Appartement Fayna

Kleine hotelsWeer vandaag21°14°
Appartement Fayna
8,7

21 reviews over Appartement Fayna in het Nederlands

We hebben ons prima vermaakt .

Gerlof Dijkstra,
14-10-2018

Een klein appartementencomplex, vlak bij de boulevard met veel restaurants en winkeltjes. De inrichting van de appartementen is eenvoudig. Weinig inventaris. Het appartement werd om de dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldige vakantie.

Very Verberkt,
12-10-2018

Het is een accommodatie met 2 sterren. En die verdienen ze ook echt. 400 meter van het strand, wel 80 treden naar beneden, en 800 meter van het Yumbo centrum. Alles was spik en span schoon en de kamer werd elke dag schoon gemaakt. We kregen een kamer op de 2e verdieping waar we om gevraagd hadden. Kamers zijn ruim. Met een ruim balkon, uitzicht op het zwembad. In de periode dat Wij er waren was het erg rustig. Niet meer dan 10 personen aan het zwembad. Voldoende en goede bedden, en voldoende en goede parasols. Het terras en zwembad werden iedere ochtend schoon gemaakt. Tevens is er vlak bij de accommodatie een supermarkt. Wij hebben een geweldige vakantie gehad. En snappen dan ook niet dat er negatieve beoordelingen op zoover staan, over fayna.

Gereisd met partner in september 2018

Eerste indruk: oh jé

Anna,
      18-8-2017

Na 20.00 uur is er geen receptie. Buiten het complex staat een nummer die je mag bellen. Na een half uur kwam er iemand van de beveiliging om ons binnen te laten en de sleutel te geven. In ons appartement werden we overvallen door de erbarmelijke staat van onderhoud en provisorische reparaties die overal waren uitgevoerd. Ook ontbijtzaal was een bij elkaar gezocht verzameling van net niet aankleding. Eerste indrukken waren niet goed.

Ontbijt is simpel, maar prima, iedere ochtend een vers gekookt of gebakken eitje.

Nadat het "stof"van de eerste indrukken waren opgetrokken kon ik kijken naar de rest. En de rest was charme. Er staat dus een renovatie in de planning, zou zeggen hoe eerder hoe beter. Levert zeker veel meer positiviteit op. Iedere ochtend zat ik heerlijk op het balkon te genieten van de rust en de bedrijvigheid van de medewerkers die getrouw het zwembad en omgeving aan het reinigen waren, In de kamers geen overlast van buitenaf. Medewerkers verdienen een pluim. Ondanks de toenemende vermoeidheid (hoofdseizoen) bleven ze meer dan vriendelijk in begroetingen en behulpzaam met het oplossen van vraagstukken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Niet bijzonder

Jorinde
      20-7-2016

Net terug uit appartementen Fayna. De appartementen zijn niet slecht, maar ook niet super goed. Alles is goed schoongemaakt, dus dat is een plus. Verder zijn de appartementen ouderwets. Het bankje heeft een bloemetjespatroon, maar zit op zich goed. Wel een net nieuwe platte tv, met 65 zenders, maar geen Nederlandse. Bedden hebben spiraalmatrassen, maar de matrassen waren niet slecht. Elektrische kookplaat waarvan de standen waren versleten (nr 554.) En je dus niet kon zien op welke stand je kookte. Verder basis behoefte aanwezig. Ruim balkonnetje, Lekker zwembad. Weinig Nederlanders gezien, geen extreme drukte toen wij er waren. De ligging is wel ideaal. Op 5 min lopen van het Yumbo shopping centrum en 5 min lopen van het strand. Zelfs voor iemand als ik, met slechte knieën was het allemaal goed te lopen. Grote supermarkt (Dino) op 3 min lopen, met lekker e broodjes. Nog een tip ga lekker eten bij Valentine's dat in het Yumbo centrum zit. Als je geen transfer hebt kan je met de bus (nr 60) vanaf de luchthaven naar de Yumbo halte. Dit is bijna de laatste halte dus let goed op.

Gereisd met partner in juli 2016

Tegenvaller

Lotte
      12-8-2013

Wij hebben in juli een week in dit appartement verbleven. Op dat moment werd er volop verbouwd en was het overdag van 9.00-18.00 uur herrie! Rond het complex ligt allerlei bouwmateriaal en een deel van het terras van het zwembad staat ook vol, vaak werd er pal naast het zwembad gewerkt (boren etc.) waardoor daar liggen geen optie was ook op het balkon was het zo goed als niet mogelijk een gesprek te voeren.

Appartementen zijn verder wat verouderd maar ruim en alles is aanwezig.

Afstand tot het strand en centrum zijn goed te doen, houd alleen wel rekening met de vele trappen!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Goed genoeg, maar geen 8.1

Fantaboy
      10-6-2013

Net terug van 3 weken Fayna. Ligging is rustig en appartement zelf is ruim.

Inrichting van appartement is wel verouderd - verlopen met b.v. bijgeverfd bad en scheuren in bekleding bank.

Ook zijn de appartementen behoorlijk gehorig. Je hoort duidelijk dat je buren een lade in de kleding kast openen - sluiten. Ook als de bovenburen het meubulair iets verschuiven hoor je dat.

Vervanging handdoeken / beddegoed onregelmatig en onvoorspelbaar. Soms krijg je veel handdoeken, die de volgende dag weer weg zijn, soms maar 1 setje waar je dan 3 dagen mee moet doen.

Gereisd alleenreizend in mei 2013

Voor herhaling vatbaar

René
      16-8-2012

Het appartement is wat veroudert maar de renovatie wordt steeds uitgesteld omdat het is volgeboekt.

Het ontbijt is zeer uigebreid en altijd vers en het personeel is vriendelijk.

De receptie is niet altijd aanwezig en bij een late aankomst na 20.00 uur sta je voor een dichte deur.

Gereisd alleenreizend in augustus 2012

Centrale ligging

Marianne
      1-6-2011

Mooie ruime appartementen, dichtbij het strand. Wij hebben iedere avond heerlijk gegeten in het winkelcentrum aan het strand, wat dat betreft is het appartement prima gelegen. De appartementen zijn schoon en de eigenaresse in Nederlandse.

De winkelcentra CITA en Sandia zijn vlakbij. Ook is er een bushalte om de hoek, waarvandaan je gemakkelijk en goedkoop naar Las Palmas en Puerto de Mogan kunt.

Gereisd met partner in januari 2009

Prima hotel

sil
      19-1-2011

Hier in 2008 geweest, prima hotel. De kamers zijn erg groot en schoon.

Toen wij er waren moest het zwembad nog opgeknapt worden,

en zaten toen allemaal tegeltjes op de vloer los, dus wel eens een teen open gehaald.

Wij zaten op de 5e verdieping, helaas is er geen lift in het hotel.

Wel goed voor de conditie ;)

Zeker aan te raden!

Gereisd met vrienden in januari 2008

Het was geweldig!

Maja
      2-9-2009

10 augustus t/m 24 augustus samen met mijn vriendin in Fayna verbleven

- in de keuken was een fornuis en een magnetron, en een erg grote koelkast wat heel handig was!

- de slaapkamer bestond uit twee ruime bedden en kast

-erg groot balkon

- er werd bijna elke dag schoongemaakt en beddengoed verschoont, handdoeken om 3 dagen

- het zwembad was schoon. het was nooit druk, en je kon altijd rustig genieten in de zon. ook snachts zwemmen was geen probleem.

- winkelcentrum Yumbo en strand op 5 min. loopafstand

- tegenover appartement fayna vind je een supermarkt, en een geweldig restaurantje : Chez luigi, ECHT AAN TE RADEN!!

- er zijn geen kakkerlakken te vinden bij appartemnt fayna, wat wel gezegd werd. we hebben hooguit twee kakkerlakken gezien die al dood waren ;)

KORTOM; ECHT EEN AANRADER, WIJ GAAN ZEKER TERUG!

Gereisd met partner in september 2009

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
          • Eten en drinkenLunch
          • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fayna in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fayna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.