Géén boekingskosten
SpanjeGran CanariaPlaya del InglésHotels Playa del InglésHotel Gran Canaria Princess - Adults Only

Hotel Gran Canaria Princess - Adults Only

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

6.6VoldoendeScore uit 419 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+106/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 419 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Gran Canaria Princess is een prachtig hotel midden in het levendige centrum van Playa del Inglés, op het Spaanse eiland Gran Canaria. Ondanks dat het in het centrum ligt, kom je volop tot rust. Dit hotel is namelijk een adults only hotel, dat alleen gasten vanaf 16 jaar toelaat. Hotel Gran Canaria Princess staat bekend om de mooie spa faciliteiten met jacuzzi's en de klantvriendelijkheid. Daarnaast zijn de kamers ook erg mooi! Wat wil je nog meer tijdens jouw welverdiende vakantie naar Gran Canaria?

De ligging

Hotel Gran Canaria Princess ligt in Playa del Ingles op Gran Canaria. Er liggen allerlei winkels, restaurants en discotheken op loopafstand van het hotel. Daarnaast is het mooie strand van Playa del Inglés lopend binnen 10 minuten te bereiken, want het ligt op maar één kilometer afstand. Tegenover het hotel liggen een bushalte en taxistandplaats, handig voor als je op eigen houtje de omgeving wil verkennen! Het vliegveld van Gran Canaria ligt op 30 kilometer afstand van het hotel.

Het hotel en faciliteiten

Gran Canaria Princess heeft in totaal 434 kamers, die verspreid zijn over 7 verdiepingen. Na aankomst bij het hotel word je welkom geheten bij de receptie in de ontvangsthal, waar het personeel 24 uur per dag voor je klaar staat. Via de trap of met de lift kom je bij je kamer terecht. Het hotel beschikt over mooie tuinen en zitruimtes, zowel binnen als buiten. Er is een computerhoek, waar je tegen betaling gebruik van kan maken. Daarnaast heeft Gran Canaria Princess een televisie ruimte, winkeltjes en een kapsalon. Ook is het centraal gelegen, waardoor alles wat je zoekt tijdens je vakantie dichtbij is. Wat wil je nog meer?

De kamers

De kamers van Gran Canaria Princess zijn sfeervol ingericht. Ze beschikken allemaal over airconditioning, telefoon, televisie, koffie en theefaciliteiten en een kluisje. Daarnaast hebben de kamers een balkon of terras met zitje. De privébadkamers hebben een baf of douche, toilet, wastafel en föhn. De kamer is geschikt voor reisgezelschappen van één tot drie personen.

Sport en entertainment

Je hoeft je geen dag te vervelen bij Gran Canaria Princess. Het hotel beschikt over twee zwembaden, waar je een verfrissende duik kan nemen. Daarna ontspan je op een van de comfortabele ligbedden op het zonneterras. Ook voor de sportieve gasten is er veel te doen bij dit hotel. Wat dacht je van een potje volleybal of ontspannen yoga? Verder kan je hier tafeltennissen, tennissen, squashen, biljarten en minigolfen. Sommige van deze activiteiten zijn tegen betaling. Bij de spa kom je lekker tot rust. Hier maak je gebruik van de sauna en fitnessruimte. Daarnaast kan je hier tegen betaling verschillende massages boeken.

Eten en drinken

Je verblijft bij Gran Canaria Princess op basis van halfpension, volpension of all inclusive verzorging. Bij halfpension zijn het ontbijt- en dinerbuffet inbegrepen en bij volpension ook het lunchbuffet. Wanneer je voor all inclusive verzorging kiest, is ook een selectie van hapjes en drankjes inbegrepen. Het hotel beschikt over een café, een gezellige bar en een à-la-carterestaurant met afzonderlijk niet-rokersgedeelte. Zo is er altijd wat te eten dat in de smaak valt. Er worden allerlei recepten geserveerd, van lokale gerechten tot internationale gerechten. Voor een lekker drankje of cocktail kan je terecht bij de discobar, poolbar of lobbybar.Wanneer je op basis van all inclusive verzorging verblijft, worden de hoofdmaaltijden in het buffetrestaurant Princess geserveerd. Het ontbijtbuffet staat klaar van 7:30 tot 10:30 uur. het lunchbuffet wordt geserveerd van 13:00 tot 15:00 uur. Het dinerbuffet staat klaar van 18:30 tot 21:30 uur.  Tussen 11:00 en 17:00 uur kan je terecht bij Bohío Bar-Restaurant voor snacks zoals sandwiches, hamburgers, chips en ijs. Ook haal je hier tussen 15:00 en 17:00 uur koffie met gebak. De drankjes zijn bij de all inclusive formule inbegrepen tijdens de maaltijden in het buffetrestaurant en bij de andere bars en restaurants op vaste tijden.

