Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Parque Cristobal Gran Canaria is een vakantiepark voor families. Voor jong en oud is er veel te doen. De kinderen kunnen heerlijk spelen in het kinderbad, terwijl de volwassenen ontspannen op een ligbedje. Ben jij benieuwd of Parque Cristobal iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Parque Cristobal Gran Canaria heeft heerlijke zwembaden voor jong en oud. Er zijn twee buitenbaden met ligbedjes en daarnaast vind je twee kinderbaden met allerlei waterspeeltoestellen. Chantal schrijft hierover: ‘De zwembaden zijn erg leuk voor de kinderen en de animatie is ook leuk met een Nederlandse kidsclub. De kinderen vermaken zich prima bij de minidisco en andere shows.’

De kinderen kunnen bovendien heerlijk uitrazen op het vakantiepark in de verschillende speeltuinen of bij de animatie. Familie Roche is erg tevreden: ‘De animatie hebben we zo nog nooit meegemaakt. Dit was fantastisch. Zeker een 9.5! Professionele shows in de avond en aan het zwembad steeds weer leuke dingen, van aquagym tot bingo en salsalessen. Ook kun je meedoen aan sporten als darten, schieten en leuke spellen.’

Restaurants

Op Parque Cristobal Gran Canaria vind je twee buffetrestaurants, een bar en een snackbar. Tijdens het boeken van je verblijf kun je een keuze maken uit: logies, logies en ontbijt, halfpension of all-inclusive. Reviewer J. over het eten: ‘Fantastisch, gevarieerd en vers eten! Ontbijt, lunch en diner waren heel erg goed, geen minpunt kunnen ontdekken.’

Anne is wat minder positief over de all-inclusive formule van Parque Cristobal: ‘All-inclusive is waardeloos. Weinig keuze in drank en voor bijna alles moet je bijbetalen. De wijn is van slechte kwaliteit, uit de tap. Een glas drinkwater kun je tappen maar drinkwater voor in het huisje moet je kopen in de supermarkt. Bij vorige vakanties waren er ijsjes voor de kinderen en werd de koelkast in je huisje gevuld. Hier helaas niet.’ Verwacht hier dus geen uitgebreide all-inclusive formule.

Verblijf

Parque Cristobal biedt verschillende soorten bungalows aan. Renee schrijft: ‘Super park voor families met kleine kinderen. De huisjes zijn ruim en schoon. Wel wat achterstallig onderhoud, stuc bladdert van de muren. Wij hebben ons hier verder niet aan gestoord.’

Kyra is erg tevreden over haar verblijf in een bungalow: ‘Onze peuter vond het geweldig! In de middag kon hij slapen in de bungalow terwijl wij lekker op het bedje op het terras liggen.’

Ligging

Het vakantiepark heeft een centrale ligging. Als je van wandelen houdt, kun je naar het strand lopen, maar er gaat ook een busje. Daarnaast zijn er veel leuke stadjes in de buurt.

De Jonge schrijft: ‘Er is een kilometers lange boulevard met veel winkeltjes, restaurants met live muziek en cafés.’ Ook Johanna is enthousiast over de omgeving: ‘Omgeving is mooi en er is zat te doen. Ga bijvoorbeeld naar Palmitos Park, de duinen in, een wandeling maken over het strand of huur een auto en ga het binnenland in!’

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

865 reviews over Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria

• 10samy20-11-2019

Leuk!!

Leuk park met leuke animatie en ze doen erg hun best maar er is wel veel hetzelfde met voorgaande jaren. . Bedden zijn goed maar dit jaar zijn de bedden op de ouder slaapkamer zijn dit jaar opklapbedden. Personeel is super vriendelijk !! Animatie ook echt super leuke mensen. Eten is ook goed en lekker. Kortom geweldige vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Jet17-11-2019

Ruim opgezet park, mooie bungalows

Ruim opgezet park, rustig gelegen en vlak bij Yumbo winkelcentrum. Mooie bungalows met moderne badkamer en goede bedden. Elke dag housekeeping. Ruim terras met ligbedden en grasveld. Mooie zwembaden met voldoende ligbedjes. Ontbijtbuffet en dinerbuffet redelijk, voldoende keus. Zeer vriendelijk personeel. Loopafstand naar Yumbo winkelcentrum 10 minuutjes, naar de boulevard een klein half uurtje. Een paar minpuntjes, 3x bezoek gehad van kakkerlakken en 4 x een douche die niet echt warm werd. Verder een goed verblijf.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 10L.arsen02-08-2019

Leuk park met leuke animatie en ze doen erg hun best maar er is wel veel hetzelfde met voorgaande jaren. Bungalows zijn ook goed maar een verfrissing mag ook wel. Bedden zijn goed maar dit jaar zijn de bedden op de ouder slaapkamer zijn dit jaar opklapbedden. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam!! Animatie ook echt super leuke mensen. Eten is ook goed en lekker. Kortom geweldige vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Marie02-08-2019

