Vakantiepark Dragon Club II

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

204 reviews over Vakantiepark Dragon Club II

• 9Karin31-03-2019

Altijd een heerlijke plek om te zijn. Ruime huisjes en lekker schoon. Centraal gelegen maar ook rustig

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 8Hendrikus30-03-2019

prima

De leiding van Dragon Club 2 is uitermate behulpzaam en vriendelijk. De bungalows zijn ruim, maar wel wat gedateerd. Veel bungalows hebben voor en achter een eigen terras met stretchers. Het bijbehorend restaurant is prima en goedkoop. WiFi is aanwezig en de keuken van de bungalows is qua inrichting en voorzieningen goed voorzien te noemen. Het park is mooi aangelegd. Het lijkt alsof de huisjes in een park zijn aangelegd en niet alles in rijen naast elkaar.

• 8Activiteiten

• 7A.Eerenstein02-03-2019

Gewoon goed voor deze prijs.

Centraal gelegen met de bijbehorende achtergrondgeluiden.hebben dit niet als erg storend ervaren.de bungalow was zeer compleet ingericht.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 6Sabine Blomsma12-01-2019

Niet geschikt voor kleine kinderen

Niet geschikt om met kleine kinderen heen te gaan. Zwembaden erg koud en geen plek om even te spelen. Ook in omgeving niet een speeltuin.

Voor rest mooie locatie vlakbij winkelcentrums, 800 meter van strand. Bungalows zijn erg verouderd. Maar met 2 volwassenen en een baby wel ruim. Waterdruk is erg laag. Restaurant op parkje is goed en lekker. Ook zijn ze erg gastvrij. Al met al hebben wij wel genoten maar zouden niet snel hier weer boeken ivm kinderen en veroudering bungalows (verf laat los, gordijnrails laat los, verf in badkuip, elektriciteit niet echt veilig aangelegd etc

• 5Onderkomen
    • 2Activiteiten

Met jonge kinderen

• 2018
    9Margretha Ten Veen13-09-2018

Fantastische vakantie

Super vakantie gehad bij Pepe en dochter Jennie... Prachtig rustig park naast de Yumbo waar je overigens geen last van hebt.. Heerlijke grote huizen met alles erop en eraan.. Volgend jaar voor de 4e keer geboekt...

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 8Claudia Groeneveld07-09-2018

Heerlijk rustig park De bungalows zijn verdeeld rond 3 zwembaden Grote ruime bungalows, goede service, aardige mensen. Wij vinden het er geweldig

• 9Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 9Luixio23-08-2018

Mooi Park, waar het in verleden rustig was!!

Mooie Bungalows, vriendelijke Pepe die altijd voor je klaar staat. We komen hier al ruim 7 jaar en altijd met veel plezier. Helaas is het deze vakantie verstoord door zeer luidruchtige, zonder normen en waarden Amsterdammers. Deze mensen hielden tot aal geen rekening met andere en de kinderen zijn niet opgevoed met normen en waarden. Claimende zelf het hele zwembad en hadden geen respect voor de mede park vakantie gasten. Jammer dat Amsterdammers het zo vaak voor andere verpesten!. Heb al vaker op vakanties dit mee gemaakt en telkens waren het de Amsterdammers die het verziekte voor de anderen. Jammer. Ze zouden verboden moeten worden vanwege hun gedrag.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 9P de jong11-08-2018

Superleuk

Dragon club 2 is een kleinschalig Park, bungalows zijn schoon netjes en eenvoudig. Eigenaar pepe zeer behulpzaam, voor kinderen is er weinig. Zwembaden klein maar netjes en schoon. Restaurantje van eigenaar pepe erg goed en goedkoop, bezorgt zelfs in je bungalow. Di ht bij strand en winkelcentra's.

• 10Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 8C. Bruijs V. Bruijs de jong.10-08-2018

Bij gezondheid volgend jaar weer👍

We hadden een prima vakantie de bungalow was fijn en van alle gemakken voorzien. De zwembaden zijn mooi en goed onderhouden. Pepe is een vriendelijke man en heel behulpzaam! Kortom super!

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 10patricia de jong01-08-2018

Een mooi kleinschalig park , met drie zwembaden ,keurig verzorgd en mooie bungalows , alle tv zenders waaronder ook alle nederlandse zenders . Eigenaar pepe is er altijd voor je als er iets is. Super schoon en geen ongedierte , dicht bij strand en winkels. Eigenaar heeft eigen restaurantje op het terrein en kan je heerlijk en goedkoop eten!

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

22 tips over Vakantiepark Dragon Club II

• Erwin en Martine, 19-04-2012

Ga eens in het restaurant eten, heerlijk!

• Bianca&Marco, 18-01-2014

Een auto huren is helemaal geweldig om het eiland goed te kunnen bekijken! En voor mensen met kleine kinderen...Limonade is verkrijgbaar bij de Hollandse winkel en de Lidl.....Op 10 minuten rijden is er een geweldig Aqua park. De eerste keer is dit best prijzig, maar als je een keer terug komt kost dit 8 euro pp. Dit moet je dan wel bij vertrek meteen aankopen. Deze kaarten zijn dan 1 maand geldig.

• Fam. van Maanen, 10-12-2013

Een echte aanrader. Zeer zeker een auto huren en de omgeving verkennen. Prachtige natuur.

18 vragen over Vakantiepark Dragon Club II

• Pieter, 22-08-2017

Senseo of koffiezet apparaat?

Wij gaan volgende week naar Dragon Club 2. Zijn er in de bungalow Senseo of staat er een koffiezet apparaat?

Wiebe Slager, 31-10-2017

in de bungalows van Pepe staat een filterkoffieapparaat!

• tonvandijk, 15-02-2016

parkeermogelijkheden?

Kunt u mij info geven m.b.t. parkeermogelijkheden bij Dragon Club ii

oudealink, 20-02-2016

Parkeergelegenheid is er in het straatje van de hoofdingang. Je kunt er gratis parkeren.

• bapsas, 12-01-2016

Airco / WIFI

Hoi, ik heb e.e.a. gelezen en begrijp dat niet in alle bungalows airco aanwezig is, klopt dit nu nog steeds? Want wat ik lees zijn ook vaak oudere berichten. Als het wel in de bungalow aanwezig is dan moet er voor betaald worden, wat ik dan heel graag wil weten is wat dan de kosten zijn per dag/nacht in de maand juli, want dan kunnen ze misschien vragen wat ze willen als het bloedheet is. En de WIFI is dat ook goed in de bungalows of alleen aanwezig bij de publieke ruimtes?

Bedankt vast Saskia

oudealink, 20-02-2016

Klopt idd dat er niet in alle bungalows airco is. In de huisjes die grancanariatours.nl aanbied is geen airco, alleen venitlatoren. De huisjes van Pepe hebben wel airco, er moet dan muntgeld in de automaat worden gegooid. € 1 voor 30 minuten .

Vakantiepark info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen