Vakantiepark Dragon Club II

Margretha Ten Veen
13-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Super vakantie gehad bij Pepe en dochter Jennie... Prachtig rustig park naast de Yumbo waar je overigens geen last van hebt.. Heerlijke grote huizen met alles erop en eraan.. Volgend jaar voor de 4e keer geboekt...

Claudia Groeneveld
7-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Heerlijk rustig park

De bungalows zijn verdeeld rond 3 zwembaden

Grote ruime bungalows, goede service, aardige mensen. Wij vinden het er geweldig

• Onderkomen8

Mooie Bungalows, vriendelijke Pepe die altijd voor je klaar staat.

We komen hier al ruim 7 jaar en altijd met veel plezier.

Helaas is het deze vakantie verstoord door zeer luidruchtige, zonder normen en waarden Amsterdammers. Deze mensen hielden tot aal geen rekening met andere en de kinderen zijn niet opgevoed met normen en waarden. Claimende zelf het hele zwembad en hadden geen respect voor de mede park vakantie gasten.

Jammer dat Amsterdammers het zo vaak voor andere verpesten!. Heb al vaker op vakanties dit mee gemaakt en telkens waren het de Amsterdammers die het verziekte voor de anderen. Jammer. Ze zouden verboden moeten worden vanwege hun gedrag.

Superleuk

P de jong
11-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Dragon club 2 is een kleinschalig Park, bungalows zijn schoon netjes en eenvoudig. Eigenaar pepe zeer behulpzaam, voor kinderen is er weinig. Zwembaden klein maar netjes en schoon. Restaurantje van eigenaar pepe erg goed en goedkoop, bezorgt zelfs in je bungalow. Di ht bij strand en winkelcentra's.

Bij gezondheid volgend jaar weer👍

C. Bruijs V. Bruijs de jong.
10-8-2018
  • Onderkomen8

We hadden een prima vakantie de bungalow was fijn en van alle gemakken voorzien. De zwembaden zijn mooi en goed onderhouden. Pepe is een vriendelijke man en heel behulpzaam! Kortom super!

patricia de jong
1-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een mooi kleinschalig park , met drie zwembaden ,keurig verzorgd en mooie bungalows , alle tv zenders waaronder ook alle nederlandse zenders . Eigenaar pepe is er altijd voor je als er iets is. Super schoon en geen ongedierte , dicht bij strand en winkels. Eigenaar heeft eigen restaurantje op het terrein en kan je heerlijk en goedkoop eten!

Erg behulpzaam!

Brekelmans
14-4-2018
  • Onderkomen7

Wij hadden een korte vakantie en hebben genoten van het appartement met terras en zwembad. Elke dag schoonmaak en zelfs de afwas werd gedaan!

Pepe is erg vriendelijk, ook al kon hij weinig of geen Engels . Hij was erg behulpzaam en zeker toen we hulp nodig hadden omdat ik naar het ziekenhuis moest. DANKJEWEL daarvoor👍👍

Leuk bungalowpark

Lea Pittomvild
5-3-2018
  • Onderkomen8

Voor de 8ste maal verbleven wij in dit park voor een ganse maand.

Zoal steeds werden wij hartelijk onthaald.

Pepe en zijn dochter doen er alles aan om je thuis te voelen.

Het merendeel van de bungalows die in de verhuur staan zijn wel aan wat vernieuwing toe maar dat nemen wij erbij.

Het restaurant ter plekke heeft een gewone menukaart

aan zeer democratische prijzen.

Wij hebben weeral geboekt voor 2019.

Fantastisch rustig gelegen park

Pieter
11-9-2017

Mooi ruim opgezet park,ruime bungalows wij waren met zn tweeën hadden twee slaapkamers.Voor en achter de bungalow een terras.Vriendelijk en zeer behulpzaam waren de beheerder Pepe en zijn dochter .Matrassen vonden wij te hard maar goed dat is persoonlijk.Vijf dagen per week schoonmaak.Kortom we komen hier nog weleens terug.

perfect voor herhaling vatbaar

palmboompje
24-8-2017

pepe is een vriendelijke man.vriendelijk ontvangen.

de bungalow kan wel een opfrisser gebruiken.maar er is alles wat je nodig heb.zelfs nederlandse en belgische tv zenders.wasmachine is ook aanwezig.

We komen zeker terug.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dragon Club II in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dragon Club II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.