Vakantiepark Doña Rosastersterster

22 reviews over Vakantiepark Doña Rosa

• 2019
    9Eduard25-02-2019

Voor herhaling vatbaar

Hele mooie huisjes met een fantastische ligging.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9starsailor09-08-2017

Top accomodatie voor je rust!

De huisjes zijn super. Slaapkamers zijn ruim genoeg, woonkamer is wat krap maar daar maakten we amper gebruik van. Badkamer is keurig netjes met een mooi grote regendouche. Wel wat last in de badkamer van kleine miertjes maar er staat keurig spray voor klaar. Airconditioning is ideaal. De keuken is redelijk. Met 2 kookplaatjes wat gehannes als je zelf eten maakt. Wel een heerlijk grote ijskast met vriesvak. Schoonmaak en schoon linnengoed is ruim voldoende. Rust is hier het sleutelwoord. Er mag geen herrie gemaakt worden en toen er wat Spaanse jeugd in het weekend harde muziek aan het zwembad aan had was 1 belletje naar de receptie genoeg. Personeel is uiterst vriendelijk. Zwembad is keurig netjes en rustig en de bijbehorende douche is ook erg prettig. Het kunstgras om het zwembad wordt erg heet dus badslippers is geen overbodige luxe. Ook zijn de 3 eigen ligbedjes goed geregeld zodat je geen gezeur hiermee hebt. Het complex wordt goed onderhouden en ligt in een rustig gedeelte van Playa del Ingles zonder hoogbouw. Winkelcentrum CITA is op een paar minuten loopafstand. Het drukkere gedeelte is makkelijk aan te lopen in een kwartiertje. Wandeling naar het strand is pittig gezien de duinen, het hete zand en een behoorlijke trap maar is hemelsbreed gezien niet ver. Dit is echt een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Lia Grooters01-07-2017

Mooi complex

Bungalow Doña Rosa is een kleinschalig bungalowpark met keurige bungalows (2 slaapkamers) die rondom een zwembad zijn gesitueerd. Geen gedoe met ligbedden, elke bungalow heeft zn eigen ligbedden en vanaf je terras duik je bij wijze van spreken zo het zwembad in. Bungaows zijn goed ingericht met prima bedden, goede douche, om de dag schoonmaak. nieuwe handdoeken etc. Personeel receptie erg aardig en behulpvaardig. Wij vonden het alleen jammer dat het in Playa des Ingles lag. Dat gebied sprak ons niet zo aan. Maar met een taxi (kost weinig) of de bus zit je zo in andere gebieden.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Sanders24-04-2017

Relaxed netjes onderhouden appartementen

Rustig gelegen klein appartementen complex gelegen tussen de cita en de boulevard. Alles is er netjes onderhouden en met zeer vriendelijk personeel. Bedden zijn stevig maar liggen prima. Badkamer standaard netjes met regen douche. Geen föhn aanwezig. Gratis WiFi bij ons appartement zeer goed Netflix was mogelijk. Wat ons betreft een aanrader. Wij komen er zeker terug.

Josué Quesada, Gerente, 10-06-2017

Dear Mr. Sanders,

First of all, we would like to thank you very much for taking some of your valuable time to evaluate our services.

Our guests are the best judges of our services and we are glad to read that you have enjoyed your stay with us.

We are very happy to hear that you had a pleasant stay here at Doña Rosa and we will keep working hard to provide the best possible service to our clients.

In connection with the hairdryer, remember that you should ask for it at the reception! :p

We look forward to welcoming you back at Bungalows Doña Rosa in the not too distant future on occasion of your next trip to beautiful Gran Canaria.

Kind regards,

Josué Quesada Front-Office Service

Gereisd in april 2017

• 9J.P.Bos en Mevr G. Bos Postma07-10-2016

Prachtig Bungalow in een prachtig en schoon park

Het is echt een park voor rustzoekers. De bungalow was super schoon toen wij aankwamen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De receptie is 24 uur open. S'avonds is het park gesloten, de gasten hebben uiteraard een sleutel. Dit geeft een erg veilig gevoel. 150 meter van de boulevard en 50 meter van het shoppingcentre CITA. Wij zijn hier 3 weken geweest in de maand september en we hebben genoten. Voor herhaling zeker vatbaar.

Gereisd met partner in september 2016

• 9hoogland18-08-2015

heerlijk park met eigen zonne bedjes

Rust en goede ligging en eigen bedje bij zwembad 24 receptie aanwezig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Iris05-08-2015

Heel mooi bungalowpark!