Goed om te weten

Op aanvraag zijn er kamers voor mindervaliden beschikbaar.De wifi is gratis tot 1 mb.Bedlinnen is inclusief en wordt drie keer per week verschoond. Handdoeken zijn inclusief, maar worden niet vervangen tijdens het verblijf. Op verzoek kunnen er extra handdoeken worden geregeld, maar hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen tijdens het diner.

Bekijk de beschikbaarheid

436 Reviews over Gran Canaria Princess - Adults Only

• 9Willem09-08-2022

Tophotel

Maspolomas princess is een erg mooi en fijn hotel met heel veel erg vriendelijk en behulpzaam personeel niets maar niets is te veel gevraagd min punten zoals in andere revieuws kan ik me totaal niet in vinden . Eten ondanks dat je af en toe moet wachten was echt top en variatie vis vlees te kust en te keur wij gaan hier zeker nog een keer heen. P.s tui bedankt voor uw top bezorging van alles .

• 6Frank Wensink12-01-2022

Gewoon niet goed

Gewoon niet goed! Als een hotel als deze, met z’n 4 sterren en toch behoorlijk prijskaartje het simpelweg niet voor elkaar krijgt om het eten enigszins warm te serveren, dan is dat gewoon niet ok. Noodgedwongen dan ook maar na een paar dagen gaan uit eten in de vele leuke restaurantjes in de buurt. Over smaak valt niet te twisten (ik vond het flauw, het vlees als stukken leer, de vis kurkdroog) maar het eten was vooral koud en elke dag en zelfs dagdeel hetzelfde. Er na 2 dagen toch maar iets van gezegd en ze beloofden beterschap.. dus niet. De recensies op Zoover (4,6 voor het eten) waren al niet veelbelovend, maar als absolute ‘niet klager’ denk je dan dat het wel meevalt. Nee, dit valt dus niet mee, dit is slecht… heel erg slecht! Tip: Sla dit hotel maar over, voor dit geld zijn er veel leukere en vooral betere.

• 5Uil07-11-2021

Geen 4 sterren waard

Hotel op zich mooi, met mooi zwembad. Eten gevarieerd maar vlees koud, frietjes slap en koud, fruitsap uit automaat (met water aangelengde siroop). Als all inclusive gast krijg je "cappuccino" dat gewone filterkoffie is met een toefje slagroom. Als betalende gast krijg je echte cappuccino. Lift is probleem ivm 2 gasten per keer in lift ( coronaregel). Er zijn 3 liften maar je staat een eeuwigheid te wachten totdat er een vrij is. Vervelend als je op 6e verdieping verblijft.

• 4A. B.04-11-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Voor het uitkiezen van dit hotel, las ik de slechte recensies. We dachten dat dit wel zou meevallen, want vaak word er ook overdreven. Niks is minder waar.

Het hotel is ontzettend gehorig. Het personeel vreselijk onvriendelijk. Toen er een oud vrouwtje aan de receptie stond met een vraag en zonder mondkap wegens medische redenen, werd ze erg onbeleefd aangesproken en niet geholpen.

Elke vraag bij de receptie is teveel en ze zijn zeer chagrijnig, doen niet echt hun best om je een fijn vakantiegevoel te geven. Het eten is elke dag hetzelfde en niet lekker (wij zijn geen moeilijke eters) het diner wisselt nog wel, maar het oude eten van de lunch wordt er vaak weer bij opgewarmd. Hierdoor vaak buiten de deur gegeten. Ookal heb je all-in of all-in plus zijn er nog veel dingen waar je voor moet bij betalen.

Hotel is verder mooi en schoon, maar wij komen hier nooit meer.

• 9Rene01-11-2021

Heerlijk hotel.

Mooi hotel met fijn zwembad. Voldoende ligbedden bij het zwembad en barretje bij het bad. Makkelijk voor all inclusive is ook de lunchgelegenheid nabij het zwembad. Voldoende keuze voor eten. Wel in buffet vorm, wat soms wat filevorming geeft. Minpunt is het beperkte liften. Soms lopen de wachttijden hiervoor op. Hotel ligt circa 15 minuten lopen van het strand.

• 6Ro20-09-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Het hotel is perfect centraal gelegen, veel leuke restaurantjes in de buurt, wat jammer genoeg ook nodig is doordat het diner naar onze mening erg slecht en flauw was. Tevens als je rond 10:00 uur naar het zwembad gaat is er al een kans dat alle bedjes bezet zijn. Wij hebben tot twee keer aan toe geen bedje kunnen bemachtigen. Er worden hier heel veel handdoekjes gelegd waar het hotel zegt op te letten maar niks doet. Wij willen graag nog een keer naar deze omgeving alleen zal dat niet dit hotel is worden.

Agustín Miranda. Public Relations., Content Marketing, 01-10-2021

Dear Guest, Thank you for sending us your experience with us, we ll try to analize it and get better. The problem with the sunlies is very common in this touristic area, but it can have gotten worse due to the new covid restrictions of capacity in the common areas, we apologize for any inconvinience this may have caused. We re sorry we didn t match your expectations, we ll work harder to give a better service to all our guests, Thank you for making us notice. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations.

