Appartement Danubio

Appartement Danubio
6,7

21 reviews over Appartement Danubio in het Nederlands

Anders

Prima Appartement voor deze prijs.

Fred & Renie Ganzevles
21-3-2015

Wij zijn hier geweest de eerste 2 weken van maart 2015.Het appartement hadden wij privé gehuurd en is ons zeer goed bevallen.Goede ligging ,vriendelijke mensen bij de receptie ,en ook belangrijk goed weer.Wij hebben gelijk voor 2016 geboekt maar nu 4 weken.

Prijskwaliteit vind ik ok.

Ria1961
9-5-2012

Het appartement is wat verouderd maar daar betaal je ook voor.

Wij hebben het er erg naar ons zin gehad.

Jammer vonden wij wel dat het gedeelte waar wij wifi konden ontvangen beperkt was en de zitjes gesloten zodat je in een kale ruimte moet zitten.

ER was een nare lucht in de douche, en de bedden bestaan uit twijfelaars dus lastig om er met zijn tweetjes op te liggen, bedbank slaapt ook uitstekend.

Het appartement is gelegen aan een drukke weg en vlak bij het strand en een leuk winkelcentrum.

Lopen naar het centrum van het strand ( waar de toeristische winkeletjes zijn ) is ongeveer 15 minuten lopen maar wel een leuke wandeling.

Hebben het er voor dat geld erg naar ons zin gehad en zou er zeker weer naar terug gaan.

eenvoudig, maar goed voor een week

jan en heidi
28-1-2011

Wij hebben een week in een studio gezeten, via prive verhuur buyens.

Voor een week was het hier goed vertoeven. Het complex is schoon en er is een ruim zwembad. Alleen jammer dat deze niet verwarmd was in de winter.

De studio was wel wat krapper, maar verder goed.

Het enige nadeel was de douche. Er was vrij snel koud water en wanneer de tweede persoon wilde douchen, werd het dus vaak een koude douche.

In de wintertijd kwam de zon alleen in de ochtend een half uur op ons balkon, de rest van de dag hadden we schaduw. Voor de wintertijd was dat wel jammer en soms ook frisser.

Verder hebben we een super top vakantie gehad.

enorm goed mee gevallen

tine
29-11-2010

wij zijn net terug van weekje op de studio danubio playa del ingles. wij hebben een reuze vakantie gehad heel proper appartement, heel vriendelijke mensen aan het onthaal en totaal geen kakkerlakken gezien. wij komen zeker terug we zaten overal heel dicht bij strand, winklecentrums, bushalte,taxi, voor ons was het gewoon een droomvakantie !!!

2008

Monique en Chantal
12-8-2008

Wij hebben hier 11 dagen gezeten. Een geweldige lastminute die niet duur is. Prijs/kwaliteitverhouding is meer dan goed.

Het was een fijn appartement, af en toe wandelde er een kakkerlak over de gang. Deze hebben we maar 2 gezien en na het melden bij de receptie waren ze meteen opgeruimd. De receptie doet hun uiterste best om je te begrijpen, zijn vriendelijk en herkennen hun gasten.

Het zwembad was prima verzorgd en schoon. Niet druk, waardoor je gewoon een ligbed hebt.

De ligging is op zich gunstig. 10 minuten lopen naar Kasbah en gelegen aan shoppingcentrum Tropical, tegen het busstation, vlakbij een computerhal, supermarkt en een parfumerie.

Wij hebben hier een topvakantie gehad!

2007

Wij zijn hier een week geleden een week geweest

Robert & Amanda
18-5-2007

Wij zijn hier een week geleden een week geweest. Het is ons prima bevallen. Het is een schoon en opgeruimd appartementencomplex. Het is vlakbij winkelcentrum Tropical, wij gingen er elke dag ontbijten omdat de terrasen een fenomenaal mooi uitzicht geven over Playa del Ingles en de duinen. Het strand is 10 minuutjes lopen over een afdalende weg. Het was onze vierde keer in Playa del Ingles. Dit appartementencomplex zullen we zeker niet vergeten!!!

2006

Wij zijn net een week terug van 6 weken gran canaria en hebben in Danubio gezeten<en wij waren dik tevreden,Bij de receptie zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam en de klusjesman Migael helpt je waar hij kan.Geen kakkerlak gezien,alles in en om het complex wordt zeer goed onderhouden,ook het zwembad.Zekr een aanrader,wij gaan er vast nog een keer heen.Prima!!!!!!!!!!!!!!

Wij vonden na dat we geboekt hadden deze web-site en schrokken van de negatieve reacties, maar zijn "op goed geluk" toch maar gegaan

Al bij al is alles reuze meegevallen!

Wij hadden een krottige-kakkerlakige toestanden verwacht, maar het appartementencomlex was proper,en aan de receptie zijn ze vriendelijk

Enig minpunt: het zwembad is niet verwarmd, dus wij gingen altijd naar het strand(10 minuten wandelen)

Wij zijn van 2 tot 12 februari in dit appartementencomplex geweest en zaten op de 5de verdieping met zeeuitzicht. Het appartement was netjes en ok, ook geen kakkerlakken gezien. Mooie vakantie gehad.

prijs kwaliteit verhouding is prima het is wel geen 5 sterren maar wel een net complex met een goed zwembad het personeel doet zijn best om je te begrijpen en een regelmatige badlinnenservice het keukengerei was iets minder maar alles was netjes en schoon (geen enkele kakerlak gezien)wij komen in ieder geval terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Danubio in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Danubio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.