Doña Rosa is een mooi en rustig bungalowpark met aardig personeel. De pas gerenoveerde bungalows worden bijna elke dag grondig schoongemaakt en zien er netjes uit. Een ander pluspunt is dat elke bungalow zijn eigen ligbedjes bij het zwembad heeft. Geen last dus van vervelende handdoekleggers!

Een nadeel was dat er de eerste dag een aantal kakkerlakken in ons huisje zaten, maar deze konden gedood worden m.b.v. de aanwezige ongediertenspray.

Doña Rosa ligt op loopafstand van winkelcentrum Cita (met supermarkten, restaurants en andere winkeltjes), een bushalte, het strand en de duinen van Maspalomas.

Tip: De eigenaar van het complex maakt elke vrijdagavond paella voor €7 p.p.. Erg lekker en gezellig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Herman11-06-2014

leuke accomodatie,iets "gedateerd"

Rustige,gezellige accommodatie.Inrichting bungalows verouderd,soms wat gebreken,zo hadden wij last van mieren in het keukentje.Televisie met slechte ontvangst en slecht geluid.Ook positieve punten nl.schoonmaak bijna iedere dag,zo ook handdoekenwissel.Beddengoed(lakens)1x p.w. Vriendelijk personeel.Parasols (2st)en ligbedden (3st)bij iedere bungalow. Er wordt veel Duits gesproken.Eten:aanrader Marco Polo 2e etage Cita. En niet te vergeten haal u broodjes bij bakker Ziph/ Cita,duitse bakker en ook heerlijk gebak.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Evelyn van de Ven24-03-2014

Fijne accommodatie op een perfecte locatie

Een hele fijne accommodatie, rustig gelegen vlakbij winkels en het strand. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De bungalows zijn prima en worden regelmatig schoongemaakt en vindt er wisseling van handdoeken plaats. Fijn terrasje en ligbedden, 3 per bungalow, dus geen gedoe met handdoeken neerleggen!

Gereisd met partner in maart 2014

• 9Marleen Viaene26-04-2013

Fantastisch verlof, wij komen zeker terug

Doña Rosa is een kleinschalig bungalowcomplex, lekker rustig, zeer net onderhouden, héél vriendelijk personeel. Ligt op loopafstand van het strand en de duinen. Winkels en restaurants zijn ook vlakbij. Elke morgen verse broodjes aan de receptie. Wij waren er in maart met 2 personen en hebben al opnieuw geboekt om in november terug te gaan met de kinderen en kleinkinderen!

Gereisd met partner in maart 2013

6 tips over Vakantiepark Doña Rosa

• Bernadet, 22-08-2012

Boodschappen in de Cita(spar) verse broodjes.Uit eten aan de boulevard...héél veel keus!!Niet duur (40 euro incl. drinken voor ons viertjes) Catamaran boottocht (incl.drinken en warme maaltijd) was een sukses..snorkelen en bananaboot erbij voor niks..een aanrader!ook omdat we veel dolfijnen hebben gezien!Bij de receptie van dona rosa je water kopen scheelt veel gesjouw met je boodschappen.

• Paul, 08-05-2012

Strand Anfidelmar (wit strand blauw water) Strand Patalavaca (rustig strand met erg goed restaurant) Restaurant Dali (op boulevard beneden aan het strand) Restaurant Capaco (heerlijke Tapas) Autohuur Goldcar (op t vliegveld maar van tevoren boeken via internet => snelle afhandeling, goedkoop en zeer goede service en erg fijne autos) Dagtrip naar Las Palmas erg mooie stad met zeer leuke winkels

• laura, 19-04-2012

Van het park komt een dame langs die excursies aanbied. Zeker aan te raden is de boattrip, op een catamaran boot met mogelijkheid een jetski ride te doen tegen gereduceerd tarief (absoluut aan te raden) de jeepsafari is ook erg leuk! kregen van haar ook een kaartje van een buffetrestaurant (las camelias) wat volgens haar heerlijk was. helaas een ordinaire vreetschuur, overslaan dus!

3 vragen over Vakantiepark Doña Rosa

• Ineke, 25-10-2017

Welk huisje?

Kan iemand mij adviseren in welk huisje (nr) je geen last van verkeersgeluiden hebt en waar een goede wifi ontvangst is?

• johanna, 18-01-2014

zwembad

hoe diep is het zwembad?

• Esther, 22-10-2012

Airco

Is de airco in alle kamers van het appartement, woonkamer en slaapkamers, aanwezig?? En is deze zelf regelen qua temperatuur?? En koelt deze goed, ook als meer dan 30 graden buiten is??

Vakantiepark Doña Rosa info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen