Vakantiepark Dragon Club II

Brekelmans
14-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Wij hadden een korte vakantie en hebben genoten van het appartement met terras en zwembad. Elke dag schoonmaak en zelfs de afwas werd gedaan!

Pepe is erg vriendelijk, ook al kon hij weinig of geen Engels . Hij was erg behulpzaam en zeker toen we hulp nodig hadden omdat ik naar het ziekenhuis moest. DANKJEWEL daarvoor👍👍

Leuk bungalowpark

Lea Pittomvild
5-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Voor de 8ste maal verbleven wij in dit park voor een ganse maand.

Zoal steeds werden wij hartelijk onthaald.

Pepe en zijn dochter doen er alles aan om je thuis te voelen.

Het merendeel van de bungalows die in de verhuur staan zijn wel aan wat vernieuwing toe maar dat nemen wij erbij.

Het restaurant ter plekke heeft een gewone menukaart

aan zeer democratische prijzen.

Wij hebben weeral geboekt voor 2019.

Fantastisch rustig gelegen park

Pieter
11-9-2017

Mooi ruim opgezet park,ruime bungalows wij waren met zn tweeën hadden twee slaapkamers.Voor en achter de bungalow een terras.Vriendelijk en zeer behulpzaam waren de beheerder Pepe en zijn dochter .Matrassen vonden wij te hard maar goed dat is persoonlijk.Vijf dagen per week schoonmaak.Kortom we komen hier nog weleens terug.

perfect voor herhaling vatbaar

palmboompje
24-8-2017

pepe is een vriendelijke man.vriendelijk ontvangen.

de bungalow kan wel een opfrisser gebruiken.maar er is alles wat je nodig heb.zelfs nederlandse en belgische tv zenders.wasmachine is ook aanwezig.

We komen zeker terug.

TOP vakantie

H. Smit
20-7-2017

Voor het eerst bij Dragon Club 2 geweest. Mooie vakantiebungalow gehuurd. Beheerder Pepe is een TOPkerel. Alles aanwezig in de bungalow. FREE WIFI, wasmachine, airco voor 1 euro per uur (deze zette je s'avonds een uur voor het slapen aan en je slaapt als een roos), tv met nederlandse zenders, 2 terassen. Mocht er iets kapot zijn, dan stond Pepe voor je klaar. Yumbo centrum naast de deur, veel te zien en te beleven daar. Na een paar keer te zijn geweest, heb je het ook wel gehad. Op de markt naar San Fernando geweest, met de taxi. Kost geen geld, voor 3,70 euro was je er al. Strand Playa is perfect, wel veel massagedames die je continu lastigvallen en zelfs soms ongewenst aanraken om je toch een massage te kunnen geven. Ook hoef je niet rustig langs de winkels te lopen. Als je ergens interesse in hebt, staan ze gelijk naast je, erg irritant. Dat is hetzelfde als het lopen langs de restaurants, gelijk komen ze je lastigvallen om te komen eten en drinken. Wel een perfecte vakantie gehad en komen zeker terug bij Pepe.

Volgende keer huren we rechtstreeks via Pepe zelf, dat is aanzienlijk goedkoper dan via een reisburo.

Oude reviews (archief)

Leuk maar moet wel wat aan gebeuren

Fam. Oude Alink
14-12-2016

Voor het 2e jaar een bungalow gehuurd op dit park. Nu hadden we opnieuw een huisje geboekt bij verhuurder, deze keer een die je kunt doorluchten. (Voor en achterkant kan open). Nummer C14, waarvan het keukenblok, bankstel, gordijnen en ramen en deuren nog wel wat extra aandacht nodig hebben. Met bijv. een 2 pits kookstel kun je weinig mee met een gezin van vier. Een opknapbeurt zal toch wel ergens in de komende jaren moeten gebeuren. Het restaurant van Pepe is te doen, maar verwacht geen hoogstandjes qua kookkunsten. Er zijn betere restaurants in de Yumbo voor hetzelfde bedrag. Pepe komt als beheerder niet erg doortastend over; glas bij/in het zwembad is verboden, maar na klachten over een aantal zuipende polen werd het glas door Pepe omgeruild voor bekertjes. Als beheerder van dit park mag je wel wat strenger optreden. Wat ook opgevallen is dit jaar zijn de honden die men meeneemt op vakantie. Die blaffen wanneer het baasje niet in de bungalow aanwezig is.

Park voor herhaling vatbaar

Sjefke001
    8-12-2016

Huisje via Antoine gehuurd. Het ging al mis bij de optie. Toen ik de boeking vast wilde zetten omdat we vluchten konden boeken, bleek het huisje al verhuurd te zijn. Vakantie paar dagen verzet en huisje A2 zou voor ons zijn. Bij aankomst kregen we huisje A11... Bleek qua zonligging prima. Achterterras heeft de hele dag zon. Groot huisje. Meubels prima. Keukenladen zouden vervangen moeten worden. Douche moet geheel gerenoveerd worden. Weinig druk op de douche. 2e dag ging kraan stuk. Antoine niet te bereiken. Na uur dweilen kwam er eindelijk hulp... Vliegjes in de slaapkamer die de laatste dagen zeer hinderlijk werden. Heb laatste nacht op de bank geslapen. twee persoonsbed is prima. Maar als de een beweegt, gaat de ander ook heen en weer. Antoine hebben we alleen de dag van aankomst gezien en daarna nooit meer kunnen bereiken. Niemand van het park wist waar Antoine was... Voor zover die nu al te bereiken is. Park is prima, maar volgende keer huren we bij Pepe.

Top park

Hilde
      23-8-2016

Mooi huisje, niet nieuw, maar alles schoon en heel! Keuken zeer compleet, wasmachine, zelfs haardroger. Ook Nederlandse televisie, kast vol Nederlandse boeken, prima werkende WiFi. Zwembaden zeer schoon, ruim, prima ligbedden.

Tegen bedtijd een euro voor een uur de airco in de slaapkamers en je slaapt als een roos.

Wat ik wel jammer vindt is dat alles hier hotel is, er zijn geen mooie oude gebouwen, kerkjes, stranden, etc. Ik heb alleen foto's van de kinderen eigenlijk, niks van de omgeving.

Het restaurant is top, heerlijk eten, goedkoop en eigenaar Pepe willen we eigenlijk mee naar huis nemen. Top kerel!

Ik denk niet dat we snel terug zouden komen omdat we zelf wat meer van karakter van een dorp op stadje houden, maar we hebben zeker een top vakantie gehad!

Fantastische locatie

Margretha Slijtermeilink
        21-8-2016

Wij zijn dit jaar met 3 gezinnen geweest op dit fantastische vakantiepark. Lekker rustig complex met een goedkoop en goed restaurant. Mooie zwembaden dicht bij de huisjes. Pepe de eigenaar is een hele relaxte man die alles voor je doet.. super huisjes met alle gemakken voorzien.. wasmachine en Nederlandse tv zenders en goede wifi maakt je vakantie compleet... wij gaan volgend jaar dan ook zeker weer naar Pepe...

Heinen
          17-8-2016

Geweldig genoten!

Top voor elkaar van alle gemakken voorzien!

Voor een klein prijsje kon je heerlijk eten bij pepe de eigenaar van de bungalows.......we missen het nu al en zijn vannacht net terug gekomen.

Pepe tot volgend jaar 😘

We hebben een aantal aanbieders voor Dragon Club II voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dragon Club II in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dragon Club II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Dragon Club II scoort een 8.64 uit 10 op basis van 194 reviews.