Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

7.5GoedScore uit 149 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 149 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Miraflor Suites is een gezellig vakantiepark gelegen in het bruisende centrum van Playa del Inglés. D. Hofstra-Broos vertelt: *‘Prima accommodatie, geweldig personeel, servicegericht en kwaliteitsgericht.’* Terwijl je lekker ligt te zonnebaden, vermaken de kinderen zich in het grote zwembad of doen spelletjes met het animatieteam. Miraflor Gran Canaria biedt een ideaal verblijf voor een ontspannen zonvakantie op Gran Canaria. Verblijf je op basis van all-inclusive? Dan wordt er ook nog eens lekker voor je gekookt. ## Faciliteiten Tijdens je vakantie bij Miraflor Suites verblijf je in mooie en ruime bungalows voorzien van een gezellig terras. Als de kleintjes slapen kun je lekker dichtbij toch genieten van de zon in je eigen comfortabele ligstoel. De bungalows liggen in een prachtig aangelegde botanische tuin en zijn praktisch ingericht. Reviewer Es vertelt hier meer over: *‘Bungalows verrassend ruim met keukentje, badkamer en aparte slaapkamer. Iedere bungalow heeft ook een eigen zonplaats met twee eigen ligbedden.’* Annie heeft ook genoten van haar verblijf bij Miraflor Suites, maar ze heeft wel nog een kleine opmerking: *‘Fijn park, alles schoon en netjes. Minpuntje: privacy op terras bungalow is minimaal.’* Op het resort van Miraflor Suites ligt een ruim zwembad waar jong en oud zich amuseren met waterspelletjes en zwempartijtjes. Om het zwembad heen staan ligbedden waar je heerlijk kunt zonnebaden. En het enthousiaste animatieteam zorgt voor het nodige entertainment zowel overdag als ’s avonds. Je hoeft je geen moment te vervelen. Zo worden er thema-avonden georganiseerd en hebben de kleintjes dolle pret in de minidisco. Over het eten zijn gasten over het algemeen tevreden. Vooral de wisselende menu’s van het restaurant worden zeer gewaardeerd. Hilda heeft wel een klein verbeterpunt: *‘Eten was goed, jammer dat het niet altijd warm was.’* Bij de snackbar aan het zwembad kun je terecht voor tussendoortjes en lekkere tosti’s of een broodje hamburger. Hou er wel rekening mee dat de cocktails en ijsjes niet zijn inbegrepen bij het all-inclusive arrangement. ## Ligging De ligging van Miraflor Suites vinden reviewers perfect. Groot voordeel is dat het bekende winkel- en uitgaanscentrum Yumbo op wandelafstand ligt en ook het strand bevindt zich op maar een kilometer van het hotel. Vind je het strand te ver om te lopen? Maak dan gebruik van de gratis pendelbus en je bent zo op het zandstrand van Playa del Inglés. Als je het eiland Gran Canaria graag verder wilt verkennen, dan is het aan te raden om een auto te huren. Ga op ontdekkingstocht door de bergen of maak mooie tochten langs kronkelweggetjes en wuivende palmen. Ben je ook enthousiast geworden over Miraflor in Gran Canaria? Boek dan jouw vakantie naar dit schitterende resort in het zonnige Playa del Inglés.

Bekijk de beschikbaarheid

149 Reviews over HL Miraflor Suites

• 8Tamara boxum21-08-2022

Zeer goed verblijf

Net terug van dit park , geweldig , netjes schoon , airconditioning in de bungalow , iedere dag schone handdoeken en schoonmaak , er is badhanddoekservice voor bij het zwembad of strand tegen betaling , maar het scheelt je thuis een hoop was .er lopen pauwen op het park wat wij heel erg gezellig vonden , wij hadden alleen ontbijt wat wij prima vonden, strand is makkelijk te lopen vonden wij , ook onze 7 jarige hield het makkelijk vol wandelen naar de boulevard. Er is bij het zwembad een lieve badjuf die de boel goed in de gaten houd , de jumbo en de kasbah om de hoek voor vertier kortom een prima verblijf hier en zeker een aanrader !

Comercial, Eigenaar, 30-08-2022

Beste Tamara,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons in Miraflor Suites.

Wij zijn blij te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad. De locatie is inderdaad niet al te ver van het strand en dichtbij de verschillende centra's met winkels en barren.

Hopelijk mogen we jullie nogmaals verwelkomen in de toekomst!

• 7Steven Veelders12-08-2022

Een prachtig reis in mijn schattig bungalow

Het was echt een mooi vakantie. Het restaurant van Miraflor Suites was gesloten, dus we moesten naar het hotel Rondo voor eten. Miraflor is niet zo groot, maar elke gast slaap in een klein bungalow, dat is wel schattig. Wijn is niet zo lekker bij het hotel, maar het is All Inclusif, dus verstandig. Algemeen, goed ligging. Hotel biedt een gratis bus naar het strand elke dag. Elke avond is er optreden. Maar na 22:00 uur moet je betalen voor drankjes.

Comercial, Eigenaar, 22-08-2022

Beste Steven Veelders,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons.

Wij zijn blij te lezen dat je hebt genoten van de mooie bungalow, locatie en animatie.

Het klopt inderdaad dat de meeste maaltijden in het restaurant van hotel Rondo worden geserveerd. All inclusive houdt op om 22:30, hierna zijn de drankjes tegen betaling.

Hopelijk mogen we je weer verwelkomen in de toekomst.

• 7anoniem26-06-2021

Redelijk hotel, maar geen 4 sterren

Bij aankomst moest je je melden bij hotel Rondo dat er naast ligt, daar kreeg je de sleutel van je kamer. De auto die we hadden gehuurd was lastig te parkeren, het hotel heeft geen eigen parkeerplaats daardoor moet je dus in de straat ergens een plaatsje vinden. De kamer was netjes en schoon. We hadden ALL Inclusieve, maar bleek dat om 18.00 uur de bar dicht gaat en dan voor een drankje naar de bar van hotel Rondo moet gaan. Dit doe je in de praktijk niet, vreemd omdat we onze vakantie in hotel Miraflor hebben geboekt en niet in een ander hotel. Het eten was wel goed, hiervoor moet je ook naar hotel Rondo. Personeel is vriendelijk, maar omdat er zo weinig personeel is moet je vaak lang wachten om te bestellen. Zwembad is heerlijk en schoon. Het is een redelijk hotel maar zeker geen 4 sterren, eerder 2-3 sterren.

Comercial, Eigenaar, 24-06-2022

Beste anoniem,

Wij danken je voor jouw recensie over ons hotel.

We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren.

Het management,

• 8El28-10-2019

Fijn!

Gezellige, schone bungalows. Vriendelijke mensen en lekker eten!

Het management, Commercial , 03-11-2019

Beste El,

Hartelijk dank voor je positieve review over jullie verblijf bij ons in HL Miraflor Suites.

Goed te lezen dat jullie genoten hebben van jullie vakantie bij ons.

Wij hopen jullie nogmaals te kunnen verwelkomen in HL Miraflor Suites, of wellicht in een van onze andere HL hotels.

• 9Paul24-09-2019

Heerlijke vakantie!

Prettig bungalowpark, ruim huisje met goede airco. Voor Wi-Fi moet je helaas extra betalen. Gran Canaria zelf viel tegen, daarom waren wij extra blij met onze verblijfplek!

Het management, Commercial , 03-11-2019

Beste Paul,

Hartelijk dank voor je verblijf bij ons in HL Miraflor Suites.

Wij zijn blij te lezen dat je ondanks het eiland toch genoten hebt van ons complex.

Wie weet kunnen wij jou en je partner in te toekomst verwelkomen in een van onze hotels op Lanzarote en bevalt dit jullie beter.

• 8Anoniem06-09-2019

Prima

Prima vakantie gehad. Jammer dat het all in concept maar tot 22.30 is. Het eten niet erg gevarieerd. Maar verder een aanrader. Goede locatie, fijn personeel en super bungalows. Veel te beleven in de omgeving, goedkoop shoppen en lekker eten.

Het management, Commercial , 14-09-2019

Beste Anoniem,

Allereerst hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons in HL Miraflor Suites.

