Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Algemene informatie HD Parque Cristóbal Gran Canaria

Parque Cristobal Gran Canaria is een vakantiepark voor families. Voor jong en oud is er veel te doen. De kinderen kunnen heerlijk spelen in het kinderbad, terwijl de volwassenen ontspannen op een ligbedje. Ben jij benieuwd of Parque Cristobal op het Spaanse Canarische Eiland Gran Canaria iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Parque Cristobal Gran Canaria heeft heerlijke zwembaden voor jong en oud. Er zijn twee buitenbaden met ligbedjes en daarnaast vind je twee kinderbaden met allerlei waterspeeltoestellen. De zwembaden zijn erg leuk voor de kinderen en de animatie is ook leuk met een Nederlandse kidsclub. De kinderen vermaken zich prima bij de minidisco en andere shows. De kinderen kunnen bovendien heerlijk uitrazen op het vakantiepark in de verschillende speeltuinen. 's Avonds zijn er professionele shows en aan het zwembad steeds weer leuke dingen te doen, van aquagym tot bingo en salsalessen. Ook kun je meedoen aan sporten als darten en boogschieten.

Op Parque Cristobal Gran Canaria vind je twee buffetrestaurants, een bar en een snackbar. Tijdens het boeken van je verblijf kun je een keuze maken uit: logies, logies en ontbijt, halfpension of all inclusive. Het hotel serveert gevarieerd en vers eten. Ontbijt, lunch en diner zijn hierbij inbegrepen.

Parque Cristobal biedt verschillende soorten bungalows aan voor twee tot vijf personen. Daarnaast is er ook nog een éénpersoonsbungalow te boeken. Voor families met kleine kinderen zijn er speciale bungalows te boeken. De huisjes zijn ruim en schoon. Verder zijn de accommodaties van alle gemakken voorzien, zoals airconditioning en gratis WiFi.

Ligging van het hotel in Playa del Inglés, Gran Canaria

Het vakantiepark heeft een centrale ligging in Playa del Inglés. Als je van wandelen houdt, kun je naar het strand lopen, maar er gaat ook een busje. Daarnaast zijn er veel leuke stadjes in de buurt.

Er is een kilometers lange boulevard met veel winkeltjes, restaurants met live muziek en cafés. Kortom, de omgeving is mooi en er is zat te doen. Ga bijvoorbeeld naar Palmitos Park, Cocodrile Park, de duinen in, maak een wandeling over het strand of huur een auto en ga het binnenland in!’*

• Cocodrile Park ligt op ongeveer 20 kilometer afstand van het hotel.
  • Het vliegveld ligt op ongeveer 33 kilometer afstand.
  • De hoofdstad van Gran Canaria ligt op 58 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over HD Parque Cristóbal Gran Canaria? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie bij Zoover.

868 reviews over Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria

• 2018
    9Woudstra18-01-2018

Ik zou hier zeker terugkomen!!

Het park is zeer schoon en het personeel is vriendelijk. Het zwembad is mooi. Wat ik niet goed vond was het maken van een scan van mijn paspoort. Dit ivm mogelijke identiteitsfraude. Tevens zijn de baden niet verwarmd.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Rene van Dixhoorn11-01-2018

Erg goed.

Aardige mensen. Aroa geeft goede tips en adviezen. Toegankelijk. Spreekt Engels.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in januari 2018

• Oude reviews

8Sophie23-12-2017

Goed maar kan beter

Het is een heel mooi en goed onderhouden park. Het personeel is super vriendelijk. Het middag -en avondeten valt eigenlijk prijs kwaliteit wel mee. Echter het ontbijt steekt na enkele dagen tegen. Altijd hetzelfde en de boterkoeken zijn echt uitgedroogd. Ook de cocktails van de all in formule zijn niet te drinken. Het zwembad is ook mooi en proper maar super koud. Van verwarming is in mijn ogen geen sprake maar toch iets dat je in deze periode van het jaar wel kan gebruiken. Al bij al, prijs/kwaliteit zit redelijk goed maar mits enkele aanpassingen kunnen ze hier een toptitel van maken.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 9Kristel22-12-2017

Het was echt een super vakantie. We hadden een bungalow aan het kinderzwembad, wat ideaal was. De kinderen hebben zich zo goed vermaakt. Het recreatieteam deed heel de dag zijn best om alle kinderen te vermaken. Dit was echt heel leuk. Er was een Nederlands teamlid, wat natuurlijk heel fijn is voor kinderen van 3 en 5 jaar. We zaten all inclusive, dit was erg goed geregeld. Heel de dag kon je eten en drinken. Het eten was goed, elke dag een ander "thema". Misschien wel wat meer variatie in eten voor de kinderen. Maar we hebben echt een super vakantie gehad. Personeel erg vriendelijk en hielp je graag als het nodig was. We hadden een 3 kamer appartement met kinderfaciliteiten, zeker een aanrader! Het enige minpunt vond ik dat we ver van het strand af lagen, maar dit wisten we van te voren.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Smedinga20-12-2017

Super!

Bungalow park met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker (vers) eten en ruime/schone bungalows. Bedjes bij het zwembad worden snel 'gereserveerd', maar elk huisje heeft ook eigen ligbedden. Voor kinderen genoeg te doen. Fijne ligging met leuke boulevard.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 10Joey27-11-2017

Geweldige vakantie

Samen met mijn vriendin naar dit hotel geweest! Erg genoten van dit hotel en de all inclusive is zeker een aanrader! Heerlijk gegeten en veel drankjes genutigd! Daarnaast heb je keuze uit twee zwembaden de ene is rustig en de ander is drukker door de animatie en de muziek. Ook de ligging van het hotel is erg prettig naar de meeste plekken kun je lopen en anders betaal je voor een taxi maximaal 5 euro om ergens heen te gaan! Al met al een geweldige vakantie!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in november 2017

• 9familie zonneveld31-10-2017

we komen terug

superleuk park, enthousiast animatieteam en goede service. buffet was goed en elke dag weer vers en anders. park werd goed onderhouden en als er iets mankeerde werd het snel opgelost. lieve leuke en superhardwerkende mensen hier. respect!!

• 9Ilona30-10-2017

In 1 woord Fantastisch. Wij waren hier nu voor het 2e jaar. Wij vinden het erg leuk, ook voor onze dochter (6) is het super, leuke animatie, zwembaden, en speeltuintjes. Er is iedere dag wel wat leuks te doen.

Onze bungalow was netjes en schoon. Het eten is simpel maar gewoon goed. Er is voldoende en het wordt goed aangevuld. Het personeel is erg vriendelijk.

Het enige 'nadeel' vinden wij het dat zo ver van het strand / boulevard ligt, maar met een taxi ben je er ook zo.

Wij gaan hier zeker weer naar terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Gerwin26-10-2017

Heerlijke plek om met gezin heen te gaan!

Goed: service, kamer, zwembad, kinderclub, overige accomodaties. Voldoende: eten Onvoldoende: niets!

• 7Eetgelegenheden

• 10Sandra17-10-2017

heerlijke vakantie

Optimaal genieten in dit hotel! Erg veel te doen voor zowel kinderen als volwassenen! Top animatie team!

Keuze uit twee zwembaden, de ene met bubbelbaden en groot van voormaat en de andere iets kleiner maar met glijbaan en een splashpark er naast!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen