Appartement Corona Verde

Appartement Corona Verde
8,6

25 tips over Appartement Corona Verde

kelly, 31-7-2015
Wij zaten op de begane grond, heerlijk dichtbij het zwembad. Door de heg toch het gevoel van privacy op het terras. Tip: ga niet naar het winkelcentrum bij de supermarkt, maar loop de andere kant op richting Yumbo, net iets meer sfeer.
M. de Boer, 20-7-2015
Kamer 207 of 209 is aan te raden (gelegen aan de tuin).
Mvd15, 22-9-2014

restaurant Sake susi

restaurant Tapanita

Auto huur zeker doen

Ricky's bar

Ward van Gils, 20-8-2014

Als tip: is het handig om aan de eigenaar bijvoorbeeld te vragen of deze een tip heeft over een lekker restaurantje: zo vroegen wij hem om een lekker tapas restaurant. Deze wist hij wel, uiteindelijk nergens zo lekker en zo goedkoop kunnen eten als bij zijn tip!

Ook is het huren van een auto zeker de moeite waard! Dit regelt de eigenaar erg gemakkelijk voor je! En de omgeving van Gran Canaria is erg mooi om te zien!

Tot slot is het natuurlijk erg leuk om te duiken in de zee!!

Karin, 29-7-2014

Wil je een stuk wandelen langs het strand?

Ga het strand op en wandel naar de vuurtoren van Maspalomas. Leuke wandeling, maar doe het wel bij eb want eenmaal in Maspalomas aangekomen moet je om wat rotsachtige stukken heen.

Ben je in Maspalomas aangekomen, ga dan even uitpuffen op het terras van Maxims! Direct na de vuurtoren aan je rechterhand. Super lekkere koffie, cappuccino, latte macchiato en overheerlijk gebak! Ook terug wandelen? Zonder je koffiestop moet je wel op ruim 2 uur rekenen.

Theo & Gemma, 22-6-2014
Bij Tom kun je bij aankomst meteen grote cans water kopen. Zeker handig als je laat op de avond aan komt op de eerste verblijfsdag.

I.Regtien, 7-4-2014
Las palomas en Porto Morgan de moeite waard om te bezoeken.
Mara, 26-8-2013

- Ga mee met de Afrikat! Een leuke ervaring, zeker zijn geld waard.

- Aqualand

- Puerto de Mogan

van dijk, 26-8-2013
Een tip als je een excursie wilt doen, doe dit niet bij sunweb maar ga naar de bouvevard en boek het daar. dit heeft voor een excursie 15 euro pp gescheeld.
Marjon Hogenboom en Martin Sijstermans, 18-8-2013
Ga zeker een dag met de bus naar Las Palmas. Gaat perfect en kost slechts 12,50 per persoon v.v. Vergeet niet een bezoek aan Palmitos park. Verder is het zeker de moeite waard een auto te huren en het binnenland in te rijden. Ga dan vooral ook een lekker hapje eten in Puerto de las Nieves (Agaete) en sla zeker Puerto de Mogan niet over. Lekker eten kun je bv bij Wapa Tapa in cc Yumbocentrum, tweede verdieping, even zoeken! En Grand Italia in Maspalomas.