Hotel HL Miraflor Suites

Hotel HL Miraflor Suites
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor HL Miraflor Suites voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel HL Miraflor Suites in het Nederlands

Zeer goed

Es
30-4-2018

Nette accomodatie met een perfecte ligging naar het strand, winkels en uitgaansgeledenheden. Personeel zeer vriendelijk en als er wat is helpen zij direct. Bungalows verrassend ruim met keukentje , badkamer en aparte slaapkamer. Iedere bungalow heeft ook een eigen zonplaats met twee eigen ligbedden. Bij het zwembad van de bungalows kan heel de dag door eten en drinken gehaald worden. Hier vindt ook het restaurant plaats met wisselend menu (hiervoor moet wel gereserveerd worden). Verder is hier ook een gezellig animatie team aanwezig die voor voldoende entertainment zorgen voor jong en oud. Het zwembad aan de overkant van de weg kan ook gebruikt worden van het hotel, hier vindt ook het buffet plaats. Samengevat een zeer goede locatie met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het management, Commercial , 2-5-2018

Beste Es,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf bij ons.

Goed te lezen dat u zich vermaakt heeft bij ons in HL Miraflor Suites.

Ook vinden wij het fijn te lezen dat onze faciliteiten en restaurants goed bevallen zijn.

Wij hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in HL Miraflor Suites.

Met vriendelijke groet,

Het management

Prima hotel, vreselijk plaatsje

Suus
11-9-2017

Hotel is prima. Leuke huisjes. Stadje is vreselijk. Alleen maar hotels en appartementen. Niks geen gezelligheid. Eens en nooit meer voor ons.
Het management, Commercial , 13-9-2017

Beste Suus,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij zijn blij te horen dat uw een goed verblijf heeft gehad in de bungalows van HL Miraflor Suites.

Spijtig dat de ligging niet was wat u ervan verwacht had.

Ben u al eens in Lanzarote geweest? Wij hebben daar nog 3 hotels in een rustige en mooie omgeving.

Wij hopen u hier in de toekomst te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Het management

Super bungalow

Talin
9-7-2017

Mooie vakantie gehad, en alles was goed geregeld. Super vriendelijke medewerkers, niks was teveel gevraagd!

Beste Talin,

Heel erg bedankt voor uw verblijf en uw positieve recensie. We zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan, en dat u en uw familie genoten hebben van de vakantie. Uw commentaar wordt zeer gewaardeerd om onze hoge kwaliteitsnormen te handhaven.

Triana Hilgersom
29-6-2017

Een heel mooi bungalowpark in Gran Canaria, mooi groot zwembad. Heel kindvriendelijk, gastvriendelijk en tevoorkomend, snelle service, lekker eten.

Ik zou er heel graag nog een keer naar toe willen.

Beste Triana Hilgersom,

Met Vriendelijke Groet

De tuin was prachtig en goed onderhouden

G. de Haam
4-5-2017

Huisjes vrij simpel maar voldoende. Eten goed.

Beste G. de Haam,

Wij waarderen het oprecht dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen over uw recente verblijf bij ons via Zoover te laten weten. Wij streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van feedback en suggesties van onze gasten te kunnen verbeteren. U kunt er zeker van zijn dat wij uw recensie serieus nemen voor mogelijke veranderingen.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijke recensie en wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Goed, niet geweldig

WG
10-4-2017

Het hotel is gelegen in het centrum van playa del Ingles maar toch zeer rustig. Ver van zee maar er is een shuttle. Maspalomas is wel veel aangenamer dan Playa del Ingles.

We hadden all in maar een aantal zaken zijn bij te betalen zoals ijsjes voor de kinderen.

Het eten in het thema restaurant was prima. In het algemene restaurant was de kwaliteit ook zeer goed, maar wel meer beperkt in keuze dan we gewent zijn van andere hotels die we bezocht hebben.

We hadden een prima bungalow die wel niet heel groot zijn maar geweldig gelegen in een mooi park.

Zwembad is mooi maar NIET verwarmd ... Dankzij het goede weer was dit nog net te doen maar ik ga dit hotel omwille van deze reden niet meer boeken.

Kindvriendelijkheid is ok maar niet speciaal. Mini club enkel in de voormiddag en s'avond een mini disco.

Beste WG,

Voor herhaling vatbaar

Corrie
9-2-2017

Miraflor is mooi schoon en heel veilig, mooie rustige goed verzorgde tuin . Goede schoonmaak

Beste Corrie,

nooit meer

Toetertje
16-1-2017

Geen 4 sterren armoedig zwembad met vieze matrasjes en oude koek als snack in een opengescheurde plastic zak. Eten is prima in Rondo. Entertainment vreselijk nee voor ons nooit meer.

Beste Toetertje,

Wij danken u voor uw evaluatie van ons hotel. We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

nooit meer

Yolanda
5-1-2017

Veel kakkerlakken! We gaan ieder jaar naar Gran Canaria en maken ze vaker mee, maar hier spant het echt de kroon. We troffen ze o.a. aan op het hoofdkussen, de koelkast en zelfs in het kinderbedje van onze kleindochter van 2 maanden.

Op zondag en woensdag wordt er niet schoongemaakt en als er wel wordt gedweild is dat met een emmer pikzwart water!

Alleen het ontbijt is goed. Lunch en diner matig, zelfs met kerst en oudejaarsavond.

Plastic douche gordijn, wat aan je vastplakt, waar maak je zoiets nog mee? De dekens stonken, maar beddengoed was schoon.

Het enige positieve is de rustige locatie.

Zelfs 3 sterren is nog teveel, dus wij komen hier nooit meer.

Beste Yolanda,

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Met Vriendelijke Groet

Bungalow prima service eten slecht

Amer 1
4-1-2017

Bungalows rustig netjes geen commentaar hadden 2 bungalows echter WiFi deed het niet geen verwarmt zwembad is belangrijk voor kinderen zeker wanneer er verder niets is en het water te koud

Eten werdt in buffet vorm geserveerd frietjes die lagen naar half uur Ernie dus slap zouden aan show cooking moeten doen daarnaast bij vertrek was er een douche en geen handdoeken moesten een vuile gebruiken om ons af te drogen kom al 35 jaar op Gran canaria maar dit hotel us qua eten en service zeer zeker geen 4 sterren waarde publiek is vrachtwagen chauffeur type niets mis mee maar die zijn wat meer gewend qua eten dan wij ik wil nml vers en geen voedsel wat al uren ligt dus gewoon boeken op basis ontbijt dan is het oké en buiten hotel gaan eten voor hp zou ik hier nooit meer naartoe gaan

Beste Amer 1,

Met Vriendelijke Groet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HL Miraflor Suites in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HL Miraflor Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HL Miraflor Suites scoort een 7.75 uit 10 op basis van 141 reviews.