Hotel Eugenia Victoria

Hotel aan zeeWeer vandaag23°16°
Hotel Eugenia Victoria

96 tips over Hotel Eugenia Victoria

Simon, 4-11-2016
Zo hoog mogelijk en neem de noordvleugel van het hotel. In de zomer zijn de kamers daar minder warm.
Niels, 27-7-2016
Voor de zon moet je naar het eiland, cultuur is er haast niet. Wel verschillende shopwinkels. En ga voor een kamer zo hoog mogelijk.
Niels, 20-7-2015
De jeepsafari met kamelentocht is aan te raden net als de vrijdagmarkt in Port Mogan. Zelfstandig reizen is wat ingewikkelder maar dan heb je wel zelf de tijd. Wij vonden 3 uur te kort. Vraag bij de receptie naar de mogelijkheden, ze spreken Nederlands en weten vrijwel alles.

wil, 26-4-2015
Huur een kluisje voor €2,- per dag. Na een dagexcursie kwamen wij terug en de kamerdeur stond op een kier. Niet goed dicht gedaan door huishouding ?? Receptie ( Nederlands, meest onvriendelijk van al het personeel !) gaf ons zelf de schuld, terwijl de kamer na ons vertrek schoongemaakt was.
Dhr. Nijen Es, 24-4-2015
bij all inclusive kun je ook gratis gebruik maken van het welness centrum.
tamara2805, 14-4-2015
Boek een kamer op de hoogste etage. Dan heb je een heel mooi uitzicht en gern geluidsoverlast.

Elsien, 7-4-2015
Een paratrike tocht met Sky Rebels! Inez en Juan maken er een prachtige dag van, super veilig en goed georganiseerd. Je vliegt (zittend in een trike, onder een parapente met motor) overhet strand, langs de bergen, rond de vuurtoren, echt prachtig!!
jan de vos, 31-3-2015
het palmitos park en aqua land erg leuk
livia, 16-2-2015
Ga bij slecht weer naar Playa Amadores. Een wereld van verschil qua weer.
jos, 29-1-2015

Voor het uitzicht hogere verdiepingen.

Je kunt heerlijk naar het strand wandelen en naar de vuurtoren van Maspalomas. Terug met taxi voor 5 euro!

Reisorganisaties organiseren verschillende excursies vanuit hotel: Dolfijnen spotten en geheimen van Gran Canaria zijn aanrader.