Appartement Don Diego

20 reviews over Appartement Don Diego in het Nederlands

Super leuke vakantie

Yvonne,
11-7-2018

Goede appartementen met heerlijke bedden! Gratis goede WiFi op de kamers. Elke dag word er even schoongemaakt en je bed opgemaakt! Zwembad is simpel maar koop een luchtbed/band en de kids vermaken zich prima. In de omgeving genoeg te doen. 5 minuten lopen en je bent bij het strand waar ook de restaurants en winkels zitten! Heb niks negatiefs te melden eigenlijk😊

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Het was prima !,

Rinie en Jen,
29-3-2017

op loop afstand van strand,en van restaurantjes.

Gereisd met partner in februari 2016

Mooi, schoon en alles wat je nodig hebt. Dicht bij het strand, appartement keurig schoongehouden. En ja wel die fles water al keurig in de koelkast. Beetje nadeel : je zit bij de aanvoer van Sandy Beach, vooral s'morgensvroeg veel lawaai. Ondanks dit prima geslapen, gewoon even balkondeur en gordijnen dicht.

Kortom:

Gereisd met partner in september 2016

Floow Travel

Prima als je niet veel verwacht!

Yura Wallach
27-8-2015

Het is schoon, netjes onderhouden, mooi zwembad niet al te groot!

Broodjes service is er niet meer, schoonmaak geweldig! Vriendelijk en doet gewoon de afwas!

Alleen de ligging van balkons liggen tegen de bevoorrading van hotel Sandybeach aan , elke ochtend rond half 6 geschreeuw &'vrachtwagens, glas ophalen, dat is vreselijk!!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

prima appartement

wim van velzen
3-3-2012

Ben in februari 2012 een weekje in app San Diego geweest, Alles zag er prima en schoon uit. Alles was ook keurig onderhouden. Bij aankomst stond er een fles water klaar (aardig toch...) Prima bedden, en alle noodzakelijke keukenaparatuur was aanwezig. De herrie van Hotel Sandy Beach is best wel hinderlijk. "s Morgens veel zon op balkon. Ik had deze week pech dat er nogal veel wind was, waardoor je 's savonds nauwelijks op het balkon kon zitten. De broodjes service is erg leuk. De dames van de receptie (nederlands) zijn heel erg aardig en behulpzaam

Gereisd alleenreizend in februari 2012

Perfecte ligging

Joep
14-1-2012

Ligt op 300 meter van zee. Rustige ligging. We hadden geen last van bevoorrading hotel, maar dat ligt aan de ligging van de slaapkamer. Wij hadden app. 103. Dit heeft ook eeen groot terras. Iedere morgen lekkere verse broodjes aan de deur ( gratis).

Ned. talige receptie die erg beperkt open is, voor ons geen probleem.

Gereisd met partner in januari 2012

Waar voor je geld

Pom Roep
10-1-2012

(Lees de andere reviews)

Aanwezig: een fles water bij aankomst, televisie met Spaanse en Duitse zenders, BVN en Euronews, wifi met ietwat haperende internetverbinding, koelkast, afzuigkap, koffiezetapparaat met filters, sapcentrifuge, kluis (2,50 per dag / 15 euro per week), wc-papier, bedlinnen, een grote en een kleine handdoek pp, twee kookplaatjes, een paar pannen, kookgerei en bestek. De blikopener vereist wat oefening. Gewone stopcontacten.

Ontbrekend: afwasspullen, kommen, keukenmessen.

Uitermate vriendelijke en competente receptioniste aanwezig van 90-13; wie later aankomt krijgt de sleutel in de bus. Gratis verse broodjes aan de deur 's morgens, klein boilertje (kort douchen en dan wachten), geen geluidsoverlast in januari. Harde bedden met springveermatrassen. Kleine verschillen tussen de appartementen. Er mag gerookt worden.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Veel lawaai

Henk Visscher
9-1-2012

Rond de kerst 2 weken naar Don Diego geweest. Het appartement zag er netjes uit. Nederlands sprekende receptie aanwezig. Ligging vlak bij Yumbo en ons favoriete Oosterijks/Duits restaurant Bistronomic met heerlijk eten voor een lage prijs. Een groot nadeel van Don diego is het lawaai 's nachts. Langs het appartement loopt een trap waar veel mensen langskomen vanuit Yumbo of vanaf de boulevard. Dit klinkt nog harder door de echo die de trap veroorzaakt. Het hotel Sandy Beach geeft ook overlast door het laden en lossen. Schoonmakers hoor je om 6 uur 's morgens al in de buurt.

Als je een rustige vakantie zoekt is dit niet de ideale plek.

De broodjes aan de deur zijn echter prima evenals de schoonmaak en het wisselen van handdoeken.

Klein minpunt is nog de inhoud van de boiler. met 2 personen douchen is een echte uitdaging. De eerste snel en de tweede heeft dan ook nog warm water en de dag erop maar wisselen. Kun je om de dag wat langer douchen.

Gereisd met partner in december 2011

Goede prijs kwaliteitssverhouding

Raymond
16-9-2011

Wij zijn er12 dagen geweest .Heerlijke vakantie gehad , net en schoon appartement.Gunstige ligging , dichtbij strand en uitgaansgelegenheid.Bedden erg hard, maar dit kan je verhelpen door dekens of de kussens van het bankstel op het matras te leggen.Leuk klein zwembad, ook schoon en netjes, helaas geen parasols.Het enige grote nadeel is het geluidsoverlast s nachts van het naast gelegen hotel sandybeach.die laden en lossen rond half vier s morgens ook glasbak word rond deze tijd geleegd.wij hadden de slaapkamer aan de zwembad kant.Tip vraag slaapkamer aan straatkant.Je kunt hier gerust heen gaan, en elke ochtend gratis broodjes aan de deur.

Gereisd met partner in augustus 2011

Eenvoudig, maar leuk en net appartement.

Marieke
18-7-2011

Eenvoudig, maar leuk en net appartement met zeer centrale ligging. En als extra service elke ochtend gratis verse broodjes aan de deur.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Diego in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Diego zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.