Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

198 Reviews over Dragon Club II

• 10Betsie en Gidian11-04-2022

Heerlijk rustig park

We komen hier al jaren, we genieten elke keer weer van de rust. Pépé en Jennie zijn heel vriendelijk. Je kan heerlijk eten in hun restaurant, en niet duur. Zwembaden worden supergoed bijgehouden, heel schoon allemaal. We kijken er elk jaar weer naar uit!

• 10Activiteiten
  • 9Ann12-07-2021

Gewoon perfect

Rustig gelegen, bungalow was voor ons een aangename verrassing. Zalig om buiten te kunnen genieten van ons ontbijt. Wij hadden de mogelijkheid om ons middagmaal aan de bungalow te laten bezorgen. Zeker netjes verpakt. Restaurant uitstekend! Uitbaters super vriendelijk 😍 zwembad zalig en rustig om te zonnebaden. Wij komen zeker terug. Hier kan je tenminste volledig tot rust komen.

• 9Karin31-03-2019

Altijd een heerlijke plek om te zijn. Ruime huisjes en lekker schoon. Centraal gelegen maar ook rustig

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Hendrikus30-03-2019

prima

De leiding van Dragon Club 2 is uitermate behulpzaam en vriendelijk. De bungalows zijn ruim, maar wel wat gedateerd. Veel bungalows hebben voor en achter een eigen terras met stretchers. Het bijbehorend restaurant is prima en goedkoop. WiFi is aanwezig en de keuken van de bungalows is qua inrichting en voorzieningen goed voorzien te noemen. Het park is mooi aangelegd. Het lijkt alsof de huisjes in een park zijn aangelegd en niet alles in rijen naast elkaar.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 7A.Eerenstein02-03-2019

Gewoon goed voor deze prijs.

Centraal gelegen met de bijbehorende achtergrondgeluiden.hebben dit niet als erg storend ervaren.de bungalow was zeer compleet ingericht.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 6Sabine Blomsma12-01-2019

Niet geschikt voor kleine kinderen

Niet geschikt om met kleine kinderen heen te gaan. Zwembaden erg koud en geen plek om even te spelen. Ook in omgeving niet een speeltuin.

Voor rest mooie locatie vlakbij winkelcentrums, 800 meter van strand. Bungalows zijn erg verouderd. Maar met 2 volwassenen en een baby wel ruim. Waterdruk is erg laag. Restaurant op parkje is goed en lekker. Ook zijn ze erg gastvrij. Al met al hebben wij wel genoten maar zouden niet snel hier weer boeken ivm kinderen en veroudering bungalows (verf laat los, gordijnrails laat los, verf in badkuip, elektriciteit niet echt veilig aangelegd etc

• 2Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 9Margretha Ten Veen13-09-2018

Fantastische vakantie

Super vakantie gehad bij Pepe en dochter Jennie... Prachtig rustig park naast de Yumbo waar je overigens geen last van hebt.. Heerlijke grote huizen met alles erop en eraan.. Volgend jaar voor de 4e keer geboekt...

• 7Onderkomen
  • 8Claudia Groeneveld07-09-2018

Heerlijk rustig park De bungalows zijn verdeeld rond 3 zwembaden Grote ruime bungalows, goede service, aardige mensen. Wij vinden het er geweldig

• 9Onderkomen
  • 9Luixio23-08-2018

Mooi Park, waar het in verleden rustig was!!

Mooie Bungalows, vriendelijke Pepe die altijd voor je klaar staat. We komen hier al ruim 7 jaar en altijd met veel plezier. Helaas is het deze vakantie verstoord door zeer luidruchtige, zonder normen en waarden Amsterdammers. Deze mensen hielden tot aal geen rekening met andere en de kinderen zijn niet opgevoed met normen en waarden. Claimende zelf het hele zwembad en hadden geen respect voor de mede park vakantie gasten. Jammer dat Amsterdammers het zo vaak voor andere verpesten!. Heb al vaker op vakanties dit mee gemaakt en telkens waren het de Amsterdammers die het verziekte voor de anderen. Jammer. Ze zouden verboden moeten worden vanwege hun gedrag.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9P de jong11-08-2018

Superleuk

Dragon club 2 is een kleinschalig Park, bungalows zijn schoon netjes en eenvoudig. Eigenaar pepe zeer behulpzaam, voor kinderen is er weinig. Zwembaden klein maar netjes en schoon. Restaurantje van eigenaar pepe erg goed en goedkoop, bezorgt zelfs in je bungalow. Di ht bij strand en winkelcentra's.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden