116 vragen over Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria

• mireille, 29-07-2020 Rapporteren

Hoe is het nu tijdens Corona?

Wie is er afgelopen weken naar Cran Canaria in dit hotel geweest? Ben erg benieuwd hoe het daar nu is met de Corona regels. Wij gaan er zondag heen..

• Regina, 13-07-2019 Rapporteren

Water verwarmd

Hoi,

Iemand ervaring met de maand december? Wij willen hier in december naartoe en vragen ons af of er iets verwarmd is? Volgens TUI is het inderdaad verwarmd tussen november en maart. Dit hadden zij bevestigd in een mail. Maar nog twijfelen we hierover. Mag hopen dat ze met iets compenseren als het niet zo blijkt te zijn?

• Ronald, 20-06-2019 Rapporteren

all inclusive

Is het mogelijk om tijdens het verblijf all inclusive op het park bij te boeken?

• Wendy Martens, 21-09-2018 Rapporteren

Handdoeken service

Hallo, weet er iemand of er een handdoeken service is? Ik lees er wel iets van, dan tegen betaling (borg). Is dit juist?

• Hp Leijtens, 11-08-2018 Rapporteren

Tips met kleine kids

Heeft iemand tips in de omgeving van dit park met 2 kleine kids

Wat mogen we niet missen???

• Daisy, 25-06-2018 Rapporteren

Strijken mogelijk

Weet iemand of er in de wasserette ook een mogelijkheid bestaat iets te strijken?

• Ml Hendriks, 18-03-2018 Rapporteren

Crancanaria

Willen in november vakantie Cran Canaria wanneer kun je dit gaan boeken

• J, 22-02-2018 Rapporteren

Verbouwing april tm juni 2018

Wij hebben een vakantie geboekt in mei 2018. Nu hebben we bericht gekregen van t reisburo dat ze van april tm juni gaan verbouwen. De omliggende bungalows worden niet verhuurd en er wordt een overkapping gemaakt op het terras. Heeft iemand een idee of wij hier veel overlast van zullen hebben?

Harriet, 27-04-2018

Twijfelen ook om te boeken lastig in te schatten of je er last van ondervind

• Elisa Heemskerk, 26-11-2017 Rapporteren

Overlast bouw supermarkt

Hoe groot is de (geluid)overlast van de bouwwerkzaamheden voor de nieuwe supermarkt tegenover de receptie?

• Annelies Nijpels, 08-11-2017 Rapporteren

Mini disco

Is er alle avonden minidisco? Ook in juni?

Danielle, 02-05-2018

Er is 7 dagen per week minidisco! Ook in juni ;)