Appartement Ecuador

Appartement Ecuador
8,7

14 tips over Appartement Ecuador

Rob, 20-12-2014

Als je naar de strandpromenade loopt en je gaat bij de klok de trap naar beneden kom je een heleboel winkeltjes en restaurantjes tegen.

Het eerste stuk is een beetje saai maar loop eens een stuk door, wordt het steeds gezelliger.

Ga bv eens eten bij Restaurante El Gorro Blanco, iets verder dan de Ierse pub, het eten is daar geweldig en de bediening is top.

Heleen, 2-10-2013
Excursies boeken via Last Minute Tours. Dat kan Joannes wel voor je regelen. Liggen ook boekjes van bij de receptie. Tenerife + Loro Parc is een grote aanrader!
Anne-Marie & Roel, 27-4-2013

De mooist gelegen appartementen liggen beneden aan het zwembad.

Als u boekt zou ik het verzoek doen voor een van deze appartementen.

We hebben een aantal aanbieders voor Ecuador voor je op een rij gezet:

Roel, 4-4-2013

Rij vanuit Playa del Ingles direct de bergen in. Binnen 45 minuten rijden ga je van zeeniveau naar ruim 1700 meter.

Super mooie wegen in de bergen, met mooie natuur en super uitzichten.

Verdere tips zijn: Palmalitos Park super mooie shows met roofvogels, papegaaien en dolfijnen. En eten bij La Cabanita park ligt aan dezelfde weg als naar Palmalitos Park op 5km afstand van dit park. Eten in een mooie sfeer, perfecte bediening en super lekker eten voor zeer betaalbare prijzen.

Frans_nl, 15-1-2013
Met name voor de rust zoekers en binnen 250 mtr bij hetstrand met volop parkeergelegenheid.
Ingrid Gerstmeijer, 27-12-2012
vlakbij strand en de Cita

kdejonge, 20-11-2012

Uit eten gaan en een borreltje drinken kun je er overal terecht,

Keuze genoeg.

Alles zeer aanbevolen.

Fam. K de jonge uit groningen nederland

Doke de Jong, 15-10-2012

Mij overkomen: op de laatste dag op een Stingfish (Pietermanvis) gestaan. Gevolg: hevige pijn, opgezwollen voet.

NIET koelen, maar warmte helpt. Stop je voet een paar cm onder het hete zand en de pijn vloeit langzaam weg.

De dikke voet blijft een paar dagen.

gerarda, 6-9-2012

Ga naar Palomites Park, echt super

huur een auto (via Johan)

Joannes Dekker, 13-3-2012
De grote wifi antenne is geplaatst,nu kan iedereen vanaf het apartement of balkon duidelijk comuniceren met de achterban,alle klanten zeer tevreden,boek tijdig,hier loopt het storm met de reserveringen, groetjes van de receptionist van ***Appartamentos Ecuador***

We hebben een aantal aanbieders voor Ecuador voor je op een rij gezet: