Appartement Dolores *

Kan beter!

Kees, 14-2-2018

Goed is de ligging

Slecht zijn de bedden

Wij vonden het er heerlijk, zwembad voor de deur.

Eleonora, 12-2-2018

Dat je naar de boulevard best wel goed ter been moet zijn. Want je zit vrij hoog dus moet je trappen of een hol af.

Af en toe even vragen of ze nog komen schoonmaken want dat liet wel eens te wensen over.

Super appartement op een super locatie.

Wilma, 28-1-2018

Ligging: zeer dicht bij het strand.

Supermarkt: dichtbij.

Openbaar vervoer:dichtbij. Taxi kan ook, niet prijzig.

1 Kamer appartement: wij vonden het super leuk.

1 minpunt: schoonmakers beginnen 's morgens op tijd, hun spullen waren opgeslagen in een ruimte die net achter ons appartement lag, ze kletsten honderduit waardoor we elke morgen wakker werden. Herhaaldelijk hebben we de schoonmakers daarop aangesproken maar ze deden er niets op uit. Heel jammer.

Al met al vinden wij dit een super accomodatie op een super plekje.

voor herhaling vatbaar

rikske, 10-11-2017

Fantastische ligging dichtbij strand supermarkt op loopafstand

Nooit meer

anoniem, 19-10-2017

Goed : dicht bij het strand.

Slecht: vies appartement kapotte lakens en handdoeken, slechte schoonmaak, laken wisselpas na 10 dagen. poep sporen op het kussen van de bank.

en geregeld mensen bij de balie die aan het klagen waren over wisseling handdoeken en overboekingen. wij verbleven in app 3102

Er zijn 3 gebouwen en volgens ons is alleen het hoofdgebouw een beetje fatsoenlijk want daar zag je wel iedere dag de schoonmaak

Prima te doen.

Laurens Hillenaar, 1-7-2017

Wij verbleven (2 pers.) 15 dagen in Dolores voor de prijs van € 369 pp.

Gezien deze lage prijs hadden wij dan ook geen al te hoge verwachtingen, maar hebben het toch prima naar onze zin gehad.

Minpunten :

- complex ietwat gedateerd

- matrassen van matige kwaliteit

- keukengerei minimaal

- afvoer douchewater niet in orde.

- slecht werkende airco

- 93 treden af en op naar het strand.

Pluspunten :

- Rustig complex

- Genoeg ruimte voor 2 personen

- Vrij ruim balkon

- 3 (kleine) zwembaden

- Mooi strand en strandduinen

- Lage prijs strandbed/parasol op het strand (€2,50 )

- Supermarkt/winkelcentra op loopafstand

- Prima prijs/kwaliteitverhouding, althans voor half juni.

Later in het zomerseizoen lijkt deze minder goed,

gezien de prijzen dan.

Kortom, een rustig en kleinschalig complex, zonder verrassingen, zowel in positieve als in negatieve zin. Verwacht dus geen luxe, maar is prima te doen, vooral als je een rustige zon-zee en strandvakantie zoekt zonder al teveel poespas.

6 dagen was precies genoeg.

Mat en Monique, 24-6-2017

Fijne eenvoudige studio's, maar wel compleet. Netjes en schoon. Keuze uit 3 eenvoudige zwembaden. Kies voor de 2e verdieping, want anders zit je onder het begane grond niveau en kijk je tegen een muur, maar dan heb je wel het zwembad voor je terrasje. De bed matrassen zijn vreselijk hard. Als je het aangeeft bij de receptie die enigszins Engels kunnen spreken, dan zou je een zachtere matras kunnen regelen. Wij kwamen daar helaas op onze laatste dag pas achter. Dolores ligt niet ver van een boulevard en het strand, maar er is wel een behoorlijk hoogte verschil. Je zult ca. 90 traptreden af moeten om op het strand niveau te komen. Niet goed dus voor mensen die slecht ter been zijn.

goed appartement voor die prijs

romi, 18-5-2017

+ De prijs is goed, dicht bij boulevard , Cita, Sandia en Jumbo mooi dakterras.

Bedden vonden wij ook goed.

- luxe moet je niet verwachten maar daar is de prijs ook naar.

en inderdaad in de maand april rook je de riool maar dat kwam dat die gerepareerd moest worden op de boulevard ,daar hadden alle naast gelegen complexen last van.

Verder vind ik het een prima complex, waar we voor dat geld graag terug komen.

goede prijs kwaliteit verhouding

Rob van loon, 18-5-2017

dicht bij boulevard cita sandia jumbo supervriendelijk personeel

Goede ligging

Betty, 16-4-2017

De locatie is perfect, verder is er niet veel goeds te melden. 54 treden met je koffer naar boven zonder lift is zelfs als je niet heel oud bent een gedoe. Appartement was klein dat vonden wij geen probleem maar de bedden waren dramatisch. De matrassen van de bank om de bedden gedaan toen ging het beter maar is natuurlijk niet de bedoeling als je aan een welverdiende vakantie toebent. Wifi 28 euro in de week en heel slecht bereik. Dag van vertrek vroegen we of wij onze kamer konden behouden tot dat we opgehaald werden met de bus maar was hoog seizoen zeiden ze de helft stond leeg ze namen niet eens de moeite om te kijken. Jammer dat de boulevard afgesloten was vanwege werkzaamheden aan de riolering. Wat ook geen aanrader is om de koffers te wegen bij de receptie voor 1 euro per stuk 16 en 17 kilo op het vliegveld 20 en 21 kilo dus tel er maar 4 kilo bij op.

We hebben een aantal aanbieders voor Dolores voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dolores in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dolores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dolores scoort een 7.35 uit 10 op basis van 24 reviews.