Amazing

Goed bungalowpark, waar je kunt kiezen voor ontbijt, halfpension of all inclusive formule. We komen hier voor de 5e keer. De bungalows zijn goed met of zonder airco of zelfs een kids bungalow. De bungalows verdienen wel een opfrissing. Het animatieteam is super en doen het erg goed om het iedereen naar zn zin te maken. Er zit alleen weinig variatie in de activiteiten en shows na 5 jaar. Kom je er 1 of 2 keer is het zeer afwisselend. Het eten is redelijk met thema avonden. Vlees, vis, groente, fruit, saladeen een kinderbuffet. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Antonio30-07-2019

Fantastic

Super goed bungalowpark met hele goede animatie. Het eten is gevarieerd en heel goed. Het personeel ook top en aardig. Luca heel goed met kinderen. Kortom een goed bungalowpark voor families met kinderen. Wij komen er nu voor de vijfde keer. Top!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Bas Lentferink27-06-2019

Klasse!

Een prachtig park, goede animatie, goed verzorgd, goeie all-in formule. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelfs een shuttle bus naar het strand. Het was een prachtige vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Laura14-06-2019

Droomvakantie!

Wij hebben het helemaal super gehad bij Cristobal. Wij hadden een twee persoonsbungalow welke aan alle verwachtingen voldeed. Lekkere bedden, warme douche, ruime badkamer, prima keuken, netjes schoon!

Animatie is meer dan super! Ze doen echt je best om je een fijne tijd te geven.

Als er een puntje is dan zou het om de receptie gaan, dit mag wel wat gastvrijer!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 8Fam petter10-06-2019

Prima park 👍

Het wordt elke dag schoon gemaakt leuk voor kinderen meerdere zwembaden/speeltuintjes

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Gerrit Boeve27-05-2019

Aanrader

Wel kinderbed geen kinderstoel. Mooie zwembaden, de vloer onder de bedjes van de zwembaden is smerig, etens resten en plastic bekers. Veel zwerfafval.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Caroline Biemans06-05-2019

Fantastisch vakantiepark

Super mooi vakantie-resort. Prachtig opgezet park, wat netjes onderhouden wordt. De bungalows zijn iets verouderd, maar worden ontzettend netjes zuiver gehouden. De badkamer is wel echt oud en erg klein, maar ook weer zeer zuiver. Compliment voor de poetsdames. Het park wordt ontzettend netjes bijgehouden. Het is een rustig park, en van handdoekje leggen bij het zwembad is gelukkig helemaal geen sprake. Er zijn altijd genoeg bedjes vrij. Het eten is erg goed en zeer afwisselend. Kortom, wij hebben een geweldig vakantie gehad, en zou het zeker aan iedereen aanbevelen.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in april 2019

43 tips over Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria

• jivuurens, 10-06-2014

Tips: - Een strandwandeling helemaal rond de punt van Playa del Ingles, met de bus voor 2,5 naar de vuurtoren van Maspalomas en vanaf daar over het strand terug lopen. - Huur een auto en rijdt de kustweg in Noordelijke richting naar Las Palmas, echt een halve dag rijden, maar wat een mooie route.

• Bart, 09-04-2014

Positief: - Handdoekenservice (€15,-- borg per handdoek) - Gratis Wifi bij de receptie, ook bij het zwembad, hier moet wel eerst een login bij de receptie gevraagd worden Negatief: - Bij all inclusive zitten geen flesjes water - Alleen kleine bekertjes bij de drank self service (grotere bekers en glazen wel te verkrijgen bij de bar als je hierom vraagt, maar als iemand voor je 5 verschillende drankjes besteld is dit niet heel handig)

• J.Eulderink, 06-06-2014

Gewoon nog een keer naar Parque Cristobal gaan!

115 vragen over Vakantiepark HD Parque Cristóbal Gran Canaria

• Regina, 13-07-2019

Water verwarmd

Hoi,

Iemand ervaring met de maand december? Wij willen hier in december naartoe en vragen ons af of er iets verwarmd is? Volgens TUI is het inderdaad verwarmd tussen november en maart. Dit hadden zij bevestigd in een mail. Maar nog twijfelen we hierover. Mag hopen dat ze met iets compenseren als het niet zo blijkt te zijn?

• Ronald, 20-06-2019

all inclusive

Is het mogelijk om tijdens het verblijf all inclusive op het park bij te boeken?

• Wendy Martens, 21-09-2018

Handdoeken service

Hallo, weet er iemand of er een handdoeken service is? Ik lees er wel iets van, dan tegen betaling (borg). Is dit juist?

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 2 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats