig. Huurauto noodzakelijk. Zwembad niet verwarmd. Keukenuitrusting spartaans en onlogisch.

Gereisd met partner in december 2015

• 8nancy30-08-2015

Mooi verblijf (geen 2de keer in Playa del ingles!)

Vriendelijk receptie-personeel / kelners in interactie met de kinderen - behulpzaam Mooi bungalowpark,rustig,aangenaam verblijf. Mooie bungalow met aparte slaapkamer (2kamerapp).Goede bedden-wel eenpersoons-babybedje en sofabed bij op slaapkamer- ging net. Zwembad OK en niet te druk. Lekker weer. TV-steeds zonder signaal na 5 min.

All-in, snacks tussendoor stellen niets voor!!! Eten was verder simpel maar goed. Apart grill-restaurantje is wel een aanrader - zeker doen! Puerto de Mogan is mooi alsook strand in Amadores (in een baai-mooi water-rustig gelegen) Naar hoogste punt geweest met huurauto van Victoria auto's...te lang rijden (weinig kilometers) -een kleine 4 over gedaan en dat was er over! + 2 grootouders die hartstikke mottig werden van alle bochten.

Gran Canaria is over algemeen niet mooi-donker gesteente-vulkanisch Playa del Ingles absoluut niet gezellig om rond te wandelen-bestaat uit meerdere grote winkelcentra met allemaal dezelfde tralala

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Barathi20-07-2015

een geweldig bungalow park

miraflor is een besloten bungalow park, en behoort bij hotel rondo(restaurant, heerlijk lopend buffet, receptie, het personeel is super vriendelijk, en nemen de tijd om je te helpen. wij zaten in bungalow parc miraflor.. was echt geweldig!!! een afgesloten botanische tuin , groot zwembad annimatie team (duits) mooi restaurant.wij hadden een geweldig mooie bungalow met groot terras. golfbaan ligt op 3 km, via een heel sterk hellende weg en de beroemde duinen van maspalomas is binnen handbereik ..miraflor ligt op +- 1000 meter afstand van de hollandsche hoek , en de andere kant op 2000 meter van de s,avonds heel super gezellige jumbo ,ga zeker naar het fantastische botanische dieren tuin , palmitos park is echt een must.. .. ruim half uurtje met de bus(mooie rit) vanaf centrum playa del ingles.. met veel prachtige dieren in de vrije natuur dolfijnen show en een spectaculaire roofvogel show..vergeet dus niet de camera.. de volgende vakantie is alweer geboekt... uiteraard naar miraflor

Gereisd in januari 2015

Hotel HL Miraflor Suites info