Hotel HL Miraflor Suites

8.2Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 375p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.2Fantastisch

Miraflor Suites is een gezellig vakantiepark gelegen in het bruisende centrum van Playa del Inglés. D. Hofstra-Broos vertelt: ‘Prima accommodatie, geweldig personeel, servicegericht en kwaliteitsgericht.’ Terwijl je lekker ligt te zonnebaden, vermaken de kinderen zich in het grote zwembad of doen spelletjes met het animatieteam. Miraflor Gran Canaria biedt een ideaal verblijf voor een ontspannen zonvakantie op Gran Canaria. Verblijf je op basis van all-inclusive? Dan wordt er ook nog eens lekker voor je gekookt.

Tijdens je vakantie bij Miraflor Suites verblijf je in mooie en ruime bungalows voorzien van een gezellig terras. Als de kleintjes slapen kun je lekker dichtbij toch genieten van de zon in je eigen comfortabele ligstoel. De bungalows liggen in een prachtig aangelegde botanische tuin en zijn praktisch ingericht. Reviewer Es vertelt hier meer over: ‘Bungalows verrassend ruim met keukentje, badkamer en aparte slaapkamer. Iedere bungalow heeft ook een eigen zonplaats met twee eigen ligbedden.’ Annie heeft ook genoten van haar verblijf bij Miraflor Suites, maar ze heeft wel nog een kleine opmerking: ‘Fijn park, alles schoon en netjes. Minpuntje: privacy op terras bungalow is minimaal.’

Op het resort van Miraflor Suites ligt een ruim zwembad waar jong en oud zich amuseren met waterspelletjes en zwempartijtjes. Om het zwembad heen staan ligbedden waar je heerlijk kunt zonnebaden. En het enthousiaste animatieteam zorgt voor het nodige entertainment zowel overdag als ’s avonds. Je hoeft je geen moment te vervelen. Zo worden er thema-avonden georganiseerd en hebben de kleintjes dolle pret in de minidisco.

Over het eten zijn gasten over het algemeen tevreden. Vooral de wisselende menu’s van het restaurant worden zeer gewaardeerd. Hilda heeft wel een klein verbeterpunt: ‘Eten was goed, jammer dat het niet altijd warm was.’ Bij de snackbar aan het zwembad kun je terecht voor tussendoortjes en lekkere tosti’s of een broodje hamburger. Hou er wel rekening mee dat de cocktails en ijsjes niet zijn inbegrepen bij het all-inclusive arrangement.

Ligging

De ligging van Miraflor Suites vinden reviewers perfect. Groot voordeel is dat het bekende winkel- en uitgaanscentrum Yumbo op wandelafstand ligt en ook het strand bevindt zich op maar een kilometer van het hotel. Vind je het strand te ver om te lopen? Maak dan gebruik van de gratis pendelbus en je bent zo op het zandstrand van Playa del Inglés. Als je het eiland Gran Canaria graag verder wilt verkennen, dan is het aan te raden om een auto te huren. Ga op ontdekkingstocht door de bergen of maak mooie tochten langs kronkelweggetjes en wuivende palmen.

Ben je ook enthousiast geworden over Miraflor in Gran Canaria? Boek dan jouw vakantie naar dit schitterende resort in het zonnige Playa del Inglés.

155 reviews over Hotel HL Miraflor Suites

• 2018
    6Dennis Mertz11-09-2018

Matig hotel is het geld wat je betaald niet waard!

Het hotel is prima gelegen. Helaas hebben ze geen WiFi op het bungalow park. We vonden het bestek en de borden niet schoon. Het eten is veelal het zelfde. Het ene personeelslid is vriendelijk de ander kan geen woord af. Kwa schoonmaak alles prima in orde en de tuinen zijn ook goed onderhouden.

Kortom verwacht hier geen 4 sterren eerder 3

Geachte heer Mertz,

Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf bij ons in HL Miraflor Suites.

Aangaande de borden en het bestek, we streven er voortdurend naar om door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen,

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Anouk09-09-2018

Fantastisch!

Huisje super, wordt netjes elke dag verschoon + handdoeken elke dag vernieuwd. Ligging van hotel is Super, Yumbo 500 meter verderop .. Strand 1KM.. Perfecter kan bijna niet! Eten is prima, services is TOP, hygiëne is top en personeel is ook erg vriendelijk.. Geweldige vakantie gehad en zeker een Aanrader

Beste Anouk.

Wij danken u voor uw recensie over ons hotel HL Miraflor Suites.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van een vakantie bij ons en met name van het eten daar wij met verschillende thema avonden voor ieder wat wils proberen te hebben.

Ook onze goede locatie is gelukkig niet aan u voorbij gegaan!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Jolanda04-09-2018

Geweldige Vakantie gehad..Top..!!

Prachtige Vakantie gehad..!! Geweldig Hotel..Hardwerkend en Vriendelijk personeel..!! Vooral Jose Santana..weet de gasten wel te vermaken, kort bij het strand, 20 min lopen..!! Fijn zwembad, ligbedjes...Mooie natuur met veel palmbomen, bloemen en zandstranden..!! Wij hadden all incl geboekt en kwamen echt niks te kort, heerlijk gegeten..!! Om de hoek nog een Spar winkel voor de kleine boodschapjes..!! Auto gehuurd kun je heerlijk de bergen in en het eiland ontdekken..!!Leuke mensen ontmoet, hebben we nu nog contact mee..!! Schone kamers..Om de dag bed verschoond, elke dag schone handdoeken...!!! Wij zaten bij de bungalows..heb je allemaal een eigen terras..waar je tussendoor ook nog lekker kunt relaxen ..!!

