Hotel Europalace

Hotel Europalace
8,7

2 tips over Hotel Europalace

Mark, 6-5-2013

Auto huren; Excl. brandstof € 25,- p/dg. De bus (OV) is ook goed geregeld.

Uitstapjes zijn duur, wij zijn naar Las Palmas en Agaete- vallei geweest en dat is de moeite waard. Boottocht (dolfijnen) was geweldig; tientallen dolfijnen direct voor de boot gezien; gaaf!

De winkelcentra, want de boulevard heeft geen enkel winkeltje zijn wel aardig maar allemaal hetzelfde. Alle verkopers op straat, restaurants en winkels zijn vervelend. Geen criminaliteit meegemaakt.

laura, 2-9-2012
Als je naar de bijeenkomst met de reisleider wilt, moet je naar een anders hotel, staat erg slecht aan gegeven, ook de naam van het hotel, vraag ernaar bij de recpetie. Dierenpark in Maspalomas is een aanrader, met de bus voor 4 euro. De vloer bij het zwembad wordt gloeiend heet, altijd slippers mee dus. S'avonds met avondeten moet je je drinken kopen, zit er niet bij in. Hotel is 3 sterren, vergeleken met andere 3 sterren hotels in de buurt vinden wij het geen 3 sterren waard.