Vakantiepark Goya

Vakantiepark
7,8

5 reviews over Vakantiepark Goya in het Nederlands

2006

Fijne bungalow, alles aanwezig van eierdop tot kaasschaaf

peter en elian
7-8-2006

Fijne bungalow, alles aanwezig van eierdop tot kaasschaaf. Vriendelijke eigenaar alleen sataliet tv laat je daar in de steek,erg jammer voor het nieuws. verder perfect voor een leuke vakantie!

Gereisd Anders in augustus 2006

heel rustig mooie tuin

cobie
28-6-2006

heel rustig mooie tuin

Gereisd Anders in juni 2006

Bungalows Goya is een heerlijk rustig park

T.Kl.
12-6-2006

Bungalows Goya is een heerlijk rustig park.Er staan 8 bungalows waarvan er 5 verhuurd worden.3x per week goede schoonmaak.Tuin en zwembad zien er zeer verzorgt uit.Wij zijn geweest in mei 2001 en nu in mei 2006 en zien geen verschil.Alleen de bungalow word nu geen 5 maar 3 keer schoon gemaakt.Geen kakkerlak gezien.

Gereisd Anders in Mon Jun 12 2006 14:49:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

T

T.Klunder
12-6-2006

T.Kl.

Bungalows Goya is een heerlijk rustig park.Er staan 8 bungalows waarvan er 5 verhuurd worden.3x per week goede schoonmaak.Tuin en zwembad zien er zeer verzorgt uit.Wij zijn geweest in mei 2001 en nu in mei 2006 en zien geen verschil.Alleen de bungalow word geen 5 maar 3 keer schoon gemaakt.

Gereisd Anders in Mon Jun 12 2006 14:42:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2003

leuk park schoonmaak minimaal en geen 5 keer in de week ze

jove
9-10-2003

leuk park schoonmaak minimaal en geen 5 keer in de week zoals ze zeggen sataliet tv ook niet aanwezig geen kakkerlakken gezien heerlijk rustig en over redelijk dichtbij

Gereisd Anders in oktober 2003

Vakantiepark info

• AdresAvenida Gran Canaria 66 E-35100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Goya in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Goya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.