Appartement Dorotea

35 reviews over Appartement Dorotea in het Nederlands

Prima, maar verouderde kamers

Eric,
26-9-2017

Gran Canaria is een topbestemming. Fijn eiland, ideaal voor luiervakantie of actief. Altijd lekker weer,fijne strand met een heerlijk temperatuurtje... Vriendelijk voor kinderen. Voor de inwendige mens genoeg te kiezen mbt restaurants. Pizza,hamburger, grillhaantje tot luxe italiaans en Ossenhaas en lekkere vis. Alles kan. De accommodaties zijn óf top óf gedateerd. Onze behoort tot laatste categorie. Ruimte genoeg: twee slaapkamers, woonkamer met keuken en nog een badkamer. Echter in 10 nachten tijd volgende anekdotes: douchekop kapot, lekkage op badkamer, pislucht op badkamer ondanks 6vd 7 dagen schoonmaak, kortsluiting in keuken, kapotte pannen (handvaten braken af) zegt toch iets over de algemene staat van het complex. Na reclamatie werd er wel snel gereageerd. De mensen zijn vriendelijk. Echter voor zo'n 2* locatie( alleen logies) betaal je wel Turkije ultra inclusive prijzen. Maar goed daar willen we niet naar toe...

Gran Canaria weer? Jazeker, alleen een betere accommodatie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig complex

Joop Leijsen,
13-4-2017

Dorotea is een mooi complex en gelegen aan een rustige straat. Dichtbij alle grote winkelcentra en strand

Gereisd met vrienden in februari 2017

Fijn verblijf gehad

Annemarie en Monique
18-9-2016

Kamer was ruim en werd goed schoon gehouden. Het complex ook. Ontbijt was karig. Zwembad was fijn en niet al te groot. Ook hier staan de mensen te wachten om hun handdoeken neer te leggen. Robin van de poolbar is een fantastische gastheer die het iedereen naar zijn zin wil maken. We hebben heerlijk bij hem gegeten (o.a. paella middag) en gezellig aan de bar gezeten. Robin is top!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Dorotea voor je op een rij gezet:

Redelijk goed appartementen complex.

Fam Pelt
16-9-2016

+Dicht bij strand en shopping centra;ruime appartementen (2 slaapkamers );gratis

wifi voor meerdere personen ook in het appartement.

-Receptie niet continu bezet ( wel bereikbaar)

-Gehorig.

Gereisd met partner in september 2016

super

palmbumkes
29-7-2016

ruim appartement, schoon, goede ligging, zout water zwembad, volledig ingerichte keuken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Uitstekende locatie

Vakantiegast_uit_Zeeland
17-4-2016

Zeer goed appartement en door de ligging dicht aan het strand een echte aanrader. Een paar 100 meter lopen en je loopt zo het strand op met alle winkeltjes en eettentjes.

Hat appartement was ruim, 2 slaapkamers, woonkamer, balkon en keuken. Ook 's nachts is het stil en kun je goed slapen. Het ontbijt vonden wij matig met meestal ook de overschot van de vorige dag, maar de broodjes ook niet even "opgepiept".

Je kunt ook broodjes halen in een supermarktje, 200 meter afstand, en dan heb je wel verse broodjes.

Het personeel is super vriendelijk en wij mochten ook gratis in onze kamer blijven tot 16.30 uur omdat wij pas om 18.15 opgepikt zouden worden voor de terugvlucht.

Ook gratis internet op je kamer en dat heb je bijna nergens, 2 tablets o.k. geen probleem 2 inlogcodes voor een week.

Het is ook schoon en dat is ook belangrijk.

Alleen jammer dat de receptie siësta houdt want onze passen deden het niet meer en we konden er toen niet meer in of uit en moesten wachten tot ze weer opengingen om 16.00 uur. Een andere bewoner heeft voor ons de deur van het complex open gedaan en een schoonmaakster heeft vervolgens onze kamer geopend voor ons.

Helaas alleen geen Nederlandse tv zenders zodat je ook nooit eens naar het nieuws kan kijken.

Wij gaan zeker weer hier naar toe als we naar Gran Canaria gaan.

Gereisd met partner in april 2016

Fijne accommodatie

Wilma
26-8-2015

Mooi en ruim appartement met balkon. Keuken met koelkast en magnetron. Dagelijks schoonmaak. Vriendelijke en behulpzame receptie. Dichtbij diverse terrasjes, restaurants, winkelcentra en strand. Ontbijt mogelijk voor een prikkie in naast gekegen Don Diego.

Een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2015

Fijn appartement

Sonja
16-10-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit complex. Vlakbij het strand en de boulevard en de supermarkt zit ook vlakbij. Voor wie voor het stappen komt, 1 straat verderop zit de Kasbah. Een heel gezellige plek vond ik dat 's avonds niet. Appartement is beveiligd, je komt het terrein niet op zonder een pasje. Personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam en meedenkend.

Gereisd anders in september 2014

Wunderbar

Fam. Philipsen
3-5-2014

Enigzins huiverig om naar playa del,ingles te gaan ivm de kakkerlakken. Het tegendeel is waar, app dorethea maar ook de straten zijn erg schoon. Om de anderste dag nieuwe handdoeken. Service prima, internet werkte niet en alles wordt eraan gedaan waarna het na twee dagen opgelost was.

Team dorethea danke fur alles.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Excellente service!

A van Engelen
12-12-2013

Mijn vader van 81 is slecht ter been, de preferentie begane grond was niet doorgekomen. De ontvangst was door de nachtportier om ca. 22 uur Door te bellen met de vaste receptioniste konden we alsnog op de begane grond terecht. Met veel moeite (hotline met de receptioniste) heeft hij onze nieuwe key cards geactiveerd, dat is niet wat zijn taak is, erg aardig dus! Op de kamer wijn, nieuwe afwasmiddel, vaatdoekjes e.d. We kregen voor het "ongemak" nog een extra fles wijn. In het appartement voldoende handdoeken ook badlakens! Behalve zondag, iedere dag schoonmaak, bedden opmaken en handdoek aanvulling. Flatscreen. Betaalbare safe (15 €) Bij de receptie ook 6 liter flessen water te koop. Gratis internet. Gezellige bar bij het zwembad met kleine hapjes. Op zondag uitnodiging voor gratis paella als je een drankje afnam. Bij vertrek mochten we zonder bijbetaling tot 18.30 in het appartement blijven. De eigenaar hielp onze koffers naar de weg dragen voor de transferbus. Top.

Gereisd anders in december 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Dorotea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dorotea in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dorotea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.