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor uw goede review over uw verblijf bij ons in HL Miraflor Suites.

Wij zijn blij te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en alles als goed heeft beoordeeld.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen in HL Miralfor Suites voor een nieuwe geweldige vakantie!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Karin01-09-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Super leuk resort. Hardwerkend en vrolijk personeel. Keurig onderhouden en een echt Caribische zomerse sfeer. Prima ligging en ja het zuiden van dit eiland is toeristisch dus veel hotels, maar die toeristische drukte vonden wij juist wel gezellig. Op het resort merk je daar dan weer niets van. Met de 'premium tour' (wij hadden die van reisorganisatie) kom je juist op de niet toeristische plekken dus dat is een aanrader! Het enigste wat wij jammer vonden is dat all-inclusive was tot 22:30, daarna waren drankjes op eigen kosten. Ook een ijsje of bepaalde drankjes/cocktails vielen buiten het all-inclusive. Prachtig eiland en een heerlijk hotel.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Es30-04-2018

Zeer goed

Nette accomodatie met een perfecte ligging naar het strand, winkels en uitgaansgeledenheden. Personeel zeer vriendelijk en als er wat is helpen zij direct. Bungalows verrassend ruim met keukentje , badkamer en aparte slaapkamer. Iedere bungalow heeft ook een eigen zonplaats met twee eigen ligbedden. Bij het zwembad van de bungalows kan heel de dag door eten en drinken gehaald worden. Hier vindt ook het restaurant plaats met wisselend menu (hiervoor moet wel gereserveerd worden). Verder is hier ook een gezellig animatie team aanwezig die voor voldoende entertainment zorgen voor jong en oud. Het zwembad aan de overkant van de weg kan ook gebruikt worden van het hotel, hier vindt ook het buffet plaats. Samengevat een zeer goede locatie met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het management, Commercial , 02-05-2018

Beste Es,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf bij ons.

Goed te lezen dat u zich vermaakt heeft bij ons in HL Miraflor Suites.

Ook vinden wij het fijn te lezen dat onze faciliteiten en restaurants goed bevallen zijn.

Wij hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in HL Miraflor Suites.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in juli 2016

• Oude reviews

5Suus11-09-2017

Prima hotel, vreselijk plaatsje

Hotel is prima. Leuke huisjes. Stadje is vreselijk. Alleen maar hotels en appartementen. Niks geen gezelligheid. Eens en nooit meer voor ons.

Het management, Commercial , 13-09-2017

Beste Suus,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij zijn blij te horen dat uw een goed verblijf heeft gehad in de bungalows van HL Miraflor Suites.

Spijtig dat de ligging niet was wat u ervan verwacht had.

Ben u al eens in Lanzarote geweest? Wij hebben daar nog 3 hotels in een rustige en mooie omgeving.

Wij hopen u hier in de toekomst te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Talin09-07-2017

Super bungalow

Mooie vakantie gehad, en alles was goed geregeld. Super vriendelijke medewerkers, niks was teveel gevraagd!

Beste Talin,

Heel erg bedankt voor uw verblijf en uw positieve recensie. We zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan, en dat u en uw familie genoten hebben van de vakantie. Uw commentaar wordt zeer gewaardeerd om onze hoge kwaliteitsnormen te handhaven.

Het zal een genoegen zijn om u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Triana Hilgersom29-06-2017

Een heel mooi bungalowpark in Gran Canaria, mooi groot zwembad. Heel kindvriendelijk, gastvriendelijk en tevoorkomend, snelle service, lekker eten. Ik zou er heel graag nog een keer naar toe willen.

Beste Triana Hilgersom,

Het zal een genoegen zijn om u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 7G. de Haam04-05-2017

De tuin was prachtig en goed onderhouden

Huisjes vrij simpel maar voldoende. Eten goed.

Beste G. de Haam,

Wij waarderen het oprecht dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen over uw recente verblijf bij ons via Zoover te laten weten. Wij streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van feedback en suggesties van onze gasten te kunnen verbeteren. U kunt er zeker van zijn dat wij uw recensie serieus nemen voor mogelijke veranderingen.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijke recensie en wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Gereisd met partner in maart 2017

• 7WG10-04-2017

Goed, niet geweldig

Het hotel is gelegen in het centrum van playa del Ingles maar toch zeer rustig. Ver van zee maar er is een shuttle. Maspalomas is wel veel aangenamer dan Playa del Ingles. We hadden all in maar een aantal zaken zijn bij te betalen zoals ijsjes voor de kinderen. Het eten in het thema restaurant was prima. In het algemene restaurant was de kwaliteit ook zeer goed, maar wel meer beperkt in keuze dan we gewent zijn van andere hotels die we bezocht hebben. We hadden een prima bungalow die wel niet heel groot zijn maar geweldig gelegen in een mooi park. Zwembad is mooi maar NIET verwarmd ... Dankzij het goede weer was dit nog net te doen maar ik ga dit hotel omwille van deze reden niet meer boeken. Kindvriendelijkheid is ok maar niet speciaal. Mini club enkel in de voormiddag en s'avond een mini disco.

Beste WG,

Gereisd met jonge kinderen in april 2017