Appartement Green Parksterster

Tonen op kaart

70 reviews over Appartement Green Park

• 2019
    9Stefan26-07-2019

Basic maar schoon, prima bedden, vriendelijke crew

Het appartement ligt aan de snelweg, maar ik heb hier weinig last van gehad. Het is sowieso rustiger qua verkeer op Gran Canaria.

Personeel is vriendelijk, maakt desgewenst elke dag schoon en de dagreceptionist spreekt engels. Uitzicht op kamer 724 op bergen en zee en aan het appartement vast zit een service punt waar je excursies kan boeken en bikes kan huren.

Afstand tot strand is 10 min lopen en afstand tot Yumbo center 15 min lopen. Zwembad is open van 10 tot 19. Er zijn wel wat weinig parasols. Het appartement zelf is zeer basic, maar schoon, bedden liggen prima en er was niks kapot. Het balkon is relatief ruim en het appartementencomplex zelf ligt rustig gelegen in Playa del Ingles maar op 20/30 meter afstand heb je alle faciliteiten zoals restaurants, bars supermarkten etc...

Al met al een prima appartement.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Gerrit fieret12-04-2019

prachtig centraal gelegen

zit wel veel jeugd maar is goed appartement met vriendelijk personeel.

Alleen gereisd in mei 2017

• 7Wil en Anja Meulenbroeks27-01-2019

Goed, prima service behulpzaam personeel

Een goed en zuiver appartementen complex, 3x per week schoon maak simpele inrichting goede bedden en centraal gelegen. Voor ons niets mis mee

Gereisd met partner in januari 2019

• Oude reviews

6j r14-04-2017

ga niet meer

in de week dat ik er zat , zijn ze twee keer geweest voor de schoonmaak en twee keer nieuw handdoek , en waardeel als je laat terug Vlieg kan je je nergens omkleden .wel overal dicht bij , alles op loop afstand , de trap naar het strand heeft behoorlijk veel treden , maar een stuk verder op is er ook een lift ,

Alleen gereisd in april 2017

• 5c06-12-2016

Nooit meer!

De kamertjes waren ontzettend klein. Er was geen airco aanwezig hier moest je apart 150 euro voor betalen en dan kregen wij een zowat uit elkaar vallende ventilator mee. Schoonmaak was zeker niet goed ze vegen even aan en leggen schone handdoeken neer en dat is het. Wij hadden ontzettend veel last van kakkerlakken wat het verblijf daar niet prettig maakte ook de bedden waren kei en keihard en kraakten aan alle kanten. Verder is het heel gehorig ik heb 2 weken niet kunnen slapen van de herrie en als je de receptie inlicht willen ze er niets aan doen. Het zwembad is klein maar verder oke maar een balletje meenemen of een luchtband of andere kleine spulletjes mogen niet het zwembad in dus mijn dochtertje kon zich totaal niet vermaken aangezien niets toegestaan is. Ik zou hier soiso NIET met kinderen heen gaan!! Verder is de ligging wel oke je bent overal vrij snel bij maar nee zonde van je geld!

Gereisd met partner in januari 2016

• 4Nicola29-07-2016

Niet weer

Dicht bij restaurants en winkels. Het strand is een eind lopen, maar wel te doen. Het appartement zelf is erg klein. Ik was daar met 2 kinderen van 14 en 17. Klein woonkamertje/keukentje met 1 bank dat ook het 3e bed is. Te hard en te klein voor mijn zoon. Geen airco, daardoor was het erg warm en benauwd. Raam kan 's nachts niet open omdat het enorm gehorig is. Wel €1700 moeten betalen voor 1 week. Zwembad is klein maar wel prima. Je mag er niet veel. ( Springen, liuchtbed, bal oid). Niet leuk voor pubers dus. Ik ga er nooit weer naar toe!!! Had 3 jaar voor de vakantie gespaard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Nikki27-07-2016

Heerlijk

Het meubilair is wat gedateerd, maar op zo'n mooi stukje gran canaria heb je dat ook niet nodig. Een heerlijk groot balkon met ochtendzon en in de avond een heerlijk briesje en een prachtig uitzicht. Het is 5/7 min lopen naar het strand en de supermarkt zit ernaast. De bus stopt voor de deur waarmee je voor een klein prijsje naar alle mooie baaitjes en strandjes kunt. Wij hebben hier met zijn tweetjes een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Met zijn 2-en25-06-2016

Heel goed te doen.

Balkon met ochtendzon was heerlijk omdat het overdag tussen de 28 en 30 graden was. `morgens zagen we de zon opkomen terwijl we zaten te ontbijten. Om een uur of twee kwamen we weer terug in het appartement voor een siësta, warm en moe en konden we heerlijk buiten zitten, omdat het balkon dan in de schaduw lag. Reis last minute geboekt bij touroperator voor een koopje en we hebben genoten. Hele fijne reisleider die je altijd kon bellen als er een probleem was. Aan de linkerkant van Greenpark een luxe cafetaria en een Ierse pub, waar je heerlijk kunt eten. Alles op loopafstand. We hebben gelopen naar Maspalomas en ons daarna met de taxi thuis laten brengen. Taxi genomen naar de markt op woensdag en zaterdag in San Fernando. Ieder taxirit rond de 5 euro inclusief fooi. Hele leuke markt waar je ook schaduw op kunt zoeken.

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Steffi Roest11-04-2016

Alles in de buurt, schoon appartement

Het appartement was erg schoon en met 2 personen is er ruimte zat. Aparte slaapkamer, woonkamer en badkamer met een balkon voor een lage prijs! Zwembad is niet groot, wel gezellige poolbar met leuk personeel!

Ga zeker even naar Hollands Vliegende Hollander en mee op de "Afrikat". Restaurantjes, barretjes en winkels zijn overal om je heen. Er is meer dan genoeg te doen!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Jan de Doelder20-03-2016

Prijs-kwaliteit verhouding formidabel

Green park biedt excellente service voor lage prijs

Gereisd met partner in maart 2016

1 tip over Appartement Green Park

• Johan en Meintje, 23-10-2014

Wij raden iedereen wel aan om een kluisje te huren en daar dan ook echt alles van waarde in te doen,wij mistgen toch wel wat aan muntgeld niet zoveel maar toch.

1 vraag over Appartement Green Park

• Chrissy Meeuwissen, 15-11-2014

Slaapbank

Is de bank kwalitatief goed genoeg om op te slapen? Ik neem aan dat er een persoon op de bank slaapt als je met zn 3e boekt. Iemand hier ervaring mee?

Appartement info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis