Vakantiepark Doña Rosa

Eduard
25-2-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Hele mooie huisjes met een fantastische ligging.

Gereisd Met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top accomodatie voor je rust!

starsailor
9-8-2017

De huisjes zijn super. Slaapkamers zijn ruim genoeg, woonkamer is wat krap maar daar maakten we amper gebruik van. Badkamer is keurig netjes met een mooi grote regendouche. Wel wat last in de badkamer van kleine miertjes maar er staat keurig spray voor klaar. Airconditioning is ideaal. De keuken is redelijk. Met 2 kookplaatjes wat gehannes als je zelf eten maakt. Wel een heerlijk grote ijskast met vriesvak. Schoonmaak en schoon linnengoed is ruim voldoende. Rust is hier het sleutelwoord. Er mag geen herrie gemaakt worden en toen er wat Spaanse jeugd in het weekend harde muziek aan het zwembad aan had was 1 belletje naar de receptie genoeg. Personeel is uiterst vriendelijk. Zwembad is keurig netjes en rustig en de bijbehorende douche is ook erg prettig. Het kunstgras om het zwembad wordt erg heet dus badslippers is geen overbodige luxe. Ook zijn de 3 eigen ligbedjes goed geregeld zodat je geen gezeur hiermee hebt. Het complex wordt goed onderhouden en ligt in een rustig gedeelte van Playa del Ingles zonder hoogbouw. Winkelcentrum CITA is op een paar minuten loopafstand. Het drukkere gedeelte is makkelijk aan te lopen in een kwartiertje. Wandeling naar het strand is pittig gezien de duinen, het hete zand en een behoorlijke trap maar is hemelsbreed gezien niet ver. Dit is echt een aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooi complex

Lia Grooters
1-7-2017

Bungalow Doña Rosa is een kleinschalig bungalowpark met keurige bungalows (2 slaapkamers) die rondom een zwembad zijn gesitueerd. Geen gedoe met ligbedden, elke bungalow heeft zn eigen ligbedden en vanaf je terras duik je bij wijze van spreken zo het zwembad in. Bungaows zijn goed ingericht met prima bedden, goede douche, om de dag schoonmaak. nieuwe handdoeken etc. Personeel receptie erg aardig en behulpvaardig. Wij vonden het alleen jammer dat het in Playa des Ingles lag. Dat gebied sprak ons niet zo aan. Maar met een taxi (kost weinig) of de bus zit je zo in andere gebieden.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Relaxed netjes onderhouden appartementen

Sanders
24-4-2017

Rustig gelegen klein appartementen complex gelegen tussen de cita en de boulevard. Alles is er netjes onderhouden en met zeer vriendelijk personeel. Bedden zijn stevig maar liggen prima. Badkamer standaard netjes met regen douche. Geen föhn aanwezig. Gratis WiFi bij ons appartement zeer goed Netflix was mogelijk. Wat ons betreft een aanrader. Wij komen er zeker terug.

Gereisd Anders in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Josué Quesada, Gerente, 10-6-2017

Dear Mr. Sanders,

First of all, we would like to thank you very much for taking some of your valuable time to evaluate our services.

Our guests are the best judges of our services and we are glad to read that you have enjoyed your stay with us.

We are very happy to hear that you had a pleasant stay here at Doña Rosa and we will keep working hard to provide the best possible service to our clients.

In connection with the hairdryer, remember that you should ask for it at the reception! :p

We look forward to welcoming you back at Bungalows Doña Rosa in the not too distant future on occasion of your next trip to beautiful Gran Canaria.

Kind regards,

Josué Quesada Front-Office Service

Prachtig Bungalow in een prachtig en schoon park

J.P.Bos en Mevr G. Bos Postma
7-10-2016

Het is echt een park voor rustzoekers. De bungalow was super schoon toen wij aankwamen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De receptie is 24 uur open. S'avonds is het park gesloten, de gasten hebben uiteraard een sleutel. Dit geeft een erg veilig gevoel. 150 meter van de boulevard en 50 meter van het shoppingcentre CITA. Wij zijn hier 3 weken geweest in de maand september en we hebben genoten. Voor herhaling zeker vatbaar.

Gereisd Met partner in september 2016

heerlijk park met eigen zonne bedjes

hoogland
18-8-2015

Rust en goede ligging en eigen bedje bij zwembad 24 receptie aanwezig

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Heel mooi bungalowpark!

Iris
5-8-2015

Doña Rosa is een mooi en rustig bungalowpark met aardig personeel. De pas gerenoveerde bungalows worden bijna elke dag grondig schoongemaakt en zien er netjes uit. Een ander pluspunt is dat elke bungalow zijn eigen ligbedjes bij het zwembad heeft. Geen last dus van vervelende handdoekleggers!

Een nadeel was dat er de eerste dag een aantal kakkerlakken in ons huisje zaten, maar deze konden gedood worden m.b.v. de aanwezige ongediertenspray.

Doña Rosa ligt op loopafstand van winkelcentrum Cita (met supermarkten, restaurants en andere winkeltjes), een bushalte, het strand en de duinen van Maspalomas.

Tip: De eigenaar van het complex maakt elke vrijdagavond paella voor €7 p.p.. Erg lekker en gezellig!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

leuke accomodatie,iets "gedateerd"

Herman
11-6-2014

Rustige,gezellige accommodatie.Inrichting bungalows verouderd,soms wat gebreken,zo hadden wij last van mieren in het keukentje.Televisie met slechte ontvangst en slecht geluid.Ook positieve punten nl.schoonmaak bijna iedere dag,zo ook handdoekenwissel.Beddengoed(lakens)1x p.w. Vriendelijk personeel.Parasols (2st)en ligbedden (3st)bij iedere bungalow. Er wordt veel Duits gesproken.Eten:aanrader Marco Polo 2e etage Cita. En niet te vergeten haal u broodjes bij bakker Ziph/ Cita,duitse bakker en ook heerlijk gebak.

Gereisd Met partner in mei 2014

Fijne accommodatie op een perfecte locatie

Evelyn van de Ven
24-3-2014

Een hele fijne accommodatie, rustig gelegen vlakbij winkels en het strand. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De bungalows zijn prima en worden regelmatig schoongemaakt en vindt er wisseling van handdoeken plaats. Fijn terrasje en ligbedden, 3 per bungalow, dus geen gedoe met handdoeken neerleggen!

Gereisd Met partner in maart 2014

Fantastisch verlof, wij komen zeker terug

Marleen Viaene
26-4-2013

Doña Rosa is een kleinschalig bungalowcomplex, lekker rustig, zeer net onderhouden, héél vriendelijk personeel. Ligt op loopafstand van het strand en de duinen. Winkels en restaurants zijn ook vlakbij. Elke morgen verse broodjes aan de receptie. Wij waren er in maart met 2 personen en hebben al opnieuw geboekt om in november terug te gaan met de kinderen en kleinkinderen!

Gereisd Met partner in maart 2013

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Doña Rosa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Doña Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.