• 9Davy & Jaimy12-09-2021

Heerlijke vakantie

Heerlijk verblijf gehad, 10 prachtige dagen vol zon. Zeker een aanrader om een 3 tal dagen zelf een auto te huren (hebben wij via sunweb gedaan, wagen type B) vraag aan een ober welk de leuke plaatsen zijn en geef hem een kleine fooi, na een uurtje of 2 komt hij met een blad vol leuke plaatsen om te bezoeken) ook de catamaran tocht met de afrikat is top, ga in de namiddag dan komt er life een saxofoniste op de boot spelen. Eten was heerlijk en afwisselend. Enkel spijtig dat tijdens de corona slechts 2 personen in de lift mochten wat soms tot lange wachttijden leidde. Voor de rest niks aan te merken. Heerlijke vakantie gehad. Ps neem de cactusvruchten langs de weg niet met je handen vast of je mag 3 dagen lang naaldjes uit je handen halen. ;-) Hotel ligt wel een 10 tal minuutjes wandelen van het strand.

• 1Bert01-12-2019

Nooit meer.

Zeer onvriendelijk management. Ze hebben een dresscode enkel voor mannen voor het avondeten in het restaurant. Mannen mogen enkel in een lange broek in het restaurant. Vrouwen mogen wel in een short komen eten. Dit is gender discriminatie welke verboden is zowel door de Spaanse genderwetgeving als door de Europese Raad. Dit is een overtreding van de Spaanse wetgeving en dus een misdrijf. Ze kommen zeer agressief over als men deze regel niet wilt naleven. Hier niet mee akkoord gaan en de politie bellen. Dat lost het probleem van de dresscode zo op.

Agustín Miranda. Public Relations., Content Marketing, 02-12-2019

Dear Mr. Bert, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel Gran Canaria Princess for your holidays and expressing your impressions here. All comments are very important for us to improve the daily service. We are very sorry that you took a negative opinion about the hotel. Our team will be at your disposal at any time during your stay to help you or to avoid inconvenience. We ll pass your comments to the head of the departments involved and we ll try to find a solution to give a better service. We do our best to guarantee a dress code without being too restrictive but keeping a reasonable standard available to our guests. Due to Hotel rules we please ask our guests to wear appropriate clothing in the Main Restaurant. Swimwear cannot be worn and gentlemen are asked to wear long trousers for dinner. We hope that you enjoyed other things in your holiday with us and we thank you for your honest words too. We would be very happy to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess

• 9Zêta29-09-2019

Ge-wel-dig!! Bij twijfel: DOEN!!

Heel mooi hotel, veel extraatjes (bv desinfecterende gel op diverse lokaties, gratis flessen water, jus d'orange bij receptie), zeer uitgebreid variërend buffet tijdens ontbijt, lunch, snacktijd en diner.Ook erg prettig: dresscode voor de heren (lange broek tijdens diner) dus ook sjieker geklede dames. Kamers zijn ook goed, netjes onderhouden, elke dag schoonmaak en frisse handdoeken. Meer dan genoeg ligbedjes bij het zwembad, helaas geen handhaving op "handdoekje leggen" op bedjes onder een parasol, erg jammer.Echt een minpunt bij 35C, investeer in veel meer (mobiele) parasols!! Show entertainment was van hoog niveau, de hele avond was er een zanger/zangeres die een uur onderbroken werd door een show. Kon van alles zijn: illusionist, band, acrobaten, dans.De avond-zangers: veel dezelfde liedjes helaas. Sportief was alles ook van hoog niveau, yoga,fitness,etc: de "juf" was echt hoog gekwalificeerd! Helaas wel vaak nors personeel.

Agustín Miranda. Public Relations., Content Marketing, 22-10-2019

Dear guest Zeta, First of all, thanks for your comments. We appreciate your trust in us by choossing our hotel for your holiday stay. We are very glad that you enjoyed from the first moment to your departure your stay with us. The most important thing is for us fulfill the request from our guest. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. Your feedback will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction. We take note of your comments about the personal and the sunbeds , and we ll try to improve those points. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. The best regards from Gran Canaria Agustín Miranda. Public Relations Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess

• 8Alice Nijboer26-09-2019

Geweldig!

Dit was onze tweede keer in dit hotel.Het verblijf is in dit hotel zeer aangenaam. Kamers zijn keurig schoon. Eten is er erg goed en lekker. Animatie is ook heel goed. Mooie grote zwembad. Mooi modern hotel.

Agustín Miranda. Holiday Concierge, Content Marketing, 26-09-2019

Dear Mrs. Alice Nijboer, We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. Best Regards, Agustín Miranda. Holiday Concierge Hotel Sentido Gran Canaria Princess

Hotel Gran Canaria Princess - Adults Only info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• All inclusiveBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand1 km