Hotel Europalace

22 reviews over Hotel Europalace in het Nederlands

Zeker de moeite waard!👍🏼

Miranda
24-9-2018

Het hotel is zeer schoon , het personeel heel vriendelijk, het eten was heeerlijk en er was genoeg variatie en keus. Iedere dag schone handdoeken . Lekker zwembad ( rustig)met badmeester. Het enige minpuntje is dat je 92 traptredes moet oplopen naar de winkels.

een prima hotel om te verblijven

Corneille
27-2-2018

een prima hotel om te verblijven. Zeer schone kamers met prima bedden. Uitgebreid ontbijt en diner van zeer goede kwaliteit en diversiteit. Ligging vlak bij bushalte. Winkels en strand zeer dichtbij. We hebben niet kunnen ontdekken of er ook entertainment wordt georganiseerd.

Toch ook wat nadelen:

- voor kinderen wordt er nauwelijks iets georganiseerd;

- entree via twee korte trappen voordat je bij de lift komt;

- kamers hebben geen airco maar plafondventilator

- kamers op 1e verdieping hebben geen zeezicht

Dit Hotel ligt op een perfecte plek voor strand vakantie, direct aan het strand, personeel van hotel zeer beleefd, eten zeer uitgebreid, keuze ruim voldoende, kamers zeer schoon wel ietsje verouderd, maar wat enorm tegenviel is de verbouwing, ten eerste kondigt de reisorganisatie die aan na bevestiging zodat je niet meer terug kan, vervolgens geeft na afloop touroperator aan dat er niets aan tegemoetkoming gedaan kan worden, kortom, valse voorlichting en geen enkele rust in het hotel, 08:00 uur in de ochtend wakker worden van geklop en geboor aan je appartement muur en zo kan ik nog even door gaan, zelfs tot op het strand waren de werkzaamheden te horen....

Goed hotel

Fam. Eijkmans
12-9-2016

Pas gerenoveerd hotel direct aan zee. Schone en mooie ruime appartementen. Eten is goed, in buffetvorm dus voor ieder wat wils. Altijd vers eten en open keuken!!! Voor herhaling vatbaar!!!

zeker voor herhaling

greve
13-8-2013

heel vriendelijk en super schoon,en eten voor elk wat wils

Prima hotel in deze prijsklasse

Coco
20-5-2013

Prima ligging, mooi uitzicht

Schoon goed onderhouden zwembad voldoende ligbedden

Wifi deed het niet altijd

prettig hotel

Mark
6-5-2013

Mensen m.u.v. de meeste verkopers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is prima. Diner; Groente, aardappels en frietjes evenals paella of pasta. Dessert; vers fruit , mousse, ijs en gebak, excl. drank.

Ontbijt; ei (3 soorten), worstjes, spek, jam, honing, boterhamvlees, kaas en serials met yoghurt of melk en salades, incl. koffie.

Kamers; ruim en goed ingedeeld, enkele kamers hebben geen uitzicht op zee. Het is er zeer schoon.

We hadden een app. op de 1ste verdieping en we hebben 7 kakkerlakken op de kamer gehad, variërend van 1 tot 5 cm groot. Ondanks goede schoonmaak komen deze veelvuldig voor op GC en daar moet je tegen kunnen. Veel trappen lopen; vulkanisch eiland met bergen die doorlopen tot kust. Eerste dagen idd veel Duitsers (60+) maar na een paar dagen gezinnen met kleine kinderen in het hotel.

Prettig hotel met weinig faciliteiten maar wel schoon. Dus een fijne, rustgevende vakantie gehad maar voor de kinderen (tieners) was er te weinig te beleven in Europalace.

Je krijgt niet de kamer die je boekt

marjon Kuiper
3-3-2013

Het hotel is erg schoon. Ze zijn erg vriendelijk, maar pas op. Wij zijn hier nu 3 keer geweest, vanwege het uiitzicht vanaf het balkon (op zee en de boulevard), maar we zijn 2x eerst een paar dagen in een studio gezet met uitzicht op een muur. Dit is niet de schuld van de reisorganisatie, maar het hotel deelt dit zo in. Wij kregen voor 2 van de 8 dagen tegen een muur aankijken een vergoeding van € 10 per persoon. De overige 6 dagen hebben wij overigens wel de beloofde kamer met zeezicht gekregen. Het avondeten is niet geweldig, het ontbijt is goed.

Saai hotel, sávonds niks te beleven hier, mis erg een (pool)bar. Eten was oke, standaard, maar wel afwisselend en voor ieder wat wils. Kamers zijn prima, je moet wel echt boven de 4e verd. zitten anders kijk je tegen een muur aan, daar boven heb je uitzicht over zee. Hotel ligt aan strand, prachtig gelegen. Nadeel is een lange trap voor de deur die je altijd moet nemen als je wat wilt gaan doen, naar boulevard, naar centrum, eettentjes etc. En het zijn wel geteld 92 treden, dus voor mensen die slecht te been zijn niet echt handig. in het hotel zelf moet je ook eerst een trap op voor je bij de lift bent. Hotel personeel is vriendelijk, spreken duits of spaans, slecht engels. Het hotel is ook volledig op de duitse toerist gericht. Playa del ingles zelf is zeer toeristisch, wel wat te beleven, lekker eten (goedkoop) en drinken. Veel proppers overal. Vanaf de boulevard heb je echt prachtig uitzicht. Qua ligging is het een aanrader, wij zouden een volgende keer wel een ander hotel nemen.

Leuke vakantie, slecht eten

Yvette
26-6-2012

We hebben hier een super week gehad. De liggen is goed en dicht bij het centrum. Strand is heel dichtbij alleen jammer als je ergens anders heen wil dat je ontzettend veel trappen op moet in de vele zon. De supermarkt die bij het hotel zit zijn weinig dingetjes te krijgen en is vrij prijzig en helemaal als je een A merk wil. Het is 90% procent Duitsers en er wordt weinig georganiseerd in het complex en er is geen bar waar je even een lekker drankje kan doen in het complex. Het zwembad is goed en schoon er liggen kussens op de ligbedden en dat is zeer aangenaam. Het eten is allemaal heel erg simpel en er is wel wat variatie maar het is allemaal heel droog zoals de vis. Aan de warme gerechten moeten ze wat mee aandacht besteden. Het ontbijt is prima veel keus alleen het brood is heel erg droog en is vaak van de vorige dag. Voor een jong stel is het geen geschikt hotel er zijn alleen maar oudere mensen de gemiddelde leeftijd in het complex is boven de 60 jaar. Toch een leuke week gehad.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europalace in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europalace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.