Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

22 Reviews over Fayna

• 7Wilma02-03-2019

Wij hebben een fijne vakantie gehad.

Gelegen aan de straat t. o. groot hotel. Vlakbij supermarkt, strand en restaurantjes. Schoonmaak prima. Om de dag schone handdoeken. Om de 5 dagen schone lakens. Appartement is wel gedateerd

• 8Gerlof Dijkstra14-10-2018

We hebben ons prima vermaakt .

Een klein appartementencomplex, vlak bij de boulevard met veel restaurants en winkeltjes. De inrichting van de appartementen is eenvoudig. Weinig inventaris. Het appartement werd om de dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

• 10Very Verberkt12-10-2018

Geweldige vakantie.

Het is een accommodatie met 2 sterren. En die verdienen ze ook echt. 400 meter van het strand, wel 80 treden naar beneden, en 800 meter van het Yumbo centrum. Alles was spik en span schoon en de kamer werd elke dag schoon gemaakt. We kregen een kamer op de 2e verdieping waar we om gevraagd hadden. Kamers zijn ruim. Met een ruim balkon, uitzicht op het zwembad. In de periode dat Wij er waren was het erg rustig. Niet meer dan 10 personen aan het zwembad. Voldoende en goede bedden, en voldoende en goede parasols. Het terras en zwembad werden iedere ochtend schoon gemaakt. Tevens is er vlak bij de accommodatie een supermarkt. Wij hebben een geweldige vakantie gehad. En snappen dan ook niet dat er negatieve beoordelingen op zoover staan, over fayna.

• 8Anna18-08-2017

Eerste indruk: oh jé

Na 20.00 uur is er geen receptie. Buiten het complex staat een nummer die je mag bellen. Na een half uur kwam er iemand van de beveiliging om ons binnen te laten en de sleutel te geven. In ons appartement werden we overvallen door de erbarmelijke staat van onderhoud en provisorische reparaties die overal waren uitgevoerd. Ook ontbijtzaal was een bij elkaar gezocht verzameling van net niet aankleding. Eerste indrukken waren niet goed. Ontbijt is simpel, maar prima, iedere ochtend een vers gekookt of gebakken eitje. Nadat het "stof"van de eerste indrukken waren opgetrokken kon ik kijken naar de rest. En de rest was charme. Er staat dus een renovatie in de planning, zou zeggen hoe eerder hoe beter. Levert zeker veel meer positiviteit op. Iedere ochtend zat ik heerlijk op het balkon te genieten van de rust en de bedrijvigheid van de medewerkers die getrouw het zwembad en omgeving aan het reinigen waren, In de kamers geen overlast van buitenaf. Medewerkers verdienen een pluim. Ondanks de toenemende vermoeidheid (hoofdseizoen) bleven ze meer dan vriendelijk in begroetingen en behulpzaam met het oplossen van vraagstukken.

• 7Jorinde20-07-2016

Niet bijzonder

Net terug uit appartementen Fayna. De appartementen zijn niet slecht, maar ook niet super goed. Alles is goed schoongemaakt, dus dat is een plus. Verder zijn de appartementen ouderwets. Het bankje heeft een bloemetjespatroon, maar zit op zich goed. Wel een net nieuwe platte tv, met 65 zenders, maar geen Nederlandse. Bedden hebben spiraalmatrassen, maar de matrassen waren niet slecht. Elektrische kookplaat waarvan de standen waren versleten (nr 554.) En je dus niet kon zien op welke stand je kookte. Verder basis behoefte aanwezig. Ruim balkonnetje, Lekker zwembad. Weinig Nederlanders gezien, geen extreme drukte toen wij er waren. De ligging is wel ideaal. Op 5 min lopen van het Yumbo shopping centrum en 5 min lopen van het strand. Zelfs voor iemand als ik, met slechte knieën was het allemaal goed te lopen. Grote supermarkt (Dino) op 3 min lopen, met lekker e broodjes. Nog een tip ga lekker eten bij Valentine's dat in het Yumbo centrum zit. Als je geen transfer hebt kan je met de bus (nr 60) vanaf de luchthaven naar de Yumbo halte. Dit is bijna de laatste halte dus let goed op.

• 6Lotte12-08-2013

Tegenvaller

Wij hebben in juli een week in dit appartement verbleven. Op dat moment werd er volop verbouwd en was het overdag van 9.00-18.00 uur herrie! Rond het complex ligt allerlei bouwmateriaal en een deel van het terras van het zwembad staat ook vol, vaak werd er pal naast het zwembad gewerkt (boren etc.) waardoor daar liggen geen optie was ook op het balkon was het zo goed als niet mogelijk een gesprek te voeren.

Appartementen zijn verder wat verouderd maar ruim en alles is aanwezig.

Afstand tot het strand en centrum zijn goed te doen, houd alleen wel rekening met de vele trappen!

• 6Fantaboy10-06-2013

Goed genoeg, maar geen 8.1

Net terug van 3 weken Fayna. Ligging is rustig en appartement zelf is ruim. Inrichting van appartement is wel verouderd - verlopen met b.v. bijgeverfd bad en scheuren in bekleding bank. Ook zijn de appartementen behoorlijk gehorig. Je hoort duidelijk dat je buren een lade in de kleding kast openen - sluiten. Ook als de bovenburen het meubulair iets verschuiven hoor je dat. Vervanging handdoeken / beddegoed onregelmatig en onvoorspelbaar. Soms krijg je veel handdoeken, die de volgende dag weer weg zijn, soms maar 1 setje waar je dan 3 dagen mee moet doen.

• 9René16-08-2012

Voor herhaling vatbaar

Het appartement is wat veroudert maar de renovatie wordt steeds uitgesteld omdat het is volgeboekt. Het ontbijt is zeer uigebreid en altijd vers en het personeel is vriendelijk. De receptie is niet altijd aanwezig en bij een late aankomst na 20.00 uur sta je voor een dichte deur.

• 8Marianne01-06-2011

Centrale ligging

Mooie ruime appartementen, dichtbij het strand. Wij hebben iedere avond heerlijk gegeten in het winkelcentrum aan het strand, wat dat betreft is het appartement prima gelegen. De appartementen zijn schoon en de eigenaresse in Nederlandse. De winkelcentra CITA en Sandia zijn vlakbij. Ook is er een bushalte om de hoek, waarvandaan je gemakkelijk en goedkoop naar Las Palmas en Puerto de Mogan kunt.

• 8sil19-01-2011

Prima hotel

Hier in 2008 geweest, prima hotel. De kamers zijn erg groot en schoon. Toen wij er waren moest het zwembad nog opgeknapt worden, en zaten toen allemaal tegeltjes op de vloer los, dus wel eens een teen open gehaald. Wij zaten op de 5e verdieping, helaas is er geen lift in het hotel. Wel goed voor de conditie ;) Zeker aan te raden!

Appartement Fayna info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)