18 tips over Hotel HL Miraflor Suites

• silvia.bruin, 28-01-2012 Rapporteren

met de bus naar het strand was ideeal en als het niet zon zonnige dag was gingen we met de bus naar porto ricco

• Wim & Ria, 31-03-2014 Rapporteren

ijssalon Ciao op het plein bij het strand

• John Bosman, 11-06-2014 Rapporteren

Als je een abb. heb bij T-Mobile, neem een internetbundel voor 15 euro voor onbeperkt internet in de EU ipv de WIFI ergens in Playa D I.! Info van ARKE c.q. TUI was niet compleet!! in- en uitstappen vliegtuig kan beter bij Arke!! Was erg rommelig en gaf een ongeorganiseerde indruk. (wij vlogen met de Dreamliner) ook met boeken beter aangeven over Bagage-inkoop en stoelreservering. (ik was niet de enige die dit allemaal niet wist. ik was op de hoogte gebracht door een kennis van me!

• Andreas van der Linden, 16-10-2013 Rapporteren

Als je dan toch al geboekt hebt, doe dan geen all inclusive. Koop ook zelf geen kakkerlakken verdelger, is 30 euro en je krijgt het bij de receptie (kwamen we ook laat achter).

We hebben een aantal aanbieders voor HL Miraflor Suites voor je op een rij gezet:

• Svenja Bonten-Tummers, 02-08-2013 Rapporteren

De accommodatie heeft geen fitnessruimte. Echter een straat verder kun je voor 3 € per dag gebruik maken van een fitnesscentrum. In het complex bestaat de mogelijkheid om te wassen, 4 € er is ook een droger.

• Rowan, 26-07-2013 Rapporteren

Winkelcentrum Yumbo en nabij gelegen plaatsje Meloneras. De taxi kost bijna niks daar!

• RJ, 03-09-2013 Rapporteren

Een airconditioning is een must wanneer je in de zomermaanden gaat. Dit houdt de accommodatie lekker koel. Verder is de showbar Sparkling in Yumbo een echte aanrader, vanwege het entertainment.

• veenbrink, 26-11-2012 Rapporteren

Gezelligheid op loopafstand.

• roelf, 26-09-2012 Rapporteren

Loop eens van Playa del Ingles via het strand of anders naar Maspalomas en terug. 1.5 uur heen en 1.5 uur terug. Maspalomas heeft niet alleen een bijzonder mooie boulevard, maar ook een winkelcentrum die te vergelijken is met de PC.Hoofd in Amsterdam. Vermoeid van de heenreis, dan met een taxi terug! Spotgoedkoop. Ook een rit met de regionale bus naar Las Palmas is aan te bevelen. Kosten: 11,20 heen en 11,20 terug per koppel. En tenslotte: Er is een Lidl, wel even zoeken maar dan heb je ook wat!

• Rene , 03-03-2012 Rapporteren

ga zeker de tocht met de dolfijnen maken wij hebben er wel meer als 200 gezien! Verder is het aquapark aan te bevelen en natuurlijk het strand!

• Giny, 08-06-2012 Rapporteren

De accomodatie ligt dichtbij CC Yumbo waar je op de tweede verdieping de Sparkles bar vindt. Daar begint rond middernacht de show. Beetje platvloers maar wel ontzettend lachen!

• joostenelise, 30-03-2012 Rapporteren

Super aanrader voor mensen zonder kinderen! Let er wel op dat je een terras aan de zijkant krijgt en niet naast elkaar! Anders zit je op elkaars lip, gescheiden middels een open houten hekje! En dat is niet fijn

• Carina, 09-08-2012 Rapporteren

Om de hoek van Miraflor Suites zit een goede supermarkt. Er zijn allerlei producten uit Nederland te koop. Zit op 1 minuut afstand. Als je bij Miraflor Suites de straat uitloopt en een stuk naar links gaat, kom je allerlei souvenirwinkeltjes tegen met talloze souvenirs. Is ongeveer 5 minuten lopen. Heel leuk om wat souvenirtjes voor familie te kopen. Maspalomas heeft een nette, 'rijke', boulevard. Playa del Ingles wat gedateerd, druk (tas goed vasthouden ivm dieven) veel kroegjes en eettentjes.

• Selfkant, 29-10-2011 Rapporteren

Zeker een van de beste complexen van GC dus kortgeegd, mooi complex eten super en een hele goede ligging. Echt een aanrader wij komen zeker terug. Ook vanwege het superweer 27gr. En zon

• Niels, 02-10-2014 Rapporteren

Als je rustig wilt eten reserveer je je voor het avondeten in het Grillrestaurant. Wil je een lekker bed, neem dan een romanticview huisje. Uit eten in Playa del Ingles is minimaal en slecht. Huur een autootje en trek er op uit. Er is veel leuks te zien:-)

• Mindert looijenga, 23-06-2015 Rapporteren

ga niet voor een voordeel kamer deze hbben geen airco en zijn de huisjes midden in het park de eerste oude huisjes

• Barathi, 20-07-2015 Rapporteren

maspalomas golf op 3 kilometer beroemde duinen van maspalomas op 10 minuten lopen vele restaurantjes en winkeltjes, gemoedelijke sfeer

• Marcel, 14-12-2014 Rapporteren

Ga je naar het strand? Waarom ruim 10 minuten lopen of wachten op een pendelbus? Een taxi kost zo'n 3 euro.