Wij zijn blij te lezen dat jullie genoten hebben van de locatie, het personeel en de bungalows.

Wij verwelkomen jullie graag weer in de toekomst!

Nogmaals bedankt.

Het management.

• 8Gezin met kinderen van 822-08-2019

Prima accommodatie voor een ruime week

11 dagen hier verbleven. Het is opzich een prima accommodatie voor niet al te lange perioden met kids. Eten is prima veel aanbod, maar weinig variatie in buffetten. Vaak werd het voedsel gerecylced/kliekjes dagen lunch eten ging nog eens bij avondeten in bijvoorbeeld een ovenschotel met Olvarit substantie tot gevolg...

Verder waren de facilitaire zaken niet altijd tip top in orde. 9 van de 10x waren er geen glazen en kopjes meer met maaltijden en naar lepels was het ook vaak zoeken. Verder waren de tosti's en vlees snacks bijna elke dag op bij het zwembad terwijl tot 14/15 uur geleverd moest worden. Bij de receptie dit aankaarten leverde niets op. Daarnaast had de bungalow 1 bed met 4 i.p.v. 6 functionele poten de achterkant zweefde enkele cm boven de grond met veel gewiebel bij opstaan en draaien in bed. Een prima accommodatie dichtbij Playa de Ingles centrum, botanische tuin, duinen, Yumbo e.d. als je niet al te lang weg wilt.

Het management, Commercial , 26-08-2019

Beste Gezin met kinderen,

Hartelijk dank voor jullie vebrlijf bij ons in HL Miraflor Suites.

Wij zijn blij te lezen dat jullie een prima vakantie hebben gehad bij ons.

Echter informeren wij je graag dat wij nooit eten recycelen, we hebben een aantal basis producten die steeds weer terug komen.

De comments aangaande de snacks, servies en het bed zullen wij intern bespreken daar wij altijd ons best doen om te verbeteren.

Hartelijk dank v voor jullie verblijf en hopelijk mogen wij jullie in de toekomst weer welkom heten.

• 7Johannes12-07-2019

Heerlijk verblijf gehad op Gran canaria!

Relaxed sfeertje... super fijn!

Het management, Commercial , 16-07-2019

Beste Johannes,

Bedankt voor jullie verblijf bij ons in HL Miraflor Suites. Wij zijn erg blij te lezen dat jullie een heerlijke vakantie gehad hebben!

Hopelijk mogen wij jullie weer verwelkomen in de toekomst.

• 9Sietze en Betty Dunning15-04-2019

prachtig

Mooie schone ruime bungalow , en een mooi terras met lig stoelen en een zitje.

Het management, Commercial , 18-04-2019

Beste Sietze en Betty Dunning,

Hartelijk dank voor jullie positieve review!

Wij zijn blij dat het hotel met zijn faciliteiten en goede omgeving bevallen is.

Hopelijk mogen wij jullie weer verwelkomen in de toekomst.

• 9d.hofstra-broos10-04-2019

It kin net better (op z'n Fries gezegd)

Is een groot park met huisjes en hoort bij het aan de overzijde liggende 4 sterren Hotel Rondo. Je checkt in bij Hotel Rondo en kunt daar ook ontbijten, lunchen e/o dineren. (mits je dit boekt natuurlijk) Prima accommodatie, geweldig personeel, service gericht en kwaliteitsgericht. Erg schoon. Ligt mooi en door de omheining rondom het park heb je geen notie van de drukke omgeving. Alles is goed te bereiken. (Gran Chaparal, Yumbo etc.) Er rijdt speciaal voor dit park en hotel een gratis shuttlebus naar het strand van play del ingles.

Het management, Commercial , 18-04-2019

Beste D Hofstra-Broos,

Hartelijk dank voor je goede recensie over het vebrlijf bij ons in HL Miraflor Suites.

Wij zijn erg blij te lezen dat de kamer, het personeel het eten goed bevallen is!

Ook vinden het fijn dat onze faciliteiten zoals de gratis shuttle bus gewardeerd worden.

Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen!

Oan't sjen

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (2)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfNiet beschikbaar
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)