11 vragen over Hotel HL Miraflor Suites

• ., 10-04-2019 Rapporteren

Cocktails

Zijn cocktails en/of andere alcoholische dranken inbegrepen in het all-inclusive arrangement

• Karin , 10-08-2018 Rapporteren

Drescode restaurant

Er staat mannen graag in lange broek in het restaurant, zijn ze hier echt streng in? Of verzorgd in knie lange spijkerbroek ook goed?

• Jan van Gend, 13-08-2017 Rapporteren

drankjes

Hallo wie kan mij vertellen hoe de drankjes zijn. verse cocktails Mojito bijvoorbeeld. zijn er snacks zo ja wat. namelijk dit jaar een slechte ervaring gehad. ik hoor het graag.

• Esther, 25-10-2013 Rapporteren

Airco

Is er airco aanwezig in zowel de woon- als de slaapkamer? En kan je deze zelf regelen qua temperatuur etc? Voor ons is deze info van belang omdat wij al te vaak in snikhete appartementen hebben moeten slapen.

Wim & Ria, 31-03-2014

In het een kamer voordeel appartement is een airco

We hebben een aantal aanbieders voor HL Miraflor Suites voor je op een rij gezet:

Bebsy
    Bebsy
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Mona+Gezin, 04-10-2013 Rapporteren

Hoi allemaal effe vraagje;wie winterzon

Wie gaat er in dec of is geweest,met kerst oud en nieuw enzo was het leuk op dit park en ook de echte vraag:::is het zwembad water dan verwarmd of is dat nog niet nodig vakwetenschappelijk toch vaak warmer weer,wij zijn namelijk vorig jaar fuertafontura geweest was ook wel leuk redelijke dagen gehad 22gr maar steenkoud zwembad water ook op een bungalo park ,graag weet ik dit voor ik boek voor mijn lieve kleine meisje van 3jaar d'r lipjes waren zo blauw van de kou toen brrrrr dan maar liever een hotel ofzo met verwarmd zwembad,of misschien vakantiegangers weten jullie waar ik wezen moet met mijn gezinnetje,waar ze misschien toch kan zwemmen thanx vast groeten van ons

Andreas van der Linden, 16-10-2013

Beste Mona,

Het zwembadwater is niet verwarmd bij de hotels in GC toch is het in december nog redelijk te doen. De maanden feb-mei is kouder namelijk. Ze hebben meerdere hittegolven gehad in de afgelopen maanden, een garantie is het niet maar beviel ons goed.

• Rowan, 09-07-2013 Rapporteren

Fohn

Hallo, kan iemand mij vertellen of de bungalows over een fohn beschikken?

Maja, 22-07-2013

De bungalow met airco beschikt over een fohn.

• Jo , 29-05-2013 Rapporteren

Koffie machine

Wie kan mij ( ons ) vertellen of in Miraflor bungalow ook een koffie machine aanwezig is? Wij gaan er namelijk 4 weken na toe,,,en men wil ook niet altijd op een terras gaan zitten voor een koffie of zo daarom hebben wij een bungalow geboekt.....

Groetjes uit Limburg

Rowan, 26-07-2013

Er is een koffiezetapparaat aanwezig voor filterkoffie

• Simon van der Bas, 01-06-2012 Rapporteren

algemene info

Wij, mijn partner en ik, vertrekken op 03.09.02 voor 3 weken naar CG, Miraflor. Gereserveerd is een 2-kamer bungalow, type Superior met airco, bad of douche, kitchenette, terras, toilet. Wie kan ons informeren welke het beste liggen, het gebruik van de airco 6,00 euro per dag kost of in ons geval geheel gratis. Alvast dank voor de moeite voor hen die hierop willen reageren! Simon van der Bas

Carina, 09-08-2012

Alle Bungalows liggen heerlijk. Elke bungalow heeft een eigen terras met tuinset. Alle bungalows liggen ook dicht bij het zwembad. Het park is niet zo heel groot dus er hangt een gemoedelijke sfeer. Onze airco was gratis. Je hoeft alleen €20 borg te betalen voor de afstandbediening. Die kregen we netjes terug op de laatste dag.

• Caro Oskam, 10-12-2011 Rapporteren

Plattegrond van Park Miraflor

Heeft iemand een plattegrond van dit park? Of kan ik die online ergens vinden. Groetjes Caro.

Simon van der Bas, 01-06-2012

Mijn partner en ik gaan 03.09 naar Miraflor en hebben een luxe 2 kmr bungalow met airco geboekt (Superior). Moeten we, willen we van de airco gebruik maken, alsnog 6,00 euro per dag betalen? En wat is qua ligging de beste bungalow in deze categorie? Met vriendelijke groet Simon van der Bas

joostenelise, 30-03-2012

Krijg je als je op het eiland [email protected]

• S. Colenbrander, 02-07-2011 Rapporteren

keuken tweekamer-bungalow

Goedemiddag,

Kan iemand mij vertellen wat er allemaal in het keukentje van een tweekamer-bungalow te vinden is qua apparatuur en keukengerei?

Groeten, S. Colenbrander

., 02-01-2012

3 kopjes met schoteltjes, 3 glazen en 3 borden. 3 messen, vorken en lepels en 1 schilmesje. 3 pannen, magnetron koffiezetapparaat koelkast 2 pits kookplaat met afzuigkap