Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Algemene informatie HD Parque Cristóbal Gran Canaria

Parque Cristobal Gran Canaria is een vakantiepark voor families. Voor jong en oud is er veel te doen. De kinderen kunnen heerlijk spelen in het kinderbad, terwijl de volwassenen ontspannen op een ligbedje. Ben jij benieuwd of Parque Cristobal op het Spaanse Canarische Eiland Gran Canaria iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Parque Cristobal Gran Canaria heeft heerlijke zwembaden voor jong en oud. Er zijn twee buitenbaden met ligbedjes en daarnaast vind je twee kinderbaden met allerlei waterspeeltoestellen. De zwembaden zijn erg leuk voor de kinderen en de animatie is ook leuk met een Nederlandse kidsclub. De kinderen vermaken zich prima bij de minidisco en andere shows. De kinderen kunnen bovendien heerlijk uitrazen op het vakantiepark in de verschillende speeltuinen. 's Avonds zijn er professionele shows en aan het zwembad steeds weer leuke dingen te doen, van aquagym tot bingo en salsalessen. Ook kun je meedoen aan sporten als darten en boogschieten.

Op Parque Cristobal Gran Canaria vind je twee buffetrestaurants, een bar en een snackbar. Tijdens het boeken van je verblijf kun je een keuze maken uit: logies, logies en ontbijt, halfpension of all inclusive. Het hotel serveert gevarieerd en vers eten. Ontbijt, lunch en diner zijn hierbij inbegrepen.

Parque Cristobal biedt verschillende soorten bungalows aan voor twee tot vijf personen. Daarnaast is er ook nog een éénpersoonsbungalow te boeken. Voor families met kleine kinderen zijn er speciale bungalows te boeken. De huisjes zijn ruim en schoon. Verder zijn de accommodaties van alle gemakken voorzien, zoals airconditioning en gratis WiFi.

Ligging van het hotel in Playa del Inglés, Gran Canaria

Het vakantiepark heeft een centrale ligging in Playa del Inglés. Als je van wandelen houdt, kun je naar het strand lopen, maar er gaat ook een busje. Daarnaast zijn er veel leuke stadjes in de buurt.

Er is een kilometers lange boulevard met veel winkeltjes, restaurants met live muziek en cafés. Kortom, de omgeving is mooi en er is zat te doen. Ga bijvoorbeeld naar Palmitos Park, Cocodrile Park, de duinen in, maak een wandeling over het strand of huur een auto en ga het binnenland in!’*

• Cocodrile Park ligt op ongeveer 20 kilometer afstand van het hotel.
  • Het vliegveld ligt op ongeveer 33 kilometer afstand.
  • De hoofdstad van Gran Canaria ligt op 58 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over HD Parque Cristóbal Gran Canaria? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie bij Zoover.

868 reviews over Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria

• 9Maurice15-08-2017

Ideale plek voor gezinnen met jonge kinderen!

Overzichtelijk hotel/resort met comfortabele bungalows vlakbij het strand en de 'het centrum' van playa de las americas. Het voelt niet te groot en het personeel is uitermate vriendelijk en servicegericht. Veel activiteiten voor kinderen die zich al snel thuis voelen op het park. Ook is het een van de weinige parken waar je huisjes met twee aparte slaapkamers en een huiskamer kunt vinden. Het all in principe werkt hier goed. Eten is prima. De zwembaden zijn ook niet al te groot zodat kinderen van jong tot oud snel vertrouwd zijn. Al met al een aanbeveling en dan met name voor gezinnen met (jonge) kinderen. En dat in combinatie met vrijwel altijd zon op Tenerife is het voor ons gezin al meerdere malen een fantastische locatie geweest!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Rianne10-08-2017

Een kinderparadijs

Net terug van 10 dagen Parque Christobal en een heerlijke vakantie gehad. Echt een park waar je met kinderen tot een jaar of 8 een heerlijke vakantie kunt hebben. Super leuke animatie, huisjes ruim met eigen ligbedjes. Wij zaten all inclusive en het eten was prima; gevarieerd en vers. Natuurlijk zijn er altijd puntjes van kritiek, maar daar heeft onze vakantie echt niet onder geleden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Jessica15-07-2017

Kids hotel

Hotel is typisch Spaans; niet helemaal stylisch en het en der wat achterstallig onderhoud. Huisje zijn ruim en schoon. Eten is er prima en veel zwembaden en animatie voor de kids. Druk park met luide muziek. Vond het niet slecht maar ben niet laaiend enthousiast. Prijs kwaliteit uit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Bruno24-06-2017

Ok prijs / kwaliteit en met kindjes

Ligt wel wat van het strand af (20 min wandelen) en hier heb je niets te zoeken als je geen kinderen hebt (druk).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9mirre me16-06-2017

heerlijk park

Fijn park met veel mooie zwembaden en een waterpark. Wij zaten aan het waterpark en konden vanaf ons terras de kids in het zwembad en waterpark in de gaten houden. Ook de bar was erg dichtbij dus een drankje zo gehaald. ook het eten was goed, zowel voor de kinderen als volwassenen. de ligging is prima en de kamers zijn ruim! Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Inge30-05-2017

Heel mooi park

Met vijf vrienden een week op dit park verbleven. Mooi park, heerlijk zwembad, goede ligging, vriendelijk personeel. Vooral voor kinderen is het ideaal, leuk animatieteam. Wij zaten niet all-in, maar dit was niet erg. Je kan overal heerlijk en goedkoop uiteten en op 5 minuten lopen zit een supermarktje.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 1Wesley28-05-2017

Wij gaan hier nooit meer heen

Dit park kan zoveel beter. De hygiëne is ver te zoeken. Je kan wel eens een plekje vergeten maar als er tussen de bedden nog vuil ondergoed ligt van de vorige huurder doe je het toch echt verkeerd. Haren nog in de doucheput, gadverdamme. Bij aankomst bleek ineens dat het kinderbad gedeelte gesloten was wegens verbouwing. Daar sta je dan als jong gezin, met kindjes die niet vrij kunnen spelen omdat hun zwembad gesloten is.

• 1Thijs25-05-2017

dit nooit meer

Schandalig slecht. Het ergste was de kakkerlakken en het ronduit onvriendelijke personeel. Zonder vermelding was een van de zwembaden gesloten. Ik heb spijt dat ik mijn gezin hier naar toe heb genomen.

• 9Fam. De Vries08-05-2017

Super familie park

Super vakantie gehad. De bungalow was schoon en goed ingericht. Heel erg vriendelijk personeel overal. Eten was heerlijk, iedere dag genoten met veel variatie. Een speciaal bedankje aan Danielle & Andrea van de kids club. Super vriendelijk en hebben onze kinderen iedere dag weer subliem weten te vermaken in de kids club. Danielle vanuit touroperator super begeleid en de samenwerking met het andere lid van de kids club ivm vertaling. Het andere meisje vonden wij wat minder. Onze kinderen kijken ernaar uit om ooit weer terug te keren.

• 9Familie!04-05-2017

Geweldige plek

Heel verzorgd en schoon park, alleen maar positief, ik zou geen negatieve dingen weten. Wij zijn hier al 5 of 6 keer geweest met kinderen en kleinkinderen, en het blijft een topper. We hadden 3 bungalows naast elkaar, en dit kan je zelf boeken op hun website. We hadden all-in en vonden dit heel goed. De animatie was ook heel leuk,en was leuk actief, de kleintjes gingen graag naar de kidsclub. Na ongeveer 11 a half 12 is het rustig op het park. Wij vonden de ruimte om de bungalows, een groot pluspunt, en je hebt bij ieder huisje 2 ligbedden. Wij zijn ook bij parque cristobal op Tenerife geweest, maar vonden het daar een stuk minder, alles erg dicht op elkaar, ook bij het zwembad, de ligging van dit park is wel wat centraler.

Wij gaan hier zeker weer een keer naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria info